Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kardel Sharpeye, the Dwarven Sniper Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:42, 08 Cze 2008 Powrót do góry

Witam. Na samym początku chciałbym napisać że nie jestem jakimś super extra gozu skillem w dote, zacząłem niedawno ale od razu polubiłem tą grę i jestem na etapie poznawania gry pod wszystkimi względami. Postać którą zamierzam opisać - snipera polubiłem od pierwszych gier. Jest to postać którą można łatwo kontrolować i nadaje się bardzo dobrze do dobijania przeciwników. Polecam snipera wszystkim początkującym graczom.

1. Skille:



Image

ScatterShot

Fires a ball full of shrapnel into the air. which promptly explodes, showering the target area in explosive pellets, each doing 20-35 physical damage in a 200 area of effect.

Level 1 - 8 Pellets.
Level 2 - 12 Pellets.
Level 3 - 16 Pellets.
Level 4 - 20 Pellets.

Cooldown: 13 seconds.

Level 1: 120 mana, 13 sec cooldown.
Level 2: 120 mana, 13 sec cooldown.
Level 3: 120 mana, 13 sec cooldown.
Level 4: 120 mana, 13 sec cooldown.


Uwagi: Skill służący głównie do farmienia oraz przydatny w pushowaniu wieży. Można też go użyć przeciwko ranged hero ale moim zdaniem Take Aim> to



Image

Headshot

A shot to the head deals bonus damage and stuns for a short duration.

Level 1 - 30 damage, 25% chance.
Level 2 - 30 damage, 30% chance.
Level 3 - 40 damage, 35% chance.
Level 4 - 50 damage, 40% chance.

Passive

Uwagi: Mój ulubiony skill u snipera. Na 4 levelu praktycznie uniemożliwia ucieczkę wolniejszym herosom a jeśli nawet uda im się uciec to z bardzo małą ilością życia, czyli narażony jest na strzał z naszego ulti które powinno załatwić oppa.


Image

Take Aim

Kardel uses his dwarf engineering skills to make modifications to his rifle, enhancing the range of his rifle.

Level 1 - Adds 55 range.
Level 2 - Adds 110 range.
Level 3 - Adds 165 range.
Level 4 - Adds 220 range.

Passive

Uwagi: Kolejny pasywny i potężny skill. Dzięki temu sniper może pushować wieże beż obawy o to że dostanie hita. Skill ten powoduje również to że sniper na midzie nie ma sobie równych.


Ultimate:

Image


Assassinate

Take time to draw a bead, and then deal a large amount of damage to the target at a huge range.

Level 1 - Deals 355 damage at 1500 range.
Level 2 - Deals 505 damage at 2000 range.
Level 3 - Deals 655 damage at 2500 range.

Cooldown: 30/20/10 seconds.

Level 1: 175 mana, 30 sec cooldown.
Level 2: 275 mana, 20 sec cooldown.
Level 3: 375 mana, 10 sec cooldown.

Uwagi: Świetny nuke. Dzięki swojemu range nadaje się idealnie do dobijania oppów, a dzięki CD może być używany naprawde często!! Niestety dla snipera jest on mano żerny co uniemożliwia wykorzystywanie w pełni jego potencjału. Cóż... niestety trzeba zadowolić się tym co mamy.



A tak wygląda mój bulid snipera:

1. Headshot
2. Take Aim
3. Headshot
4. Take Aim
5. Headshot
6. Assassinate
7. Headshot
8. Take Aim
9. Take Aim
10. ScatterShot
11. Assassinate
12. ScatterShot
13. ScatterShot
14. ScatterShot
15. Staty
16. Assassinate
16-25. Staty



2. Item bulid:
Pierwszy item:

Image
Dzięki naszym butom nadrabiamy niski bazowy ms naszego snipera. W przyszłości należy zamienić na: Image

Następnym ważnym itemem jest Image. Dzięki bracerowi zwiększymy swoją żywotność co w początkowej fazie gry jest dla nas bardzo ważne. Jeśli mamy dużo nukerów na linii i nie wytrzymujemy można dokupić następnego.

Kolejnym itemem powinien być Image.
Dodaje spory plus do dmg oraz zmniejsza pancerz oppowi. Przedmiot wprost stworzony dla snipera bo dzięki swojemu range może on zmniejszyć pancerz przeciwnikowi na długi okres zanim dojdą do niego melee hero.

Nadeszła kolej na moim zdaniem najważniejszy przedmiot dla snipera a mianowicie Image.
Motylek daje nam niezłego kopa do agi oraz uniki dzięki którym w połączeniu ze stunem jesteśmy nie do zabicia. AS też zasługuje na uwagę bo to właśnie on sprawia że tworzymy permstuna. Bez tego przedmiotu nie radze grać sniperem.

Na tym etapie gry realne zagrożenie śmierci od ataków jest bardzo niskie ale zawsze istnieje taka szansa. Zniwelujemy to zagrożenie dzieki Image. Teraz zawsze w niebezpieczeństwie możemy stać się niewidzialni i wrócić spokojnie do bazy. Piękna rzecz.

Na koniec cos do dpsa. Tu wybór może być różny i tyle ile itemów tyle możliwości jednak ja wybrałem Image.
Daje nam szanse na obrażenia krytyczne dzięki którym jeśli nam się poszczęści możemy zabić melee hero bez narażenia się na hita. Jednak nie jest to niezastąpiony item w tym miejscu;)


Tak przedstawia się nasz sniper na 25 lvl z wyżej wymienionymi przedmiotami:

Image


3. Styl gry.

Na samym początku gry kupujemy buty i tango. Wykorzystujemy doskonały range snipera i last hitujemy oraz męczymy hero oppa. Powinniśmy walczyć na mid. Jeśli udaje nam się dobrze denować i męczyć herosa powinien mieć o wiele niższy lvl od nas. Najtrudniejszy jest początek. Później wystarczy obniżyć hp oppa do ok. 200 i udawać że się cofamy. On pewnie wyjdzie troche do przodu i powinniśmy od razu uderzyć w niego ulti co spowoduje killa. Jeśli nie to trudno... trzeba spróbować jeszcze raz;) Gra sniperem w dużym stopniu opiera się na pomocy teamowi a nie solo killowaniu więc opisywanie całej gry nie ma sensu. Na początku warto zastosować wskazówki które podałem wyżej. Reszta to już zależy od tego jak toczy się gra.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Nie 19:12, 08 Cze 2008 Powrót do góry

Mam parę pytań do Twojego builda:

1. Jak zamierzasz walczyć przeciwko disablerom/ nukerom?
2. Jaką opcję proponujesz przeciwko drużynie kupującej Sentry Wardy?

Wydaje mi sie, że Sniper grajacy druynowo:
1. nie potrzebuje Lothars Edge, bo ma disablerów i tanków do osłony
2. potrzebuje black King Bara, bo z jego HP to może paść od przypadkowego komba, nawet nie będąc jego głównym celem

Skill build - robiłbym taki sam, chyba maksymalna efektywność. Niektórzy uważają, że Sniper może tez używać Mjollnira / Skadi albo Satanica, ale nie sprawdzałem tego w praktyce. Nie lubię skilla Assassinate, bo często służy do KS, wiec nie lubie grać Sniperem (zawsze są inni chętni).

Jak na początek poradnik może być, ale powinieneś go trochę pouzupełniać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:23, 08 Cze 2008 Powrót do góry

Cascaderro napisał:
Mam parę pytań do Twojego builda:

1. Jak zamierzasz walczyć przeciwko disablerom/ nukerom?
2. Jaką opcję proponujesz przeciwko drużynie kupującej Sentry Wardy?


Przeciwko nukerom jest najwiekszy problem z tak małym hp naprawdę ciężko jest coś ugrać. Tu bardziej liczę na teamplay i BoTy;) Disablerów tak jak i nukerow powinno się unikać. A co do wardów to nie mam pomysłuWink Muszę jeszcze bardziej dogłębnie poznać świat Doty... gram dopiero 3-4 miesiące;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mateuskov
First blood
First blood



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:14, 08 Cze 2008 Powrót do góry

Moim zdaniem Skadi jest podstawowym itemem dla snipera, daje ostrego kopa do statow a ponadto slowa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:31, 08 Cze 2008 Powrót do góry

Możliwe ale skadi jest cholernie drogi... a w mid game lepszy imo deso bo jest tańszy a efekt dobry no i masz stuna ze skilla więc slow nie jest aż tak potrzebny;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Brpp dnia Nie 20:33, 08 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Nie 21:49, 08 Cze 2008 Powrót do góry

East Side: W każdym razie pamiętaj, że nauka gry w DotA to nauka myślenia / dedukcji / przewidywania itd. Dlatego warto sobie czasem pomyśleć o różnych wariantach rozbudowy bohatera. Problem z disablerami polega na tym, że Ty ich będziesz unikał, ale wtedy nie weźmiesz w bitwie, więc ładny farming nic nie da. Dlatego policz sobie, że w grze drużynowej ludzie wybierają stuny i disable i się ubezpiecz (BKB). Z reguły jest tak, że team ma trzy lub cztery stuny/ disable, w tym cżesto jednego combo-nukera.

Teraz wyobraź (wyobraźnia jest też bardzo ważna w DotA), że bitwa wygląda tak: Twoi rozpoczynają, Ty stoisz z tyłu i sypiesz na wroga swój damage, nagle wyskakuje NA i robi: swoje combo - giniesz, jak każdy bohater. Mając BKB i nie widząc wcześniej NA, możesz chwilę poczekać, odpalić BKB i zobaczyć co się stanie w bitwie (cały czas bijąc). Zauważ, że samobójczy atak bohatera - nukera lub combo nukera na Snipera (DPS hero) zawsze się opłaci temu kto robi samobója (bo im zostanie DPS, a nam już niestety nie).

Ale i to jeszcze nie wszystko. Przeciwnicy inicjujący bitwę, wiedzą że trzeba sie pozbyć DPS hero w pierwszej kolejności, a więc Blink + Blackhole / Echo Slamm / Epicenter / Ravage / Reversae Polarity (zauważ: bohaterowie używani często). Blink teraz ma większy zasięg, więc jak chcą - to Ciebie zdejmą. Przy BKB - masz szansę, że zdołasz odpalić ze skrótu reagując na Blinka lub że odpalisz zaraz po stunie a do tego czasu nie zdążą Ciebie zabić. Majac Lothara - podobnie, z tym że jak rzucają AOE skille to mogę Ciebie zabić nawet na niewidzialności.

Skadi - ludzie tak robią, ale ja bym nie zrobił. Szkoda kasy moim zdaniem, jak nasi mają disable / slowy to i tak damy radę. Kto wie, czy nowa S&Y nie jest lepsza opcją?

Zapomniałem napisać, że nukerzy lubią czasem złożyć Guinsoo... Na wardy jest tylko jedna kontra - Manta style, ale jeszcze nie widziałem Snipera z takim buildem (może miałoby to jakiś sens przeciwko Warlockowi?)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:00, 08 Cze 2008 Powrót do góry

Bardzo Ci dziękuję za rozjaśnienie mi sytuacji. Rzeczywiście niekiedy item bulid nie może być "stały" tylko musi ulegać zmianom w zależności od bohaterów i umiejętności teamu przeciwnego. Niestety.... z dobrymi teamami nie mam za dużo wspólnego... gram głównie puby dlatego nie doceniam takich itemów jak bkb... po prostu nie umiem ich używać bo nigdy nie było mi to potrzebne;) Widzę że czeka mnie jeszcze bardzo dużo nauki i ciężkiej pracy jeśli chce do czegoś dojść w Docie..Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:56, 09 Cze 2008 Powrót do góry

east side
a dlaczego buty na 1st item, potem boty a potem bracery ?

Rozumiem że idziesz sniperem solo mid.
Ja proponuje na samym początku coś do dmg (3 slippery+jakies tango) i potem zrobić z nich 3 bandy i rushować lothara. Jak masz lothara to przenikasz przez crepy i nawet czesto uda sie zwiac.

czyli podsumowując:
-3xspippers (+9 dmg= lepszy lasthit)
-tango
-3 WB (+18 do dmg+9str= duzo lepszy lasthit, trochę wiecej hp i lepsza mozliwosc harrasingu)
-buty
-lothar edge ( lepszy od bkb mechanim ucieczki w mid game)
-reszta to juz do wyboru do koloru

Na 7 lvl proponuje mieć aima 4 poziom bo wtedy możesz harrasować nawet nukerów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:19, 09 Cze 2008 Powrót do góry

W sumie każdy i tak zaczyna jak chce.... każdemu pasują inne przedmioty na początku. Ja podałem jak mi jest wygodniej;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pon 23:48, 09 Cze 2008 Powrót do góry

Generalnie buty na początku trochę za mało dają, w tej cenie możemy mieć +9 damage, a damage naszego bohatera w początkowej fazie gry będzie bardziej istotny (harassing) niż jego szybkość. Dlatego 3x Slippers of Agility to lepszy pomysł niż buty.

Sinus: BKB nie jest mechanizmem ucieczki. BKB służy z założenia do tego, żeby stać i wrzucać swój DPS do bitwy z szansą na przeżycie, nie będąc przez jakiś czas narażonym na nuke'i. Sniper + BKB = dodatkowe ileś damage w bitwie dla DRUŻYNY. Lothars Edge - coś idzie nie tak, szybko uciekamy, a nasz team zostaje 4vs5, bez wsparcia naszego DPS hero - tak chyba właśnie gra nie powinna wyglądać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:14, 10 Cze 2008 Powrót do góry

Cytat:
Sinus: BKB nie jest mechanizmem ucieczki. BKB służy z założenia do tego, żeby stać i wrzucać swój DPS do bitwy z szansą na przeżycie, nie będąc przez jakiś czas narażonym na nuke'i. Sniper + BKB = dodatkowe ileś damage w bitwie dla DRUŻYNY. Lothars Edge - coś idzie nie tak, szybko uciekamy, a nasz team zostaje 4vs5, bez wsparcia naszego DPS hero - tak chyba właśnie gra nie powinna wyglądać?



wiem, ale zanim sniper się spasie to musi mieć jakiś mechanizm ucieczki bo będzie na pewno gangowany przez przeciwny team, gdyż to on najwięcej zamiesza w walce 5/5 po 50 minucie gry jeśli uda mu się sfarmić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sinus dnia Wto 13:24, 10 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 1:04, 10 Cze 2008 Powrót do góry

Taka malutka sugestia z mojej strony. Sniper za plecami kolegów naprawdę dobrze sie sprawdza i bez hp. Wszystko zależy od sytuacji i przeciwników : skill, rodzaj bohaterów, itemy etc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Wto 8:46, 10 Cze 2008 Powrót do góry

Uber: Problem polega na tym, że grając Sniperem za plecami swojej drużyny nawet na GGC HiGh Level Roomie możesz się spodziewać, że ktoś zrobi wjazd na tył (windwalk albo blink, teraz ma przegięty zasięg). Przeciwnicy będą chcieli wyeliminować DPS hero jak najszybciej, więc, jak już wyżej wspomniałem, może być pierwszym celem napaści przeciwnika i bitwy będą inicjowane przeciwko niemu. Siedzenie z tyłu jest możliwe, jeśli przeciwnicy są słabi, albo boją się atakować, albo nie myślą.

Sinus: rozumiem, że do tej 50 minuty moja drużyna ma radzić sobie sama, bo Sniperowi mogłoby się coś stać? Jeżeli team poradzi sobie 50 minut sam to ten sfarmowany Sniper nigdy nie będzie drużynie potrzebny... A Lothars Edge jest naprawdę zawodnym przedmiotem, wiem, sprawdzałem - już na DotA HL Room 3-4 kolesie kupują wardy całkiem szybko i zabijają Gondary, Clinkzy, Rikich etc. Dlaczego by nie mieli kupić parę, rozstawić w linii gdzie Sniper chce farmować a potem go parę razy zgangowac i zmasakrować?

A jak będzie rozgrywana bitwa 4vs5, gdy to 5 przeciwników ją zainicjuje, zabijając od razu dwóch bohaterów? Sniper w tym czasie farmuje, a drużyna traci wieże i baraki. Sniper może się przyteleportowac, ale mają Lothara zamiast BKB zabiją go jak jakiegoś creepa.

Uber: Wszystko zależy od sytuacji i skilla przeciwników - dodałbym jeszcze że od inteligencji. Ale na potrzeby poradników zakładałbym, że przeciwnicy są ponadprzeciętni i inteligentni - tak na wszelki wypadek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:34, 10 Cze 2008 Powrót do góry

Kod:
Sinus: rozumiem, że do tej 50 minuty moja drużyna ma radzić sobie sama,


farma powinna stać na 1szym miejscu. Twoja drużyna gangując powinna odwracać uwagę przeciwników od teamu. Wiadomo że jak przeciwnicy atakują to powinneś wspierać drużynę, no i w gangach czasem łapać się na łatwe kile. Ale farming musi być. +50 dmg nie daje sniperowi nic, nawet mając bkb nikt się go nie przestraszy.

Cascaderro w wielu repkach było tak że drużyna grała we 4 a potem sfarmiona luna wpadała robiła triple i gg no re.

W "erze baz daggera" lothar pozostaje najlepszym mechanizmem ucieczki, a także pozwala dogonić i walnąć jeszcze raz ulti.
Co do wardów to dobry sniper nie wejdzie na warda, zginie tylko jak przyjdą z wardem i go postawią przy nim. A zmusza to przeciwników do ciągłego noszenia wardów przy sobie.

BkB w late musi być bo każdy dissable byłby celowany w snipera.


edit/ pozatym Sniper to niezbyt hero na CW więc trochę głupio rozmawiać o nim w tym aspekcie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
deron3
First blood
First blood



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:47, 16 Lip 2008 Powrót do góry

Ja czasami snajperowi robię MoM: lifesteal i po aktywacji zwiększone wszystko co potrzebne:).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
vanepafi
First blood
First blood



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 23:27, 19 Lip 2010 Powrót do góry

Osobiście często na pubach grałem sniperem (gram od niedawna przypadł mi ten heros do gustu ^^) moje spostrzeżenia :
-item build :
*na początek polecal 2x criclety -> gdy mamy ulti na 2poziomie zamieniamy na nulle dzięki czemu możemy w czasie walki wspomagać częściej się snipami
*po cricletach BoSpeed - możliwość składania treeds ( przy creepowaniu agi/gank str dla hp
*Vanguard - niekoniecznie ale można... zalezy od sytuacji
*Lothar - osobiście odkryłem że ... na sniperze jest zbędny jeśli umiemy nim dobrze grać i trzymać się na dystans. nawet gdy przeciwnik manad nami przewagę to można pominąć tworzenie takiego itemku
*Batterfly - plusik do agt = as + dmg, co przy ministunach dwarva jest tym co najbardziej przeszkadzaw skutecznym ataku i ucieczne ... jeśli mamy spory as możemy przystopować spokojnie jedengo herosa:)
*hyperstone - niekiedy wymiennik za batterfly

-Skille
Take aim - na koniec wyjaśnię czemu
Shrapnel - można dać jako pierwszy żeby już na początku spalać manę na towerach przeciwnika
Take aim
Headshot
Take Aim
Assassinate - czyli ulti - snipe Wink od tego momentu możemy - gankokować lub co bardziej preferuję zjechać herosa na naszej lini tak żeby musiał spadać się leczyć co sekundkę w tym czasie mu pushujemy linię
Take Aim - 4poziom = dystans 810 czyli przeciętnie 210 więcej niż zwykły dystansowy bohater podbiegamy strzał - spadamy nim odda ^^ wyjątkowo męczące.
reszta w kolejności :
max. headshot
max.Shrapnel
(ofc. gdy możemy maxujemy ulti !!)


P.S. proszę o wasze spostrzeżenia dotyczące błędów w tym bulidzie (i odnoszę wrażenie że nie napisałem czegoś co zwykle robiłem na sniperze dlawiększego hp ^^ jak mi się przypomni dopiszę... ehhh pamięc dobra ale krótka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parsival
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 0:00, 20 Lip 2010 Powrót do góry

Ej sorry nie jestem w stanie, ale wydaje mi się, że:

Cytat:
gdy mamy ulti na 2poziomie zamieniamy na nulle dzięki czemu możemy w czasie walki wspomagać częściej się snipami

Nulle to to na inta? Chyba żartujesz, że kupujesz to na snipera. I to na 16 lvlu (2 lvl ulti)
Mam nadzieję, że tready (a nie treedy kur...a) dajesz na str chociaż.
Pamiętaj, że sniper to hero z wyjątkowo niskim hp na start.

Mogę się w sumie mylić, bo sam nie wiem co piszę.

EDIT//
No chyba się myliłem, bo 16 lvl to 3 lvl ulti nie?

Wybaczcie za tego posta (częściowo poprawiony).
-Parsival


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Parsival dnia Wto 12:49, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
vanepafi
First blood
First blood



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 9:22, 20 Lip 2010 Powrót do góry

11lvl to poziom 2 ulti ... wtedy sniper ma tylko na 2-3 snipy ... treedsy ofc pod str ale nulle moim zdaniem obowiązkowo my mamy stać z tyłu i wspomagać nasz team snipami uszkadzać / dobijać tych których trzeba jak najszybciej wyeliminować. sniper ma taki zasięg że czasem patrząc na swojego herosa widać tylko kancik jego płaszczyka i kija z którego strzela.Więc póki nasz team jako tako się trzyma możemy czuć się bezpieczni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:08, 20 Lip 2010 Powrót do góry

Tak mnie naszło teraz, że niektórzy nie powinni mieć dostępu do internetu.

Co do Snipera, to dobra jest manta. Czerpiesz korzyści ze wszystkich bonusów i w dodatku jest Cię trzech. Dobrze działa z headshotem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parsival
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 12:44, 20 Lip 2010 Powrót do góry

Rozumiem, że "snip" to inaczej "Assassinate"?
Casting Time tego skilla nie bez przyczyny wynosi 1.7 sekundy i nie po to ma takiego range, żeby używać go podczas akcji w celu osłabienia przeciwnika.
Mogę się mylić, bo w tej kwestii nigdy nie byłem dobry, ale celem Snipera jest osiągnięcie jak największego AS. Zablokowanie ataku na 1.7 sekundy po to by zabrać często niewiele większy od bazowego damage i to typu magicznego, jest raczej mało sensowne.

Pamiętaj również, że przyrost jego inteligencji wynosi 2.6, a siły tylko 1.7.
Assassinate to skill, który co prawda wymaga trochę many, ale powinien być raczej używany jako finisher, a więc raz na akcję. Z przyrostem inta równym 2.6 bez problemu sprostasz użyciu ulti raz na akcję i do tego jeszcze Shrapnela.
Dlatego powinieneś się bardziej zająć wyjątkowo niskim poziomem siły tego bohatera. Zamiast nulli proponowałbym kupić gauntlety albo chociaż bandy dla lepszego AS.

Manta jest boskim itemem dla herosa, którego siła tkwi w ataku z łapy. Dodatkowo daje trochę tego Twojego inta;)

Cytat:
Tak mnie naszło teraz, że niektórzy nie powinni mieć dostępu do internetu.

Coś w tym jest.

Cytat:
treedsy ofc pod str

Zaraz mnie szlag trafi : P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Parsival dnia Wto 12:46, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)