Autor |
Wiadomość |
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 15:56, 17 Lut 2010 |
|
DotA 6.67
Jeszcze jej nie ma
Ale zobaczcie czym się IceFrog podzielił:
IceFrog napisał: |
Small Update
Posted 02-10-2010 at 08:59 AM by IceFrog
Hey guys, I just want to share some small information about the upcoming patch. It is too early for me to give a complete list of features or changes to expect, so I'll just be sharing a couple of small features as a sneak peak.
First, I've implemented a zoom mode for observers to allow spectators and shout casters to see a larger part of the battlefield rather than the current view.
The second is a Capture Point action style game mode. It is designed to be a short fun mode with lots of movement and action, as a break from the usual stuff. There will be many capture points (6+) spread around the map that, when captured, will provide various auras (Damage, Armor, Gold, Regen, Movement Speed, etc) for your team depending on which one is captured. The Capture Points all spawn after the first 10 minutes of the game. You gain control of a CP by standing on it for a certain amount of time (the more allies the faster). Capture Points can always be reclaimed by the enemy team after it is taken or it can also be interrupt during the capturing process itself. Keep in mind that all the mechanics and numbers are not final yet.
These are just two misc things in 6.67 that I wanted to share with you guys. There will of course be more work done on improving the current content with balancing and misc features. If there is something specific you want to see, don't hesitate to let me know.
Update: I got some confused responses. The above is a game mode only, an optional function like -dm. |
Czyli:
1. Zoom mode dla obsów!
2. Nowy fun tryb gry! (coś w stylu Dominating z UT jak ktoś grał)
Muszę powiedzieć że mnie zaciekawił tym njusem, szczególnie tym nowym modem. Zapowiada się nieźle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:18, 17 Lut 2010 |
|
Zapowiada się nieźle... a wyjdzie jak zawsze-.-
Coś mi się wydaje, że to nie będzie dobry pomysł... ale zobaczymy jak to wyjdzie;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DNt
Killing Spree
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:00, 17 Lut 2010 |
|
W sumie zadna rewelacja. Zoom mode mozemy otrzymac chyba na replay seekerze z pluginem simple camera, ale to tylko na repach. Ten mode moim zdaniem sie nie przyjmie. Nie wyobrazam sobie puba na tym modzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:36, 17 Lut 2010 |
|
Cytat: |
Zoom mode mozemy otrzymac chyba na replay seekerze z pluginem simple camera |
Garenatv.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 18:57, 17 Lut 2010 |
|
DNt napisał: |
W sumie zadna rewelacja. Zoom mode mozemy otrzymac chyba na replay seekerze z pluginem simple camera, ale to tylko na repach. Ten mode moim zdaniem sie nie przyjmie. Nie wyobrazam sobie puba na tym modzie. |
Właśnie, że duża rewelacja. Piszesz, że to samo można mieć, jak zainstalujesz pierdyliard programów i wrzucisz do nich zapisanego repa to chyba może będzie można coś podobnego mieć. A tutaj będzie tak, że DotA będzie takie coś umożliwiać obsom, będącym aktualnie w grze! I dodatkowo jeszcze obsom z Garena TV.
A ten mod może być całkiem fajny i nie że sie nie przyjmie, bo ma to być fun-mode (jak dm albo wtf) i wyobrażam sobie puba na tym modzie. Jeszcze mógłby zrobić CTF i InstaGib
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DNt
Killing Spree
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:51, 20 Lut 2010 |
|
A teraz nius - Wraz z wersja DotA 6.67 ma wyjsc pierwsza wersja programu (bo to prawdopodobnie bedzie program) Varlocka, sluzacego do reconnectowania do gier. Moim zdaniem to bedzie prawdziwa rewolucja w swiecie doty.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DNt dnia Sob 20:53, 20 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:55, 20 Lut 2010 |
|
Oj tak. Competetive na tym zyska. I nie tylko dota, zwykły wc3 także.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 21:25, 20 Lut 2010 |
|
Nom. Kogoś dropnie, to pauza i reconnect. Duża zmiana imho.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Nie 10:18, 21 Lut 2010 |
|
Competitive i IH na pewno na tym zyskają. Puby pewnie nie, CHYBA że kolejnym etapem będzie coś takiego, że po wyjściu gracza następuje pauza i zupełnie nowy gracz może dołączyć w miejsce opuszczonego. Skoro re-connecty będą możliwe, to to również powinno być wykonalne (skoro IceFrog potrafił wbić do kodu komendę switch, która pozwala graczowi zmienić 'pozycję w grze", to następny etap to coś w stylu: 'Player X has left the game. Would you like to keep a slot for him?" Jeśli "yes" to czekają na gracza, jeśli "no", to pojawia meny gry tuż przed startem z wolnym slotem, wchodzi nowy gracz, ściąga save'a i grają dalej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 11:37, 21 Lut 2010 |
|
No nie sądzę żeby to miało być w ten sposób. Ten reconnect będzie możliwy tylko w przypadku gdy gracz którego rozłącza ma zainstalowany i włączony ten specjalny programik i to chyba w nim są jakieś dane dotyczące tej konkretnej gry + umożliwi to dota.
Swoją drogą to niezłego skilla trzeba mieć w pisaniu, żeby takie rzeczy zrobić (-switch, -sp, itp.).
A co do pubów to pewnie na pokojach ligowych i HL wejdzie to jako obowiązek.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sklej dnia Nie 11:38, 21 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Pon 20:38, 22 Lut 2010 |
|
Ale było by to możliwe gdyby dane przechodziły przez serwer SQL albo inny tego typu gdzie by były tworzone DB dla danej rozgrywki wtedy jedynie mała zmiana w DB ściągnięcie pliczku do clienta i hop sialalala
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|