|
|
Poll :: Którego builda dla Shadow Priesta juz próbowałeś? |
Supportera |
|
33% |
[ 2 ] |
pseudo - Damage Dealera |
|
33% |
[ 2 ] |
Rogue (mieszany) |
|
33% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Pią 11:45, 12 Sty 2007 |
|
Poradnik do Dazzle, the Shadow Priest
v.1.0
Atrybuty na poziom:
Siła - 16 + 1.85
Zręczność - 21 + 1.7
Inteligencja - 27 + 3.4
Razem 62 bazowo (!!!) i 6.95 na poziom (!!!)
Range: 500
Jak widać, bohater ma świetne staty na początku i ogromny wzrost INTa. Generalnie więcej INT na poziom ma tylko Pugna (4.0). Łączny stat gain jest taki sam jak u Naixa. Ponadto jak na maga, bohater ma całkiem sporo Agi. Range nie jest co prawda najwyższy, ale i tak zasadniczo wystarczający. Animacja ataku jest świetna i pozwala na naprawdę dobre last-hity. Dazzle ma cztery active skille (podobnie jak Pugna i Enigma), dlatego potrzebuje dużo many – właśnie po to ma taki wysoki int. Trzeba jednak zauważyć, że jego skille ofensywne raczej nie zrobią z niego hero – killera (choć tu już wiele zależy od builda).
1. Zdolności (i krótki opis)
Poison Touch - Magiczna trucizna, która powoduje spowolnienie wrogiej jednostki prowadzące do paraliżu. Im dłużej będziemy czekać na zadziałanie trucizny tym jednostka będzie wolniejsza. Po zadziałaniu trucizny jednostka będzie otrzymywać obrażenia fizyczne przez 7 sekund. Cel będzie się poruszał wolniej z każdym poziomem.
Poziom 1 - 7 obrażeń. Czas oczekiwania na działanie trucizny 1 sekunda.
Poziom 2 - 14 obrażeń. Czas oczekiwania na działanie trucizny 2 sekundy.
Poziom 3 - 21 obrażeń. Czas oczekiwania na działanie trucizny 3 sekundy.
Poziom 4 - 28 obrażeń. Czas oczekiwania na działanie trucizny 3 sekundy.
Czas przeładowania umiejętności: 15/13/11/9 sekund.
Jeden z dwóch naszych skillów ofensywnych. Trzeba pamiętać o tym, że trucizna nie działa od razu. Generalnie damage nie jest zbyt wysoki, ale jeśli wcześniej obniżymy przeciwnikowi armor (Weave) to powinien nieźle oberwać (obrażenia są fizyczne). Można także używać do ewentualnego pościgu a nawet ucieczki. Bardziej przydaje się na początku gry – jeśli chcemy grać ofensywnie.
Weave - Potężna magia cieni używana do zwiększania lub zmniejszania obrony celu przez powinien czas. Zmienia pancerz o 1 za każdy puls. Trwa 17 sekund.
Poziom 1 - 4 Pulsy.
Poziom 2 - 8 Pulsów.
Poziom 3 - 12 Pulsów.
Poziom 4 - 16 Pulsów.
Czas przeładowania czaru: 20 sekund.
Używamy tego w team battle na tego kogo chcemy najszybciej pożegnać, można też na swojego DD/tanka, najlepiej w połączeniu z trucizną. W early game uzywając tego i trucizny możemy załapać się na kilka killów. Skill może być użyteczny przez całą grę -16 pancerza będzie bolało przeciwnika mocno.
Shadow Wave - Wysyła Shadow Wave aby uleczyć kilka jednostek . Leczenie jednostek zadaje również obrażenia wrogom znajdującym się w małej odległości od znajdujących się blisko jednostek leczonych, zadając im obrażenia równe wartości leczenia. Rozproszone obrażenia są fizyczne.
Poziom 1 - Rozprasza 80 obrażeń. 3 cele.
Poziom 2 - Rozprasza 100 obrażeń. 3 cele.
Poziom 3 - Rozprasza 120 obrażeń. 3 cele.
Poziom 4 - Rozprasza 140 obrażeń. 4 cele.
Czas orzeładowania czaru: 12/10/8/6 sekund.
Jeżeli robimy build na support hero, ten skill będzie podstawą. Pozwala on w early i midgame rozstrzygać bitwy na naszą korzyść, wystarczy go spamować co 6 sekund na naszych teammateów. Można w ten sposób czasem zdobyć jakiegoś killa (ale raczej przypadkowo). Jeżeli nasz mid-game push dojdzie do bazy przeciwnika (wygrana bitwa, dwie wieże down) to możemy tam stać i szturmować bazę z teamem przez kilka-kilkanaście minut (załączę replay wkrótce).
Shallow Grave - Następnym razem kiedy sprzymierzony bohater zginie, odrodzi się w 20% czasu i nie straci złota. Odrodzi się z Maksymalną ilością many. Przeciwnik nadal zdobędzie złoto i doświadczenie. Ginący bohater zada fizyczne obrażenia zabójcy jeśli ten był bohaterem.
Poziom 1 - 150 obrażeń.
Poziom 2 - 300 obrażeń.
Poziom 3 - 450 obrażeń.
Czas przeładowania czaru: 300/200/100 sekund.
Nasz najważniejszy skill. Dzięki niemu wszyscy w teamie będą nas lubić a przeciwnicy – nienawidzić. W pierwszej kolejności rzucamy na siebie. Chyba, że szykuje się jakaś bitwa, wtedy musimy ocenić kto ma w niej najmniejsze szanse na przeżycie (damage dealer, Vengeful po swapie itp.) i jemu dać tego buffa. W połowie midgame może się okazać, że już wszyscy mają go na sobie – wtedy rzucamy po kolei tym, którzy będą mieli nieszczęście zginąć.
Powyższe opisy skillów i obrazki pochodzą z posta Jin_Pl :
http://www.dota.fora.pl/viewtopic.php?t=239&highlight=
2.Skill Build
Na początku gry musimy dokonać wyboru – czy chcemy grać bardziej z drużyną, czy raczej samodzielnie. Osobiście polecam tę pierwszą opcję. Jeżeli jednak gramy w pubie z ludźmi, na których nie możemy polegać, zdecydujmy się na drugą opcję. Jeżeli gramy po to, zeby działo się coś śmiesznego, proponuję build numer 3 – Rogue Build. Ostatnio właśnie go testuję i zdarzają się ciekawe niespodzianki przeciwnikom...
A. Full-support
Najważniejszy będzie szybki farming na Mekasmy, Headressy i Necronomicon. Dlatego polecam do 7 poziomu wziąć: 4x Shadow Wave, 2x Stats i Ulti. W dalszej kolejności maksujemy Poisona i następnie Weave. Jak nasz team dobrze gra to nie będzie żadnego “następnie”.
B. Killer
Tutaj możemy zapomnieć o leczeniu. Do 9 levela maksujemy Poisona, 2x Heal i 2x Weave i raz ulti. Potem bierzemy heal (jeśli uważamy że się nam przyda). Z takim skill buildem spokojnie możemy brać udział w gangach, możemy też próbować zaskoczyć kogoś na solo (co nie zawsze będzie łatwe).
C. Rogue Build (mieszany)
Na początku maksujemy Shadow Wave i Poison, potem ulti i na końcu redukcję armora. Na początku będziemy trochę biegać po mapie, i jak na kogoś wpadniemy, to ten ktoś może mieć problem.
3.Item buildy
Inny będzie oczywiście build dla Supporta inny dla killera.
A. Support- build
Zaczynamy od RoR plus 2x Branch jeśli jesteśmy z kimś w linii, jeśli nie (supporter powinien być jednak z kimś), to możemy zacząć z Robe of Magi. Generalnie polecam raczej RoR i Branche.
1.RoR + 2x Branche
2.Headress + BoS + Nethrezim Buckler
3.Mekasm + Headress (stackuje się z Mekasmem!)
4.Ring of Basilius (bardziej dla pancerza niż mana regen, choć i to się przydaje)
5.Necronomicon
6.Boots of Travel
7.Necronomicon level 2 i 3
8.Guinsoo
Mając wszystkie te aury jesteśmy bardzo przydatni dla teamu w pushach, Mekasm to marka sama w sobie, podobnie jak Necronomicon czy Guinsoo. Nasz heal także będzie przydatny. INT itemy pozwolą go nam rzucać co cooldown, co nawet w późnym midgame może mieć wpływ na przebieg bitwy.
B. Killer
A więc zacznijmy od tego, że takim prawdziwym killerem nie będziemy raczej nigdy. W pubach możemy jednak pokombinować z Dagonem i naszym damage (który jest całkiem wysoki, a nasze agi też jest ładne). W dotychczasowych grach zauważyłem, że Dazzle może grać jako damage dealer i nie obawiać się specjalnie tego, że ktoś go zabije – wiele nas to nie będzie kosztowało. Nie będzie to DD pokroju Razora/Clinkza/Harbingera czy nawet Silencera, ale raczej mag bojowy z duzym damage. Zabijać będziemy raczej w early-midgame gangach, bo potem przeciwnicy mogą nas trochę odsadzić z HP i będzie to zajmowało za dużo czasu.
Co potrzebujemy żeby zrobić z bohatera DD?
1.Damage
2.Attack Speed
Na początku najlepiej jest kupić Robe of Magi (mana, damage) lub Ring of Basilius (tyle samo damage, aura itp.) lub buty (jeśli próbujemy na 3-5 poziomie zrobić first blood na głupim przeciwniku. Naszym pierwszym celem będzie Guinsoo, które na zawsze załatwi problem many oraz doda na 60 damage. Jesteśmy w stanie sfarmować to dosyć szybko. Jeżeli jednak gramy w pubie i graczom głównie zależy na fragach, kupcie sobie Dagona – damage też jest a przy okazji narzędzie do zabijania. Teraz potrzebny nam attack speed – jako że jest to mid game, szybko kupujemy Tready i teraz próbujemy złożyć MKB. W tej chwili nasz damage, z redukowaniem armora oraz poisonem jest niebezpieczny dla wielu bohaterów, a nasze leczenie pozwala nam wydostać się często z dużych opresji. Ideą tego builda jest to, że gra zostania zakończona jeszcze w mid-game lub na początku late. Jeżeli jednak gra potrwa dalej, to musimy już grać konsekwentnie na DD (choćby miał być słaby) – MKB, HoT (bo kiedyś HP trzeba kupić). I tak główną pomocą dla naszej drużyny będzie nasze ulti a nie my sami.
1.Guinsoo
2.Power Treads (+35% as)
3.MKB (+15% as)
4.MKB (+15% as)
5.HoT
6.Skadi/Satanic/Desolator/ inny orb effect
C. Rogue-build
Najciekawszy w zastosowaniu (jak wykazały dotychczasowe doświadczenia). Nie polecam przeciwko dobrym graczom, ale na przeciętnych – czemu nie. Od razu ostrzegam – na razie przeciwnicy zabici 2-3 razy przez Dazzle uciekają z gry... a zabijałem juz klocki w stylu full HP Sven (goniący naszego teammate przez jakis czas).
Zaczynamy od butów (bo trochę sobie w early pobiegamy między dwiema liniami). Następnie kupujemy 2x Robe Of Magi, Void Stone, i dwa Branche. Dalej kupujemy Staff of Wizardry, składamy Euls ikupujemy RoRa. Po Eulu składamy Mekasm. Po Mekasmie – Guinsoo, dalej Boots of Travel i przerabiamy się na support hero. Na czym polegać ma granie tym buildem?
1.Nie trzymamy się cały czas linii
2.Chodzimy czasem rzeką i szukamy okazji do zaczepki
3.Używamy slowa, hit, hit, hit, jeśli przeciwnik ma szansę uciec – Eul w niego, przechodzimy za niego i jak euls zejdzie to bijemy dalej, najlepiej rzucając kolejny raz Poisona. Dwa poisony to już jest trochę damage, do tego jeszcze nasze hity i jeżeli przeciwnik ma nędzny ms lub nie ma butów – może być martwy. Bardziej jednak polecałbym grę z kimś, czyli takie early game gangi (nie każdy hero się do tego nadaje). Najlepiej z kimś kto ma poisona albo stuna – tak więc wybór jest spory. Po stronie Scourge jest do tego Akasha i Lesale, Crixalis też się nadaje.
Ten build nie jest zbyt szczegółowy, postaram się z czasem go dopracować. Niestety okazuje się, że składanie filmu przerasta moje możliwości czasowe a repów nie chcę dawać bo nie widzę powodu dla którego ktoś chciałby je obejrzeć (a mam ich chyba z 6). Mam nadzieję, że wkrótce znajdę czas na zmontowanie filmu poglądowego. Ten guide czeka juz umnie na dysku ponad tydzień i myślę, że czas by go zamieścić, nawet bez filmu. Liczę na ciekawą, owocną i kulturalna dyskusję.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Casc dnia Czw 12:02, 10 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:26, 12 Sty 2007 |
|
zagłosowałem na supportera :
sugerowałbym jednak brać poisona juz od drugiego lvl'u gdyż ten slow bedzie bardziej supportował naszych teammate niz nasze +4 do stats ....
podobają mi sie bulidy 1i3 bo 2 jest zbyt nierealny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Pią 17:17, 12 Sty 2007 |
|
2. build jest jak najbardziej realny, tylko że na słabszych przeciwników i trzeba uwzględnić dużo farmowania na neutralach. Jest to do zrobienia, szkoda tylko że za bardzo nie pomożemy w tym czasie naszej drużynie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:41, 12 Sty 2007 |
|
Ja zagłosowałem na rogue, chociaż po przemyśleniu myśle że supporter jest równie dobrym rozwiązaniem. Bo on ma sam w sobie 3 support skille + slow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 17:20, 13 Lut 2007 |
|
W zasadzie to dopiero zaczolem testowac tego hero i ani razu nie poszedlem w support (heal dopiero na 22-25 lvlu), powiem wam ze niezle sie sprawdza jako dmg dealer w moim przypadkum, a i o zloto latwo bo nie tracimy go po smierci jeszcze do tego bardzo trudno go zabic - skadi, mekansm, hex, bot a na koniec aegis z czego skadi i bot juz na 16-17 lvlu daje rade spokojnie wyfarmic jego idealnym atakiem (animacja).. na poczatku poison i stats, na 12-15 weave - polecam, zadko kiedy ktos spierdoli z pola walki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 23:11, 26 Lut 2007 |
|
Hil jest dobry do każdego rodzaju buildu. Zawsze się przyda a tego hero nie można robić całkowicie na killera lub na supportera. Jedna z tych dwóch możliwości moze być dla nas priorytetem ale nigdy wyłącznością.
Ja głosuje na killera ponieważ gra supportem jest NUDNA i z tym to cyhba każdy się zgodzi Poradnik jak najbardziej poprawny, pozdro dla Cascaderro & dla Jina.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Wto 0:47, 27 Lut 2007 |
|
Naucz się liczyć, 16+21+27=64, nie 62.:p
Zapominamy o heal, bierzemy 2x heal, a potem w razie potrzeb heal? eh.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |