|
|
Autor |
Wiadomość |
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 18:44, 01 Lip 2008 |
|
Dzisiaj pojawił się nowy patch do w3. Oto changelog w całości:
Cytat: |
FUNKCJE
- W menu opcji jest teraz dostępna funkcja automatycznego zapisywania
powtórek (replayów). Powtórki są zapisywane automatycznie w folderze
"replay".
- Gra jest teraz automatycznie zapisywana na wypadek niespodziewanego
rozłączenia. Gry są zapisywane w folderze "save".
- Można ograniczyć liczbę dostępnych kolorów graczy odpowiednio do liczby
graczy. Służy do tego odpowiednia opcja w oknie Advanced Options (Opcje
zaawansowane) dostępnym podczas tworzenia gry.
- Nowa opcja, której włączenie powoduje, że zawsze są pokazywane paski
kondycji oddziałów i budynków.
- Możliwe jest włączenie i wyłączenie wyświetlania sygnałów minimap
pochodzących od graczy i innych obserwatorów. Służą do tego polecenia
czatu /showminimapsignals oraz /hideminimapsignals.
- Wewnątrz gry dodany nowy cheat „maxfps”, pozwalający ograniczyć
maksymalną częstotliwość klatek do podanej wartości. Na przykład
wpisanie „maxfps 30” powoduje ograniczenie maksymalnej częstotliwości
klatek do 30 kl./s.
ZMIANY BALANSU
HUMAN (CZŁOWIEK)
- Współczynnik naprawy Scout Tower wzrósł z 12 do 20.
- Zniszczenia rycerza zwiększone: zmieniono cooldown ataku z 1,50 na
1,40 oraz zniszczenia podstawowe z 25 na 28 (średnie zniszczenie wynos
i 34).
NIEUMARLI (UNDEAD)
- Uzbrojenie podstawowe Ziggurata wzrosło z 1 do 5.
- Czas budowania Nekropolii skrócony ze 120 do 100.
NOCNY ELF (NIGHT ELF)
- Czas trwania trucizny z Kuli jadu skrócony z 10 do 8 sekund.
- Zwiększony przyrost doświadczenia od Dryadów z poziomu 2 (40xp) do
poziomu 3 (60 xp).
POPRAWKI
- Czas cooldown na nieograniczonej liczbie przedmiotów (np. kij ochrony
— staff of preservation) jest dalej liczony mimo upuszczenia lub
sprzedania przedmiotu.
- Naprawiono błąd dający możliwość użycia exploita z miksturą.
- Po odkopaniu Crypt Fiend autocast nie jest już wyłączany.
- Naprawiono błąd, który dawał możliwość użycia exploita powodującego,
że przedmioty przekazywane między bohaterami traciły czas cooldown.
- Naprawione efekty dźwiękowe DotA na systemach Mac z procesorem Intel.
- Naprawiony efekt spadku poziomu dźwięku na systemach Mac z procesorami
Intel. Odległe dźwięki powinny być teraz słyszalne.
MAPY
- Nowe mapy zwycięzców konkursów:
- (2)MeltingValley
- (2)RoadToStratholme
- (4)CentaurGrove
- (4)TidewaterGlades |
Pogrubione zostały zmiany dotyczące graczy DotA
Po zainstalowaniu patcha z battlenetu gra nie chce się uruchomić, bo woła o płytę itp. Żeby działała trzeba po zainstalowaniu patcha ściągnąć i zainstalować to:
[link widoczny dla zalogowanych]
wtedy się włączy.
GL&HF
Aha. Wszystkie repy z 1.21 Wam się nie odpalą na 1.22 więc jak planujecie robić filmik to lepiej zróbcie teraz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:47, 01 Lip 2008 |
|
Ja sobie zrobiłem kopie wersji 1.21 i też dobrze śmiga więc mogę grac na 1.22 a na 1.21 robić filmiki:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dudi03
Wsparcie Techniczne
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąć kolegów?
|
Wysłany:
Wto 21:21, 01 Lip 2008 |
|
co mi dadza te fpsy poza tym ze utrudnia gre jesli bede mial ich malo ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JaroObot
First blood
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:47, 01 Lip 2008 |
|
Sprawdzal ktos czy rzeczywiscie dzialaja te autosave'y tak jak autor patcha sobie tego zyczyl?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZigZak
Wsparcie Techniczne
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 8:07, 02 Lip 2008 |
|
@Duda03
Dudi fpsy są w każdej grze i w warcrafcie by móc zobaczyć ich obecną ilość trzeba wpisać komende /fps . Jak wiadomo nigdy za mało kochanych fpsów [w tym momencie pozdrawiam wszystkie klatki na sekunde ! :*] /maxfps pozwala ci ustalić maksymalną wartość fpsów w warcrafcie dajmy dla przykładu /maxfps 10 ustali ,że warcraft nie może przekroczyć 10fpsów. Z tego co czytałem kiedyś na stronach o wolfensteinie et świadczy ,że gdy ustalimy maxfps wgł. preferencji naszego komputera odciążymy procesor.
Ps. wczoraj w docie miałem 3fpsy w late game przy gangu xD. [Na szczęście w czwartek bądź piątek przywiozą już nowego kompa] =]
@Skl3j
Mógłbyś napisać na końcu ,że changelog pochodzi z serwisu [link widoczny dla zalogowanych] i został przetłumaczony przez jego admina TheGodFathera.
Ps. niewiem jak wam mi patch ściągnięty z battlenetu działa =]
1. Nie piszemy posta pod postem zwłaszcza z tą samą treścią.
2. Changelog pochodzi z mojego komputera, z teczki w3, z pliku patch.txt i z żadnego forum go nie kopiowałem.
Skl3j
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |