Autor |
Wiadomość |
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:43, 02 Maj 2007 |
|
Luna, według mnie ten ehro jest za silny w early game, jej ulti zjada 3/4 hp, a beamem zjada całe, zanim będzie BKB będzie mid, czyli ona i tak już zdąży zabić 5 hero, czy nie powinien być nerf???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 0:03, 03 Maj 2007 |
|
nieeee ... jak dla mnie to ma malo hp i jak odpowiednio sie nie dasz to cie nie zjedzie ,
to jego niskie hp zostaje cala gre nawet jak zrobi sceptra a ulti slabnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Czw 0:32, 03 Maj 2007 |
|
Wystarczy chronić się wśród creepów, a ulti nie będzie już tak straszne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Czw 9:23, 03 Maj 2007 |
|
Trzeba być strasznym noobem albo nie umieć korzystać z Sentry Wardow, żeby dać się zabić temu ulti. Na Lune, na Yurnero i na Licha (i nie tylko) NIGDY nie powinniśmy wychodzić na solo.
Luna ma ciężki farming ze względu na niski range, więc jak sie nie zaopiekują gracze w early, to potem już nie będzie stanowiła wielkiego zagrożenia, a nawet stanie się łatwą ofiarą (niskie HP). Oczywiście, wiele będzie zależało od builda Luny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:12, 03 Maj 2007 |
|
Ale jakie są na nią kontry, jak np, wchodzę puydgiem do lasu, a ona mnie zauważy popierniczy za mną, a jestem solo, to oczywiste \że mnie w early zjedzie, nie wiem zupełnie na kontry na nią, jak creepy cdechną, to jeszcze gorzej bo muszę uciekać a luna ma wysoki MS.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:28, 03 Maj 2007 |
|
Cascaderro a czemu nie solować licha ?? chyba raczej nie isc 2v1 ;p
Kod: |
Ale jakie są na nią kontry, jak np, wchodzę puydgiem do lasu, a ona mnie zauważy popierniczy za mną, a jestem solo, to oczywiste \że mnie w early zjedzie, nie wiem zupełnie na kontry na nią, jak creepy cdechną, to jeszcze gorzej bo muszę uciekać a luna ma wysoki MS. |
a pudge to nawet w early game przyzyje jej kombo a jak jej da hooka + ulti to jej nie ma .... Jak dla mnie to kwestia tego czy walniesz ja hookiem ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:43, 03 Maj 2007 |
|
Chyba nie, ona ulti, ja hook, i dis, i nie mogę walić w niej Rota, bo strace hp podczas jej ulti, a ulti też nie wprowadze bo lucentymają ministuna.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 16:57, 03 Maj 2007 |
|
Gra luna to zadna filozofia, fakt ulti robi poploch ale jest wiele sposobow na unikniecie go. Bez ulti luna jest niczym
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Czw 17:28, 03 Maj 2007 |
|
Z drugiej strony, luna po zebraniu kilku killsów w early, potrafi namieszać jako dps...
W zależności od potrzeb, robimy radiance/motylka, potem to, czego nie zrobiliśmy wcześniej, i mamy maszynkę do farmingu, a przy tym całkiem ładny dps.
Tylko kto nam pozwoli to wyfarmić...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 17:42, 03 Maj 2007 |
|
W dps bardzo wazna role pelni range, luna niestety ma go niewiele.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:12, 03 Maj 2007 |
|
lunka to kosiarka do crepowania , jak ktos jej odda miejsce zeby ze swoim malym range psokojnie crepowala to na 11 lvlu potrafi jakis very good item juz miec , a potem z gorki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Czw 18:41, 03 Maj 2007 |
|
Radiance i Butterfly to fajne itemy, ale jako początkowe są nierealne...
Boots+ Cztery razy Bracer lub 2x i Vitality Booster (do HoT) i wtedy dopiero możemy probować iść Radiance/Buterfly.
Aby z Luny zrobił ładnego DPSa, potrzebujemy: HoT/Satanic (żeby mieć trochę HP), Power Treads i Butterfly (as i damage, unik się bardzo przyda), Black King Bar (co nam po as jak nas zdisable'uja i zeszmacą w kilka sekund) oraz Radiance (bo bez orba).
Jakby nie było, trochę kasy trzeba niestety zainwestować, dlatego Luna - DPS build zalecany jest raczej w grze, w której mamy przewagę umiejętności nad przeciwnikami i złapiemy kilka killsów z ulti na frajerach.
Kolejna sprawa - jak tego builda robić, kiedy farming jest ciężki, a przed nami i Relic (3800) i Eaglehorn (3400) i Messer (3200)? Po pierwsze survival. Na starcie kupić 3x Tango, za resztę Circlety i Gauntlety. Kolejne dwa itemy to: Ogre Axe i Helm of Iron will/ Vitality Booster (w zależności od tego ilu przeciwnik ma nukerów). Buty też, przy pierwszej okazji. Jak brakuje regena, więcej tango. Składamy dwa Bracery i mamy już porządną ilość HP - czas na damage.
1. Boots
2. Tango
3. Ogre Axe
4. Vitality Booster
5. bracer
6. Bracer
Teraz farmujemy na Sacred Relic (3800) i wrzucamy go zamiast jednego Bracera. Następnie ulepszamy Relic w Radiance i Boots w Tready - nasz DPS właśnie porządnie podskoczył, podobnie jak farming.
Teraz składamy BKB (żeby się na coś przydać w bitwie) i a) farmujemy eaglehorna, jeżeli nasza przeżywalność jest znośna lub b) farmujemy Messera, jeśli ciągle za mało mamy HP. Składamy HoT i Butterfly.
To niestety brzmi jak science - fiction, Ci, którzy grają w grach na trudniejszym poziomie zdają sobie sprawę, że sfarmowanie takiej ilości złota będzie ciężkie/niemożliwe. Osobiście uważam to za powód, aby nie grać Luna w ten sposób. DPS build jest dobry, ale koszmarnie drogi, jeżeli chcemy żeby działał.
Zawsze pozostaje alternatywny build - na castera. ale to już inna bajka.
Sinus: Jak odpuścimy Lunie linię, to co by nie złożyła będziemy przegrywać, bo to oznacza że nasza drużyna już strasznie dała ciała, czyli jest cienka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:07, 03 Maj 2007 |
|
Ja zawsze robiłem caster luna, dwa bandy, travleki, aghanim(first item), lothar, i to wszystko, potem robię obojętnei co.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 22:36, 03 Maj 2007 |
|
Cascaderro napisał: |
Aby z Luny zrobił ładnego DPSa, potrzebujemy: HoT/Satanic... |
To można składać Satanica Lunie? Myślałem że orba to nie bardzo...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Czw 23:01, 03 Maj 2007 |
|
Life Steal to jedyny orb, który nie oddziaływuje na glewie - z 1-szego targeta masz life steal, z reszty normalnie.
Teoretycznie twój atak działa też z skadi i diffusalem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 13:25, 04 Maj 2007 |
|
Dlaczego tylko z pierwszej glewi mamy lifestel ?
Czy aby jesteś tego w 100 % pewny ?
Animacje widać ( wiem, że to czasami zwodzi ) więc moze jednak działa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pią 21:09, 04 Maj 2007 |
|
A dlaczego tylko podstawowy cel Split Shota ma slowa ze skadi?
Odpowiedź jest taka sama - Orb effecty oddziaływują tylko na podstawowy cel ataku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SvM
First blood
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 23:17, 04 Maj 2007 |
|
Jak tak sie boicie Luny w lesie to BKB, Blink Dagger czy Lothar zalatwia sprawe a wczesniej wystarczy grac z glowa i widzac ja 3mac sie creepow, w lesie widzac lune sam na sam biegniemy w neutrale ogolnie luna to beznadziejny hero i poza ultem nic nie ma ... wiec jak je zmarnuje odwracamy sie i zabijamy ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:07, 05 Maj 2007 |
|
Oprócz tego że ma super aure dla dps, i ranged hero, ulti, i lucent beam który kosztuję nie za dużo, w early game można dużo spamować.... nic nie ma, aghanim to item który daje jej gigantycznego boosta w postaci dodatkowych dwóch lucentów. I kup w early game lothara, czy BKB, blink dagger niewiele gdyż luna ma gigantyczny MS.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SvM
First blood
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 23:04, 07 Maj 2007 |
|
Troszkę to tak napisałeś, że ledwo Cie rozumiem...
Cytat: |
I kup w early game lothara, czy BKB, blink dagger niewiele gdyż luna ma gigantyczny MS. |
Dagger jako najtańszy 2150 Wcale nie jest trudny do sfarmowania Każdy hero na pewno znajdzie wśród tych 3 itemów coś dla siebie. A ms nic Lunie nie da, gdy jej przeciwnik już je zdobędzie. Czekasz po prostu, aż ona odpali ulti i dopiero wtedy używasz swojego itema - przyjmiesz ze 2 lucenty, ale przeżyjesz np.
W każdym razie sytuacje 1v1 to rzadkość a 1 pechowy zgon nie powinien nikomu zepsuć całej gry... Luna poza ultem do niczego się nie przydaje, a ult ten w walkach team vs team ma wątpliwą i dość losową skuteczność.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|