|
|
Autor |
Wiadomość |
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Nie 20:32, 11 Lut 2007 |
|
Witam w kolejnym poradniku z cyklu "Bohaterowie Obrony Starożytnych"! Dzisiejszym gościem będzie Darkterror, zwany też Faceless Voidem. Zacznijmy Prezentację!
1. Stats
HP:473
Mana:195
Damage:58-64 o zasięgu 128(Wciąż melee, lecz odrobinę większym niż typowe 100)
Armor:4(19% redukcji)
MS:300.
STR:17+2.2 per lvl.
AGI:21+2.65 per lvl.
INT:15:1.5 per lvl.
2.Skills
a)
Time Walk
Quickly moves to a target location and slows the movement and attack of all units at the end of its path for 3 seconds.
Level 1 - 700 cast range. 10% slow.
Level 2 - 900 cast range. 20% slow.
Level 3 - 1100 cast range. 30% slow.
Level 4 - 1300 cast range. 40% slow.
Cooldown: 13 seconds.
Krótka notka - Nasz blink z 13 sec cd, dający nam całkiem ładnego slowa na 3 sekundy. Ofensywny jak i defensywny. Kosztuje jedyne 120 many...
b)
Backtrack
Whenever damage is received, Faceless Void moves a moment back in time to try to dodge that damage. Can backtrack both physical and magical attacks.
Level 1 - 10% chance.
Level 2 - 15% chance.
Level 3 - 20% chance.
Level 4 - 25% chance
Za to kochamy voida - może uniknąć nawet laguny. Jednakże, uniki nie działają zbyt dobrze jeśli masz full hp. Konkretnie, działa to tak: wpierw leczysz się za tyle ile dostałeś, a potem je spowrotem otrzymujesz. Rezultat na full hp? Tracisz i tak^^ Wciąż jest to IMBA.
c)
Time Lock
Gives a chance that an attack will do bonus damage and lock a unit in time for 1 second
Level 1 - 10% chance per attack.
Level 2 - 15% chance per attack.
Level 3 - 20% chance per attack.
Level 4 - 25% chance per attack.
Nasz Bash. Całkiem miły^^. 25% szansy na basha jest jednak dosyć spore, dodając 2 bashery mamy praktycznie permabasha^^
d)
Chronosphere
Faceless Void creates a rip in spacetime causing all units in that area to become trapped for its duration. Faceless Void has a mysterious connection with spacetime that causes him to be unaffected by the sphere. Casting range increases per level.
Level 1 - 3 Seconds.
Level 2 - 4.5 Seconds.
Level 3 - 6 Seconds.
Cooldown: 180 seconds.
Ach, nasze genialne, sześciosekundowe disable, które działa na wszystko prócz voida i fontann:< Wciąż jest to bardzo potężny spell jeśli dobrze użyty. Przykład? Fletcher i nevermore stoją poza chrono i strzelają w strapowanych^^
3.Skill Build
Często gram nim okolicznościowo, tzn widzę że hero pomimo mojej obecności z full hp mając 100 nie wraca=1 pkt w time walka^^ Tutaj zamieszczam optymalny build:
1/3/5/7 - Backtrack
2/4/8/9 - Time Lock
10/12/13/14 - Time walk
6/11/16 - Chrono
Reszta - Attribute Points
Daje nam to niezbyt ciekawe early, ale w late mamy już naprawdę wysoki damage, co pozwala nam kosić rywali.
4.Item Build:
a)1v1
Dlaczego Treadsy?
Ponieważ move speed jest nam zupełnie niepotrzebny. Mamy blinka, mamy basha.
Dlaczego Midas?
Farming, IAS - To czego potrzebujemy. W late można zamienić.
Dlaczego MoM?
Attack speed, Attack speed, Attack speed. A tak poza tym to attack speed.
Te 3 itemy dają nam więcej ias niż ulti trolla na 3 lvl^^
Dlaczego Basher?
Dla permabasha, a do czego innego?
Dlaczego 2 basher?
Patrz wyżej
Dlaczego Butterfly?
Żeby 47,5% fizycznych ataków w nas chybiało celu. A także dla ias.
W ten sposób mamy DUŻY (Większy niż trolla) Attack speed... oraz perma Bash.
b)Na 5v5
Treads, Midas, MoM, Butterfly, Buriza, Skadi
Dlaczego nie bashery?
Co nam po basherach jak nas zje gang 5v1?:<
Dlaczego Buriza?
Dla szybszego eliminowania rywali
Dlaczego skadi?
Żeby dłużej pożyć.
5.Game Play
Early - Staramy się uzyskać solo lane, chociaż ally na lini też jest dobry, ale tylko ranged, z racji ulti. Jeśli mamy na linii melee, harass. Jeśli ranged, last hitujemy jak najwięcej. Co 100 sec idziemy do lasku po zastrzyk 200 golda(Zakładając że mamy midasa). Backtrack daje nam trochę surviability, a Time lock możliwości harassu...Tylko tego hp nam brak. Ale od czego ludzie wymyślili bracery?^^ Na 10 lvl można się pokusić o killa, gdyż można dogonić i spowolnić rywala.
UWAGA - Nie rzucać się na liona/linę/Akashę/Leshraca/Zeusa/Jakiegokolwiek innego heavy nukera, bo nas zmasakrują. Nie polegajmy na Backtracku. To się mści.
W early powinniśmy mieć przynajmniej midasa i treadsy, a jak szybko mamy midasa to i Mask of Death. W grach z n00bami można się doczekać nawet MoM.
Od momentu zdobycia MoM zabijanie staje się dosyć proste - szukamy przeciwnika samotnego, time walk to niego, ataki, jak próbuje walczyć to do momentu ucieczki/potrzeby walczymy, zaś wtedy Chrono i MoM. Żegnamy pana ze sceny^^ co 4 atak wchodzi dodatkowy dmg z basha^^
Mid - Tutaj mamy już bashera/crystalysa/demon edge... Co podnosi nasz wysoki dmg. W połączeniu z 140% AS z itemów(75 mom, 35 treads, 30 midas) daje nam zgon przeciwnika zanim chrono się skończy, albo permabash po chrono:p W razie niespodziewanej ucieczki Time walk za uciekającego, slow 30/40% i znów permabashing^^
Late - 2 bashery/buriza+eagle... Z tym kosimy wszystko i wszystkich, włącznie z trollem i sb pod permabasha. Drake coś o tym wie^^. W razie czego timewalk i sruuuuuu. nam nikt nie ucieknie, ale my uciekniemy w 90% przypadków^^
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ShinjiIkari dnia Pią 16:22, 13 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 22:13, 11 Lut 2007 |
|
Build ok z tym ze 2 bashery to bez sens, zamiast 1 lepiej kupic vanguarda lub cos innego do hp linken etc, na poczatku dawac all w attack speed i jest ok
edit: nie spojzalem na skillbuild - tu sie musze jeszcze przyczepic co do timewalka - gwarantuje nam ucieczke wiec musi byc 1 punkt na poczatku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Nie 23:36, 11 Lut 2007 |
|
Właśnie przeczytalem twojego builda- poradnik do Darkterrora i mam niestety trochę uwag (podobnie jak mój znajomy – Malakal, z którym często grywam – piszę i w swoim i jego imieniu).
1.Time Lock na czwartym levelu i dwa BASHERY nie dają “praktycznie permabasha”. Zawsze śmieszą mnie ci kolesie co myślą że w ten sposób złożą permabasha. Szanse na to ma może Troll (ale tylko z Rampage). Wiesz co się robi jak atakuje Ciebie cwaniak z permabashem? Kolejkuje stuna/disable/blinka/ww. I po chwili ucieka...
2.Chronosphere – napisałeś o tym ledwie kilka słów. Ten skill wymaga szerszego opisania (i załączenia screenów najlepiej). Dlaczego? Otóż na BN 90% graczy NIE UMIE używać Chronosfery. Na GGC jest lepiej – tylko 80% nie umie. I tak jest to tragedia. Podobna ilość graczy nie umie korzystać z chmurki Rikimaru... Przykład: defensywna Chronosfera – stawiamy na przeciwników przed naszą wieżą, aby dać naszej drużynie kilka sekund na dobiegnięcie, teleport lub nawet zniechęcić takim zagraniem przeciwnika (jeśli nie są zbyt pewnie siebie).
3.Skill Build: Tu niestety nie zgadzam się z Tobą w ogóle. Dlaczego?
- Timewalk to jest nasz early game – bez tego skilla nawet jeżeli coś sfarmujemy to szybko stracimy w gangu. Albo zwyczajnie, w linii... Dlatego Timewalk trzeba maxować na 1, 3, 5, 7 levelu, a nie Backtracka!
- Backtrack jest dobry defensywnie, ale sam piszesz że nie można na nim ZA BARDZO polegać. Dlatego weźmiemy go na 2, 4, 8, 9 poziomie. Na 2 i 4 bo nie ma lepszej opcji (!) na 8 i 9 bo w mid-game Backtrack może nas już kilka razy ocalic przed najgorszym.
- Time Lock – 10, 12, 13, 14 – jak weźmiemy wcześniej to i tak z niego nie skorzystamy. Time Lock od earlu game to by była gra agresywna. Na którą Darkterror nie może sobie wtedy pozwolić.
- Chronosfera – tu filozofia jest żadna, bierzemy kiedy możemy.
4.Item Build – ten co podałeś 1vs1 to jest jakiś żart, prawda? Przejdę zatem do tego 5vs5
- Power Treads i Hand of Midas – TAK. To są podstawowe itemy, bo razem dają nam już +65 ias (MoM daje +75%) i transmute creepów. Darkterror farming ma mało przyjemny, więc HoM się na pewno przyda.
- MoM -NIE. Dlaczego nie? I co zamiast? Otóż MoM nie zwiększa nam zdolności przeżycia (a nawet ją zmniejsza). Mało tego, daje ona fajne bonusy, ale z Treadami oraz Midasem to już wcale tego tak bardzo nam nie potrzeba. Dlatego lepiej (wg. Mnie) złożyć Satanica = lifesteal 23%, mozliwość Deathpacta (dobra!), 500HP i 5 armora – tego nie można lekceważyć. Polecam ten item jako trzeci...
- Butterfly – tak, ale po Burizie. Dlaczego? Bo Darkterror powinien grać jako damage dealer – do tego służy przecież chronosfera i nasz skill pościgowy – Time Walk. Inna sprawa, że rzadko gra będzie trwała aż tak długo...
- Buriza – TAK. Bo MKB znosi się z Time Lockiem. A sypanie krytykami nikomu jeszcze nie zaszkodziło.
- Eye of Skadi – NIGDY W ŻYCIU. Po pierwsze, po co nam dwa orb effecty? Po drugie, żeby dodać sobie HP złóżmu Satanica – wyjdzie taniej. Po trzecie, kiedy my mamy sfarmować to Skadi? W late-late-late game? Czyli po 150 minucie? Bez żartów.
- Kiedy już wylosujemy Darkterrora (bo w ap to go nie zobaczymy) możemy też pomyśleć o czymś przydatnym dla drużyny. Battlefury – na początku RoH się przyda, damage też jest ładny. A przynajmniej trochę pofarmujemy i będziemy użyteczni w defensywie w mid-game. Battlefury jako opcja zamiast HoM.
5.Game-play
- NIGDY nie brać solo linii! Darkterror się do tego absolutnie nie nadaje. Lepiej łapać mniej expa cały czas niż ginąć co kilka minut... Poza tym sami często wiele nie sfarmujemy, a sojusznik – najlepiej support hero jest moim zdaniem BARDZO MILE widziany.
- Napisałeś że jeśli mamy na linii ranged to last-hitujemy jak najwięcej. Niby jakim to magicznym sposobem? Podejście do creepów, last hit i wycofanie się = około 150-200 damage od przeciwnika, chyba że jest nukerem, to może i ze 400. To chyba też był jakiś żart?
- Time Lock raczej nie pomoże nam w harrasowaniu. Z reszta, harrasowanie Darkterrorem to też już jakoś mało realistycznie brzmi...
- na 10 levelu można się pokusić o killa. Można. Ja wczoraj pokusiłem się na 3 (to nie żart). Ale żeby zabić w earlu-mid game kogoś Darkterrorem to musimy albo zrobić kill-steala albo grać przeciwko jakiemuś idiocie. No, ale zabić można.
- Zabijanie w sposób jaki napisałeś może zadziałać na noobów. W pro -grach każdy samotny hero obstawi się tak Observerami, że jak do niego podejdziesz to już będzie kilometr od ciebie. No, poza tym przeciwnicy też mogą meldować coś o missing hero... Ja nie mówię grach “ULTRA PRO” bow takich nie gram, tylko o przeciętnych grach na GGC!!!
- Trolla z DOBRYM buildem nie pokonasz w late game. A Spirite-BREAKER połamie naszego biednego Darkterrora w early-mid game. Ten buc spokojnie zabije nas kilka razy nawet pod wieżyczką. Więc żadnego fajnego late-game nie będzie...
Dobra, to było tylko takich parę ogólnych uwag. Mam nadzieję, że jeżeli coś napisałem niezbyt jasno, to rozwinie się jakaś konstruktywna dyskusja...
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 0:23, 12 Lut 2007 |
|
Zgadzam się w większości z tym co mówił przedmówca Cascaderro - timewalk powinien być sporo wcześniej, ale myslę że MoM to nie taki zły pomysł - rzucamy chronosferę włączamy MoM i mamy killa (jak zrobimy to w dobrym momencie). A co z regeneracją hp - może chociaż vanguard?
Btw. ostatnio ubiłem gościa tym hero będąc na lvl4 (on chyba też) używając właśnie timewalka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Pon 2:38, 12 Lut 2007 |
|
Sklej pieroga - Świetny kawałek(ten z opisu)
Kaskader i Shin - Chętnie przyjrzę się waszej dyskusji. Bardzo rzadko gram Terrorem. Zawsze robiłem mu 2xBracer, RoH, Treadsy, Midas, Basher...no i zwykle przeciwnicy wychodzili
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pon 9:44, 12 Lut 2007 |
|
Cascaderro napisał: |
Właśnie przeczytalem twojego builda- poradnik do Darkterrora i mam niestety trochę uwag (podobnie jak mój znajomy – Malakal, z którym często grywam – piszę i w swoim i jego imieniu).
1.Time Lock na czwartym levelu i dwa BASHERY nie dają “praktycznie permabasha”. Zawsze śmieszą mnie ci kolesie co myślą że w ten sposób złożą permabasha. Szanse na to ma może Troll (ale tylko z Rampage). Wiesz co się robi jak atakuje Ciebie cwaniak z permabashem? Kolejkuje stuna/disable/blinka/ww. I po chwili ucieka...
2.Chronosphere – napisałeś o tym ledwie kilka słów. Ten skill wymaga szerszego opisania (i załączenia screenów najlepiej). Dlaczego? Otóż na BN 90% graczy NIE UMIE używać Chronosfery. Na GGC jest lepiej – tylko 80% nie umie. I tak jest to tragedia. Podobna ilość graczy nie umie korzystać z chmurki Rikimaru... Przykład: defensywna Chronosfera – stawiamy na przeciwników przed naszą wieżą, aby dać naszej drużynie kilka sekund na dobiegnięcie, teleport lub nawet zniechęcić takim zagraniem przeciwnika (jeśli nie są zbyt pewnie siebie).
3.Skill Build: Tu niestety nie zgadzam się z Tobą w ogóle. Dlaczego?
- Timewalk to jest nasz early game – bez tego skilla nawet jeżeli coś sfarmujemy to szybko stracimy w gangu. Albo zwyczajnie, w linii... Dlatego Timewalk trzeba maxować na 1, 3, 5, 7 levelu, a nie Backtracka!
- Backtrack jest dobry defensywnie, ale sam piszesz że nie można na nim ZA BARDZO polegać. Dlatego weźmiemy go na 2, 4, 8, 9 poziomie. Na 2 i 4 bo nie ma lepszej opcji (!) na 8 i 9 bo w mid-game Backtrack może nas już kilka razy ocalic przed najgorszym.
- Time Lock – 10, 12, 13, 14 – jak weźmiemy wcześniej to i tak z niego nie skorzystamy. Time Lock od earlu game to by była gra agresywna. Na którą Darkterror nie może sobie wtedy pozwolić.
- Chronosfera – tu filozofia jest żadna, bierzemy kiedy możemy.
4.Item Build – ten co podałeś 1vs1 to jest jakiś żart, prawda? Przejdę zatem do tego 5vs5
- Power Treads i Hand of Midas – TAK. To są podstawowe itemy, bo razem dają nam już +65 ias (MoM daje +75%) i transmute creepów. Darkterror farming ma mało przyjemny, więc HoM się na pewno przyda.
- MoM -NIE. Dlaczego nie? I co zamiast? Otóż MoM nie zwiększa nam zdolności przeżycia (a nawet ją zmniejsza). Mało tego, daje ona fajne bonusy, ale z Treadami oraz Midasem to już wcale tego tak bardzo nam nie potrzeba. Dlatego lepiej (wg. Mnie) złożyć Satanica = lifesteal 23%, mozliwość Deathpacta (dobra!), 500HP i 5 armora – tego nie można lekceważyć. Polecam ten item jako trzeci...
- Butterfly – tak, ale po Burizie. Dlaczego? Bo Darkterror powinien grać jako damage dealer – do tego służy przecież chronosfera i nasz skill pościgowy – Time Walk. Inna sprawa, że rzadko gra będzie trwała aż tak długo...
- Buriza – TAK. Bo MKB znosi się z Time Lockiem. A sypanie krytykami nikomu jeszcze nie zaszkodziło.
- Eye of Skadi – NIGDY W ŻYCIU. Po pierwsze, po co nam dwa orb effecty? Po drugie, żeby dodać sobie HP złóżmu Satanica – wyjdzie taniej. Po trzecie, kiedy my mamy sfarmować to Skadi? W late-late-late game? Czyli po 150 minucie? Bez żartów.
- Kiedy już wylosujemy Darkterrora (bo w ap to go nie zobaczymy) możemy też pomyśleć o czymś przydatnym dla drużyny. Battlefury – na początku RoH się przyda, damage też jest ładny. A przynajmniej trochę pofarmujemy i będziemy użyteczni w defensywie w mid-game. Battlefury jako opcja zamiast HoM.
5.Game-play
- NIGDY nie brać solo linii! Darkterror się do tego absolutnie nie nadaje. Lepiej łapać mniej expa cały czas niż ginąć co kilka minut... Poza tym sami często wiele nie sfarmujemy, a sojusznik – najlepiej support hero jest moim zdaniem BARDZO MILE widziany.
- Napisałeś że jeśli mamy na linii ranged to last-hitujemy jak najwięcej. Niby jakim to magicznym sposobem? Podejście do creepów, last hit i wycofanie się = około 150-200 damage od przeciwnika, chyba że jest nukerem, to może i ze 400. To chyba też był jakiś żart?
- Time Lock raczej nie pomoże nam w harrasowaniu. Z reszta, harrasowanie Darkterrorem to też już jakoś mało realistycznie brzmi...
- na 10 levelu można się pokusić o killa. Można. Ja wczoraj pokusiłem się na 3 (to nie żart). Ale żeby zabić w earlu-mid game kogoś Darkterrorem to musimy albo zrobić kill-steala albo grać przeciwko jakiemuś idiocie. No, ale zabić można.
- Zabijanie w sposób jaki napisałeś może zadziałać na noobów. W pro -grach każdy samotny hero obstawi się tak Observerami, że jak do niego podejdziesz to już będzie kilometr od ciebie. No, poza tym przeciwnicy też mogą meldować coś o missing hero... Ja nie mówię grach “ULTRA PRO” bow takich nie gram, tylko o przeciętnych grach na GGC!!!
- Trolla z DOBRYM buildem nie pokonasz w late game. A Spirite-BREAKER połamie naszego biednego Darkterrora w early-mid game. Ten buc spokojnie zabije nas kilka razy nawet pod wieżyczką. Więc żadnego fajnego late-game nie będzie...
Dobra, to było tylko takich parę ogólnych uwag. Mam nadzieję, że jeżeli coś napisałem niezbyt jasno, to rozwinie się jakaś konstruktywna dyskusja...
Pozdrawiam. |
No dobrze, dzięki za konstruktywną krytykę^^
1.Problem polega na tym, że jeśli cię zbashuje, to to co mu kazałeś przepada, i ma domyślną komendę ataku na najbliższego przeciwnika... A bash wchodzi CZĘSTO z 140% ias i 2 basherami:<
2.Co prawda nieczęsto dostaję voida na 5v5, ale może w jakimś -ap zagram i porobię screeny jak dobrze stawiać chrono^^
3.Jak nie może sobie pozwolić na agresywną grę, to po co mu Time walk wymaxowany? Do ucieczki? Do tego wystarczy 1 lvl...
Backtrack - Jak dla mnie, jeśli co czwarty hit nie trafia celu, to pomaga nam przeżyć bardziej niż blink na 4 lvl, bo rzadziej obrywamy szlagi...
Time Lock - W sumie masz rację, ale blink w takim razie też nie jest potrzebny na wyższym niż 1 lvl...
New Skill build, stosując się po części do twoich porad?
Time walk/1/3/8/9 - 2 lvl blinka nam absolutnie wystarczy do 8 lvl
Backtrack /2/4/5/7 - Upieram się przy backtracku^^
Time lock 10/12/13/14 - Odrobinę pomaga nam last-hittować, i może zabić bardziej ryzykującego przeciwnika przy odrobinie szczęścia... Ale można wziąść po 10 lvl.
4.Co do MoM'a - Jeśli uaktywnisz MoMa podczas pościgu i np.w chrono - masz około 2x większy dps z powodu samej szybkości ataku... + jeśli linia nam nie daje żyć, zawsze można iść na neutralsy^^ Szybciej będziemy się regenerować niż tracić mając włączone frenzy.
Ja tego buildu nie podałem w kolejności kupywania, więc butter może być po burizie^^
Skadi nie jest złym pomysłem, z drugiej strony nie jest też potrzebne:p
W early jedziemy na drzewkach? Albo, jeśli dostaniemy kogoś kto robi meka, to można na ror. Battlefury<Radiance.
5.To wszystko zależy od tego, kogo mamy na linii... Oczywistym jest, że dostaniemy sylle i zeusa to nie wytrzymamy solo... Ale np vs Earthshaker, ursa czy treant możemy sobie na to pozwolić^^
150-200 damage od przeciwnika? Musiałby mieć refleks komputera chyba...
Z trollem i SB grałem ostatnio, składali permabasha. Trollowi dochodziła buri a sb s&y. Co z tego, że early=0:6, skoro late=12:6?:<
Ja również cię pozdrawiam^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Wto 19:06, 13 Lut 2007 |
|
Nie grałem dużo Voidem bo to random hero, a my zazwyczaj gramy picki Wiem, że opłaca mu się robić jak najszybciej Midasa i warto zainwestować w kilka filler itemów [przynajmniej 2 Bracery, ja czasami robiłem 2 Wraith Bandy]. Void ma debilnie słaby farming, a ty chcesz go pchać do solo line - gl hf. Jak jest ich dwóch to nawet nie podejdziesz i w ogóle nie będziesz dostawał expa. Jak jest jeden, żeby było ci wygodniej mele, to wiele zależy od waszego micro, jak ranged to ma nad toba sporą przewage [powiedzmy taka Pugna, gwałci cię strasznie].
Nie nadążysz z drzewkami bo będziesz musiał zeżreć chyba cały las vs 2 hero lub 1 ranged. Poza tym chyba najprościej powiedzieć, że jest kupa herosów, którym lepiej dać solo line niż Voidowi.
Earthshaker w solo linii też cię zje na 6 lvlu bo nie masz filler itemów - spam Fissure + Ultimate cię zabija. Ciągły spam Fissure też cię zabija [a shaker teraz gra tak, żeby wrzucić jak najwięcej Fissure]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 10:41, 15 Lut 2007 |
|
Zawsze stosuję taka taktykę Voidem ... Nie wiem co wam sie niepodoba.
Imo z basherami to już mało kto może uciec. Jeśli przypadkowo trafimy na 2 opów z disable, jak najszybciej uciekamy "blinkiem" ^_^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Czw 10:47, 15 Lut 2007 |
|
Uber_pwn: Ale chodzi o to że jak odpowiednio przypakujemy damage, to nie trzeba będzie nikogo gonić!!! a jak dobrze pójdzie to w Chronosferze wykonczymy ze dwóch kolesi (6 sekund to kupa czasu w late game) i jeszcze jednego dzięki Timewalkowi (slow). Time Lock jest fajną zdolnością i jak zadziała - tylko się ucieszymy. Ale nie można polegać na % skillach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
topaz
First blood
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza okularów
|
Wysłany:
Śro 19:44, 21 Mar 2007 |
|
po patchu wszedl jeszcze hood of costam i dodaje 30% mniejsze obrazenia od czarow co w polaczeniu z naszymi skillowymi unikami plus unikami od motylka daje praktycznie niewrazliwosc na ataaki bo albo unikniemy albo zostana z backtrackowane albo oslabione przez pancerz/odpornosc na magie.
Co do midasa .. eee niezbyt wole od razu moma walnac i zaleznie czy goraco czy nie. napewno satanic motyl i bashery bez ktorych nie ma co gadac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Śro 20:56, 21 Mar 2007 |
|
topaz: nie wiem ile grasz w DotA, ale pograj jeszcze trochę i wtedy może przestaniesz wierzyć w bajki o basherach. Bash = zdolność na SOLO. DotA = gra drużynowa. To takie małe dwie podpowiedzi. Już zamiast bashera lepszy jest damage + BKB. Dlaczego? Guinsoo. Z BKB masz czas żeby załatwić nukera, albo nawet dwóch, a oni mogą co najwyżej próbować uciekać. Na samych basherach to zamienią Cię w owcę i zanukeują na śmierć, w dowolnej fazie gry... Co nie znaczy że polecam BKB na Darkterrorze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:45, 22 Mar 2007 |
|
Co do basherow to samo tyczy sie maginy. Ludzie kupuja mu bashery bo ma najwiekszy potencjal szybkosci ataku (ma najwiekszy bazowy as ze wszystkich herosow [chyba 1.3 zas wiekszosc ma 1.75]). Magina ma dzialac w druzynie i ssac mane z magow (po to blink zeby w czasie walki doskoczyc do wroga). Bashery gowno mu daja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 10:28, 23 Mar 2007 |
|
Shinji napisał: |
W ten sposób mamy DUŻY (Większy niż trolla) Attack speed... oraz perma Bash. |
Zauważ, że Troll też może składać itemy ^^
Daj Trollowi takie itemy ( oprucz mom ofc, bo nie pokrywa się z ulti ) a będzie miał większą szansę na basha ( bez basherów ), niż Void.
Niemniej Void to dobry basher i często może zaszkodzić przeciwnej drużynie.
Pojedynek 1vs1 mało kto podejmuje. Zauważcie, że Slitheeren Guard też ma podobnego basha, wręcz identycznego. No ale to inna bajka, w końcu to str hero, however mom się przydaje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Pią 11:51, 23 Mar 2007 |
|
Zamieściłem na forum w zestawie repów jednego repa z Darkterrorem. Miałem tam wynik 4-6. Generalnie jest w nim możliwe porównanie Darkterrora ze Slardarem (miałem Slardara w linii na początku) i Darkterror chyba wypada bardziej korzystnie w ostatecznym rozrachunku (obaj z itemami). Wiem, że wynik miałem słabiutki jak na 140 minut gry, ale Darkterror jest CELEM NUMER JEDEN w każdej bitwie - do tego ze dwa błędy i wynik już nie najlepszy (chociaż wygraliśmy ostatecznie).
W każdym razie złożyłem MoM tak jak tutaj proponujecie... Jaki rezultat? Chronosfera, MoM, wchodzę do bitwy. PRAWIE kogoś zabijam, Timewalk, próba dobicia, stun, stun, nuke, nuke i jestem martwy, bo bez Satanica mam wyjątkowo marne HP a z MoM jestem jeszcze bardziej podatny, nawet mimo Backtracka (a potem chyba złożyłem jeszcze Butterfly). W każdym razie osiągałem dużą szansę na basha maksując attack speed a nie kupując niepotrzebne bashery. Zainteresowanych jak to wyglądało odsyłam do tematu (jedynego tematu z moimi repami):
Nasze Gry - Replay'e.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord Vai
First blood
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:39, 12 Kwi 2007 |
|
to jest najlepszy build dla VOIDA!
z tym ze z reguły lepiej dać treadsy zamiast midasa (aczkolwiek jest dobry) bo szybszy bieg sie przydajee.
I jeszcze jedno!
BUTTERFLY NIE MOZE BYĆ OSTATNI!!!!!!
BF MUSI IŚĆ JAKO PIERWSZY ITEM!!! a bashery jako uzubełnienie!
a mom nie chodzi głównie o lifesteal tylko +75% atak speed.... który przydaje sie podczas ulti!
Dobry build.... ale wiadmo ze zawsze jest sposób na voida
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jin_PL
First blood
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
|
Wysłany:
Czw 21:32, 12 Kwi 2007 |
|
uber_pwn napisał: |
Zauważ, że Troll też może składać itemy ^^
Daj Trollowi takie itemy ( oprucz mom ofc, bo nie pokrywa się z ulti ) a będzie miał większą szansę na basha ( bez basherów ), niż Void.
|
Troll > Terror w 1v1 zakladajc ze mieli podobny farming, co jest troche niemozliwe bo troll ma zdecydowanie latwiejszy farming niz terror (to 42% oslepienia trolla z prawie zerowym cd sprawia ze terrorowi trudno ubic kogokolwiek).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pią 7:09, 13 Kwi 2007 |
|
Fajnie, a terror z motylkiem ma 47,5% evasion.
Midas dla voida to absolutna podstawa - jeśli chcesz coś nim wyfarmić, to tylko z midasem. W early twój farming po prostu śmierdzi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jin_PL
First blood
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
|
Wysłany:
Pią 15:04, 13 Kwi 2007 |
|
ShinjiIkari napisał: |
Fajnie, a terror z motylkiem ma 47,5% evasion. |
No to sie w koncu zdecytuj czy 37,5 czy 47,5 w pierwszym poscie piszesz inaczej teraz inaczej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pią 16:21, 13 Kwi 2007 |
|
Niech pomyślę... Chyba była jakaś zmiana w motylku? I ta pierwsza liczba to tak na oko brana...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Sob 15:16, 14 Kwi 2007 |
|
I tak troll ownuje voida. Zauwaz też, że mom to zwiększone przyjmowanie obrażeń. Dodajmy, że prędzej w early troll zabije voida, niż odwrotnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |