Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Magina, the Anti-mage Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:13, 06 Sty 2007 Powrót do góry

Image
Magina to silny heros, przystosowany do killingu magów, jest on istnym mistrzem blokady spelli, a teraz o skillach:
ImageBlink: Lv1: Teleport with range of 800, cost 60 mana and has a cooldown of 12 secs
Lv2: Teleport with range of 800, cost 60 mana and has a cooldown of 9 secs
Lv3: Telport with range of 800, cost 60 mana and has a cooldown of 7 secs
Lv4: Teleport with range of 800, cost 60 mana and has a cooldown of 5 secs

Teleportuje nas na niewielką odległość.Bawimy się tym przy pogoni i przy ucieczce.

ImageMana Break:
Lv1: Burns 16 mana per hit, passive skill
Lv2: Burns 32 mana per hit, passive skill
Lv3: Burns 48 mana per hit, passive skill
Lv4: Burns 64 mana per hit, passive skill

Zabiera manę i zadaję obrażenia za zabrną, to nasz core spell, jest świetny na magów, lub na gości z małą maną, z dobrymy skillami.
Orb effect

ImageSpell Shield:
Lv1: Reduces magic damage taken by 10%, passive skill
Lv2: Reduces magic damage taken by 20%, passive skill
Lv3: Reduces magic damage taken by 30%, passive skill
Lv4: Reduces magic damage taken by 40%, passive skill

Skill pasywny, blokuję on 40% siły spelli, po prostu miodzio.

Image
Mana Void:
Lv1: Deals 0.6 damage per mana missing in enemy hero's mana pool
Lv2: Deals 0.85 damage per mana missing in enemy hero's manapool
Lv3: Deals 1.1 damage per mana missing in enemy hero's mana pool

Podział spelli:
vs Caster:
Spell Shield
Mana Break
Blink
Mana Break
Blink
Ulti
Break
Blink
Break
Blink
Ulti
Blink
Spell x 3
i dalej wiadomo.
vs Tank/Dps
Mana Break
Blink
Mana Break
Blink
Mana Break
Ulti
Break
Blink x 2
i dalej wiadomo.

Używamy tylko na gości z gigantyczną maną, bo zabiera im bardzo dużo HP.
Items:
Ring of Healt
Boots of Speed
Gloves of Haste
Power Treads
Vitality Booster
Stout Shield
Vanguard
i teraz mamy do wyboru, jeżeli gramy przeciw pro:
2 x Bracer
Buriza
Butterfly
jeżeli gramy przeciwko noobom:
2 x Wraith Band
2 x Cranium Basher.

Styl gry:
przeciwko pro:
staramy się farmić do 2 bracerów, a potem chodzimy z jednym, dowma gostkami z teamu, i killujemy/pushujemy.
Przeciwko noobom:
kill kill kill, jeżeli goście nie dobrze się bronią no to : Blink/4hity/Blink.
Od 14 lvla staramy się grać agresywnie, nie robiąc akcji takich jak:podłaż pod towere, która zadje 100-120 dmg, i hituje tylko:czekam aż creepy pod wieże, i wtedy hituje wroga.
Teraz o itemach:Vanguarda prawie nikt nie składa, ale to jest naprawdę świetny item, 60% na block 60 dmgu, to jest dobra gratka, i ogólnie mamy Regen HP dobry, i nie wiem czemu w żadnych poradnikach tego itemu nie składają, a ten item zwiększa nam HP, ogólnie jesteśmy wtedy trudni do zabicia.
A teraz do oceny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naaru dnia Sob 19:20, 06 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:10, 06 Sty 2007 Powrót do góry

Kod:
 i dalej wiadomo

a właśnie nie wiadomo ... nie wiem czy pozostajesz na 1 lvl resa vs caster i nie wiem czy vs tank bierzesz wogule resa .. sprecyzój prosze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kkeld
Dominating
Dominating



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Sob 17:35, 06 Sty 2007 Powrót do góry

Ja też nie wiem i Vanguard ma 60% na 35 damage block bodajże Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 18:48, 06 Sty 2007 Powrót do góry

Czyli nie tak dużo jakbyśmy chcieli ;p
naaru napisał:
i dalej wiadomo

Ja mogę się tylko domyślać, że vs caster dalej jedziemy w mana brake, blink, spell shield - po kolei, nie zapominając o ulti.

vs tank
na początku odpuszczamy sobie spell shield i maksujemy mana brake + blink.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
1. Magina ma cholernie szybki atak, nie wiadomo skąd i w mgnieniu oka spada poziom many i hp u magów.

2. Widziałem ludzi którzy robili vanguard, widziałem też ludzi którzy robili s&y ;p

3. Robię podobny build, ale bez vanguarda, wole kupić 2 bracery i nie wychodzę na tym źle. Zawsze kupuje 2 bashery bo to są itemy dla niego. Gdy atakujesz maga, liczy się każda sekunda, imo lepiej nie dostać stuna niż go dostać, więc bash nie zaszkodzi. Ładnie życie schodzi, a mana delikatnie nieustannie spada. Ulti = powned.

4. Imho ror < roh, magina gra bardzo agresywnie a do tego ma nikłe ilości hp, dobry hp regen mu się przyda.

5. A oto i moja ocena :
Kwestia merytoryczna 7+/10 - vanguard
Kwestia językowa 10-/10 - Polskie znaki ( + + + ), minusik za konstrukcję posta, trochę nieprzejżyście.
Obiektywna ocena buildu 8/10 - Robie podobny build z jedną róznicą, już wiesz jaką. Ogólnie build poprawny.

Ogólna ocena buildu : 8+


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:19, 06 Sty 2007 Powrót do góry

2 bashery są na nooby, bo nooby zawsze na solo łaża, a pro w 2 minimum, więc to trochę inaczej bashować jedengo, niż bashować jednego a drugi cie nawala.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Nie 0:36, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Ja osobiście jade Treads, 2x Bracers, Manta Style(imba Mana Brake), potem Motyl, Buriza.
Rozkład skilli jest wiadomy:
vs tank - Blink, Mana burn
vs Mage - 1 lvl Blinka, Mana Burn, Shield.
Ciekawostką jest, że siła naszego ulti zależy od naszych opów. Kiedyś udało mi sie zadać !!1500!! dmg samym ulti.

8/10 za build.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:40, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Coś ci się pomieszało, te dwa mana burny się nie kumulują, ale tylko chyba, ale i tak manta style, ci nic nie da, te 250 HP, wujdzie taniej, z vangurda, a klony mu nie są potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:01, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Naaru, mata style o ile mi wiadomo kumuluje się, ale tylko wtedy, kiedy najpierw ją złożysz, a potem weźmiesz skill. Smile

A co do buildy, to mi się niezbyt podoba.
bo:
1. Jak grasz przeciwko noobom, to rób takie same itemy, bo przeciez jeśli są na pro dobre, to na nooba tym bardziej
2. Wraith Brand ??! Po co ?? Ale w sumie to wydatek 120golda, więc co to komu przeszkadza xD

Ocena: -7/10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Nie 13:33, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Osobiscie uważam, że Magina jest mocno przereklamowany. to znaczy ma on faktycznie skille przeciwko magom, ale jest w pewnym sensie jak Naix - bez kompletu swoich skillóew nie jest zbyt mocny. Na nukerów w early nie jest dobry, bo musi maksować odporność - zdolność DEFENSYWNĄ. Dużo lepiei wypada na AGI hero, którzy potrzebują many (np. Medusa, Luna, Mirana Nightshade itp.) oraz może jeszcze na STR hero o charakterze maga (Lucy, Tiny, Earthshaker itp.).

Farming tym bohaterem jest niezwykle trudny, z racji niskiego HP - nuki lecą w nas jeden za drugim. O prawdziwej waertości Maginy miałem okazję przekonać się wiele razy - nie pamiętam sytuacji, żebym grał magiem a przeciwnik mający Maginę mnie ownował (a magami gram w najlepszym wypadku przeciętnie). Natomiast często zdarzało się że mój mag (np. Techies) ownował Maginę (np. Suicide squad, attack!).

Generalnie Magina to hero ofensywny, więc składanie na nim Vanguarda chyba osłabia jego potencjał. Trudno mi z resztą cokolwiek więcej powiedzieć, ponieważ w -ap na magów przeciwnika najczęściej wybieram coś w rodzaju Silencer/Pugna a nie Maginę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Nie 13:44, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Klony są niepotrzebne? Spróbuj zagrać Mantą, zobaczysz jak bardzo są niepotrzebne Razz Dzięki klonom zdobyłem kiedyś 2 Rapiery w jeden akcji. Poza tym Mana Brake kumuluje się jak zrobisz trick, który opisał Kai. Zwykle nie chce nam się czekać, to i tak mamy ze skilla 64 Mana burn i Iluzje po 36 per hit. Co nam to daje 128 many za serie. OMG YOU FREAK.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Nie 13:46, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Magina nie ownuje magów?
Hm. Stack Aegis please. 70% resist. GLHF.
Lina scepter ulti:1250*0.3=375. Tyle zada ulti liny maginie który stackował Aegisa.
Str hero ze słabym attack speed też może pokonać, ale może być ciężko.
Vader - ale iluzje nie mają blinka, a magina bez blinka jest z lekka słaby...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:56, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Magina bez blinka to jak ryba bez wody, ile razy mi ię udało ucicec od gangu na mnie, wlatując w krzaki, albo od lecącego bolta.Vader, jeżeli zdobyłeś dwa rapiery w akcji, to grałeś przeciw noobom nie robiącyhc po sacredzie, i edge, Aegisa, bo jak się robi rapiera, a ma się aegis z 1 lub 0 punktami reinkarnacji, sie robi następnego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Nie 14:49, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Własnie dlatego nie lubie stratu Aegis/Rapier. Skończyły im się Reinkarnacje akurat Wink Op nie ma hajsu na następnego Aegisa, co wtedy? Zostawi Rapiera w bazie nie ma szans , bo nie ma dmg. Weźmie go ze sobą to może go stracić, normalnie Tragedia Antyczna Wink ShinjiIkari zgadzam się, ale nie daj boże ktoś walnie stuna w opa, a my iluzje, gościu tego nie przeżyje. Naaru, ShinjiIkarowi chodziło o to, ze kopie nie mają Blinka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Nie 14:59, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Shinjiemu Ikari jak już coś... Poza tym rapiera MUSI wziąć ze sobą, bo cannot be dropped :p
Poza tym, bo ja wiem czy nie przeżyje? Zakładając, że ma mało many, to może przeżyć uciekając...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:18, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Heh. Rapier to nie jest dla niego dobry item. Już lepiej Burize.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Nie 16:27, 07 Sty 2007 Powrót do góry

Srry za błąd. No to już zależy od opa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:07, 08 Sty 2007 Powrót do góry

Magina, to ma jedną gigantyczną wadę, gdy użyjemy ulti a ktoś ma pełną manę, to nic mu nie zadamy buuuu.Raz gdy waliłem się z casterem, a myślałem że mana void zadaję tyle obrażen ile op ma many, rzuciłem to na niego, a ten do mnie "pff lol" ja tak zdziwiny patrzę co jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Pon 19:40, 08 Sty 2007 Powrót do góry

To samo powiesz necrolyte, tyle że on ma z hp. Straszne... Ale od tego masz feedback chyba, co?-.-


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:47, 08 Sty 2007 Powrót do góry

Nom, ale zanim wysse, 1200 many od Castera, to muszę zadać około 24 hitów, a zanim to zadam to gościu już będzie pół martwy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Pon 22:55, 08 Sty 2007 Powrót do góry

Casterzy są od tego, żeby pozbywać się many Wink Więc zabicie ich to raczej mały problem. Jak gram Maginą, to zawsze staram się sprawdzać poziom many opa przed rzuceniem ulti.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)