Autor |
Wiadomość |
sosna
Ban
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:59, 24 Mar 2006 |
|
witam , co mozecie powiedziec o tym hero ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Nie 16:41, 26 Mar 2006 |
|
hmm jest to silny hero i dobry w real game. Ma dobre skile a ulti daje duze możliwości do ucieczki Duzy dmg, duzo życia. Nawet na niskich levelach można się wbić pod wierze i zabić przeciwnika Ogólnie good hero.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Sob 9:06, 24 Cze 2006 |
|
Nie lubie go, tak jak Naixa czy inny imb. Za silne ulti
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Sob 20:14, 24 Cze 2006 |
|
Zapomniałem dodać. Robimy s&y i dagger of escape. Gdy ktoś prubuje uciec wyprzedzamy go i dajemy stun, mamy duży dmg więc mamy szanse zabić. Nie jest to taka imba jak na1x ale imponuje ilością hp. Dobrze poprowadzony może uniknąć deada w całej grze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kijciwoko
M-m-m-m....Monster Kill
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam qwa wiedzieć?
|
Wysłany:
Sob 21:16, 24 Cze 2006 |
|
Jeżeli mówiąc "imba" macie na myśli "imbalanced" to gówno prawda :p Wszystko, nawet naixa da się skontrować. Trzeba tylko wiedzieć jak i szybko klikać myszką .
Cytat: |
Dobrze poprowadzony może uniknąć deada w całej grze. |
Mogę podać jeszcze 74 przykłady herosów, do których pasuje to zdanie :].
_
K
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 10:27, 26 Cze 2006 |
|
Powiedźmy że nie wyraziłem się za jasno, chodzi mi o to, że ten hero ma ułatwioną ucieczkę przed gangiem. Niektóre noobki mają mało hp, klikają ulti i zaczynają sie bić zamiast spier***. Mam nadzieję że jest troche jaśniej ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kijciwoko
M-m-m-m....Monster Kill
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam qwa wiedzieć?
|
Wysłany:
Wto 1:08, 27 Cze 2006 |
|
A inne noobki zamiast spierdalać robią pandą klapsa, rzucają te swoje gówno na dmg dealera, walą ulti, najgroźniejszego herosa wywiaterkują imba wiaterkiem, który trwa na tyle długo, że zdążą jeszcze jedną pandą rzucić stuna, tą co wywiaterkowała załączyć ww i z maksymalną prędkością podbiec do gościa, jebnąć z backstaba i wedle uznania - skosić towera/zgarnąć double killa/poczekać aż się skończy ulti, walnąć następnego klapsa i zgarnąć triple killa/wycofać się na z góry upatrzone pozycje. Mam nadzieję, że wyraziłem jasno co myślę o używaniu ulti pandy do spierdalania ^^. Pozdro.
_
K
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Wto 11:25, 27 Cze 2006 |
|
Kijciwoko napisał: |
Jeżeli mówiąc "imba" macie na myśli "imbalanced" to gówno prawda :p Wszystko, nawet naixa da się skontrować. Trzeba tylko wiedzieć jak i szybko klikać myszką . |
To jak skontrować napakowanego Naixa? Czy Pande pod wpływem ulti?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VaDeR dnia Wto 11:28, 27 Cze 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Wto 11:26, 27 Cze 2006 |
|
Tylko sorry ale to co teraz napisałeś jest praktycznie niemożliwe do wykonania, a do tego troche wszystko uprościłeś i podkoloryzowałeś ^^ Żemy zrobić to co napisałeś musisz mieć naprawde dobre micro, takie jak na przykład ja ;p 5 miesięcy grania w PG troche zwiększa szybkość.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zolek
First blood
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chynów
|
Wysłany:
Wto 12:23, 27 Cze 2006 |
|
Kijciwoko jak udalo Ci sie kiedys tak zrobic to dla mnie jestes Bogiem Doty.....
a panda nawet bez ulti swietnie sobie radzi w zabijaniu jak i uciekaniu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kijciwoko
M-m-m-m....Monster Kill
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam qwa wiedzieć?
|
Wysłany:
Wto 20:57, 27 Cze 2006 |
|
Po kolei:
Cytat: |
To jak skontrować napakowanego Naixa? Czy Pande pod wpływem ulti? |
Jak dałeś się naixowi napakować to twój problem. To, że naix zabija od 14 levelu to wszyscy wiedzą, ale jeżeli twój team odpowiednio przychamuje jego rozwój - czy to wysyłając mu jakiegoś range agi/int na linię bądź naprawdę mocnego tanka typu panda/cent czy gangując ile wlezie, w końcu odcinając go od creepowania na linii i neutrali to w momencie kiedy wszystkim będzie wskakiwał 16 lvl naix z 1000 hp dużo nie zdziała.
Cytat: |
Tylko sorry ale to co teraz napisałeś jest praktycznie niemożliwe do wykonania, a do tego troche wszystko uprościłeś i podkoloryzowałeś ^^ Żemy zrobić to co napisałeś musisz mieć naprawde dobre micro, takie jak na przykład ja ;p 5 miesięcy grania w PG troche zwiększa szybkość. |
Jest jak najbardziej możliwe do wykonania. Jeżeli najszybsi na świecie mają apm rzędu 300-400, to wyciągnięcie 60 nie jest jakimś większym problemem nawet dla zaczynającego przygodę z w3/sc. Pewnie, że podkoloryzowałem, przecież nie da się uniknąć czynników zewnętrznych typu np. drużyna przeciwna :] . Chcialem zobrazować tylko co myślę o używaniu ulti pandy tylko do uciekania. Opisana akcja jest jednak jak powiedziałem, w sprzyjających warunkach jak najbardziej wykonalna :] .
quote]Kijciwoko jak udalo Ci sie kiedys tak zrobic to dla mnie jestes Bogiem Doty.....
a panda nawet bez ulti swietnie sobie radzi w zabijaniu jak i uciekaniu[/quote]
Dawno temu jak człowiek kończył grać w sc i zaczynał grać w dotę to mu nie przeszkadzało, że ktoś może rzucić stuna, zwiać na ww, ubić czymś czy zrobić cokolwiek innego - wbijał się w środek i napierniczał czym się dało ^^. Aczkolwiek nie ukrywam, że herosów takich jak panda raczej unikam - po prostu nie lubię ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:20, 28 Cze 2006 |
|
panda jak sama nazwa wskazuje mistrz walki , ale nazwałbym ją przeciętnym tankiem i bez teamu gówno robi
jak zajebiście zasugerował kijciwoko nie ma imbusów , każdy hero jest imba albo na począteku albo na końcu , sęk w tym aby nie dać się zeusowi (imba na starcie) zabić zbyt dużo razy a naixowi (imba potem) rozwinąć
pozdro dla Ciebie kijciwoko
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Śro 13:39, 28 Cze 2006 |
|
Widze, że rodzi nam się wielka miłość. A tak wogóle to Panda już nie nazywa się Battlemaster tylko Brewmaster ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hellbike
First blood
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:15, 28 Lis 2006 |
|
najlepsza kontra na naixa to wystawienie range hero na jego lane i ustawianie wardow w lesie. w late (nawe jesli jest spasiony) naix jest ownowany przez melee trolla i voida.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Wto 16:39, 28 Lis 2006 |
|
Przez Rikiego i milion innych herosów, którzy mają jakąkolwiek abilite zmniejszającą szanse na trafienie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:23, 03 Gru 2006 |
|
uber_pwn ty chyba już na głowę upadłeś, i na co komu S&Y prócz Spirt breakera, czy rikiego chcaż mu nie składam, S&Y ma najgorszy chyba effect w grze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:47, 03 Gru 2006 |
|
Oj Naaru, co ty mówisz, S&Y to super item, często go robie i chyba wiele osób powie tak samo, praktycznie w większości melee hero sie nadaje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Nie 22:03, 03 Gru 2006 |
|
s&y sux. Mam lepsze pomysły na wydanie 5100 golda. Chociażby bot+dagger+bracer.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Nie 23:25, 03 Gru 2006 |
|
Wiesz, że miesiąc temu powiedziałbym dokładnie to samo? Powiedziałbym, że nikomu( poza Spiritem) nie jest potrzebny, ale im dłużej gram, tym coraz częściej różnymi postaciami składam S&Y. Ta broń ma wielki potencjał, tylko większość ludzi nie może pojąć kim można go uwolnić. S&Y to dobry item, acz fakt dla battlemastera niekoniecznie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Nie 23:30, 03 Gru 2006 |
|
Jest prawie tak jak mówisz tylko dokładnie odwrotnie S&Y jest świetnym itemem gdy nie wiesz co składać. On pasuje na ponad 50% hero, ale prawie zawsze są lepsze opcje, na które niekoniecznie musisz wpaść. Ponadto S&Y świetnie się składa - najdroższa część składowa 1000 gold? Spokojnie do ufarmienia nawet jak masz harsh oppów na line.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|