Autor |
Wiadomość |
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:31, 04 Kwi 2010 |
|
Odwrotnie ze skillami. Najpierw dopplewalk gdyby przeciwnicy chcieli nam zrobić gank na 1 lvlu. Później 2x lance i dalej tak jak jest napisane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:02, 04 Kwi 2010 |
|
Brakuje mi tu HoT. Koniecznie musi być Hocik.
Poza tym... Bkb? Lol ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DNt
Killing Spree
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:51, 04 Kwi 2010 |
|
@ Brpp - updated.
@ Andryij - Raczej gra zdazy sie skonczyc zanim zostanie zrobiony HoT. A BKB - w koncu ktorys z przeciwnikow zacznie kupywac gema/dusta/sentry, a wtedy tez trzeba sie jakos bronic. To glownie do defensywy, kilka razy mi to uratowalo tylna czesc ciala, dlatego polecam. A dmg i hp sie nie zmarnuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:54, 05 Kwi 2010 |
|
-Buty
-Vanguard
-Diffu
-Hot
Czy gra się definitywnie kończy przed hotem...? No nie wiem.
A BKB nie rozumiem zupełnie na tym bohaterze. Przecież jego główna siła leży w mocnych kopiach, a nie w jednej jednostce. A BKB jest dla jednostki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DNt
Killing Spree
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:01, 05 Kwi 2010 |
|
A co gdy przeciwnicy zaczna sie skupiac na jednostce? Lub gdy taka np. medusa zniszczy wszystkie kopie swoim ulti czy ktokolwiek inny w jakikolwiek inny sposob to zrobi. Warto jest miec BKB, wedlug mnie to jest dobry item dla kazdego carry, lacznie z tym. Gra skonczy sie przed hotem, chyba, ze gramy puba i mamy staty like 15:0. W innym przypadku to jest raczej niemozliwe, zakladajac, ze zrobi sie BKB po diffu. Mozna oczywiscie zagrac Twoim sposobem, ale wiele razy probowalem na moj sposob grac i sprawdzil sie dobrze, dlatego tez go polecam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Pon 11:33, 05 Kwi 2010 |
|
DNt Nie "kupywać" tylko "kupować" - tak przy okazji.
Właśnie po to Lancer ma maksymalizować potencjał swoich kopii, czyli HP i AGI, żeby nie było mu potrzebne BKB! Lancer nie jest typem inicjatora bitwy, a skoro wchodzi później to powinien zdążyć się skopiować choćby Dopplewalkiem i Lancą zanim przeciwnikom przeładują się AOE nuki. To jedyny chyba bohater, który jest tak bardzo nastawiony na kopie, że granie w inny sposób jest w zasadzie zbrodnią. No, może jeszcze Syrena.
Lanca - robi kopię
Dopplewalk - robi kopię
Juxtapose - robi kopie
Phantom Edge - unik (? - była zmiana jakaś) i - więcej kopii oraz kopie z kopii.
Zwróćcie szczególną uwagę na słowo "kopia".
Tready STr bo dają kopiom +10 siły, albo BoT (dają kopiom 95ms- co biorąc pod uwagę slowa z Lancy nie jest aż tak przydatne, ale pomaga farmować)
Vanguard / Hood - kopie dostają wszystkie bonusy poza HP regenem (jeśli dobrze pamiętam). Do tego RoH czy dwa RoRy pomagają w utrzymaniu się w linii i farmowaniu. Wybór zależy od picu, przeciwko kupie AOE nukerów oczywisty będzie Hood (żeby nie zabił nas podmuch), inaczej - Vanguard dla HP.
Diffusal - zdecydowanie najlepszy orb effect na image- hero, do tego sporo dodatkowego AGI czyli damage + pancerz w jednym. I to całkiem tanio. O dodatkowym bonusie jakim jest Purge też wspomnę, żeby nie było. Właściwie kluczowy element ekwipunku, który jest składany jako drugi TYLKO dlatego, że najpierw carry musi mieć jako taką przeżywalność.
HoT - I to składany od Vitality Boostera, bo głównie dla HP, a Vitality daje za 1100 złota aż 250 HP, gdy tymczasem Messer za 3200 tylko 475HP (tak na marginesie). Lancer z Diffusalem jest już niebezpieczny i powinien brać aktywny udział w pushach, bitwach i obronie.
Dla porównania - co daje nam BKB:
1. + 10 str za 1000 złota = 190 HP, czyli widać że ewidentnie gorsze niż Vitality
2. + 24 damage za 1610zł, z czego +0 dla kopii (policzmy dla porównania Blade of Alacrity + Boots of Elvenskin za 1450, ale dwa sloty - potem Yasha wiec znowu jeden - dają bohaterowi 16 damage i kopiom chyba 1/3 tego czyli po ok. 5. Czyli Lancer + Dopple + Lanca i już mamy trzech wojowników, a łączny damage jest większy)
3. Avatar - czyli nasz bohater zrobi się większy i lepiej widoczny, żeby przeciwnicy mogli skupić na nas ogień (nuki poleciały w inicjatora, a że mamy mniej HP to mogą nas wybić "z ręki". W niektórych przypadkach jest to wręcz totalna porażka, bo taki Rexxar czy Bane normalnie bałby się użyć w nas ulti bez pewności że to prawdziwy bohater, a tutaj zrobi to natychmiast (i przebije się przez avatara, a jakże!) wiec faktycznie BKB w bitwie nas... osłabia. Siłą Lancera jest to, że jest NIEWIDZIALNY W TŁUMIE swoich kopii. Wiesz, że to któryś z nich, ale zanim go znajdziesz... możesz zginąć. Jeśli jeszcze nie zabrzmiało to wystarczająco głupio, to już nic nie poradzę. Chciałem tylko rozwinąć i zobrazować nieco lakoniczne stwierdzenie Andrzeja. Z którym jak zwykle się zgadzam (to dla Asmo).
Podajesz przykład z ulti Medusy - w porządku, tylko ulti ma ona raz na jakiś czas, a poza tym jest w zasadzie pokarmem dla lancera. Użyje? No to Lanca i już nowa kopia, Dopple - wchodzimy, wychodzimy i znowu jest nas trzech, Medusa ma słowa a my ją kroimy wypalając manę - coraz większą bandą. Jeśli sojusznicy są w okolicy, to zdołają Ciebie uratować, jeśli i tak są wyjątkowo niemyślący a przeciwnicy akurat są potężnym stackiem, to zamiast szukać optymalnego builda wiedz, że byłeś ugotowany od samego początku gry.
BKB jest dobry dla każdego carry, poza image hero. Ewentualnym wyjątkiem może być Chaos Knight, który ulti ma od czasu do czasu, a nie zawsze gra się na Mantę, a Diffusal przy Blink Strike i stunie jest kiepską opcją, bo ten bohater pakuje przecież HP i damage jednocześnie, a jego kopie i tak mają 100% damage. Swoją drogą, czy Chaos Knight jest w ogóle "image hero" - to jest dobre pytanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 19:59, 05 Kwi 2010 |
|
Vanguard/Hood to jak ciężko gra idzie, przy normalnej, lub gdy mamy jakiegoś bejbisitera (WL, Dazzla), starczą jakieś staty (Bandy/Bracki + te z PT) i idę w diffu, vladimira umieściłbym w sekcji itemów, których kupować Lancerowi nie należy*. Jak już jest diffu to kupuje się mante dla większej liczby kopii, buffa dla kopii i dispela różnych tam Slardarowych ulti itp. (nie BKB ffs). Dalej próbuję zazwyczaj składać HoTa albo BFly zależy co mi tam się klei bardziej.
Co do skilli to te z poprzedniej strony są ok - najpierw raz invi, potem maksujemy naszego nuka i jako drugie invi, potem ulti i pasyw z iluzjami.
* iluzje nie dostają lifesteala i hp regena, nie potrzebują mana regena i armora = useless
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
judejczyk
First blood
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 1:28, 18 Maj 2010 |
|
Przeczytałem wszystkie posty i postanowiłem podzielic sie 'moim' buildem.
Na start:
2x BRACER
Boots of Speed
Pozniej:
Diffusal
Boots of travel albo trandsy
Manta Style
HoT
Jak tyle złozysz to znaczy ze gra juz chwile trwa Pozniej można ewentualnie cos w szybkosc ataku pojsc i damage.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sajek
First blood
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:16, 06 Sie 2010 |
|
ja składam PT, potem Perseverance (regen many bardzo potrzebny), Diffusal, a jeśli starcza czasu to niezły wariant jest z Ethernal Blade, daje nam dużo do agi i ether blast, którym sporo zadajemy, spowalniamy, i lanca zada więcej dmg
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Pią 15:48, 06 Sie 2010 |
|
Już lepiej zrobić motylka aniżeli ethernala - daje nam więcej wiecej dmg wiecej przeżywalności dzięki evasion. Ja zawsze składam PT potem lecę diffu i manta potem zależnie od sytuacji albo HoT albo UWAGA UWAGA siwa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Emhyr var Emreis
Veteran
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:26, 07 Sie 2010 |
|
Asmozan napisał: |
Już lepiej zrobić motylka aniżeli ethernala - daje nam więcej wiecej dmg wiecej przeżywalności dzięki evasion. Ja zawsze składam PT potem lecę diffu i manta potem zależnie od sytuacji albo HoT albo UWAGA UWAGA siwa |
Manta na lancerze moim zdaniem taka lekko useless jest - my tych image i tak od ciula mamy. Ja zazwyczaj idę - magic wand (i juz mamy mane) -> tridy -> vang -> diffu/radi -> motyl/hot (ostatnie pozycje w zależności od okoliczności, przy czym moim zdaniem diffu musi być zawsze)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Sob 18:23, 07 Sie 2010 |
|
Ja tam wole lecieć old skoolem kopi nigdy za wiele tym bardziej że każda ma mana break orba i daje nam 1 sec immune na all
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Emhyr var Emreis
Veteran
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:45, 07 Sie 2010 |
|
Asmo ale ta manta to nie ta co kiedyś, która dawała orba jak diffu - teraz szkoda mu ją robić - lancerów i tak jest tyle że ten feedback kosi, a za tą kasę lepiej już hota zrobić albo motyla i efekt będzie naprawdę lepszy. Kiedyś owszem jak się mante robiło z diffu to był taki must be item, ale teraz raczej mija się z celem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Sob 21:55, 07 Sie 2010 |
|
No nie wiem motyek jest droższy o 1100 i ciężej się go składa ... Mane po prostu składa się przyjemnie daje nam dużo i jest ogólnie fajna ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Emhyr var Emreis
Veteran
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:59, 07 Sie 2010 |
|
Fakt - trochę ciężej się składa, ale na nim daje nam dużo więcej niż manta. Generalnie manta to jest super itemek i bardzo ją lubię, ale na tym hero są po prostu lepsze możliwości
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:54, 07 Sie 2010 |
|
Manta daje boosta do statów (każda kopia korzysta), trochę agi (każda kopia korzysta) i dodaje ms (nie jestem pewien, ale chyba też dla każdej). Jedyne co jest ciut useless to właśnie kopie. Przydaje się do unikania czarów i to w sumie tyle. Ewentualnie można zniszczyć wieżę w mgnieniu oka, niczym ninja. Także... Imo manta śmiało do składania. Jako jeden z luksusowych itemów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|