Autor |
Wiadomość |
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Nie 15:44, 07 Gru 2008 |
|
1.Wstęp
Witam,w tym temacie opiszę wam Anub'araka bohatera który świetnie single killuje oraz supportuje stunem.Jest często wybierany na CW przez jego przydatność w teamie
2.Skille
Impale
Iderza w ziemię powodując wystrzał kolców z ziemi które stunują oraz ranią wroga
Level 1 - 80 obrażeń, .75 second stun.
Level 1 - 95 mana, 11 sec cooldown.
Level 2 - 160 obrażeń, 1.25 second stun.
Level 2 - 115 mana, 11 sec cooldown.
Level 3 - 230 obrażeń, 1.75 second stun.
Level 3 - 135 mana, 11 sec cooldown.
Level 4 - 300 obrażeń, 2.25 second stun.
Level 4 - 155 mana, 11 sec cooldown.
Mana Burn
Wysyła promień negatywnej energii który pali manę przeciwnika. Spalona mana wybucha zadając obrażenia przeciwnikowi.
Level 1 - Spala 70 many.
Level 1 - 65 mana, 7 sec cooldown. many.
Level 2 - Spala 120 many.
Level 2 - 85 mana, 7 sec cooldown.
Level 3 - Spala 185 many.
Level 3 - 100 mana, 7 sec cooldown.
Level 4 - Spala 260 many.
Level 4 - 115 mana, 7 sec cooldown.
Spiked Carapace
Nerub tworzy na swojej skórze chitynowe kolce które poprawiają jego armor oraz odbijają obrażenia do wroga który atakuje melee.
Level 1 - Odbija 10% obrażeń, dodaje 2 bonus armora.
Level 2 - Odbija 20% obrażeń, dodaje 4 bonus armora.
Level 3 - Odbija 30% obrażeń, dodaje 6 bonus armora.
Level 4 - Odbija 40% obrażeń, dodaje 8 bonus armora.
Jest to skill passywny
Ultimate: Vendetta
Nerub staje się niewidzialny na jakiś czas,kiedy atakuje zadaje więcej dmg ale niewidzialność znika.
Level 1 - Zadaje 225 damage. Dodaje 10% movement speeda(ms).
Level 1: 160 mana, 90 sec cooldown.
Level 2 - Zadaje 375 damage. Dodaje 15% movement speeda(ms).
Level 2: 210 mana, 75 sec cooldown.
Level 3 - Zadaje 525 damage. Dodaje 20% movement speeda(ms).
Level 3: 260 mana, 60 sec cooldown.
Item build:
lub
/-tu kolejnoś zależy jedynie od woli składającego
Teraz składamy Treadsy Int Wiecej many pomaga ! I to bardzo !
I tu gra raczej powinna się kończyć... ale jeśli nie to składamy wedle woli można Assa można shiva poprostu wul
tak to powinno wyglądać na końcu
Styl walki zależy od przeciwnika ... jeśli na lini spotkasz melee i wgrze jest 3 melee skill build bedzię wyglądał tak :
1.Impale
2.Spiked Carapace
3.Impale
4.Spiked Carapace
5.Impale
6.Vendetta
7.Impale
9.Spiked Carapace
10.Spiked Carapace
11.Vendetta
12.Stats
13.Stats
14.Stats
15.Stats
16.Stats
17.Stats
....
21.Stats
22.Mana Burn
23.Mana Burn
24.Mana Byrn
25.Mana Burn
A tak bedzie wyglądała walka :
1-6
Na lini spotykamy melee gramy passywnie (last hitujemy itd itp) nie możemy pozwolić sobie na stratę cennych hp .Kiedy zdobędziemy 2 level imple co powinno nastąpić na 3 lvlu zaczynamy harrasować.Skillem uderzamy kiedy creepy beda mialy low hp żeby zdobyć przy okazji golda i tak bijemy do 6 lvla.Na 6 lvlu bijemy na maxa ... tracimy all mane itd itp wracamy czesto na low hp.Regenerujemy się i wracamy lasem przeciwnik powinnien być zharrasowany i miec mniej hp niż normalnie tak wiec atakujemy go od tyłu na vendettcie po czym walimy stuna i go bijemy.Kiedy wyzwoli sie ze stuna i będzie biegł do bazy na low hp biegniemy za nim i walimy jeszcze raz stuna - to powinno wystarczyć - tak zdobylismy 1 killa.
6-11
Teraz też próbujemy grać passywnie ,uczestniczymy jedynie w gangach lub jeśli mamy już dagona dalej możemy killowac (odradzam bić tanków z high hp ponieważ będą nam uciekać)
11-25
Na 16 lvluVendette możemu używać praktycznie ciągle.Atakujemy na Vendettcie,dagon,Impale,doganiamy i jeszcze raz stun (powinnien być już koniec ładowania się dagona więca dobijamy dagonem jak jeszcze coś zostało)
Uwaga:Combo Neruba na 16 lvlu zabiera : 525+300+400=1250 ! ! ! Należy ofc jeszcze odjąć armor i spell resist ;p Ale i tak to Combo jest potężne !Tymbardziej że robimy je po ww czyli atakujemy z zaskoczenia
Skill build na magów:
1.Impale
2.Mana Burn
3.Impale
4.Mana Burn
5.Impale
6.Vendetta
7.Impale
9.Mana Burn
10.Mana Burn
11.Vendetta
12.Spiked Carapace
13.Spiked Carapace
14.Spiked Carapace
15.Spiked Carapace
16.Stats
17.Stats
....
21.Stats
22.Stats
23.Stats
24.Stats
25.Stats
Strasznie manożerny build i w sumie -nie polecam po combo nie bedziemy mieli many na nastepne ww slużące do ucieczki ,ale nerub na takim buildzie może wiele razy uratować dupe koledze oraz powkurwiać magów którzy nie będą mieli nigdy many
Skill build nie jest "sztywny" należy go dostosować do własnych potrzeb ! Oraz dopasować do przeciwników
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asmozan dnia Nie 17:07, 07 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
ZigZak
Wsparcie Techniczne
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:03, 07 Gru 2008 |
|
Osobiście w 99.9% zawsze wale najpierw impale i manaburn na zmiane. Zamiast dagona wale perservarence, które POTEM zamieniam na battlefury. Przydatne jest S&Y. Jak znamy swe możliwości zamiast butelki idziemy na linie dobijamy szybko te 200golda i idziemy kupić roha. Do tego dochodzą z 2/3 nulle i wspomniany już wcześniej perv, threadsy, butterfly, buriza czy kto co tam lubi.
Jest jeszcze nerub na int i to wyglada mniej więcej tak, że robimy dagon necro shive i np. guinsoo ale nigdy się tak nie bawiłem.
Moim zdaniem mylisz się bardzo, ponieważ wzmożona działalność neruba powinna być właśnie od lvlu 6 do 11 by potem mógł grać dalej agresywnie i coś robić.
Poradnik zawiera wiele błędów np. "hight", [size=200], melle .
No i to tyle z mojej strony xP.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:38, 07 Gru 2008 |
|
Poradnik podoba mi się. Ładnie napisany, można znaleźć większość przydatnych informacji. Nie gram nerubem ale swoje 3 grosze mogę wcisnąć;D Osobiście robił bym neruba takiego jak opisałeś w poradniku. Według mnie dagon daje mu więcej możliwości niż bfury jak napisał w swoim poście ZigZak. Dagon daje mu sporo killów na low hp dpsach takich jak trax czy nukerach jak tinker. Dzięki swojemu combo + dagon jest o wiele przydatniejszy w early i mid game o ile ktoś umie go szybko sfarmić a wiadomo że jak już się napakuje to robi się z niego bardziej dpsa niż nukera i wtedy można by już złożyć tego bfury ale czy nie lepiej zaopatrzyć się w uniki as i lepszy dmg który pochodzi z bfly niż wydawać kasę na bfury dla dmg i cleave?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JaroObot
First blood
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:23, 07 Gru 2008 |
|
moim skromnym zdaniem mana burn powinien byc maksowany jako glowny skill(7lvl-4lvl skilla) co do jakis itemow do dmg'a jestem raczej sceptyczny i preferuje lvlowanie dagona,boty, badz gunniso/shive.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 19:43, 07 Gru 2008 |
|
Na pierwszym lvlu mana burn (nie jeśli robimy rusha na first blooda) i maksujemy stuna (mana burn jako drugi) - jednak stun to pewny dmg i pewny stun a nie jak mana burn zależny od many przeciwnika; ulti kiedy się da. Kolce zależą od przeciwników. Core item to dagon, jak wcześniej mamy 2 nulle + butle to many starcza na wszystko. Dmg itemów zazwyczaj nie kupuję bo NA to spell caster a nie dmg dealer.
Tak ja gram i z tego co widzę w różnych repkach to tak się gra. Co do gameplaya nie mam zastrzeżeń, tak to mniej więcej powinno wyglądać oprócz tego że w early przeciwnik nie powinien mieć many (nie ma many=nie może nam zrobić krzywdy, wg filozofii gracza znanego jako Totallnewbie )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 14:36, 08 Gru 2008 |
|
Poradnik ok, oprócz skill buildu. Nieważne czy mamy przeciwników melee czy casterów. Jednak każdy potrzebuje many do swoich skillów. Dajmy na to taki pudge, totalnie nic nie może nam zrobić jeśli wyssiemy z niego 260 many. Jeden strzał i możemy spokojnie farmić, do tego nie musimy się obawiać o harras. Powiedźmy sobie szczerze, kto lubi wchodzić pod wierze przeciwnika bez many? Kolejna sprawa, stun + mb daje calkiem przyjemny dmg. Jak już bierzemy dagona, to dlaczego mamy nie dodawać kolejnego skilla, który zadaje dmg.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
NewDoTAPlayer
Fresh Meat
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:54, 25 Gru 2008 |
|
Korzystajac z okazji chcialbym sie dowiedziec dlaczego anubarakowi jest wlasnie tak potrzebny dagon?Zgadzam sie co do motylka ale czy nie bylo by dobrze kupic mu takze vladimira i jak by starczyli to battlefury?Moim zdaneim skill build nie za dobry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Czw 16:21, 25 Gru 2008 |
|
Dagon na NA jest po to, aby przedłużyć czas kiedy może zabijać w grze na jedno kombo. Dlatego NA powinien na początku gry - w gangach - mieć także priorytet jeśli chodzi o zbieranie fragów - powinien ustępować tylko late-hero, i to też niekoniecznie. Szybki Dagon może mu naprawdę bardzo dużo pomóc.
Jeśli uważasz, że ten skill build jest zły, to zaproponuj lepszy i uzasadnij. Po Dagonie najlepiej iśc w Battlefury, bo jeśli NA chce coś zdziałać to musi farmować przy każdej możliwej okazji, a przecież jego główną rolą będzie w tym czasie gangowanie. Vladimir? Chyba tylko w sytuacji gdy mamy carry melee hero... inaczej nie za bardzo widzę sens.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
NewDoTAPlayer
Fresh Meat
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:22, 25 Gru 2008 |
|
Cytat: |
Jeśli uważasz, że ten skill build jest zły, to zaproponuj lepszy i uzasadnij. Po Dagonie najlepiej iść w Battlefury, bo jeśli NA chce coś zdziałać to musi farmować przy każdej możliwej okazji, a przecież jego główną rolą będzie w tym czasie gangowanie. Vladimir? Chyba tylko w sytuacji gdy mamy carry melee hero... inaczej nie za bardzo widzę sens. |
No to teraz już wiem dlaczego dagon jest na nim tak ważny.
Nie twierdze ze cały jest zły ale wprowadził bym w nim kilka poprawek a mianowicie :
Null Talisman
Bracer
Empty Bootle
BattleFury
Dagon(moim zdaniem nie ma sensu go ulepszać do 5 lvl gdyż za dużo nas to kosztuje)
Butterfly
Gdy w drużynie przeciwnej sa disablerzy i często nas ograniczają możemy zainwestować w Linkena
Lub gdy mamy dużo hp tzn (moim zdaniem 2000 to jest dosc malo) możemy zainwestować w Hota
Co do vladka może i masz racje ale po prostu zawsze grajac przeciwko innym anubarakom oni zawsze mieli vladka także wydaje mi się ze coś w tym jest
~~ OH CMO'N... ile błędów można popełnić w kilku zdaniach ?!?
Ściągnij sobie Mozillę, ona poprawia błędy... Ale build dobry, pograłem i polecam
KrzysiuS
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tymonssss
First blood
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rwać fajne laski?:D
|
Wysłany:
Śro 23:27, 28 Sty 2009 |
|
Pewnie znoobie ale coż .. musze sie zapytać :>
Czy nerubowi mozna/oplaca sie robic Liken's Sphere? i MKB?
Likens Sphere robilem nie raz i jakoś sie sprawdzało :< Doradzcie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tymonssss dnia Czw 12:39, 29 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 0:03, 29 Sty 2009 |
|
NewDoTAPlayer napisał: |
Co do vladka może i masz racje ale po prostu zawsze grajac przeciwko innym anubarakom oni zawsze mieli vladka także wydaje mi się ze coś w tym jest
[ |
Często ludzie z pubów nie wiedzą o co chodzi w grze takimi charami i robią z nich dpsy więc nie sugeruj się tym zbytnio.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fenio987
First blood
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:35, 05 Maj 2010 |
|
Czego nie widać image??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:59, 05 Maj 2010 |
|
Wygasły. Tak na szybko: butla, phase, dagon/guinsoo. Ten build jest stary i już nieaktualny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SMMN
First blood
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:16, 08 Maj 2010 |
|
Nawet 3ci skill jest nieaktualny, przydałby się osobny dział dla poradników nieaktualnych :S
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Sob 13:43, 08 Maj 2010 |
|
Te tematy służą dyskusji nt. poszczególnych bohaterów i w nich zamieszcza się poradniki. Jeden bohater - jeden temat. Z uwagi na liczebność użytkowników nie ma sensu mnożyć tematów ponad potrzebę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
vanepafi
First blood
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 8:52, 17 Sie 2010 |
|
urns Mana equal to 4 times the target's Intelligence - czy to oznacza że spalamy koledze manę 4x wielokrotność jego inteligencji ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:41, 17 Sie 2010 |
|
Dokładnie tak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szymszym
First blood
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:56, 30 Paź 2010 |
|
Witam z tego co widzę build ten jest nie aktualny ze względu na spell neruba który został zmieniony czyli spiked coś tam :p na insect swarm wiec jak by ktoś mógł to proszę o poradnik aktualny z aktualnymi obrazkami xd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|