Autor |
Wiadomość |
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Śro 22:31, 04 Paź 2006 |
|
Mocny hero, który dysponuje chyba jednym z najocniejszych ulti w grze, a dodatkowo ma świetny orb effect, stuna i jest str herosem, który szybko atakuje (!) Częsty pick w Scourge, gdyż tworzy świetny efekt synergiczny z Bane Elementalem i ładnie supportuje nasz team.
Skille:
Burrowstrike
The Sand King burrows into the ground and tunnels forward, impaling everything above him, then resurfaces.
Level 1 - 100 damage, 400 maximum range.
Level 2 - 160 damage, 500 maximum range.
Level 3 - 220 damage, 600 maximum range.
Level 4 - 280 damage, 700 maximum range.
SandStorm
Sand King creates a fearsome Sand Storm. The storm blinds his enemies and he becomes invisible to them. The storm also causes his opponents to take damage.
Level 1- <A0HM,DataA1> damage per second, <A0HM,Area1> AOE, invisibility lasts <A0HO,HeroDur1> seconds. 0.3 second delay before revealed.
Level 2- <A0HM,DataA2> damage per second, <A0HM,Area2> AOE, invisibility lasts <A0HO,HeroDur2> seconds. 0.6 second delay before revealed.
Level 3- <A0HM,DataA3> damage per second, <A0HM,Area3> AOE, invisibility lasts <A0HO,HeroDur3> seconds. 0.9 second delay before revealed.
Level 4- <A0HM,DataA4> damage per second, <A0HM,Area4> AOE, invisibility lasts <A0HO,HeroDur4> seconds. 1.2 second delay before revealed.
Channeling
CausticFinale
Caustic Finale
Each of the Sand King's attacks injects a deadly venom that causes the target to explode violently on death, dealing damage in an area.
Level 1 - 90 damage.
Level 2 - 130 damage.
Level 3 - 170 damage.
Level 4 - 220 damage.
Orb effect.
Epicenter
Sends a disturbance into the earth, causing it to shudder violently. All caught within range will take damage and become slowed. The closer to the epicenter, the more damage taken.
Level 1 - 2.0 second casting time, 6 pulses of 110 damage.
Level 2 - 2.0 second casting time, 8 pulses of 110 damage.
Level 3 - 2.0 second casting time, 10 pulses of 110 damage.
Omówienie:
-Burrowstrike-
Co tu dużo mówić, genialny stun wymagający jednak trochę skilla. Działa trochę jak zwykły impale, ale nie całkiem bo jeżeli castując naciśniemy na uciekającego hero przeciwnika to najczęściej przekopiemy się do jego pleców nie trafiając i stunując go. Oprócz zadawania damage Burrowstrike służy do zabijania Creep Wave. To też całkiem proste z naszym Orb Effectem. Robimy Burrowa w ranged unity i dobijamy 1 hitem co zada ładny damage reszcie wave, a potem szybko dokańczamy, co zaczęliśmy. Ponadto Burrowstrike combuje się z naszym ulti - rzucamy Burrowa, a potem castujemy jak najszybciej ulti [waląc takiego burrowa staramy się wykopać dokładnie za plecami wroga, żeby nie miał szans uciec] Oprócz tego służy on też do uciekania [Burrow + Dagger i gangi mogą nas cmoknąć]
-SandStorm-
Na pewno jeden punkt warto włożyć w tego skilla. Czy więcej? To zależy jaką rolę będziemy pełnić na line. Jeżeli nasz opponent mocno harassuje to warto wymaxować i używać do farmowania i straszenia. Nie ma co ryzykować vs 1 lub 2 ranged na line z mocnymi nukami. A i to zależy. Nie pakujemy SS jeżeli na line mamy Juggera [Blade Fury działa na Sand Storma] albo kogoś z obszarowym Nuke czy Stunem [Lion] bo wtedy i tak obrywamy i giniemy.
Ciekawostka: impale przerywa Sandstorma i zadaje damage, ale naprzykład Topory Beastmastera już nam damage nie zadają [znowu jednak jego ulti kończy dzialanie SS]
-CausticFinale-
Osobiście nie lubię tego maxować od razu - uważam, że to strata punktów i lepiej wsadzić w SandStorma albo statsy. To jest dobry skill okolo 10-12 llvla. Tylko w jednym przypadku warto wrzucić 1-2 punkty na początku. Ano wtedy kiedy gramy 1v1 na line z mele hero bo za zabicie Creepa walimy po obszarze damage = walimy w oppa = świetny harass.
-Epicenter-
6 lvl = nasze pierwsze kille [chyba że udało się wcześniej, ale rzadko się zdarza] Świetne ulti, które bez problemu uciąga Double Kille i te klimaty. 315 many warto na 6 lvlu mieć uskładane, żeby scombować Burrow + Epicenter dla killa [żeby wyszło to Buty musimy mieć bo nam hero ucieknie] Stosujemy jedynie w combie z Burrowem lub Daggerem. Z Sandstormem rzadziej. Samego prawie nigdy.
Ciekawostka: Ulti SK działa nawet po jego śmierci
Itembuild:
Początek:
+
Niezbędny boost na początku gry - 100 dodatkowych HP i regeneracja ważna w grze vs ranged.
Pierwsza wizyta w sklepie:
+
Jeżeli wystarczy kasy to:
++
Na pewno koło 6 lvla przy rozsądnym farmingu powinniśmy mieć Buty, które są szalenie ważne bo wtedy nikt nam nie zwieje dzięki burrow + ulti.
Potem:
To w zasadzie nasz core item, do którego dążymy, jednak wcześniej musieliśmy zapewnić sobie odpowiedni boost. Dagger świetnie działa z ulti - stajesz w drzewach, odpalasz ulti i radośnie mielisz oppa wskakując w środek grupy Daggerem.
Late game:
+
Musimy mieć dużo HP bo w late game czasami trzeba przyjąć na klate sporo damage, gdyż opp wie, co twoje ulti robi. Ponadto Boots of Travel kupujemy dlatego bo warto w sekunde zmienić line z top na down np żeby pushnąć kolejny tower.
Co jeszcze:
-Właściwie to nic póki co- popracuję nad replayami oraz paroma screenami. Dzisiaj miałem super repa z gry trwającej ponad godzine, ale niestety nie dało się zapisać bo zmienieliśmy hosta i to była wczytywana gra. Skończyłem ze score 22-3.
Pozdroo
Burrowstrike? Jak to działa?
Póki co tylko Burrow w jedną osobę, ale wrzucę coś trudniejszego wieczorem.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kkeld dnia Czw 16:53, 05 Paź 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Śro 22:51, 04 Paź 2006 |
|
Kolejny build z twojej stajni. Brawo. Nie mam zastrzeżeń, choć uważam że składanie Daggera jest raczej niepotrzebne przcież można użyć BS. A zaoszczędzony hajs można włożyć w fast HoT. Ale może to tylko marudzenie gościa, dla którego str hero bez 5000 hp, to nie str hero
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Czw 16:21, 05 Paź 2006 |
|
Dlaczego warto składać Daggera:
-Nie ma opcji prawie, żebyś Ganka dostał
-Jeżeli grasz vs Drow, Silencer, Herosi z więcej niż 1 stunem [z 1 nie ma problemu okazuje się] to nie masz prawie szans na scastowanie ulti, a Dagger nam to bez problemu umożliwia
Grałem kiedyś bez Daggera, ale raczej wtedy to były puby.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:12, 02 Lis 2006 |
|
no super dobry bulid !! a co do many regena ?? tylko sobi mask ?? malo ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Czw 19:42, 02 Lis 2006 |
|
Po co więcej. Masz Bracery x2, które dają trochę many. Masz bonus do statow [jak gram SK serio to robię]
1. Burrow
2. Stats
3. Burrow
4. Stats
5. Burrow
6. Epi
7. Burrow
8. Stats
9. Stats
10. SandStorm
11. Epi
12-15. Caustic
16. Epi
Stats i na koniec Storm.
W ten sposób masz tyle many, że możesz nawet scastować Burrow + Epi + Burrow, co na pewno da ci killa, jeżeli tylko umiesz celować burrowem ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kkeld dnia Pią 22:29, 03 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:51, 02 Lis 2006 |
|
invi lepiej miec juz na 2 lvl !! bynajmniej 1 lvl to takie moje skromne zdanie !!
/ale na inhouse sie tak nie robi ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 9:57, 03 Lis 2006 |
|
[quote=Kheld]Stats i na koniec Burrow.[/quote]
Chciałeś napisać Sand sorm ofc ;]
A co do statów zamiast skilli. Hmm nie wiem czy to dobre rozwiązanie, w sumię to sandstorm nie jest nam potrzebny na wysokim lvlu, jeśli enemy mają stuna obszarowego to masz lipe i wtedy nie maxujesz tego. No ale jeśli enemy cegoś takiego nie mają to Sand storm może być niezłym skillem do farmienia + zadawania obrażeń opkowi. Czasami oponent stoi w sand stormie, dbiera mu hp I nie wie, że zaraz wyskoczysz na niego z impale i dostanie w dupe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:19, 03 Lis 2006 |
|
wogule wszystkie skil sanda sa wazne bo orb = good creping , invi = surviving i burrow wiadomo
dlatego bralbym skile a myslal o czym do many !! np perservence !! bo i hp regena nie masz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Pią 22:32, 03 Lis 2006 |
|
Pers składałbym w jednym jedynym wypadku.. Jeżeli combowałbym go z Lynkens później. W innym wypadku to strata kasy. To co daje ci Pers daje też RoR + Sobi i staty. Ja SK gram zawsze tak, że mam dużo kasy w miarę szybko i często wracam shop, więc nie narzekam na brak many, zwłaszcza, że nie używam Burrowa do creepa [poza wyjątkami kiedy Burrowuje 5 talonów np i kończę Orbem]
Sam Sand Storm jest dobrym skillem, ale jednak kwalifikuje go jako fun bo nie sprawdza się najczęściej bo prawie zawsze jest heros, który ci pieprzy tego Storma. Poza tym kupuje opp wardy jak masz 4lvl SS i masz 4 skille w plecy de facto [no przesadzam, ale nie jest tak fajnie już]
Sam Juggernout na line jest wystarczającym powodem do nie brania SandStorma [Burza Ostrzy niestety zadaje damage ]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Sob 0:16, 04 Lis 2006 |
|
W repie, w którym gram rikim jest pokazane dlaczego Sand nie powinien brać sanstoma
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Animaes
Fresh Meat
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:22, 20 Cze 2007 |
|
A żadnych itemków do damage? Może Buriza albo MKB? Samym ulti człowiek chyba nie żyje...
A co do daggera i zasadzek - przecież mamy Burrowa, który tez nas ładnie zbliża do oppa
A czy Sange & Yasha jest tutaj dobrym pomysłem?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Animaes dnia Śro 17:10, 20 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Śro 15:29, 20 Cze 2007 |
|
Crixalis jest tankiem, często to on inicjuje bitwę (Blink + Epicenter). Buriza i MKB nie mają zastosowania, ponieważ Crixalis ma słaby attack speed. Niedawno widziałem jak Malakal złożył na Crixalisie: BoT, Battlefury, 2x hot, Blink i... butterfly. Zawsze to 30% szans na unik , na tanku nie do pogardzenia. A skoro miał na to kasę...
Daggerem się wchodzi, Burrowstrike jest używany później do a) wycofania się b) pościgu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 9:41, 21 Cze 2007 |
|
Animaes napisał: |
A czy Sange & Yasha jest tutaj dobrym pomysłem? |
Pomysł jak najbardziej nie trafiony, sange to orb i koliduje z naszym skillem.
Co do dmg, można złożyć radiance, trochę dodatku do dmg podczas ulti i podczas gonienia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:42, 21 Cze 2007 |
|
Ja tam SY tylko na SB, na reszcie ehro, jest 10 lepszych wyjść na 5100 golda, a nie jak brakuję, 16 agi do str to od razu całe SY, lepiej tylko część która nam potrzebna.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Animaes
Fresh Meat
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:59, 14 Lip 2007 |
|
Ostatnio myślałem trochę nad pomysłem BKB lub Linkena dla SandKinga.
Niedawno grałem taką ciekawą grę, gdzie mimo Daggera nie mogłem scastować mojego ulti...
Dwie sekundy to wystarczająco długo aby pajac ze stunem Cie zneutralizował.
Co o tym myślicie? Czy jeżeli pójdziemy w BKB to nadal potrzebny nam Dagger?
Linken's Sphere - 5,5k
+15 all stats
+6 hp/sec regen
+150% mana regen
+Negacja spella co 60 sec
Black King Bar - 3,8k
+18 Damage
+10 Strength
+Avatar
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:11, 19 Lip 2007 |
|
Ty chyba nie rozumiesz, że Blink Dagger tańszy i lepszy, bo blinkujemy się w środek, wrogiej armii, to lepsze niż najpierw przebvić się przez creepy, gdzie już w ciebie 5 gości nawalal, z 1/4 hp, odpalić awatar, i ulti.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 12:36, 19 Lip 2007 |
|
Naaru zgodzę się z Tobą w jednym - on chyba nie rozumie
Blink Dagger jest po to żeby odpalić ulti (z 2-sekundowym casting timem) w jakimś bezpiecznym miejscu (np. w krzaczorach) i jak już się ono włączy to Blink w środek bitwy i nie ma szans żeby Cię ktoś zestunował.
Teraz łapiesz czemu Dagger>BKB?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:44, 19 Lip 2007 |
|
I tańszy o 1650.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Animaes
Fresh Meat
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:29, 26 Lip 2007 |
|
Mmmm sorki
Muszę obejrzeć jakiegoś porządnego repka z Crixem.
W trakcie odpalania blink w grupę, tak? Czy jak już scastuje?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 22:52, 26 Lip 2007 |
|
1. Odpalasz ulti (Crix macha tak ogonem, tak na oko ze 3 razy)
2. Ulti sie odpala
3. Blink w środek akcji
4. Ulti działa dalej
Jak się blinkiesz w trakcie casting time'u to przerwiesz casting tego spella.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|