|
|
Autor |
Wiadomość |
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Nie 14:14, 05 Lis 2006 |
|
Obsidian Destroyer
Ciekawy hero z dobrymi skillami, jest to late game hero więc na początku jest nam ciężko, chociarz mamy "wysłanie". Mamy mało hp i armoru, jesteśmy podatni na obrażenia. Ale jak już zrobimy nasz najlepszy item Guinsoo, mało kto jest nam w stanie zagrozić. Oczywiście hero nie nadaje sie na gre 1vs1 jest to typowo drużynowy heros. A więc po kolej :
1 lvl dmg : 49 - 64
15 lvl : 88 - 103
20 lvl : 102 - 117
25 lvl : 116 - 131
Skille :
Arcane Orb
Gives the Destroyer extra power to damage his enemies based on his remaining mana pool.
Level 1 - Deals 6% of your current remaining mana. Deals 100 bonus damage to illusions and summoned units.
Level 2 - Deals 7% of your current remaining mana. Deals 200 bonus damage to illusions and summoned units.
Level 3 - Deals 8% of your current remaining mana. Deals 300 bonus damage to illusions and summoned units.
Level 4 - Deals 9% of your current remaining mana. Deals 400 bonus damage to illusions and summoned units.
Nasz najelpszy skill, w late game przydatniejszy od ulti, zadaje świetny dodatkowy dmg gdy mamy dużo many, pamiętajcie, że im mamy mniej many ( używamy na różne skille ) tym mniejszy dmg zadajemy.
Astral Imprisonment
Teleports a target allied or enemy hero into an astral prison. The hero remains separated from the real world for the duration of the spell. If cast on an enemy, Harbinger absorbs 2 intelligence per second. Intelligence is restored to the hero after 60 seconds.
Level 1 - Banished for 1 second.
Level 2 - Banished for 2 second.
Level 3 - Banished for 3 second.
Level 4 - Banished for 4 second.
Skill dobry do dodawania sobie inteligencji i odejmowania inta oponentowi.
Przydaje się też często do ucieczki jak i do gonitwy ;] Działa prawię na zasadzie eula, ale trochę inaczej, Jednostka siebie nie widzi i jeśli jest sama, ekran staje sie zaciemniony, często mozemy sobie hero po prostu odkliknąć a później to już zależy od Twojego refleksu czy uciekniesz czy nie ;p
Essence Aura
Whenever a nearby allied hero casts a spell, it has a chance to restore a portion of its mana pool. Passively adds to the Destroyer's base mana pool.
Level 1 - 10% chance to restore 25% of maximum mana pool. 5% chance to trigger off of your autocast. Passively increases the Destroyer's base mana by 75.
Level 2 - 20% chance to restore 25% of maximum mana pool. 10% chance to trigger off of your autocast. Passively increases the Destroyer's base mana by 150.
Level 3 - 30% chance to restore 25% of maximum mana pool. 15% chance to trigger off of your autocast. Passively increases the Destroyer's base mana by 225.
Level 4 - 40% chance to restore 25% of maximum mana pool. 20% chance to trigger off of your autocast. Passively increases the Destroyer's base mana by 300.
Hmm, skill w zasadzie mało potrzebny, możemy nim szybko regenerować manę, ale w sumię jest to bardzo mała szansa. Ja wolę czasami dodać staty zamist tego skilla.
Sanity's Eclipse
The Obsidian Destroyer unleashes his full potential; his mind unleashes a psionic storm able to penetrate lesser minds with terminal force, dealing massive damage to them. More crafty minds are able to resist most of the damage, but they expend most of their energies to do so, losing 75% of their mana. Heroes with more intelligence than the Destroyer are unaffected.
Level 1 - Deals damage equal to 10x the difference between the heroes intelligence and Destroyer's intelligence. 400 AOE.
Level 2 - Deals damage equal to 12x the difference between the heroes intelligence and Destroyer's intelligence. 500 AOE.
Level 3 - Deals damage equal to 14x the difference between the heroes intelligence and Destroyer's intelligence. 600 AOE.
Jest to dobre obszarowe ulti, które zadaje dobry dmg str i agil hero, którzy mają mało inta. Na innych intów też dobrze działa, ale oczywiście dużo słabiej. Jeśli opek ma więcej inta od ciebie nawet tego na niego nie puszczaj. W sumię to ulti puszczamy na jak największą rzeszę enemy heros, raczej nie bawimy się atakiem na jednego.
Rozplanowanie skilli :
1.Astral
2. Acrane
3. Astral
4. Arcane
5. Arcane
6. Sanity (ulti)
7. Astral
8. Arcane
9-10. staty
11. ulti
12. staty
13 staty
14. staty
15. Aura
16. Ulti
17-19 Aura
20-25 staty.
Itemki :
2 bracerki dla jakiegokolwiej boosta do siły, bo mym kiepsko z życiem.
W naszym buildzie będzie się liczyła szybkość ataku, treadsy w zupełności wystarczą.
Musimy mieć regen, kupujemy rora na początek.
No i zaczynamy robić guinsoo, nie ma co zwlekać, jest nam bardzo potrzebny. Void na początek.
Guinsoo ^^
Teraz, robimy boosta do many i hape, po złożeniu tego imba d niego itemu mamy już pokaźny dodatkowy dmg, a normalny także niczemu sobię ^^
Techika gry:
Początkowy dmg mamy całkiem niezły więc próbujemy ubić last shootem creepy, także swoje, nie dajemy creepować przeciwnikowm. Gdy mamy taką sposobność próbujemy ich bić arcanem orbem. 1 shoot i wycofanie, powtarzać aż nie ucieknie. Uczywiście nie jest to takie proste w praktyce. Musimy mieć hm, dlatego do builda dodałem 2 bracery, jest to nasze podtrzymanie życia ^^^. Gdy mamy guinsoo role się odwracają, byliśmy gangowani, czasami zabijani, ale teraz mało kto nam podskoczy, takiego nerubiana wawera mamy na 3 shooty, zamieniamy go w owcę i bijemy
Gdy mam bardzo dużo many mamy taki dodatkowy atak że niektórym odbieramy 1/5 hp jednem udeżeniem, w połączeniu z jakimś stunerem jesteśmy maszyną do zabijania. Po użyciu ulti enemy muszą uciekać w popłochu, bo zaraz zostaną dobici przez arcane ;]. Następnie, wyobraźcie sobie reakcję rikiego który się niczego nie spodziewa a Ty zaczynasz go atakować, taki dmgem, że on nawet się nie zorientuję kiedy zginął
W sumię to można by było złożyć meka, ale nasz build jest drogi i to nie jest takie proste. Musimy liczyć na kogoś innego. Nasz hero jest dobry na drugą linię i do tego jesteśmy świetnym supporterem. Banish i hex dają nam duże możliwości pomocy. W uciekaniu jak i zabijaniu.
ZAPAMIĘTAJ !!!
Gdy przygotowujesz się z rzuceniem ulti, warto opa najpierw wysłać na te 4 sec w "zaświaty" a następnie rzucić hex i użyć ulti. Po astralu mamy o 8 więcej inta a przeciwnik o 8 mniej ( na 4 lvl skilla oczywiście ), to daję nam różnicę 16 inteligencij, to jest naprawdę dużo !!!
To tylę, liczę na chłodne słowa krytyki ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Nie 14:24, 05 Lis 2006 |
|
Mi nie spodobał sie przykład z Rikim, jest dobry(przykład, nie riki ) tylko jeśli mamy GeMa albo wardy. W innym przypadku nie mamy szans z Rikim. Dlaczego? Bo przez wszystkich lekceważona chmurka jest moim ulubionym spellem u niego. Int hero nie mają z nią szans... A tak ogólnie spk build, wypróbuje niebawem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
no_to_frugo
Fresh Meat
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Azeroth
|
Wysłany:
Nie 14:25, 05 Lis 2006 |
|
Itemy mogą być. Sam Takie składam.
Ale co to skilli to nie.
Astral jest gosu skillem w połączeniu z ulti (ost. lvl astral + ost. lvl ulti = +244 dmg) ale ten skill na początku gry nie jest w ogóle potrzebny bo i tak rzadko kiedy uda nam się kogoć zabić maxujemy dopiero po wymaksowaniu 2 pozostałych skilli.
A aura jest to jedna z najlepszych aur w grze. Masz 40%, czyli mniej niz co 2 atak szans że odzyskasz 1/4 swojej many. To jest ogrom szczególnie kiedy masz ponad 2,5 k many, przez co możesz miec Arcane właczony na autocast przez cały czas. Do tego jeszcze + 300 mana i 20% szanst na off cd w autocast. Ale to ostatnie nie jest ważne bo Arcane nie ma cd na ostatnim lvl.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Nie 14:27, 05 Lis 2006 |
|
no_to_frugo napisał: |
Itemy mogą być. Sam Takie składam.
Ale co to skilli to nie.
Astral jest gosu skillem w połączeniu z ulti (ost. lvl astral + ost. lvl ulti = +244 dmg) ale ten skill na początku gry nie jest w ogóle potrzebny bo i tak rzadko kiedy uda nam się kogoć zabić maxujemy dopiero po wymaksowaniu 2 pozostałych skilli.
A aura jest to jedna z najlepszych aur w grze. Masz 40%, czyli mniej niz co 2 atak szans że odzyskasz 1/4 swojej many. To jest ogrom szczególnie kiedy masz ponad 2,5 k many, przez co możesz miec Arcane właczony na autocast przez cały czas. Do tego jeszcze + 300 mana i 20% szanst na off cd w autocast. Ale to ostatnie nie jest ważne bo Arcane nie ma cd na ostatnim lvl. |
Racja zapomniałem o aurze, bardzo mocna, imo powinieneś brać wcześniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Nie 14:36, 05 Lis 2006 |
|
Ehh, ale w grze nie tylko chodzi o zabijanie. Jak robią na Ciebie ganga, to wiesz jak astral Ci pomaga ? To jest potężna broń nawet na początku, nie tylko przy zabijaniu. A co może weźmiesz arcane pierwsze, które mało co ci daję bo na początku nie masz many by tym spamować. A aura nie jest taka dobra na jaka wygląda. nie raz miałem to na 4 lvl i miałem włączony autocast, i powiem ci że po paru udeżeniach nie masz many. Wcale nie regeneruje 1/4 many tylko masz rega na ponowienie ataku arcanem, później jest to trochę więcej ale do 16 lvlu i tak musisz mieć jakiegoś regena do many. Nie napisałem, żeby wogóle nie brać tego skilla tylko, że nie jest on tak bardzo przydatny ale oczywiście nie będziemy z niego rezygnować. Tak jak napisałem z rozłożeniem statów, maxujemy go dopiero koło 16 lvl.
@Vader : wiem Vader, że to nie był dobry przykład ;p Widzisz, w przeciwieństwie do wszystkich ja też biorę chmurkę bo to jest imba ale, jak masz już postawionego warda i wyjdziesz z chmurki, to niech się riki szybko przygotowuje do spieprzania. Dostanie hexa i jeśli zajebiesz w niego ulti + arcane to może powiedzieć, dobranoc i idzie leżeć na łono Abrahama, czy jakoś tak xP, oczwyiscie wcześniej możemy go wysłać astralem i wtedy to juz ma problem ;p I jeszcze jedno, czy riki będzie mógł użyć dobrze chmurki jeśli będzie widzialny ? Jego moc leży w ataku z zaskoczenia, jak nikt się tego nie spodziewa. To tyle ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
no_to_frugo
Fresh Meat
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Azeroth
|
Wysłany:
Nie 14:42, 05 Lis 2006 |
|
Masz szansę 40% przy rzuacaniu czaru że 1/4 twojego maxymalnego stanu many Ci się wróci. To jest ogrom. masz ponad 600 odnowionej many przy 2.5k twojej maxymalnej. To jest możliwość rzucenia 6 kolejnych orbów i z przynajmniej 2 z nich znowu manę zregenerują.
A jak nie masz tej aury to arcanem zadajesz coraz mniejszy dmg, a aura pozwala Ci zadawać ciągle max dmg.
A co do gangów to myślę, ze do 9 lvl-a da się wytrzymać, a pozatym jak chcesz wycastować astralem cały gang??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Nie 14:48, 05 Lis 2006 |
|
4 lvl aury winduje ci też damage orba także warto brać Zastanawiałeś się nad buildem pure damage aka Threads/BoT + coś do ias + 4x Soul Booster? Zabawny jest taki build i polecam go w sumie [chociaż pubbie troche]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Nie 14:50, 05 Lis 2006 |
|
To co, lepiej stanąc w miejscu i czekać aż Cie pojadą tak ? Jak jednego zatrzymasz to drugi ma mniejszą szansę na zabicię.
Widzę, że wogóle nie czytasz tego co piszę frugo, przecierz dodajemy ten skill ! Tylko nie na początku. Przecierz tak jak piszesz, że jak masz 2,5 k many, no ale 2 k many mamy na dwudziestym którymś poziomie -.- Wtedy juz będziesz miał wymaksowaną aurę. Może się trochę pomyliłem, można dodać ją wcześniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
no_to_frugo
Fresh Meat
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Azeroth
|
Wysłany:
Nie 14:53, 05 Lis 2006 |
|
Oka oka. Ale jak gandują to jest taka zasada że wieję . Poprostu mamy odmienne zdanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:02, 05 Lis 2006 |
|
Świetny build. Ale nie moge się głębiej wypowiedzieć bo tylko raz i to przez chwile grałem tym hero
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:16, 05 Lis 2006 |
|
po 1
proponowałbym brać jednak zamiast statow tą Aure !!
po 2 scepter ?? wolałbym skadi , mimo ze orb nie bedzie dzialal //masz 25% ias'a i 4 armora no i troche wiecej hp,mana
po 3 na 5 strzalow to ty raczej nikogo nie ubijesz !! chyba ze ktos jest bez zadnego dobrego itemu !!
pozatym super bulid !!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Nie 19:10, 05 Lis 2006 |
|
Powiedźmy, że powinienem wstawić jakieś poprawki ;]
Może trochę przesadziłem z tą aurą, ponieważ sie do niej zraziłem, miałem autocast i po paru chwilach przestałem autocastować ponieważ brakło mi many. No ale jeśli aura dodaje do dmg i wogóle to moze i warto ją brać, jest tylko jeden problem, staty dają nam hp i manę, muszę przypomnieć, że na początku nas jadą i potrzebujemy małego boosta. Co do skadi, to myślę że ten item nie jest dobrym pomysłem. Jeśli coś nie działa jak należy to nie lepiej zrobić coś innego ? Skadi jest strasznie drogie, nie jest to zły item, ale nie pasuję do naszego orba ;] Lepiej złożyć linkena który daje nam 15 do statów, imo uchroni nas przed stunami a do tego doda nam dużo many + dmg + ias.
Dobrze myślisz ale imho ze skadi się pomyliłeś ;]
Ad3. Są tacy hero, których zabijamy 5 uderzeniami orbem. Jedenm z nich jest nerubian wawer, grałem przeciwko niemu raz ( dodam że to był pro gracz i w tej grze chyba miał godlike ;p ) i powiem wam, ze jak zrobiłem guinsoo, zamieniłem go w owcę to 3 strzały i zostało mu 100 hp. Fartem uciekł ;] Bo co z tego, że uzył by ulti jak i tak moich pare strzałów i by go nie było. Mówię Ci, że jest pare takich hero którzy padają szybciej niż zareagują
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
no_to_frugo
Fresh Meat
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Azeroth
|
Wysłany:
Nie 19:48, 05 Lis 2006 |
|
Pugnę, albo bone też łatwo jest ubić.
Dobry byłby też refresher. Bo nasze ulti ma straaasznie długi cd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 0:24, 06 Lis 2006 |
|
Według mnie o naszej sile nie decyduje ulti, jestesmy w stanie ownować bez ulti, a co
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Pon 1:07, 06 Lis 2006 |
|
Dokładnie. Destro to jest w sumie taki DD. Ulti nie jest takie kluczowe, zwłaszcza w grach kiedy główną siłą są int herosi [a w Dota-League jest tak najczęsciej, że 3Intow na strone gra] No ale kiedy zadajesz 200-250 dodatkowych damage swoim Orbem to już robi wrażenie. Destroyer to jest taki lepszy Silencer jeżeli chodzi o zadane obrażenia [Silencer swoim Orbem dociąga do +80, ale rzadko kiedy więcej], ale nie ma ulti ani Last Worda. Suma Sumarum lepiej brać Silencera
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 2:03, 06 Lis 2006 |
|
Powiem jedno, grałem przed chwilą terrorbladem ( złym illidanem xP ) miałem 1,7 k hp, harbronger do mnie podleciał, miał te same itemy co w moim buildzie i powiem wam, zę to były 3 lub 4 ciosy, nie pamiętam. Oficjalnie zostałem zjechany, dodam, że gośćiu nie użył ulti xD Mówię wam, dobra taktyka ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Pon 16:26, 06 Lis 2006 |
|
Sundera nie masz? Fajny skill i świetnie combi z Dagonem - funowe combo i polecam je jak chcecie się pobawić [porównywalnie śmieszne do Nerubiana z Dagonem ]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 18:00, 06 Lis 2006 |
|
O to właśnie chodzi, że nie miałem c/\d, a nie wiem czy by mi się udało żucić ten skill bo lagi miałem zajebiste ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nalvahir
First blood
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:29, 14 Lis 2006 |
|
lol, zarejestrowalem sie tylko by to skomentowac...
skill build jest dla mnie bardzo dziwny.
Astral, ok, przydaje sie na early game vs ganks i vs harras. Ale arcane orb... jeden lvl to ok (można delikatnie harrasowac tym), ale PO cholere ci to tak wczesnie? Nie masz many zeby to spamowac, nie masz aury żeby mane regenerowac... po co ci skill ktory bedziesz mogl uzyc kilka razy zanim skonczy ci sie mana, w dodatku nie dodający wiele dmg w early bo masz nieduze mana pool?
Imo 1 lvl jedna ranga arcane orb zeby troche harrasowac, potem maxowac astral i essence aura w kolejnosci zaleznej od tego czy masz przy sobie jakiegos castera ze spammable nukes czy tez jestes czesto atakowany, wiec potrzebujesz lepszego disable, w miedzyczasie 1 lvl ulti, a dopiero potem, gdy masz wiekszy mana pool bierz arc orb. Duży mana pool + essence aura = dużo +dmg z arcane orb i możliwosc spamowania go = wtfpwnage. Potem statsy i jesli masz wiecej int herosow w przeciwnym team, to mozesz szybciej brac nastepne rangi ulti (herosi z duzym int nie wezma wielkich obrazen, a z lvlami ulti zwieksza sie ilosc dmg ponizej ktorej traca 75% many zamiast dostawac dmg)
Co do itemow. Ja zazwyczaj robie 2 nulle na poczatek, potem skladam treads, potem zalezy : jeśli potrzebuje disable z powodu ganków, to eul a potem aghanim, jeśli jest spokojnie to od razu do aghanima. Aghanim to swietny item dla destroyera, nawet jesli nie ulepsza mu ulti. Dodaje mu w sumie prawie 800 many (czyli sporo dmg z orba), +30 int (czyli 30 dmg ). Potem można skonczyc guinsoo, budowac kolejny aghanim (ja tak robie, ten item jest po prostu swietny dla destro) albo isc np. w linken's sphere or sth.
Co do ulti : IMO powinni buffnac troche :p, np. żeby z rankami zwiększała się liczba przez ktora mnozy sie roznice miedzy twoim i wroga int. jakoś sensownie, czyli ze 5-8 pt na rank... Przydaje sie jako dodatkowy nuke, ale nawet strenght herosom nie zadaje porzadnego dmg. No chyba, że masz przewagę 100+ int , wtedy jest ciekawie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Wto 17:19, 14 Lis 2006 |
|
Po pierwsze, zanim zrobisz aghanim to minie 3/4 gry, zależy jak creepujesz. Guinsoo jest naszym PODSTAWOWYM itemem aby zacząć ownować. Po pierwsze dodaje nam dużo do ataku, dużo do many a do tego mamy możliwośc zamiany w owcę na 3 sec. Powiedźmy, że masz taką akcję, podchodzi terrorblade z sunderem. On ma full hp i Ty masz full hp, bijesz go i nadchodzi czas na scastowanie sundera przez terrora, Ty castujesz hexa i go spokojnie bez problemów ubijasz. Według mnie aghanim może być dobrym itemem ale najpierw robimy guinsoo. Takie jest moje zdanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |