Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Gondar, the Bounty Hunter Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Sob 23:49, 14 Cze 2008 Powrót do góry

Zakładam temat - rzecz jasna do dyskusji. Ja spróbuje tylko na początek pokrótce naszkicować porady do tego bohatera (z pomocą Malakala, który gra nim o wiele częściej niż ja, raz zrobił 41-1 i od tego czasu już nie gra na battle.necie)

Parę słów o samym bohaterze
Gondar jest szybkim bohaterem, przeznaczonym do pościgów lub zasadzek na przeciwników bez pełnego HP i disable'i. Posiada fajny nuke (ale ma mało many), windwalka (im lepsza gra tym mniej daje, zawsze to jednak movespeed i brak kolizji z creepami) oprócz tego niezły krytyk i unik w jednej zdolności.

Niektórzy twierdzą, że to bohater na lat-game, ale to raczej nie jest prawda. Posiada niezły potencjał do zabijania w początkowej fazie gry, a jeśli idzie mu to dobrze, to w mid też namiesza (chociaż powinien trochę pofarmować).

1. Nigdy nie pickuj Gondara w poważnej grze, jeśli nie jesteś vigossem lub ARS-ARtem (przesada, ale ciężko jest nim grać drużynowo) w poważniejszej grze.
2. W -ar zawsze spróbuj -repick - na 90% dostaniesz bardziej użytecznego bohatera.

Trudno, stało się - grasz Gondarem. Zrezygnuj z solo mid. Pójdź z kimś najlepiej na bot (z perspektywy Sentineli), ewentualnie top. Mile widziany support healer w linii - przyda się. Co kupujemy? Trochę tango i gałązki - zawsze to trochę więcej many.

Na początku bierzemy windwalka na zmianę z shurikenem, w zasadzie ulti dopiero na 9 poziomie (i tak się nam nie przyda zbyt szybko). Nasze przedmioty: Butelka (polowanie, runy), Buty (potem ulepszymy je w Tready) jakieś Wraith Bandy i Ring f Health.

Jak się uda kogoś zabić to fajnie, wiele zależy od naszego sojusznika i poziomu przeciwnika, ale trzeba liczyć się z tym, że się nam nie uda. Musimy zapewnić sobie trochę HP, żeby nukerzy nas nie mieli na kombo (Tready STR, Wraith Bandy, Ogre Axe) oraz przedmiot pozwalający nam na farming. Jest nim... Battlefury!

A więc: Power Treads - Battlefury i co dalej? Teraz przyda nam się jeszcze Desolator (chyba najlepszy orb ffect na Gondarze) oraz Black King Bar (bez tego - żyjemy 3.25 sekundy, z tym - nawet 10). Jeżeli gra ciągle trwa to można pomyśleć o jakimś MKB i Assaulcie (zacząłbym od Assaulta ze względu na średnią prędkość ataku bohatera).

Inne przedmioty warte rozważenia - S&Y (po ostatnich buffach Gondar może chyba na Tracku wyciągnąć z tym 522ms, daje także 16 STR co jest przydatnym bonusem). Poza tym jeszcze HoT - gdyby przeciwnicy mieli porządnego DPS hero (albo dwóch) to nas zdejmą bez nukeów, a tak - zawsze to 2-3 sekundy życia więcej).

Generalnie Gondar na BKB z Battlefury może w bitwie odegrać poważną rolę - nie musi (a nawet ie powinien) stać za plecami przeciwników i patrzeć jak jego team ginie.

Co do samego game-playa to powiem tylko tyle:
EARLY: farm, kill (?)
MID : farm, farm, farm!
LATE: kill, kill, kill!

To tyle w telegraficznym skrócie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Nie 1:42, 15 Cze 2008 Powrót do góry

Styl Atakowania Gondarem :
Jesli na lini jestesmy sami przeciwko jednemu przeciwnikowi:
nabijemy 4 lvl jak najszybciej potem mozemy zacząć atakować atak wygląda tak :
Jeśli mamy już coś do many i nasze skille wyglądają tak:
Shuriken(2lvl)
WW(2lvl)
Włączamy ww czekamy kiedy już sie na nowo naładuje (dalej jestemy na ww )jeśli sie naładowało atakujemy(możemy dodać shuriken jak nam starczy many ,lecz musimy pamiętać że musi nam starczyć jeszcze na ww) i znowu ww hero przeciwnika powinien miec juz mało hp, ale wciąż na tyle aby nas zabić więc nie atakować !(chyba że już będzie miał bardzo mało życia wtedy dobijamy) przeciwnik pewnie się cofnie aby użyć tango lub wrócić do bazy wtedy bijemy lvla i ladujemy mane.Kiedy przeciwnik wruci powtarzać atak ,aż dobijemy do 10-11 lvla.
Tekst wymaga poprawy ale myśle że jest to najlepszy sposób na ograniczenie lvlowania przeciwnika przy jednoczesnym nabiciu sobie lvla.
Dodatkowo jesli chcesz grać dobrze Gondarem wymagane jest perfekcyjne osiągniecie last hitowania (mi od perfekcyjnego jeszcze daleko)ponieważ eq BH jest bardzo drogie i trudno jest nabić golda bez posiadania skilli obszarowych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asmozan dnia Śro 14:12, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:58, 15 Cze 2008 Powrót do góry

Gondar...
Jako pierwszy item... butelka! Tak, tak, butelka. Gondar jako czysty zabójca i tak, i tak będzie biegał po mapie; szukał run i przeciwników. Butelka daje manę i życie, które bardzo mu się przydaje.

Jak grać w early?
Kolega wyżej już właściwie powiedział co trzeba. Lecz ja dodam swoje 3 grosze Wink. na 3 lvlu możemy robić perma-windwalk, a mianowicie:
1) Odpalamy windwalk będąc poza polem widzenia przeciwnika,
2) Czaimy się koło jakiegoś nukera (mało hp) dopóki nie przeładuje się windwalk.
3) Kolejkujemy shiftem atak, użycie butelki, windwalk. (Na początek proponuję być kawałek dalej od przeciwnika, żeby udało nam się to zakolejkować)
4) Przechodzimy do punktu 2.

Takie coś, to jest po prostu masakra. Przeciwnik się będzie wkurzał, będzie próbował Cię atakować (jeśli nie pomyśli, to nic z tego nie wyjdzie) i prawdopodobnie w ogóle przestanie creepować. Przy dobrym zbieraniu runki i odrobinie szczęścia można to ciągnąć, bez wracania do domku, tak do 8-9 lvl (Oczywiście, jeżeli przeciwnik ma dobre ulti, to kończymy zabawę wcześniej). Bardzo możliwe, że zgarniesz w tym czasie jakiegoś killa, albo porządnie wylevelujesz przeciwnika. Oczywiście, to jest gra na 2vs2 - Gondar na solo linii to jest jakaś komedia.

Itemy.
Tutaj trzeba być elastycznym. Battlefury to moim skromnym zdaniem szajz. Ani to nie daje bonusa do statów, ani przydatnej zdolności (Cleave na Gondarze? Po co?). O wiele lepiej (wg. mnie) jest zainwestować w jakiś podstawowy dmg. O, coś takiego np: buty+4x Wraith Band. A w ostatnie miejsce ładujemy Hammera do Desolatora, lub Yashe, zależy w co idziemy.

Taktyka.
Taktyka Gondarem? Wtf... Trzeba dobrze oceniać sytuację, szybko klikać i to wszystko. Łatwo brzmi, ale dobrze biegać Gondarem wcale nie jest tak prosto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Nie 10:46, 15 Cze 2008 Powrót do góry

Battlefury nie jest wyborem pozytywnym, tylko negatywnym. Wynika z tego, że inne przedmioty poziomu 3 lub 4 są w zasadzie jeszcze gorsze (poza Desolatorem, rzecz jasna). +65 damage -> lepsze krytyki, +6HP regen - przyda się bardzo, +150% mana regen - też się przyda, zwłaszcza jak nie idziemy w BoT a Butelka ma tendencje żeby się szybko opróżniać. Gondar potrzebuje farmować - a poza tym bez Battlefury jest kompletnie bezużyteczny w pushach a zwłaszcza w obronie bazy (nuker zdejmie falę w parę sekund a Gondar będzie ciął creepa po creepie)

Butterfly - odpada, podwójny unik jest kiepskim pomysłem
Buriza - jak wyżej, po co nam podwójny krytyk?
Radiance - tak, żeby przeciwnicy wiedzieli kiedy postawić warda...
Satanic - bzdura, disable = zero lifesteala
BoT - po co, windwalk plus Track dają ogromny movespeed
Mjollnir - nie wiem dlaczego, ale średnio mi pasuje.

itd.
Battlefury daje to co trzeba, jest łatwe do złożenia i całkiem tanie, poza tym składa się z przedmiotów, które sie nam przydadzą już wcześniej. Ogólnie rzecz biorąc nie jest to wspaniały przedmiot, ale... jak już mamy nieszczęście grać Gondarem czy np. Mortred, to jest to naprawdę sensowny wybór.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JaroObot
First blood
First blood



Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:36, 15 Cze 2008 Powrót do góry

widzialem kiedys BH na jakims cw i jego itemy mniej wiecej wygladaly tak : na poczatku jakies tam pierdoly do statow bandy etc. pozniej 2xsanga czy tam yasha(ta bez orba dawno nie gralem i zapomnialem ktora jest ktora) pozniej skadi i w zasadzie ten BH juz byl prawie kompletny ale na koniec zlozyl sobie jeszcze cos do dmg nie pamietam co : )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:13, 15 Cze 2008 Powrót do góry

Cytat:
Parę słów o samym bohaterze
Gondar jest szybkim bohaterem, przeznaczonym do pościgów lub zasadzek na przeciwników bez pełnego HP i disable'i. Posiada fajny nuke (ale ma mało many), windwalka (im lepsza gra tym mniej daje, zawsze to jednak movespeed i brak kolizji z creepami) oprócz tego niezły krytyk i unik w jednej zdolności.


ww gondara nie daje + ms tylko backstab dmg, tak więc również przydatne przy harrsowaniu. Low hp jak dostanie backstaba + tosa to nie ma 3/4 hp...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ash16
First blood
First blood



Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Nie 16:03, 15 Cze 2008 Powrót do góry

jest to bardzo zly poradnik do gondara ,poniewaz gondar to najlepsza dla mnie postac w grze nim mialem staty 25:1 ja bym dal treadsy 2 wraithy s&y vladek ,pozniej butter lub buriza tez hot i moze monkey king bar.
Co do gry radze solo down lub up do 6 nie walczyc najwyzej invi attack i wracamy , brac invi,shuriken i ulti bardzo potrzebne do ataku . Radze atakowac przeciwnika jak jest sam na 2 gondar jest juz slabszy ale 1na 1 imba

Cascadero napisales ten poradnik tak jakby gondar byl tragicznym hero


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Nie 16:42, 15 Cze 2008 Powrót do góry

Ash16: Proponuję przeczytać DOKŁADNIE mojego posta a potem dopiero zacząć pisać. Jeśli przeczytałeś i mimo to napisałeś powyższe słowa, to znaczy że powinieneś przeczytać jeszcze DRUGI RAZ.

1) To nie jest żaden poradnik - ogólny szkic, parę słów etc. to jeszcze nie poradnik. Poradnika do Gondara nie planuje pisać, bo gram tym bohaterem zdecydowanie za mało, a doświadczenie jest bardzo ważne.

2) Nie wiem z kim grałeś że zrobiłeś 25-1 ale podaj repa, chętnie wytnę parę sytuacji które pokażą całą prawdę o poziomie przeciwników. Domyślam się, że nie było to CW ani gra z DIHL? Taki wynik świadczy, że, oczywiście, mogłeś zagrać dobrze, ale na pewno Twoi przeciwnicy nie dali sobie rady (ile kupili Wardow i Gemów?)

3) To, że ktoś raz gdzieś zagrał i zrobił 25-1 to nie znaczy że Gondar to dobry bohater. Ja nie uważam, że to zły bohater, ale po prostu nie lubię nim grać, ponieważ ciężko o grę z drużyną, nie ma też stuna ani disable, a tylko jeden nuke i słabe HP powodują, że staje sie pierwszą ofiarą nukerów w bitwie.

4) "Radze atakować jak jest sam na 2" - to się nazywa gang. Gondar zdecydowanie, jeśli się do czegoś nadaje, to właśnie do gangów.

5) Napisałem ten szkic z perspektywy gracza, który uważa, że Gondar jest mało użyteczny dla drużyny, a jeśli nawet jest, to 90% graczy i tak nie umie nim grać. To że vigoss czy ARS-ART zamiatają Gondarem czy Rikim, wynika nie z tego, że to są jacyć niesamowici bohaterowie, tylko dlatego, że perfekcyjnie mają opanowaną walkę i grę dla dobra drużyny. Gracze z typowych pubów walczą tylko 1vs1, nie bronią bazy, farmują przez 80% gry, czekają bitwie tylko by dobijać - ich wkład w grę drużynową jest niewielki.

Oczywiście, wszystko zależy od podejścia. Jedni lubią grać Gondarem, inni wolą raczej wygrywać (zakładając, że gracze są na równym poziomie i myślą). DotA to skomplikowana gra opierająca się na refleksie i myśleniu - znam graczy, którzy posiadają tę pierwszą cechę kosztem drugiej - to właśnie oni z reguły nie umieją odnaleźć się w grze drużynowej.

Dziś w grach CW i IH (czyli tych trochę ambitniejszych) panuje przekonanie, że podstawą są bohaterowie z disable, stunem, skillami aoe oraz blink (i blinkopodobnymi). Gondar, podobnie jak wielu innych bohaterów nie dysponuje żadnym z wymienionych, więc się nim nie gra. Ale to, że z perspektywy gry drużynowej jest bezużyteczny, nie oznacza że jest od razu tragiczny. Po prostu łatwo o coś bardziej użytecznego, jak np. Rikimaru (AOE silence, blink strike), Darkterror (AOE disable, timewalk oraz bash) etc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ash16
First blood
First blood



Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Nie 16:50, 15 Cze 2008 Powrót do góry

srednio w kazdej grze mam gondarem 8:1 ,wiec to chyba cos znaczy ze ten hero nie jest zly
Niestety nie moge wyslac repa ,poniewaz go nie zapisalem ,ale to nie byly nooby tylko tacy sredni gracze mowilem tam ,ze gondar 1 na 1 owni all ,wiec hm mozna dojsc do takich statow latwo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ash16 dnia Nie 16:51, 15 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:56, 15 Cze 2008 Powrót do góry

@Up: Gondar to postać tragiczna. Widać tu problem rozdarcia duszy dwiema wartościami: zabijanie przeciwników i gra drużynowa. Tragizm tego bohatera polega na tym, iż nijak nie idzie połączyć tych dwóch spraw. ALBO grasz nim typowy pub: berserk i nic innego się nie liczy, ALBO jako pseudo support (do czego Gondar się nie nadaje).

Podsumowując, jeśli grasz jakąś w miarę poważną grę - Gondar to szajz. Już lepszy jest Rikimaru.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:40, 15 Cze 2008 Powrót do góry

gondara ulti jest dobre. Niezły z niego killer. Może nadać się do gangowania tb, zeusa, dobijania przeciwników. A w samej walce 5/5 musi się bardzo ładni ustawić i nawalać jakiegoś dmg dealera z przeciwnej drużyny.

Na cw jest wielu lepszych hero od gondara, więc pozostaje on bohaterem na puby i na IH for fun.

BTW widzieliście jakiegoś repka (na wysokim poziomie) z gondarem ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Nie 21:12, 15 Cze 2008 Powrót do góry

Sinus: Dobre pytanie... ja tylko raz widziałem w wykonaniu vigossa i nic poza tym.

Ash16: Pojęcie "średni" gracz nic mi specjalnie nie mówi. Średni na czym? Jest problem, bo ja np. się uważam za gracza "średniego" - i tak jakoś się dziwnie składa, że nie feeduję Gondarów za często.

8-1 średnio? Naprawdę, uwierz to nic nie znaczy (tzn. jest to dobry wynik, rzecz jasna) jeśli nie widzę kontekstu. Zagraj jeszcze parę razy, powrzucaj repy na dota-allstars, daj linki a jak skończę sesję w środę i dostanę kompa z powrotem to obejrzę 2-3 repy i powiem coś więcej.

Jak oni grają przeciwko Gondarowi chodząc pojedynczo, to ta ich średniość nie jest za dobra - sami wystawiają się na odstrzał. 1vs1 z Gondarem? są bohaterowie którzy sobie poradzą. Dla mnie sam fakt, że w grze dochodzi do akcji 1vs1 jest już mocno podejrzany.

Andrzej: Nie pseudo support ale raczej pseudo-DPS hero - tak czy inaczej, nie na wiele się przyda drużynie.

Sinus: W walce 5vs5 - tak jak mówisz, ale potrzebuje... BKB. Bo jak się ustawisz bez BKB to zginiesz zanim się zorientujesz że ktoś rzuca w Ciebie nuki. Tak jak mówisz - pozostaje bohaterem na puby i do zabawy, nic więcej. Chyba że ktoś gra jak vigoss...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:42, 15 Cze 2008 Powrót do góry

Casc - Ostatnio graliśmy na dihlu random draft mode (10 hero). W przeciwnej drużynie był riki + gondar i mimo tego że wardy (sentry) były na porządku dziennym to gondar zrobił 6-1, potem jakieś itemy do dmg + chyba lifesteal, bez bkb. Walka wyglądała że wchodziłi wszyscy gondar czekał chwilkę, pojawiał się i niszczył naszego silencera w okamgnieniu. Tylko na vt był krzyk silencera czy my tego nie widzimy. A faktycznie było to ciężko zobaczyć.

Repka niestety nie zapisałem,
W tej grze nie było porządnych picków tzn że 7/10 herosów było late, więc nie można przyrównać tego do cw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Wto 12:57, 17 Cze 2008 Powrót do góry

moim zdaniem BH jest postacia dobijajaca na 5v5 dzieki ulti dogoni kazdego dotego ma jeszcze uniki i critiki jesli sie zrobi dobrego itembuilda to naprawde moze kosic
Na nukerow wystarczy Hood 30%spell res dotego jeszcze hp reg i jest dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Wto 13:31, 17 Cze 2008 Powrót do góry

Zauważ jednak, że dobijać oznacza, że kto już przeciwnika nieźle skrzywdził. Grając bitwę 4vs5 to jest duża szansa, że to Twoi będa dobijani, jeśli siły nukerów są wyrównane a ich DPS wjedzie na avatarze w bitwę - już mają przewagę. Po bitwie w której zginie trzech Twoich, jeden cudem ucieknie a Ty zabijesz jednego przeciwnika (dobijesz) - czy naprawdę stwierdzisz że to jest korzystna wymiana?

Gondar musi próbować stać sie bardziej użyteczny i uczestniczyć w bitwie, wejść tuż po rzuceniu nuków, jest szansa ze oberwie, ale jeśli wejdzie za późno to już drużyny nie uratuje.

W DotA nie chodzi o to żeby doganiać. Chodzi o to, żeby wygrać. Wygrać grę najprościej przez wygrywanie bitew. Sytuacje 5vs5 z reguły kończą się taką jatką, że ktoś czasem z pokonanych ucieknie - ale tak naprawdę w obliczu wygranej bitwy i okazji pusha ma to niewielkie znaczenie, sam bazy przed naszą ekipą nie obroni!

Trzeba się przerzucić z wyznawania "fragizmu" na wygrywanie gier - jest to jedyny cel. Ładny wynik we fragach to nic złego, ale on powstaje niejako przy okazji a nie może być podstawowym celem gracza!

Hood? Jeżeli uważasz, że obroni Ciebie przed perma-disablem, stunami ec. to nie ma sprawy. Tylko kto może być aż tak naiwny? DPS hero potrzebują BKB, ponieważ ich podstawową rola w bitwie jest zadawanie obrażeń, a nie siedzenie w stunie czy bieganie jako kurczak czy inna owca! Hood jest dla tanków, oni mają zbierać ciosy, z resztą nukerzy w zasadzie też (niektóre komba wymagają BKB, ale nieliczne) - jeśli nukerzy i tanki staną się celem czarów przeciwnika, to nasz DPS zdoła tę bitwę rozstrzygnąć na naszą korzyść.

Wyszedł mi z tego wykład z filozofii gry w DotA Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Śro 11:58, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Biorac pod uwage ze bedzie musial zabic jednak nuka to hood jest jednak rzecza potrzebną ja radze go zlozyc juz tak wiele razy wygrywalem na nukow w tym wypadku proponuje taki eq :
Treadsy STR[1]
Hood[2]
BKB[3]
Battlefury[4]
Desolator[5]
S&Y/MKB[6]
ja raczej wybral bym S&Y ale jak kto chce ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:19, 18 Cze 2008 Powrót do góry

trades hood i bkb. 3 itemy, 8k w plecy a dmg marny z tego. Po to masz www żeby unikać tych nuków.

Gondar jest równie przydatny do gangowania. Może na ww przejść obok warów (obserwerów na runkach) i zrobić ganga mimo tego że przeciwnicy czują sie dość bezpiecznie mając wardy. Dzięki gangowaniu, no i jakiemuś tam farmingowi, gondar masz szansę znaczyć coś w bitwie 5/5. Ale to wszystko wymaga itemów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Śro 16:35, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Hood lub BKB, nie ma sensu mieć wszystkiego naraz.

Power Treads (AGi/STR) + Battlefury + BKB + kolejne (Desolator etc.)
BKB daje nam avatara, trochę damage i trochę HP, więc jest moim zdaniem bardziej użyteczny niż Hood. Zrobienie z Gondara użytecznego bohatera to w ogóle jest niełatwa sprawa, dlatego trzeba tak kombinować.

Sinus: Windwalk sie świetnie nadaje do unikania AOE nukeów i stunów, zwłaszcza tych inicjujących bitwę (uderzenie w DPS hero - Gondara)? Może być tak, że zdoła uruchomić windwalka a potem i tak zginie, bo mass aoe zabije go niejako 'przy okazji". Gondar, jeśli do czegoś jest przydatny, to do gangowania. Przy czym - jak przeciwnicy mówią sobie o "missach" to Gondar i tak będzie miał kłopoty z zaskoczeniem kogoś. Obserwery stawia się żeby mieć ogólny pogląd na to co się dzieje w lesie czy przy rune-spotach. Jak masz Gondara, to mogą postawić Obserwery i Sentry albo sentry zamiast obserwerów...

Przedmioty które wymaga Gondar aby przeżyć w bitwie nie są zbyt szybko możliwe do zdobycia. A sam Gondar - innej gry niż pub - nie wygra, to nie Soulkeeper czy Faceless Void, nie ma takich możliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Śro 22:37, 18 Cze 2008 Powrót do góry

co racja to racja ale jednak mozna zatrzymac levelowanie przeciwnika poprzez ciagle uzywanie ww wiec mozemy unknac powaznych starc jesli sie szybko podfeeduemy moze byc to naprawde uzyteczna postac chodzi mi glownie o critica i o uniki (ww nieprzydaje sie na late game zabardzo wszedzie sa sentry etc) no i jeszcze mamy shurikena 340 dmg(czy jakos tak) to jednak cos zadaje moze niezaduzo ale zawsze cos ;D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asmozan dnia Pią 12:01, 27 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Amazing
First blood
First blood



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:20, 26 Cze 2008 Powrót do góry

Kiedyś oglądałem repa jaki Virtus.Pro grało z jakimś klanem i Vigoss miał gondara. Poszedł z tego co pamietam w BoT, stare SnY, BKB (?) Smile Mam też na dysku repa jak Fanat1c gra Gondarem i ownuje mapę Smile

Ja zawsze jak już mi się Bounty Hunter trafi, to ide mu w Battlefury, Treadsy, SnY własnie (głownie dla %, nie dla Maima) a potem ew. Deso (rezygnujemy z Maima - deso świetnie na Gondarze leży).

Jeśli mamy wybierać między Hoodem a BKB, to czywistym wyborem jest BKB. Nie chodzi nam przecież o to, żeby zebrać mniej dmg z Nuków tylko o to, żeby nie wziąść Disabla na ryj Smile

Jeśli chodzi o role gondara, to IMO early/mid Killer. To taka głupia postać, jeśli jego team obrywa w early to potem Gondar bez itemów jest bezużyteczny. Z itemami, tak jak napisał Casc, też gry nie wygra. Jest bardzo uzależniony od swojego Teamu, w early ma potencjał do zabijania ale niestety nie sam, w mid może coś zdziałać i w late znowu jest mu cięzko, chociaż taki zeus nie będzie miał z nim życia wtedy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)