Autor |
Wiadomość |
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Nie 22:44, 05 Lut 2006 |
|
każdy hero posiada 3 różne statystyki (Siła, inteligencja i zręczność). Każdy hero posiada Główny atrybut, gdy go zwiększamy zwiększa się także damage.
==>Siła dodaja hitpoints i ich regeneracje. 1 punkt Siły =19 HP, 1 punkt Siły=1%regeneracji życia.
==>Zręczność zwiększa szybkość ataku a takżę pancerz. 7 punktów Zręczności=1 pancerz, 1 punk Zręczności=1% szybkość ataku.
==>Inteligencja zwiększa mane i jej regeneracje. 1 punkt Inteligencji=13 many, 1 punk Inteligencji=1% regeneracji many.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Finarfin
Fresh Meat
Dołączył: 09 Lut 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pochodze?
|
Wysłany:
Czw 21:07, 09 Lut 2006 |
|
cos mi sie zdaje ze inteligencja dodaje wiecej do regena, moze z 1,5 % ale pewnie sie myle..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kijciwoko
M-m-m-m....Monster Kill
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam qwa wiedzieć?
|
Wysłany:
Czw 22:00, 09 Lut 2006 |
|
DotaPortal.com napisał: |
Mana Regeneration
A hero's mana regenerates over time. There are several ways to give mana regeneration to a hero.
First, all heroes have some sort of "base" mana regeneration. This is usually around 0.01 mana/ second, and is fixed throughout the game.
Second, intelligence also factors into mana regeneration, and the formula is Mana regeneration from Intelligence = Intelligecne * 0.04
Third, heroes can buy mana regeneration item to speed up the mana regeneration rate. For example, a void stone gives you 100% mana regeneration, which means if you have 50 Intelligence, Void Stone will double the mana regeneration from intelligence such that you're regenerating as fast as another hero with 100 Intelligence and no void stone.
Fourth, heroes can regenerate mana by standing next to the fountain. Again the fountain gives the hero 4% of his maximum mana per second
Fifth, certain heroes can gain mana by certain skills. Some examples of such is Dark Ritual, and Sadist.
Sixth, heroes can gain mana by standing close to Crystal Maiden (provided that she has learnt Brilliance) or standing next to someone who has Ring of Basilius. Ring of Basilius gives you 0.65 MP/sec, and this is FIXED throughout the game. Same for Crystal Maiden's Brilliance Aura. At level 4 it gives you 1.33 MP/ sec, and this number is FIXED, UNAFFECTED BY OTHER MANA REGENERATION ITEMS.
Illustration on how to apply these rules:
For example a Rhasta with 2000 MP, 100 Intelligence, a Ring of Basilius, and a Guinsoo's Scythe of Vyse is standing next to the fountain. How much MP per second will he receive?
Answer:
Regeneration from Intelligence = 100*0.04 = 4MP/sec;
Regeneration from Guinsoo's Scythe of Vyse = 4MP/sec * 1.5 = 6MP/sec;
Regeneration from Ring of Basilius = 0.65MP/sec;
Regeneration from Fountain = 2000*0.04 = 80MP/sec;
Regeneration from Base Regeneration = 0.01MP/sec
Altogether, Rhasta will gain 90.66MP per second. |
Nie jest to żaden skomplikowany angielski, myślę, że nie trzeba tłumaczyć.
_
K
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:03, 12 Lis 2006 |
|
Hehe. Przytadny temat jak ktos nie wie, no ale w grze wystarczy najechac na atrybut i pokazuje sie kominikat
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:50, 12 Lis 2006 |
|
kai ale nie pokazuje sie dokladnie jak zwieksza regena many i regena hp !! chyba ze masz jakiegos moda !!
napisane jest ze zwiekszony regen many ( przy int) i zwiekszony reg hp ( przy str ) ale nie jest napisane o ile
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:28, 12 Lis 2006 |
|
Moda ?? co masz na mysli xD ?? faktycznei nie pokazuje sie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:46, 23 Lis 2006 |
|
mod jest to zmodyfikowana wersja gry .
nie wiem czy w3 są takie rzeczy ale jeżeli grałeś w Diablo II to na pewno wiesz o co chodzi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
no_to_frugo
Fresh Meat
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Azeroth
|
Wysłany:
Czw 17:38, 23 Lis 2006 |
|
Nie widziałem jeszcze żadnego do w3. W Diablo jest pełno.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:35, 28 Lis 2006 |
|
mody do gry to poprostu niektore mapy np dota
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Śro 17:29, 29 Lis 2006 |
|
Nie w tym przypadku stasiek, chodzi nam o programy mofyfikujące różne rzeczy. Jest taki jeden do w3, gdzie działa jakbyś miał ciagle przyciśnięty alt. Widać hp jednostek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:35, 29 Lis 2006 |
|
Hehe. Co do alt. To moge wam powiedziec cos zabawnego Nigdy nie widze mortred jak gram przeciwko niej, poprostu jak gram przeciwniej to mi sie grac odechciewa, bo nie mam szans. No i wymyslilem sobie patent, zeby trzymac alt, to bedzie chodzil samotny pasek hp po ekranie i bede wiedzial ze to oona. Zaczolem tak robic nawet sie sprawdzalo Ale po 10 minutach mój palec odmawial posluszanestwa, a jak klikałem na mape to sie automatycziei sygnaly robily Było śmiesznie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Śro 18:08, 29 Lis 2006 |
|
Grając przeciw Mortredowi obawiam sie każdego cienia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:12, 29 Lis 2006 |
|
uber to nie sa mody to tylko programiki.
kai ustaw zeby cienie w grze byly to zobaczysz pa.
nawet nie trzeba wcisjac alt. programy jak maphack lub bardziej "legalne" jak mnostwo autohotkeyow itp.
ciezko znalezc prawdziwego moda do wara bo edytor jest poprostu super i wystarczy do robienia czego sie chce.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:16, 29 Lis 2006 |
|
autohotkeye ma sie rozumiec ze sam sobie wybierasz keye w kazdej grze dla herosa ??
grałęm dzisiaj 2 gry i widizalem jak koles wpisyal /hotkeys change: x,c,v,b ( coś takiego) i nie wiem po co ?
czy taką komendą ( coś w tym stylu) on sobie ustalał keye ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:19, 29 Lis 2006 |
|
nic mi o tym nie wiadomo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:26, 29 Lis 2006 |
|
Kod: |
rogramy jak maphack lub bardziej "legalne" jak mnostwo autohotkeyow itp. |
sam to napisałeś !!
to co to jest to "autohotkeyow"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:46, 29 Lis 2006 |
|
Sinus napisał: |
Kod: |
rogramy jak maphack lub bardziej "legalne" jak mnostwo autohotkeyow itp. |
sam to napisaÓeÖ !!
to co to jest to "autohotkeyow" |
programy zmieniajace dzialanie niektorych skrotow itp (w warze). obsluguje sie je jak normalny program a nie komendami w warze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:45, 29 Lis 2006 |
|
Mam taki autohoykey, nawet dałem link na forum Ale dalej mam problem z uzywaniem itemków :/ Hujuwa jest jak musze guinoso czy dagon klikac i nakierowywac :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 10:59, 30 Lis 2006 |
|
Sinus, to jest taki program który możesz ustawić sobie keye pod zxcv. Pokaże wam o co chodzi Założe nowy temat, czasami się przydaje.
To nie jest to samo ale sami zobaczcie
Warkeys - nowe narzędzie do CustomKeys.txt
Szukając zamiennika dla Keycrafta natrafiłem na program zwany Warkeys. Jest on co prawda jeszcze w fazie alfa, ale już teraz oferuje dużo więcej niż Keycraft. Z głównych opcji warto wyróżnić:
* możliwość edycji wszystkich skrótów klawiszowych w grach normalnych i wielu skrótów DotA Allstars,
* możliwość zmiany pozycji dowolnego przycisku,
* możliwość zdefiniowania własnej siatki klawiszy (innej niż QWER...) i przypisania do niej poszczególnych przycisków,
* możliwość zmiany klawiszy dla ekwipunku (za pomocą Autohotkeya, bez ingerencji w pliki MPQ),
* możliwość wyłączenia lewego Winkeya i kombinacji lewy Alt+Q,
* możliwość włączenia na stałe pasków HP.
Oczywiście w tak wczesnej wersji programu występują jeszcze pewne błędy (czasem konflikt przycisków o czym powiadomiłem już autora), ale mimo to jest on wart uwagi.
Można ściągnąć tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:26, 30 Lis 2006 |
|
Uber ..... Mam ten program Dałem link na forum jakiś czas temu Jest w temacie o Klawiszu "r"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|