Autor |
Wiadomość |
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 17:42, 22 Gru 2006 |
|
Świetna sprawa dla kogoś kto testuje mape, albo nie ma internetu
Możliwość grania z komputerem, może być przyjemnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Click and Download.
Have fun.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:45, 22 Gru 2006 |
|
Ciekawe ale dzięki nie skorzystam .... nigdy nie będe grałw dote na singlu , ale jakbym zaczynał swoją przygodę to czemu nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 17:47, 22 Gru 2006 |
|
Kiedy będziesz chciał przetestować nową taktykę, lub zabraknie internetu, a będziesz miał wielką chęć. Przyda się, wierz mi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:13, 22 Gru 2006 |
|
Hehe. Zaniosę koledze, który ma rpoblemy z netem, poćwiczy i jak juz bedzie mial to pyknę z nim na równym poziomie (no moze nei do końca równym )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:29, 22 Gru 2006 |
|
problemy z netem to powód żeby nie grać ... i dobrze . Nie można żyć dotą
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:33, 22 Gru 2006 |
|
Tak to powód bo jeśli kolesiowi każda gra zacina przez neta a sciąganie ma 100kb/s to są problemy. To przez jego radiowe łącze, mało stabilne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Sob 11:52, 23 Gru 2006 |
|
Panowie, trochę powagi. Link do mapy AI jest dobry, ale mapa jest do kitu. Tak się składa że wiem sporo o mapach AI DotA, ponieważ jak już mam dosyć leaverów to gramy zkuznem po Hamachi w -armm z komputerami.
Mapa do której podałeś link jest słaba: jest regularny lag a kompy są tragicznie cienkie (1vs 5 Insane można wygrać bez problemu).
Jako że jestem przeciwnikiem destruktywnej krytyki, zamiast tego polecam:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to temat na dota-allstars, gdzie Cloud_str zamieszcza najnowsze AI. Ostatnio jest to 6.38b AI 1.93b (ale polecam 1.93, bo b ma jednego złosliwego buga którego w 1.93 nie ma). Może jeszcze parę słów o tym AI:
1. Ai dostaje 130/150/170% normalnego expa i golda
2. AI potrafi używać skilli a zwłaszcza ulti
3. AI umie walczyć w team battle!
4. Ai w naszej drużynie rozumie komendy (attack, defend, gang(!), zmień linię itp.)
5. AI gra tak dobrze, że w 80% first blod jest robiony na graczu! Nawet jak dobrze gramy, w pewnym momencie puszczają nerwy i ktoś się potknie i boom.
6. Zginąć przeciwko Insane AI jest łatwo. Za łatwo.
Ogólnie polecam sobie zagrać parę razy i ocenić, czy AI gra gorzej od pub players czy może jednak lepiej...Ja powiem tylko tyle, że z AI ilość kill-death wyglada z reguły 12-14 po 60 minutach gry. Jak jest w pubach, każdy wie...
Sinus: Musisz być naprawdę bardzo dobrym graczem, jeśli uważasz, że gra przeciwko AI nic Tobie nie da. Ja dzięki AI nauczyłem się:
- lasthit /deny
- survival
- myślenia strategicznego
- błyskawicznej oceny sytuacji i szans na polu walki
A i tak w tej chwili jeszcze w żadnej z tych dziedzin nie osiągnąłem perfekcji...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:41, 23 Gru 2006 |
|
ja nie uważam że gra z AI mi nic nie da .... po tym co napisałeś to może nawet kiedyś sobie ściągne , ale jestem zwolennikiem tradycji i wole uczyć sie od lepszych od siebie izdobywać wiedzę na chociarzbym forum takim jak to ..
Ja uważam po prostu że jak nie mam neta to jest to dla mnie powód żeby nie grać i odciągnąć sie troche od w3 żeby nigdy nie przerodziło sie to w nałóg (10h/dziennie) .
A tak to spokojnie dota , dwie i koniec dnia
a tak btw to gdzie są opisane komendy w tej docie i jej możliwości ??? przy sciąganiu ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:56, 23 Gru 2006 |
|
Ale Ai ma wadę jedną i podstawową. NIE MYŚLI. Wystarczy kilka sztuczek i AI jest bezbronny. On nie umie dopasowywać się do przeciwnika, o wardach nie myśli. No ale tak jak napisałeś i tak jest lepszy niz pub playersi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Sob 15:49, 23 Gru 2006 |
|
Ai last hituje/deny robi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Sob 18:40, 23 Gru 2006 |
|
Tak, ai umie lasthitować i denyować.
AI nie myśli - i często jest dlatego dużo groźniejsze. Gracz czasem pomysli - dam rade go zabić. Komputer obliczy: szansa poniżej 50% - nie próbuję. Naprawdę o ile generalnie uważam, że w DoTa myślenie jest ważne, to niestety są tacy którym ona bardziej przeszkadza niż pomaga...
Komendy dla tego AI są opisane w poście w którym jest download.
AI w żadnym wypadku nie jest bezbronny!!! AI potrafi wyjść czasem cało z gangu 2vs1 robionego przez graczy...
Sinus - granie więcej niż 3-4 gry na dzień nie jest zalecane, z czasem skupiamy sie coraz gorzej i nie wiadomo czemu przegrywamy lub robimy totane głupoty. 3h przy DotA na dzień max, w tygodniu 20h powinno spokojnie wystarczyć. Zauważyłem że od kiedy gram mniej, bardziej się staram i gram z większym zaangażowaniem...
PS. Sinus zagraj sobie z AI tym co podałem linka na poziomie Insane i zobaczysz jaki jesteś dobry. Naprawdę, są rzeczy których można się przeciwko AI nauczyć. Tam nie ma miejsca na błąd - jeden krok za daleko może się skończyć śmiercią. Gracze w pubach rzadko są aż tak niebezpieczni...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:02, 23 Gru 2006 |
|
siadam i gram
no i zagrałem ... tak ja mówiłeś first blood należał do nich zrobiony na mnie !!!
świetnie denyują i lasthitują ale to jednak tylko kompy ... pushe które przeprowadzałem kończyły sie duzymi stratami u nich .. zbyt łątwo zdobywałem ich wierze i ogólnie nie pasuje mi granie takie ...
nie bronili ani nie pushowali w 5 (nigdy) czyli chyba nie ma tu mowy o TEAMWORK ...
zagrałem 5v5 all insane i zobaczyłęm że zabijają ci bohaterowie którzy mają slowa albo duzy ms , wiec tylko skadi bądź s&y na tą gre , czyli nuda
szkoda że kompy nie zmieniają celu podczas ataku bo byłoby to ciekawe
niestety nie przekonałem sie
Ogólnie myśle że taka mapa może być urozmaiceniem gry 1v1 gdzie każdemu graczowi damy 4 komów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:46, 26 Gru 2006 |
|
Cascaderro napisał: |
Panowie, trochę powagi. Link do mapy AI jest dobry, ale mapa jest do kitu. Tak się składa że wiem sporo o mapach AI DotA, ponieważ jak już mam dosyć leaverów to gramy zkuznem po Hamachi w -armm z komputerami.
Mapa do której podałeś link jest słaba: jest regularny lag a kompy są tragicznie cienkie (1vs 5 Insane można wygrać bez problemu).
Jako że jestem przeciwnikiem destruktywnej krytyki, zamiast tego polecam:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to temat na dota-allstars, gdzie Cloud_str zamieszcza najnowsze AI. Ostatnio jest to 6.38b AI 1.93b (ale polecam 1.93, bo b ma jednego złosliwego buga którego w 1.93 nie ma). Może jeszcze parę słów o tym AI:
1. Ai dostaje 130/150/170% normalnego expa i golda
2. AI potrafi używać skilli a zwłaszcza ulti
3. AI umie walczyć w team battle!
4. Ai w naszej drużynie rozumie komendy (attack, defend, gang(!), zmień linię itp.)
5. AI gra tak dobrze, że w 80% first blod jest robiony na graczu! Nawet jak dobrze gramy, w pewnym momencie puszczają nerwy i ktoś się potknie i boom.
6. Zginąć przeciwko Insane AI jest łatwo. Za łatwo.
Ogólnie polecam sobie zagrać parę razy i ocenić, czy AI gra gorzej od pub players czy może jednak lepiej...Ja powiem tylko tyle, że z AI ilość kill-death wyglada z reguły 12-14 po 60 minutach gry. Jak jest w pubach, każdy wie...
Sinus: Musisz być naprawdę bardzo dobrym graczem, jeśli uważasz, że gra przeciwko AI nic Tobie nie da. Ja dzięki AI nauczyłem się:
- lasthit /deny
- survival
- myślenia strategicznego
- błyskawicznej oceny sytuacji i szans na polu walki
A i tak w tej chwili jeszcze w żadnej z tych dziedzin nie osiągnąłem perfekcji... |
Gralem sobie w ta mapke. W porownaniu do pub playersow te kompy to bogowie doty . Jest jeszcze taki tryb -sai jakby komus bylo za latwo. Dobre last hity, denaje itp maja kompy ale jednak wole graczy, bo sa bardziej od kompow elastyczni .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Śro 1:44, 27 Gru 2006 |
|
stasiek01; Sinus:
Chłopaki, możecie się przecież przyznać, że wolicie kroić dupę jakimś frajerom z pubów niż dostawać tęgie baty od jakiegoś (tfu) AI... To żaden wstyd, z tym AI na poziomie insane jak na razie 1vs5 wygrał tylko jeden mój znajomy, ale i tak miał ciężki początek, poza tym grał specyficznym bohaterem...
Powiem tak, jeżeli kto nauczy się przeżywać przeciwko temu AI, to większość graczy w pubach stanie się dla nas chodzącymi fragami. Komputery są potężne, mało kreatywne, to fakt, ale gdyby nie to, to nie dałoby się ich pokonać.
Kompy są dobre do sprawdzania modów, w które nie mamy z kim grać -apdu (nie polecam, AI wybiera 2x Crystalo Maiden) a lepiej -armm - naprawdę diabelnie ciężka i zacięta walka - zwłaszcza, że musmy grać lepiej niż te komp, który gra tym samym bohaterem co my... a expuje szybciej i zdobywa duuużo złota...
Jakiś czas temu grałem dwa razy w DotA z AI i 2 innymi graczami w teamie (3vs5). raz grałem ja + Andryij plus jakiś palant i za drugim razem tak samo. Wyobraźcie sobie, że AI za każdym razem doprowadzało do tego że ten trzeci uciekał z gry (a wcześniej feedował jakby był totalnym noobem...). Mi to dało do myślenia i traktuję grę z AI poważniej niż puby na bnecie czy ggc (ale nie tak jak nasze treningi przyszłego - mam nadzieję - teamu).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Śro 2:29, 27 Gru 2006 |
|
Ej, to jest dobry pomysł, forumowy klan Trzeba sie nad tym zastanowić, załóżcie nowy temat i powiedzcie co o tym sądzicie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:09, 27 Gru 2006 |
|
Cascaderro napisał: |
stasiek01; Sinus:
Chłopaki, możecie się przecież przyznać, że wolicie kroić dupę jakimś frajerom z pubów niż dostawać tęgie baty od jakiegoś (tfu) AI... To żaden wstyd, z tym AI na poziomie insane jak na razie 1vs5 wygrał tylko jeden mój znajomy, ale i tak miał ciężki początek, poza tym grał specyficznym bohaterem...
Powiem tak, jeżeli kto nauczy się przeżywać przeciwko temu AI, to większość graczy w pubach stanie się dla nas chodzącymi fragami. Komputery są potężne, mało kreatywne, to fakt, ale gdyby nie to, to nie dałoby się ich pokonać.
Kompy są dobre do sprawdzania modów, w które nie mamy z kim grać -apdu (nie polecam, AI wybiera 2x Crystalo Maiden) a lepiej -armm - naprawdę diabelnie ciężka i zacięta walka - zwłaszcza, że musmy grać lepiej niż te komp, który gra tym samym bohaterem co my... a expuje szybciej i zdobywa duuużo złota...
Jakiś czas temu grałem dwa razy w DotA z AI i 2 innymi graczami w teamie (3vs5). raz grałem ja + Andryij plus jakiś palant i za drugim razem tak samo. Wyobraźcie sobie, że AI za każdym razem doprowadzało do tego że ten trzeci uciekał z gry (a wcześniej feedował jakby był totalnym noobem...). Mi to dało do myślenia i traktuję grę z AI poważniej niż puby na bnecie czy ggc (ale nie tak jak nasze treningi przyszłego - mam nadzieję - teamu). |
Nawet nie wiem czy bym dostal tegie baty. jeszcze ani jednej gry z ai nie dokonczylem bo mi sie nie chcialo . prawda jest to ze padlem jako pierwszy bo "nie spodziewalem sie ( )" ze ai bedzie w stanie zawrocic i zaczac mnie atakowac.
BTW trenowac na ai to nie jest taki dobry pomysl. podstawa wiekszosci gier doty sa gangi a ai ma z tym niejakie problemy wiec... na ai mozna potrenowac deniowanie i last hity ale jak nie mozesz gier zakladac to nie przyda ci sie tak bardzo jak powinno bo zawsze jakis delay jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:28, 27 Gru 2006 |
|
AI jest tepe i co zrobisz ....
lasthit , deny i bulid to nie wszystko ...
nie wyskakuja ci z lasu , nie pushuja w 5 osob . nie grałem 1v5 AI ale podejrzewam że na pubie też byś nie wygrał 1v5 ... musiałbyś mieć 4 noobów w enemy team a to sie nie zdarza nawet w pubach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Śro 11:30, 27 Gru 2006 |
|
Sinus: To nie muszą być nooby! Wystarczy że mają umiejętności pro, ale nie wybrali na starcie odpowiednich bohaterów! Czy nigdy nie zdarzyło się Tobie że jeden gracz z Twojego teamu zrobił przeciwnikom w pojedynkę masakrę?
Parę miesięcy temu, Malakal został w grze 1vs3 grając Clinkzem. Nawet kiedy walczyli 3vs1 to zawsze on wygrywał bo zbudował sobie odpowiedniego builda i ostatecznie ich pokonał. To jeszcze nic: ja i Malakal wielokrotnie wygrywaliśmy mimo przewagi liczebnej przeciwnika (3vs5, 2vs4, a nawet 2vs5) - wystarczy że przeciwnicy wybrali złych bohaterów na starcie, oraz że będziemy przez całą grę esploatować ich słabości.
stasiek01: Nie wiem z kim grasz, ale ja dziielę gry na dwa rozaje:
1) przeciwnicy są frajerami, to dla zabawy ich gangujemy aż uciekną z gry
2) przeciwnicy umieją grać i potrafią się zabezpieczać przed gangami (wardy!!!) oraz kontrować gangi - wtedy zbieramy team do kupy i pushujemy mid, starając się rozstrzygnąć grę jedną/dwiem/trzema kolejnymi zwycięskimi bitwami. Z reguły po tym, jak padnie wieża w bazie na mid i baraki na mid przeciwnicy uciekają masowo z gry bo już nie widzą szans.
W konsekwencji przez pierwsze 15 min. gry staramy się zobaczyć z kim mamy do czynienia. Czasami wiemy zaraz po tym jak się z kimś spotkamy, albo nawet w momencie wyboru przez niego bohatera (jeżeli ktoś w ap nie wybiera kontr na naszych bohaterów to nie może być chyba dobrym graczem?).
Śmieszą mnie pojedynki w stylu: Jakiro (solo top), Vengeful i Rhasta (mid) oraz Lina i Crystal (bot) kiedy przeciwnicy wybierają: Rikimaru, Gondar, Clinkz, Viper i Lion... Niestety takie gry kończą się bardzo szybko: przeciwnicy kiedy się zorientują, że na 3 levelu Lina i Crystal lub Rhasta i Vengeful zrobią first blood, i że do 20 minuty sobie nie poownują, w konsekwencji mają żałosny faming, już wiedzą że są ugotowani. wardy przez całą linię mid i żegnamy... Mam w repa parę ładnych teamowych bitew, które zostały przez przeciwników przegrane przez wybór złych bohaterów na starcie. No, ale może chcieli żeby im się grało (przegrywało?) trudniej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:57, 27 Gru 2006 |
|
zbudowałbo miał kase z leaverów i dostawał 24 co jakiś czas a nie tak jak oni 8
i itemy wziął od leaverów ..
też tak kiedyś miałęm tylko vs 2 .. tiny + ktośtam dobrze ubrani a padali jak mucha vs moje 7 serenek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:49, 27 Gru 2006 |
|
5>2
Wiec nie pier**l mi tu ze tych 2 ma wieksze szanse
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|