|
|
Autor |
Wiadomość |
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:04, 11 Gru 2006 |
|
Aiushtha the Enchantress
Przyrost "cech":
Strenght: 2 na lvl
Agility: 1.8 na lvl
Inteligence: 2.8 na lvl
Skille:
Impetus
Opis: Zadaje obrazenia. Im dalej znajduje się przeciwnik, tym więcej obrażeń zadamy Według mnie to jest mega super skill. Na początek jest idealny do harrasowania, a potem to poprostu super spam tym skillem. W late game, staje się troche słaby, ale i tak można z niego duużo wycisnąć (jak się umie )
Level 1 - Deals 4% of the distance in damage.
Level 2 - Deals 8% of the distance in damage.
Level 3 - Deals 12% of the distance in damage.
Level 4 - Deals 16% of the distance in damage.
Enchant
Opis: Możemy przęjąć jakąś jednostke, a jeśli jednostki nie da się przejąc to spowalnia ją na kilka sekund. Ogólnie przydatny czar, spowolnienie jest świetne, a co do przejmowania to ciekawie mozna to wykorzystac na neutralach
Level 1 - 30 second cooldown, 10% slow if unit cannot be converted.
Level 2 - 25 second cooldown, 20% slow if unit cannot be converted.
Level 3 - 20 second cooldown, 30% slow if unit cannot be converted.
Level 4 - 15 second cooldown, 40% slow if unit cannot be converted.
Nature's Attendants
Opis: Tworzy wispy które leczą nas i wszystkich kolegów w promieniu 300AoE, na 10 sekund. Jeden wisp leczy 10hp na sekunde. Świetny czar, na początku przydaje się do leczenia przy creepowania. Jest świetne na gangi, musi być naprawde mocny gang żeby nas zabić kiedy odpalimy tego spella. Ja praktycznie odpalam ten czar i ładuje sie sam na 2 czy 3 oppów i rozwalam dwóch a trzeci ucieka Jednym słowem Imba spell !
Level 1 - 3 Wisps.
Level 2 - 5 Wisps.
Level 3 - 7 Wisps.
Level 4 - 9 Wisps.
Untouchable
Opis: Kiedy przeciwnik nas atakuje spowalniamy jego atak o x%. Dzięki temu ulti jestesmy naprawde nieśmiertelni
Level 1 - 50% reduction.
Level 2 - 70% reduction.
Level 3 - 90% reduction.
Wybór skilli:
Na start bierzemy impetusa, potem na zmiane impetus i Nature's Attendants, następnie ulti i enchant.
Impetus jest świetny do harrasowania, zwłaszcza na początku wystarczą dwa dobre impetusy i przeciwnik musi isc się leczyć albo ginie Nature's Attendants jest potrzebny zawsze więc bezspornie robimy go zaraz po impetusie Ulti tez jest dobre no i enchant na koniec
Itemy:
i Kilka claritów bo na początek mana się przyda na impetusy a saphire water tylko do ok. 5 lvla bo potem nie szkoda nam juz tak bardzo many na Leczenie spellem
Wiadomo ms i atack speed musi być.
2 nulle dla many i hp to nie duzy wydatek.
Zaczynamy składać Dagona
Kolejna część Dagona
Mamy juz dagona, Maxujemy go potem na 5 lvl
Nie musimy kupować Dagona, można zamiast niego kupić guinoso, ale według mnie dagon jest lepszym rozwiązaniem Poprostu jestesmy wtedy mega imba.
Jeśli decydujemy się na guinoso to z powodzeniem powinniśmy zdąrzyć kupić Skadi, a jeśli kupujemy i maxujemy dagona to mogą być pewne problemy z dokończeniem Skadi.
2 Ultimate Orby do skadi
Point Booster Kolejna część Skadi
Eye of The Skadi!! No to teraz juz nikt nie ma z nami szans Drogie ale się opłaca
Po złożeniu Skadi raczej już nic nie złożycie, ale jeśli by się wam to udało (czytaj: baardzo wyrównane teamy) To radzę kupic coś do dmg
Opis gry:
Idziemy na którą kolwiek linie i odrazu zaczynamy harrasować przeciwnika. Impetus to jeśli chodzi o odstraszanie przeciwnika marzenie a nie czar Kiedy puszczamy impetusa staramy się odpalic go wtedy kiedy przeciwnik zaczyna się wycofywać widząc że się zblizamy, wtedy obrazenia będą większe
Kiedy mamy juz Nulle to nie boimy sie wroga, śmiało atakujemy a jeśli on kontratakuje to wycofujemy się, bo pamiętajmy ze impetus jest tym lepszy im dalej stoi wróg.
Kiedy mamy dagona to możemy zacząc ostre player killowanie Najpierw straszymy impetusami, a potem dowalamy z dagona, dopuki nie mamy 4 poziomu enchant to będzie troche trudno bez stunera zabić wroga.
Mając 4 poziom enchant i jakis 4 dagona walka wygląda całkiem inaczej Podbiegamy dość blisko ale nie za blisko, walimy z enchant, spamujemy impetusa i dobijamy z dagona, przeciwnik nie ma szans
Dzięki Nature's Attendants Jesteśmy dobrym supportem dla teamy, więc kiedy widzimy że gangują naszego kolege to wbiegamy do niego włanczamy ten czar, spowalniamy ich stunera i eskortujemy naszego do bazy (sprawdzone i skuteczne)
Po złożeniu Skadi większość przeciwników na nasz widok ucieka bo enchant + atakowanie ze skadi + Dagon 5 lvl = pewna śmierć
Opiszę jeszcze grę Z Maginą na lini. Jest on dla nas trudnym przeciwnikiem ze względu na blink i feedback
Zwłaszca na początek cięzko gra się z maginą na lini, ale tylko jeśli przeciwnik umie grać i robi nam akcje podjazdowe typu: blink do nas kilka ciosów i ucieczka. Kiedy gramy na magine musimy ostrozniej harrasować zeby zawsze miec mane na leczenie, jeśli tylko widzimy ze nasz poziom ho jest niepelny, odleglosc do wiezyczki lub bazy duza, a magina blinknol sie do nas i nas atakuje, bez wahania odpalamy leczenie, powinien zrezygnować. Dopiero po zlozeniu dagona przestajemy się go bać
KONIEC!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
beros
First blood
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
|
Wysłany:
Pon 21:14, 11 Gru 2006 |
|
ja zmaiast dagona bym kryty dał
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nilmar
First blood
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:08, 11 Gru 2006 |
|
Hmm dagon dla driady jest imo slabym itemem. Ogolnie dagon to item na puby(oprocz paru wyjatkow) a maxowanie go to jakas totalna porazka... Driada jest imba ale ma problemy z farmieniem, takze ja bym jej zlozyl midasa(szybkosc ataku tez bardzo potrzebna), a pozniej raczej guinsso, moze terrasque(z tym ulti i duza iloscia hp jest niesmiertelna). Ale sprawdze Twoj build(no moze oprocz dagona ) bo driada jakos nigdy nie wymiatalem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:10, 11 Gru 2006 |
|
a gdzie regen many ??
przecierz spamowanie impertusem i leczenie sie whispami troche kosztuje .
najbardziej nie rozumiem skadi ..
przecierz mimo że to dobry item to kasuje nam Ciągle najlepszego skila impertusa .
Składając dagona na początku prawie kompletnie zapominamy o hp i wtedy jesteśmy bardzo podatni na gangi z nukerami w roli głównej .
myśle że skadi wymieniłbym na jakiegoś reaverka (full hp) i jakieś mkb or buriza .
nie podoba mi sie twój bulid (skadi + dagon) twój dmg z impertusa jest tak duży ze dagon nie potrzebny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Pon 22:56, 11 Gru 2006 |
|
Nie gram Driadą więc się nie wypowiadam. Ale chce dać sprostowanie do buildu, jeśli się nie myle to ulti spowalnia AS przeciwników walczących WRĘCZ.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:58, 11 Gru 2006 |
|
[quote="Sinus"]a gdzie regen many ??
przecierz spamowanie impertusem i leczenie sie whispami troche kosztuje .
najbardziej nie rozumiem skadi ..
przecierz mimo że to dobry item to kasuje nam Ciągle najlepszego skila impertusa .
Składając dagona na początku prawie kompletnie zapominamy o hp i wtedy jesteśmy bardzo podatni na gangi z nukerami w roli głównej .
myśle że skadi wymieniłbym na jakiegoś reaverka (full hp) i jakieś mkb or buriza .
W przypadku driadki, zalezy duzo od przeciwników i można zamiast skadi zrobić HoT'a
A co do maxowania dagona, to 800dmg + duzy burst do int i ataku to jest coś więc nie mów mi tu ze to porażka. Wiadomo, czasem można go nie maxować kosztem jakiegos str itemu, ale ogólnie o to chodzi zeby miec 800dmg z dagona i tym killować.
Jak napisałem build jest sprawdzony 10 razy, bo mam taka zasade ze gram buildem wiele razy i kiedy zobacze ze jest naprawde niezawodny, to go tu zamieszczam.
Pozdro.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 23:59, 11 Gru 2006 |
|
Ehh, dużo błędów niestety, nie chwaląc się dla mnie Enchantres to jedna z opcji jeśli gram -allpick. Skadi to zły item, dagon to zły item ( narzędzie stealera ;p ). Imo, Guinsoo to hardcorowy item dla niej, także mekansm to fajny item do niej, wtedy mamy imba heal . Wg mnie treadsy, guinsoo, mek, mkb/buriza/hyperstone, Do wyboru do koloru. Co do harrasowania to się zgodze, jak ktoś to tu powiedział "pain in the ass" i chwała mu za to bo to są święte słowa heh.
Gra ma wyglądać tak, klikasz prawym na impetus, dajesz na gościa spowolnienie, hex z guinsoo i ten ktoś ma problem, bo życie chyli się ku końcowi.
To tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:58, 12 Gru 2006 |
|
Kod: |
Jak napisałem build jest sprawdzony 10 razy, bo mam taka zasade ze gram buildem wiele razy i kiedy zobacze ze jest naprawde niezawodny, to go tu zamieszczam. |
nie ma bulidów niezawodnych , są tylko bardzo skuteczne !
wiele zależy od przeciwników
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:44, 12 Gru 2006 |
|
Otóz to Sinus, zależy od przeciwnika. Aczkolwiek grałem nim i nigdy mnie nie zawiódł więc mówię niezawodny
Dalej będę się upierał przy dagonie, bo to jest super item.
Przy Skadi nie będę się tak upierał, ponieważ nie jest tak bardzo sprawdzone (najczęściej wygrywałem zanim skonczyłem je)
Wiadomo ze mozna się nastawić bardziej na support i zrobic meka, No ale dagon jest takim itemem, że mamy dużą elastyczność w itemach, bo możemy poprostu go nie kończyć, tylko zrobic inny item, np.: mekasm
A guinoso, jak napisałem w buildzie moze byc zamiast dagona, ale sam osobiscie wole to drugie
EDIT:
Zagrałem sobie grę, tak jak napisaliście: czyli nie zrobiłem dagona, tylko guinoso, gra nieiwele się rózniła, ale muszę przyznać ze mieliśmy fajny disable, bo enchantem spowolnialismy jednego, na drugiegio hexa i gitarka. Ale muszę pwoiedzieć ze olśniło mnię podczas tej gry !! Zajebistym itemem dla driadki na koniec jest AGHANIM SCEPTER ma się potrzebny burst do hp i many + 30inta. Dzięki takiej ilości many, możemy prawie bezprzerwy auto-castować impetusa, a przeciwnicy padają jak muchy (nawet tanki). No i chciałbym powiedzieć, że skadi tez jest super itemem na koniec, aczkolwiek gorszym od aghanima. Końcowy item Dla driadki, powinien dodawać duzo hp i many i troche obrazeń czyli akurat skadi albo aghanim.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Śro 10:09, 13 Gru 2006 |
|
5200 golda troszke na marne. Jesteśmy w stanie zrobić coś ciekawszego od aghanima, robiłem kiedyś soul booster ale teraz wydaje mi się to stratą kasy, gdy aghanim nic nie dodaje do ulti jest po prostu mało użyteczne. Są itemy które bardziej pasują do "Justyny". Chociażby linken, 1 stun mniej decyduje o naczym, żyć albo nie żyć. Także linken działa gdy lion lub lina będą chciali wykorzystać na nas swoje ulti.
Imo = Ror, Sobi, Treadsy, Guinsoo, Mekansm, Linken. Jeśli brakuje Ci czegoś jeszcze, możesz coś jeszcze dołożyć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:56, 13 Gru 2006 |
|
Nom, zgodzę się linken jest także dobrym wyjściem, mam na mysli burst do hp i many no i ta obrona prze dspellem No ale aghanim jest naprawde dobry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:36, 16 Gru 2006 |
|
Sorry Za 2 post pod rząd. Ale pomyślałem sobie ze z enchantki może być Tanker Naprawde dzięki jej ulti. Nawet grałem tak dzisiaj, tylko troche mało tankowo. Bo nie zrobilem HoT'a No ale tankowanie szlo nawet niezle, tylko dmg troche ubogi :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Nie 9:04, 17 Gru 2006 |
|
Kai napisał: |
Sorry Za 2 post pod rząd. Ale pomyślałem sobie ze z enchantki może być Tanker Naprawde dzięki jej ulti. Nawet grałem tak dzisiaj, tylko troche mało tankowo. Bo nie zrobilem HoT'a No ale tankowanie szlo nawet niezle, tylko dmg troche ubogi :/ |
Na poziomie ligowym często się robi z Enchantreski killera w early/mid i tanka w late - wystarczy trochę HP i jakiś aegis i zabijanie jej staje się koszmarem. A jeżeli po mid mamy Guinsoo i Linkens to złożenie Aegis a potem Serducha nie stanowi zbyt wielkiego problemu, bo farming nie jest skomplikowany... Build: BoT, Linken Sphere, Guinsoo, Aegis, Heart of Tarrasque i Rapier jest do osiąnięcia, zwłaszcza jeśli uda się ownować w mid game. Taka Aiushta to prawdziwy koszmar, bo Linken, Aegis i Ulti skutecznie utrudniają jej zabicie... Oczywiście, zabić się ją da, tylko jakim kosztem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:40, 17 Gru 2006 |
|
O tak Ulti to imba na melee hero. Dzięki za tankerski build, wyprubuje go przy najblizszej okazji.
Ja mialem gre ostatnio w której mialem skadi. I praktycznie wygrywalem solówke z naixem. Tylko jeśli mial ulti to było kiepsko.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Nie 14:28, 17 Gru 2006 |
|
Enchantress tank build jest piękny
Dzisiaj będziemy grać CW na [link widoczny dla zalogowanych] to podrzucę repki chyba że nas złoją
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:10, 17 Gru 2006 |
|
Jak was złoją to też podrzuć. Chętnie obejrze, jak pro player dostaje oklep
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sKz
First blood
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 2:23, 18 Paź 2008 |
|
szkoda tylko, że teraz "Impetus" jest o 6 lvl, to tak jakby ulti :/
No, ale cóż :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 7:02, 18 Paź 2008 |
|
Dla mnie to ta zmiana to bardziej buff niż nerf. Można od startu pakować w heala i staty, albo w tego slowa jak ktoś bardzo nie lubi żółtych plusików. Ale w sumie to nie duża zmiana...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JaroObot
First blood
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:33, 18 Paź 2008 |
|
ja tam na ogol chodzilem w heala i enchanta na poczatku, w impetusie tylko 1 lvl
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |