Autor |
Wiadomość |
topaz
First blood
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza okularów
|
Wysłany:
Sob 16:17, 03 Lut 2007 |
|
Mały skurczybyk z dużym pancerzem, ale całkiem wrażliwy na czary. Kopia padnie = dead. Jeśli jednak będziemy uważać i chodzić regularnie na hunty to prawde powiedziawszy 3v1 nie bedzie spr problemu o ile tylko nie beda focusowac jednego klona a bic wszystkich po trochu bo na late game ma tyle pancerza, że omfg imba. Trzeba uważać i caly czas kontrolowac życie reszty klonów wycofywać je do bazy na leczenie a resztą bronić odwrotu (czasami w zamęcie walki trudno to zrobic, przydałaby się małpia zręczność i dodatkowe kciuki u stóp ale co tam)
ew. samemu stać na linni bronic wiezy i lvlowac a klonami po krzakach chodzic i trzepac neutrale.
Staty startowe
HP : 470
Mana : 260
DMG : 34 - 40
Pancerze : 5.2
Siła : 17
Zręczność : 23
Inteligencja : 20
--------------------------------------------------------------------------------
Umiejętności
Earthbind 1 SKILL
Siateczka w wskazanym msc AOE spory zasięg na 4 lvlu dzieki czemu mozemy na oko nawet rzucac w zakryty teren biorąc poprawke na uciekajacego, idacego w nasza strone wroga.
Obszar działania 225 AOE. Trwa 2 sec.
Level 1 - 500 zasięg.
Level 2 - 750 zasięg.
Level 3 - 1000 zasięg.
Level 4 - 1250 zasięg.
Cooldown: 20/16/12/8 sec.
--------------------------------------------------------------------------------
Poof 2 SKILL
Taki jakiś teleport do swojego klona zadaje dmg w msc z ktorego sie wyteleportowujemy i w msc w ktorym sie pojawimy, 2 sec casta - channeling. Nie używałem i jakoś grałem.
Level 1 - 40 damage.
Level 2 - 80 damage.
Level 3 - 120 damage.
Level 4 - 160 damage.
Cooldown: 60/50/40/30 seconds.
--------------------------------------------------------------------------------
Geostrike 3 SKILL
Bardzo ważny skill. Ty i twoje kopie macie nie orbowego hita zwalniającego który utrzymuje się przez 2 sec.
Level 1 - 5% slow.
Level 2 - 10% slow.
Level 3 - 15% slow.
Level 4 - 20% slow.
--------------------------------------------------------------------------------
Divided We Stand ULTI
Tworzy dokładną kopie (nie iluzje) bierze tyle obrażeń co ty (no mniej wiecej bo jeszcze ty jako orginal masz bonusy od itemow oni tylko od statow) zadaje tyle obrazen co w statach (nie zadne tam 25% tj iluzje)
Z tą róznicą że jak jedna z kopii padnie to ty giniesz również dlatego na moje ten hero jest bardzo delikatny w early game i ogolnie niezbyt bezpieczny w stosunku do casterów.
Level 1 - 1 Geomancer.
Level 2 - 2 Geomancers.
Level 3 - 3 Geomancers.
Łącznie nas może być 4 wiec jest to juz spora sila 4x dmg 4x slow robi sie zadyma, a że jesteśmy jeszcze w miare mali to mozna sie ukryc w tlumie krepow.
-------------------------------------------------------------------------------------
Zaczynamy gre.
Na ogół prosimy o solo, chociaż jakiś support zawsze mile widziany. Zależnie od tego kogo mamy na linii :
Jeśli melee nie ma sie co obawiac bo jesli dobijemy do lvlu ze mamy klony to podczas gdy on bije jednego to reszta tlucze go wiec w ostatecznym rozrachunku on ucieka nie my. Ranged harrasować będą nas bezlitosnie bo wiedza, że jesli nam dadzą to póżniej już tylko będą zwiewać w podskokach. Casterzy to nasz największy wróg wystarczy że nas bedą obrabiać (lub nasze kopie) to mamy 100% pewności, że bedą focusować nasze kopie, które od czarów dość szybko padną mimo naszych prób ich ratowania (np lina, lion, crystalka itd) tacy ktorzy maja pare silnych nuk i single target ulti (lub silne obszarowe) bo np. taki lich to moze rzucic ultasa ale kto powiedzial, że ta kopia(lub my) do ktorej leci ulti nie moze zwiac żeby przestało bounce'ować?
-------------------------------------------------------------------------------------
Podstawa to hunty na jakichs samotnych herosow lub wspolne akcje na mida lub trapy. SIATA, SIATA, I JESZCZE RAZ SIATA - ma daleki zasięg i aoe to jej uzywaj zarówno do ucieczki jak i do gonienia.
Używaj meka masz wpip many która się szybko regeneruje więc nie żałuj.
Hmm taka myśli mi wpadła do głowy poof może sie przydać w momencie jak Pudge do siebie podciągnie jedną z naszych kopii wtedy poof no i co? i może guinsoo złożyć żeby disablować co silniejszych/bardziej miesząjących ziomków ?? no nie wiem właśnie czy jest sens poofa używac. przynajmniej nie w moim stracie.
-------------------------------------------------------------------------------------
Skill build :
1 skill na maxa 1,3,(od tego momentu zamiast tego mozna np juz atrybuty walic zeby sie wzmocnic)5,8
2 skill odpuścić i dopiero od 21-25
3 skill na maxa 2,4,7,9
ultas ofc 6,11,16
Do atrybutów "plusik" to podstawa u niego po to by nasze klony miały więcej życia i pancerza (bo one tylko po to by zadać troche dmgu i robić ogólnie sztuczny tłum)
Itemy :
Buty, tredy, headdress, bassil, mekanasm, vladimir, Radiance
Itemy z bonusami aoe to podstawa dla tego hero żeby dodawać co się tylko da swoim klonom.
Jak mamy tredy, meka i vladka to powinnismy miec okolo 14-16 lvlu okolo (O_o) 20 a może i więcej pancerza. Mimo że za dużo zycia to my mieć nie będziemy, ale tyle pancerza jakbyśmy aegisa złożyli. Radiance po to żeby wszystkie wrogie jednostki miały missa od czasu do czasu. i prawde mówiąc jeśli masz już ten zestaw to nie wiadomo co z pieniędzmi robić.
np mozna dorobic jeszcze desolatora bo nie kłóci sie to z aura vampirzą vladka albo mante żeby zwiększyć szanse że to kopia będzie bita nie ty/klony (chociaz nie wiem czy to taki dobry pomysl)
na koniec aegis/rapier ?
Bez grafy bo nie wiem jak wstawiać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Sob 17:33, 03 Lut 2007 |
|
Ja to w ogóle się zaastanawiam dlaczego IceFrog zostawia w nowych wersiach tego Hero. Przecież to jest żart. Na 25 poziomie kopie mają po 1500hp. To są dwa potężniejsze nuki. Nie mówie o sytuacji na 16 lvl, gdzie np. Lion zjedzie naszą kopie Ulti + spell -_-. Nie polecam tego hero nikomu, nawet dla zabawy na pubach, to wole się rikim bawić -_-
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 18:33, 03 Lut 2007 |
|
Hm ja powiem ze po samych opisach na www doty za nic w swiecie nie wziol bym tego hero do gry.. nie dosc ze jest nieziemsko trudny do opanowania to jeszcze przeszkadza to co opisal vader. Ten hero to 1 wielka kpina.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Nie 1:15, 04 Lut 2007 |
|
Nie jest tak źle jak mówicie. Fakt w CW nie grałbym, ale CW rządzi się swoimi zasadami. Siatka od 16lvla zaczyna być imba bo przy dobrym micro i timingu opp nie ruszy się z miejsca [omfg kopie też rzucają siatke]. Wystarczy dużo filler itemów na poczatku [np 2 Bracery, 2 Wraith Bandy - można dowolnie zamieniać]. Do tego Mekanasm i Vladziu. Skill build to jednak cisnąłbym w staty od początku do końca i dodał orb effect. 1 lvl teleportu też się przyda. Siatka na poziomie 12-15 chyba bo wtedy ma największy potencjał [i tak do tego lvla klony creepuja gdzieś w lesie]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
topaz
First blood
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza okularów
|
Wysłany:
Nie 15:17, 04 Lut 2007 |
|
Właśnie to co vader napisał jest najbardziej przegięte że wymaxowane kopie meppa maja 1,5k hp'kow tylko... gdyby w nowszej wersji zrobili np. że klony dostaja chociażby częściowe bonusy z itemów (już nie mówię o dmg ale chociaż do statów, do życia i np jeszcze pozytywne buffy dotyczyly wszystkich a nie tylko jednego cos w stylu dzielenia sie obrazeniami <- co tez nie jest zlym pomyslem wogole) ten hero spaszony w early game wymiata w mid game ale w late nie ma szans np z dmg dealerami agi ktorzy na dobra sprawe potrafia zjechac 1k zycia w niecale 5 sek.
P.S. to moj pierwszy napisany (gdziekolwiek, jeszcze nigdzie nie napisalem zadnego) strat.
Oceńcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 5:16, 05 Lut 2007 |
|
Strat dobry, hero troche lipny Dwa razy widziałem meepo ownującego. Raz gościu siedział 3/4 gry w lesie albo i dłużej i nas jechał na sam koniec Siatki są imba, jak każda iluzja rzuci siatke to w sumie masz permsiatke 8 sec colddown. Myslę, że tp jest dobry. Idziesz sobie meppo a tu nagle spotykasz się z opem, on zaczyna Cię bić, nie pozostajemy dłużni Wtedy wszystkie iluzje tp, ty dajesz siatke i walicie w 4 Dodaj sobie od każdego po 160 dmg, zawsze to coś.
Ocena :
8-
Nie ma obrazków, ale są Polskie znaki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Wto 12:27, 06 Lut 2007 |
|
Co do itemów to Mek, vLadimir, Bassilius, Stygian i jedziesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Śro 2:06, 07 Lut 2007 |
|
Ja dla Mepoo składałem S&Y bo ładnie stackuej się ze slowem, daje to co jest core dla tego hero - str i agli. Ale to było dawno temu, zaraz po wyjściu patcha;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:47, 09 Lut 2007 |
|
Meepo do cw sux. Na pubach ownuje bardziej niz jakikolwiek inny hero (wygralem nim 2 v 5) [MOZE WKONCU KTOS OBEJRZY MOJEGO REPLAYA!!!].
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Isthore[SiHo]
First blood
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 15:31, 28 Lut 2007 |
|
Build kiepski... Baardzo kiepski... :/
1.) Radiance nie jest potrzebny bo to 1 Geo ma effect
2.) Poof przydaje się do uciekania
3.) Jeśli cały czas trzymasz wszystkie geo razem giniesz jak kaczka
Geo to mocny hero, niestety większość faggotów gówno wie o micro ( i ciekawe skąd się wzieło powiedzienie "nie umiesz micro idz graj w dota" ) i nie umie dobrze kontrolowac. Polecam najpierw pograc Syllabearem a potem Meepo...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Śro 18:02, 28 Lut 2007 |
|
^A po meepo można się Chenem pobawić, jeszcze więcej micro potrzebuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:50, 07 Mar 2007 |
|
jak sie chodzi meepo w 4 to wcale nie jest tak zle o ile wie sie jak micorwac . wycofywac sie klonem ktory ma najmniej hp i nie bedzie tak zle. Takze poof bardzo pomaga (prawdziwy meepo uzyje lothar inne sie teleportna do niego i boom )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
topaz
First blood
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza okularów
|
Wysłany:
Śro 19:32, 21 Mar 2007 |
|
poprawka do strata : wraz z patchem dodali coś czego baaardzo brakowało : mówię tu o bonusach z atrybutów/itemów + assault cuirass który też się bardzo przydaje. Apropo biegania całą grupką kurdupli : jesli dobrze kierujesz i masz wymaxowanego ultasa meppa to jak rzucisz na kogos siate to na dobra sprawe to juz z niej nie wyjdzie. Niby z tym poofem mozna rozne rzeczy kombinowac ale tam jest chyba casting time jakis takze :/ A radiance po to by wszyscy missowali (co prawda nie za duzy to miss ale zawsze) to troche czasem przewazy o zyciu lub smierci. A co do microwania na moje trzeba umiec co nieco (chociaz porownujac do zwyklej warcraftowej rozgrywki to nie tak dobrze) chociaz dota to dobre msc zeby sie tego nauczyc lub podszkolic juz istniejace skille poza tym dota sama w sobie jest osobna grą. Jesli kiedykolwiek wyjdzie nowy Warcraft to modlę się, żeby zrobili taki porządny edytor (i ofc el. rpg zaimplementowane) żeby można było też i dotkę wsadzić w nowsze buty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Śro 20:00, 21 Mar 2007 |
|
^radiance to evasion, więc działa tylko na praswdziwym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jin_PL
First blood
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
|
Wysłany:
Wto 22:31, 03 Kwi 2007 |
|
Musze sie wypowiedziec bo jak widze ludzie nie doceniaja tego herosa. Przez ostatnie 10 moze wiecej pubow (proz only pisalo ale wiadomo jak to czasem bywa z tym proz ) gralem tym oto hero. A czemu nim gralem bo wszyscy narzekaja ze strasznie slaba ta pokraka. I szczeze pwoiedziawszy bardzo milo sie zawiodlem. na tych ponad 10 pubach 3 razy dostalem w dupke a przez reszte konczylem w granicach ~10:2. otoz meepo w poczatkowej fazie gry jest dosc slabym hero, to trzeba przyznac ale od 11 lvl kidy mamy juz 3 meepo zaczyna sie masakra. A teraz co potrzeba meepo aby pownowac:
1. po pierwsze trzeba zlozyc meka.
2. po drugie vladmir
3. tridsy badz travele (ja osobiscie skladam tridsy)
4. assault - to sa przedmioty obowiazkowe
5. desolator
6. radians
Taktyka jak grac:
Na poczatku staramy sie unikac wiekszych walk i nie dajemy sie zabic. najlepiej grac samemu na lini aby byc do przodu z lewelami. maxujemy jak najwczesniej sloła i linke, telp bezuzyteczny moim zdaniem. zaczynamy gre od zlozenia dresiku regeneracji po czym butki i mek. od 6 lvlu kripujemy w lesie obydwoma mepo (najlepiej jest grac na dole). kolejny przedmiot to vladek. z mekiem na 12-14 lvlu mozna spokojnie solowac roszana. na 16 znowu solujemy roszana i tak dalej. Zapewnia nam to duzo kasy a przy wladku i meku nawet 4 z koli roszan gowno nam robi. kiedy mamy buty, meka i vladka skladamy assault. te cztery przedmioty sa obowiazkowe. od tego momentu powinnismy siac pogrom w 1v1, a w gangach skutecznie meczyc przeciwnikow. zawsze chodzimy wszystkimi 4 knypami, ten slow 80% jest nie do zdarcia + siatka. Unikamy bohaterow typu lion, lina, lucek bo ich czary skutecznie eliminuja neszego knypka .
PODKREŚLAM jednak ze jest to postac tylko i wylacznie na puby, na cw bezuzyteczna. Najlepiej grac nim metoda wyjdz, zlap, zabij, odejdz. Aha i jak spierdzielisz meepo w erli gejm to pozniej juz zostaje ci forest kriping az uskladasz dobre przedmioty. Nagram kilka repow z gra meepo i wsadze je tutaj to zobaczycie jaki to upierdliwy karypel
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 0:34, 04 Kwi 2007 |
|
sporo czasu minelo od wypuszczenia pierwszej doty z mepo, a ja jeszcze ani razu nie odwazylem sie go przetestowac to chyba dlatego ze kiepsciutko z moim mikro jest.. ale widzialem jak kilka osob nim gra i naprawdnie niezle to wyglada
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Max
First blood
Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:48, 19 Kwi 2007 |
|
Ja uwazam ze meepo to dobry hero. Osoobiscie bardzo lubie grac tym bohem i nawet niezle mi to wychodzi Taki hero na odprezenie po ciezkim dniu :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:06, 19 Kwi 2007 |
|
Wymienie herosów co zjadą meppo w dwie sekundy i itemki dla meppa, meppo musi mieć itemmki z działaniem AoE, czyli mek,vladimir, curiass, ja składam treadsy i jakiś item do HP, dmg nie wiem po co bo 4 klony starczą, do dmgh, herosi którzy go jadą to:crix-blink+ulti, aksha, lina, lion, lich, jakikolwiek silny dps z dmg powyżej 100, i z giga IaS, wymieniać dalej??????????????????
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Czw 20:38, 19 Kwi 2007 |
|
Tak popisz nam się swoją wiedzą . E tam Meppo może być...dopóki mi się nie trafi w ar game Ogólnie z Herosów do odstresowania wole Rikiego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pią 6:51, 20 Kwi 2007 |
|
Naaru napisał: |
herosi którzy go jadą to:crix-blink+ulti//Nie sądzę...Dostanie weba, wszyscy uciekają, dostajesz weba co 2 sec, i strata ulti
, akAsha,//Tu można się zgodzić, ale tylko do mid-late, bo później te 900 damage jest śmieszne dla meepo który odzyskuje hp z vlada i leczy się z meka.W dodatku siatka przeciwdziała blinkowi.
lina - dopóki meepo nie ma 2x lvl i itemów do hp, to lina = pewna śmierć. A jeśli ma itemy do hp i 2x lvl, dajemy refreshera i nadal pewna śmierć klona.:p
, lion - patrz wyżej.
, lich - Rofl. Krótkie obliczenia dają nam 825 damage na klona ze scepterem z ulti przed resistance.
, jakikolwiek silny dps z dmg powyżej 100, i z giga IaS - No cóż, gdybyś się mnie pytał, to meepo ma około 20 armora z meka+cuirass, dps 2,5x większy od nich... +web>dps.
btw...dps z giga ias mamy raptem 4 - troll, razor, viper i clinkz.
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|