|
|
Autor |
Wiadomość |
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:42, 11 Sty 2007 |
|
Aggron Stonebreaker vel Ogre Magi
Jest to jeden z moich ulubionych hero Poprostu miodzio. Prawie nic w docie nie daje takiego uczucia jak kiedy wejdzie ci multicast Bohater wszechstronny, dobry na kazdego, i równie odporny
Statystyki:
Startowe Hp: 587
Startowa Mana: 221
Startowe Obrażenia: 58 - 64
Startowy Armor: 5
Startowe Atrybuty:
Siła: 23 Przyrost: 3.20
Zwinność: 14 Przyrost: 1.55
Inteligencja: 17 Przyrost: 1.9
Skille:
Fireblast
Atakuje wroga falą ognia, ogłusza go na 1.5 sekundy i zadaje obrazenia, zależne od poziomu.
Świetny spell do uciekania i gonienia, ale jego moc poznajemy dzięki ulti.
Level 1 - Zadaje 75 obrażeń.
Level 2 - Zadaje 125 obrażeń.
Level 3 - Zadaje 175 obrażeń.
Level 4 - Zadaje 275 obrażeń.
Cooldown: 15 seconds.
Ignite
Zapala przeciwnika, spowalniając go i zadając obrażenia. Trwa 7.5 Sekundy.
Super do harrasowania, na początku i do spowalniania w dalszych częsciach gry.
Level 1 - 10 damage/sec; 10% slow.
Level 2 - 20 damage/sec; 15% slow.
Level 3 - 30 damage/sec; 20% slow.
Level 4 - 40 damage/sec; 25% slow.
Cooldown: 15 seconds.
Bloodlust
Przyśpiesza szybkość chodzenia i ataku wybranej jednostki. Trwa 30 sekund.
Dobry skill, zwłaszcza od mid game, zaczynamy spamować tym spellem wszystkich do okoła.
Level 1 - Increases attack speed by 20% and movement speed by 6%.
Level 2 - Increases attack speed by 30% and movement speed by 9%
Level 3 - Increases attack speed by 40% and movement speed by 12%
Level 4 - Increases attack speed by 50% and movement speed by 15%
Cooldown: 20 seconds.
Multi Cast
Ogre Magi może rzucać swoje czary szybciej. Dodatkowo, daje szanse, na MULTICAST! Czyli że ogremagi odpali jednocześnie kilka razy Fireblast.
Co tu dużo mówić, IMBA!! Poprostu kocham go za to
Fire Blast - Zmniejsza cooldown o 3 sekudny na lvl
Bloodlust - Zmniejsza cooldown o 5 sekund na lvl
Ignite - Zwiększa obszar działania o 150 AoE na lvl
Przyznawanie Skilli:
Na początek dajemy ignite na zmianę z fireblast, kiedy tylko jest możliwość to ulti, i na koniec bloodlust, aczkolwiek (na pralke se przyklej) można wziąc z jeden lvl bloodlust wcześniej.
Itemy
W zależnosci od startowej kasy wybieramy któreś z tych itemów.
Następnie robimy Treadsy, bo szybkość się przyda jak u kazdego.
Zaczynamy Składać Soul Booster. Mana na początku się przyda dlatego najpierw Energy.
Kolejna część Soul Boostera, także dodaje troche many, ponadto HP.
Ostatnio część Boostera.
Mamy booster czyli połowa Aghanima za nami. Ten item powinniśmy mieć na początku mid game, ale raczej pod koniec early.
Ostatnia część Aghanima.
Z tym itemem zaczynamy poważne farmienie i hero killowanie.
+ Dwa ultimate orby do skadi. No i nasze hp i mana rośnie
Ostatni element Skadi.
Kiedy mamy już skadi, to w zasadzie jesteśmy niepokonani
W Late Game bez tego itemu nie da rady, więc musimy go mieć. A z naszym farmieniem, to jakies 3 minuty, no góra 5.
Ten item możemy wrzucić gdzieś po Aghanimie, dla hp regena. Jak kto lubi.
Uzasadnienie itemów:
Dla mnie ten hero, musi mieć duzo hp i many, To taki troche przypakowany caster. Dzięki ulti jeśli mamy hp i mane walka wygląda tak: Walimy fireblast i ignite puki nie siądzie multicast, a jak siądzie to gonimy opa Aghanim wiadomo, Skadi to też mana i hp, a ponadto, robimy takiego troche dmg dealera Mask of Death jest fajnym itemem do regena hp, bo mamy maly, a tak to sobie spokojnie creepujemy i zycie nam podchodzi. Grosz do grosza, a będzie kokosza.
Przebieg Gry:
Early Game: Idziemy sobie na którą kolwiek linię, i harrasujemy przeciwnika przy pomocy ignite, kiedy widzimy ze jest jakas szansa zabić to walimy fireblasta i atakujemy. Kiedy mamy juz ulti, to nakładamy większy nacisk na fireblast, bo chcemy trafic multicastem.
Middle Game: Powinniśmy mieć juz aghanima. Więc nasze farmienie przebiega tak: Bloodlust na siebie, ignite na fale creepów tak zeby wszystkie dostaly i bijemy, 90% creepów jest zabita przez nas. Jeśli chodzi o hero killowanie to staramy się chodzić z pomocnikiem i odpalamy blodlusta na siebie i kolege, potem fireblast + ignite na opa i walimy fireblastem puki nie padnie, dziecinnie proste.
Late Game: Late game to jeden wielki spam skilli. Spamujemy co mamy, bo many nam nie braknie. Mamy juz Skadi, więc nie musimy się martwić, a jak coś to bloodlust i dymamy do bazy. Kiedy mamy juz BoT staje się to jeszcze łatwiejsze.
Gra vs Caster: Skille te same, caster nam wiele nie zrobi z naszym hp, a ponadto walimy go z ignite.
Gra vs Damage Dealer: Tutaj jest troche trudniej, w tym przypadku, musimy mieć pierwszy lvl bloodlusta na początku, i mane na fireblasta.
Gra vs Tanker: W early raczej go nie zabijemy, jeśli jest dobrze przypakowany, ale w late game, nawet najlepszy tank ugnie się pod MULTICASTEM!
Ogólnie ten hero jest cięzki do harrasowania i do zabicia. Nigdy nie przegrałem nim tym buildem. Proszę o szczere oceny
KONIEC!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Czw 22:54, 11 Sty 2007 |
|
Treadsy są mu zdecydowanie niepotrzebne... Lepiej kupic od razu BoT...
Przy okazji, miło dla oka wygląda battle mage build na nim^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Czw 23:28, 11 Sty 2007 |
|
O Treadsach ShinjiIkari już napisał. Ciekawy pomysł ze skadi, acz ja najpierw lece w Guinosso. Battle Mage build - rozwiń, jeśli możesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Czw 23:37, 11 Sty 2007 |
|
Threadsy mi się nie podobają - 1000gold w plecy moim zdaniem. On nie potrzebuje atakować, on wali spellami. Lepiej BoT kupić i przenosić się z linii na linie, żeby móc sobie pofarmić. Aghanim to oczywiście priorytet. Nie wiem czy skadi to najlepszy pomysł - jakoś nie lubię na mele herosach. Lepiej wrzucić Guinsoo tak jak Vader powiedział bądź Mekanasm i zrobić z siebie fajniejszego supportera.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Czw 23:55, 11 Sty 2007 |
|
Kai: Taka drobna uwaga.
Mid-game uważa się za levele 8-16, czasem 9-16 albo 10-16. Złożenie Aghanima na Ogre Magi jest trudne do 10 levela. Najszybciej widziałem na 12-13 i to już przy kilku killach. Tak więc rozumiem, że chodziło Tobie o to, że w mid-game na początku złożymy Aghanima a potem próbujemy złożyć Skadi co zapewne nie uda nam się i tak przed 16 levelem. No chyba że mamy 100% multicastów i kupę mięsa armatniego ze strony przeciwnika. Wtedy to Aghanim na 7 levelu jest możliwy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 0:24, 12 Sty 2007 |
|
tredsy niepotrzebne ale ameryki to nie odkryłem
skadi ?? a po co nam i tak nie maja jak uciekac bo masz stuna i slowa , mysle ze hex przydalby sie bo lepiej pomógły teamowi , ale takze w 1v1 ...
ja tam lubie dać daggera bo wtedy uciec nam to naprawde sztuka a i nie giniemy za często , bo same nasze skile nie sa wystarczajace jak nas gonia . a tak to walka wyglada ze spamujesz co masz jkies 2 razy i potem w zaleznosci od wyniku albo uciekasz albo gonisz ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:33, 12 Sty 2007 |
|
Co do treadsów, to mnie przekonaliście.
Casscadero: Zakładam wyfarmienie Aghanima około 13lvla zakładając że wcześniej kupimy treadsy i nie dedamy. Mnie się to udaje.
Co do Guinoso, to się nie zgodzę, wiadomo że hex to fajna rzecz, ale potem fireblast ma taki mały cooldown, ze i tak nie będziemy stosować hexa, bo czasu braknie, lepiej walić fireblast i czekać na multicasta. Pozatym mi w skadi Chodzi o hp i manę, o cold atak trochę mniej, ale wbrew pozorom, wcale nie tak trudno nam uciec.
Shinjikari: Co to jest BattleMage build ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pią 19:04, 12 Sty 2007 |
|
Battle mage build = kupowanie int hero dmg itemów... Nadaje się dla niektórych, np. Techies, Ezalor, Lina... Dla ogra na upartego też, z racji bloodlusta.
Techies+Ezalor bo imba farming, lina z powodu ultimate.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 21:07, 12 Sty 2007 |
|
Imo build niezły. Jest pare ciekawych rzeczy dotyczacych Ogra. Wydawało by się, ze ogre ma niewielkie szanse na traxes, but w mojej grze składałem najpierw guinsoo. Eulem wywalałem w góre czekajac na colddown, to samo jak dostawałem silenca. Było coś koło 6 : 0 ale z powodu lagów zakończyliśmy gre przed czasem.
Build oceniam na 8+ - kolorystyka troche za bardzo uwydatniona, przesadziłeś troche ;p To samo z Polskimi znakami, czasami są, czasami ich brak Pozdro.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pią 21:46, 12 Sty 2007 |
|
Mi tam lekko przeszkadza item build.
a)Treadsy... Nie potrzebne. Oszczędzamy na BoT.
b)Po aghanimie robimy guinsoo i BoT, potem dopiero skadi.
c) Mask of death+skadi=któryś z orbów idzie się jebać.
Harassowanie ignite nie wydaje mi się dobrym rozwiązaniem, wole fireblast, zwłaszcza od 7 lvl... kiedy to może wejść 550 damage.
Każdy tank przegra z ogrem? Ach tak?... Pudge + necro+2 hot=gg ogre. Centaur ma 6k hp. Potrzebujesz około 7 multi żeby go zabić... Dodaj do tego aegisa. Nothx.
Przy okazji, bez guinsoo to za wiele nie zdziałasz. Magina wbije, jak się postara to twój multi na 16 lvl z scepterem zada mu... liczę. 400 damage. Fun, anyone? O_o
(magina ma ~71% resista ze stackowanym aegisem. 29% * 1375~400. Naprawdę.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:34, 12 Sty 2007 |
|
Shinjikari:
a) Do treadsów napisałem ze się zgadzam z wami.
b) Napisałem że guinoso dla niego jest zbędne, bo disable nam nie brakuje.
c) A właśnie że nie. Te orby się stackują, przeczytaj sobie tabelkę ubera, pozatym sprawdzałem w praktyce.
d)Napisałem że kiedy mamy multicasta, kładziemy większy nacisk na fireblast, a na początku ignite zada więcej obrażeń niż fireblast.
e) Czepiasz się, wiadomo że Pudge, lub Centaur mają dużo hp, ale ja zakładam, że nie dam im tego wyfarmić
f) Co do maginy to: Mam bloodusta i nie słaby dmg + cold atak, więc on mnie bije to ja go tez biję i stunuję fireblastem, MULTICAST! nie wpada jeden, tylko może wpaść kilka. Z bloodlustem mam atak speed taki jak on + damage mniejwięcej takie samo (zależy od jego buildu) + cold atak + Fireblast z szansą na multicast.
Uber: Dzięki za wysoką ocenkę. Też mi się wydawało że przesadziłem z kolorkami w statystykach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pią 22:51, 12 Sty 2007 |
|
b)czasem samo multi nie wystarcza, pozatym multi nie wchodzi ZAWSZE tak jak w 5.84c;p
c) Proszę uprzejmie:
Lifesteal+skadi melee=lifesteal. OGR NIE JEST RANGED.
e)centaur z daggerem je cie na śniadanie. Pudge z czymkolwiek w early cie je.
Niesłaby dmg? Dobry attack speed? Eh. Magina+1 basher+mkb= bb ogre. O stackowaniu aegisa juz wspominalem. Multi=400 damage. Jeden cast=80 damage. Potężne nuke, nie ma co;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:03, 12 Sty 2007 |
|
b) Nie chodzi o ulti, tylko o fireblast, który mam malutki cooldown.
c) Może zaszły jakieś zmiany, bo działa i to i to.
e) Ciekawe czym on mnie je w tym early ?? Nie zapominaj ze ja tez jestem tankiem.
f) Magina ma basher a ja mam fireblast + bloodlust daje mi większy atack speed niz on ma + cold atak spowalnia jego atak + co jakiś czas siadają multicasty, nie ma siły zeby mnie zabił.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:06, 12 Sty 2007 |
|
Pudge, jedzie każdego, castera, dmg dealera, i ma największy przyrist ste w grze, za kazdeo creepa 0,16, a za hera 1 str, więc mamy HP, agron niewiele nam zrobi z 2 HoT.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pią 23:26, 12 Sty 2007 |
|
b)blink jakikolwiek=5 sec cd. fireblast=6;p
e)Hook za 400, dismember+rot, kolejny hook. Kombo łącznie za 1200 hp, a tyle to ty raczej nie masz. + nie zapominaj ze może cie gonić z rotem.
f)Mały problem. Magina kompletnie cie jedzie w early i mid. Jak ty będziesz miał skadi i aghanima, to on będzie już miał butterfly, 3 bashery, treadsy i hypera naprzykład. albo mkb.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:54, 12 Sty 2007 |
|
Jakos nie uwazam zeby bashery byly najszczesliwszymi itemami dla maginy (na pubach oczywiscie wszystko dobre). W bardziej zaawansowanyh grach raczej ida nim w dmg/mana burn (predkosc ataku), a nie w basha bo od tego sa disable etc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Sob 0:23, 13 Sty 2007 |
|
Wstaw tam aegis+rapier. Zadowolony? Oczywiście aegis stackowany, wiec multi zadaje nam 400 dmg.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:38, 13 Sty 2007 |
|
Shinjikari nie wiem czy zauważyłeś, ale ulti zmniejsza cooldown fireblasta o 3 co lvl.
Wiadomo że nikt nie pokona solo Pudge z dwoma HoT (no może nie liczni)
Ale co do tego kombo za 1200, to ja na tym buildzie mam w mid game 2000hp a w late kolo 3000.
A co do maginy w early game to trzeba sie nie dawać i tyle, nie isć na solo, pozatym mamy jeszcze team. Chociaż wydaje mi się ze i tak pokonamy maginę z jej nikłym HP.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:32, 13 Sty 2007 |
|
Magina cię zjedzie, wystarczy podejść spalć 200 many, blink, i znowu.Pudge, naprawdę z dwoma hotami zjedzie aggrona, obojętnie ile multi by mu się uDA łO.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:25, 13 Sty 2007 |
|
Naaru, według mnie akcja maginy wyglądała by tak: w early game załóżmy że ma 48 feedback, czyli zeby spalić 200 many musi walnąć 6 razy. Więc blink fireblast + ignite i magina zamiast bić wycofuje się pod wiecze z yellow hp i modli się zeby ogrowi nie wszedl multicast.
Co do pudge to chyba zbyt doceniasz tego hero. Bo jeśli on ma 2 HoTy to my mamy Aghanim i Skadi. Więc mamy ponad 3000HP on ma około 1500hp więcej, no nie wiem czy on tak łatwo zjedzie nam to 3000HP. Pozatm multicast jedzie jak około 800hp więc wejdzie ze 3 razy i juz my mamy więcej hp a on ma stuny. Wiadomo ze sami go nie ubijemy, ale nie pisz takich bzdur ze on nas zabije jak chce nawet jeśli będą nam same multicasty wchodzić bo to herezja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |