|
|
Autor |
Wiadomość |
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 11:57, 14 Lis 2008 |
|
Kontry
Zakładam taki temat, bo takiego jeszcze nie ma, a jest moim zdaniem dość ważny i nie aż tak bardzo oczywisty jak by się mogło wydawać. Zacznę od wypisania tego co mi się nasuwa na myśl, jak ktoś coś będzie miał to niech dopisze.
Zadaniem tego tematu jest wymienienie kontr na zachowania przeciwnika które można zastosować żeby zyskać nad nim przewagę. Było blablabla, a teraz do rzeczy:
1. Windwalkerzy i wszelakiego rodzaju invi, np.
Oprócz tego co samo nasuwa się chyba każdemu, czyli jest jeszcze pare innych rzeczy które można zastosować żeby niewidzialność przeciwnika nie była żadnym atutem. Np:
po zaznaczeniu jakiejś jednostki ulti Slardara albo Bouniego, może ona włączyć swojego windwalka ale dalej będziemy ją widzieć.
każdy invi przeciwnika w zasięgu 900 jednostek zostaje odsłonięty na parę sekund, ponadto ulti zeusa pokazuje wszystkich herosów przeciwnika na całej mapie odsłaniając przy tym tych będących invi.
"Oczka" treanta mają true sighta.
Jak hp przeciwnika spadnie poniżej 40% włącza się ten buff i co prawda jak przeciwnik włączy WW to widać go tylko na minimapie, ale widać i Strygwyrowi i tak nie ucieknie.
Na koniec chciałbym napisać że jednostki niewidzialne obrywają od wszelkiego rodzaju spelli obszarowych, w tym wszelkiego rodzaju splash dmg (BFury, Cleave Svena itp.)
2. Bohaterowie z mass hp, czyli tzw. TANKi, np.
W tym wypadku najlepiej sprawdzają się bohaterowie zadający obrażenia zależne od % hp. Zacznę od mojego faworyta:
Na 16tym lvlu jak zjedziemy kogoś do ok. 45% hp to umiera, nawet gdyby to 45% to było 5k hp.
Zadaje jemu (i leczy nas o) 4/5/6/7% aktualnego hp przeciwnika
Zadaje przeciwnikowi orażenia w wysokości 5/7/9/11% aktualnego hp
Ulti Huskara obniża hp przeciwnika o 40% jej aktualnej wartości.
Na 16tym poziomie SoulKeeper może obniżyć hp przeciwnika nawet do 23% jej maksymalnej wartości.
Midnight pulse obniża hp przeciwnika o 3/4/5/6% maksymalnej wartości na sekundę.
Troche to liche ale zawsze -1%hp/sekunde
3. Blinkerzy i pseudoblinkerzy
Tutaj możliwości jest kilka. Jeżeli przegapiliśmy wybór herosa to uprzykrzyć życie blinkerowi można np. tak:
po pierwsze i najprostrze - zhexowany nie blinkuje
po drugie silence blokuje blink ze skilla
Jeżeli natomiast widzimy że przeciwnik wybiera blinkerów, a nie chcemy mieć z nimi problemów, można wybrać herosa z którym blinker będzie miał ciężko. Jak chociażby:
inny blinker wygląda to dziwnie ale to niestety prawda - najlepszą kontrą na blinka jest blink
Rakietki tinkera mają 2500 jednostek zasięgu, niestety cel musi być widoczny
Doom to 12/14/16 sekund silence, wtedy nie ma blinkania, ani jedzenia tangoo
Czaszka osiągnie cel choćby się 30 razy blinknął w międzyczasie
Ulti Zeusa trafi w każdego
Nie ma many, nie ma blinkania
Changelog
15/11/2008 dopisałem changeloga, dodałem skilla enigmy i undyinga do pktu 2, dopisałem pkt 3 Blinkerzy
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sklej dnia Sob 17:17, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Pią 18:27, 14 Lis 2008 |
|
właśnie takiego tematu potrzebowałem ale te co przedstawiłeś to akurat oczywiste ;/ napisz co np jest kontrą na magine itp itd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darus
First blood
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:30, 14 Lis 2008 |
|
Skill enigmy odbiera procentowo HP i to z maksymalnej jej wartości o ile dobrze pamietam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 17:17, 15 Lis 2008 |
|
Darus napisał: |
Skill enigmy odbiera procentowo HP i to z maksymalnej jej wartości o ile dobrze pamietam. |
A racja, zapomniałem o tym, ale już dopisałem, thx.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZigZak
Wsparcie Techniczne
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:22, 15 Lis 2008 |
|
Na blinkerów super kontra jest także heroes z iluzjami i mana burnem z manty np. phantom lancer lub idealnie nadaje się slithice xD!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bjartskular
Starszy Akwizytor
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Nie 11:41, 21 Cze 2009 |
|
Przesunąłem, bo IMO tutaj bardziej się przyda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pyroman
First blood
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:37, 21 Cze 2009 |
|
Okay. Kontra na wszelakie postacie z iluzjami- Axe, Necro, AoE nukerzy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |