|
|
Autor |
Wiadomość |
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 14:58, 02 Kwi 2007 |
|
Shadow Fiend - Nevermore
[link widoczny dla zalogowanych]
Zalety:
- Bardzo duzy dmg zwyklym atakiem
- Latwy farm/last hit/deny
- Bardzo silne AOE Ulti
- Silny AOE nuke - Shadowraze (dla bardziej doswiadczonych)
- AOE aura zmniejszajaca armoru
Wady:
- Malo HP
- Czesto gankowany przez oppa (souls)
- Brak czarow disable
- Brak mechanizmu ucieczki
Skill build dla kazdego - Shadowraze na koniec:
1-3-5-7 - Necromancery
2-4-6-8-9 - Staty
10-11 - Ulti
12-13-14 - Staty
15 - Aura
16 - Ulti
17-18-19 - Aura
20-21 - Staty
22-23-24-25 - Shadowraze
Dlaczego Shadowraze na koniec? Imo wymaga sporego skilla i glownie dlatego nie wymieniam go tu na poczatku z uwagi na to iz nie wszyscy potrafia nim operowac. Z poczatku mozna ladnie nabrudzic oppowi i ranic creepy, za to w late juz jest mniej przydatny.. Lepiej zainwestowac w staty dla HP, dmg i miec wieksza szanse na przyzycie.
Dlaczego aura tak pozno? Staty sa wazniejsze na poczatku, aura sie najbardziej przydaje w late, kiedy wszyscy juz maja bonusy do armora z itemow i trzeba im to zabrac
Dlaczego Ulti nie na lvl 6? Proste, malo dusz - male dmg, oraz brak lothara to wystarczajacy powod aby brac dopiero na lvl 10-11.
Skill build dla bardziej wymagajacych:
2-4-6-8 Shadowraze
Reszta jak wyzej
Nie bede sie rozpisywac na temat uzywania Shadowraze na herosach, bo to samemu trzeba opanowac. Dodam tylko ze to 1 z najlepszych skilli do farmienia oraz do nukowania.
Lane:
Tylko i wylacznie mid- samemu. Brak disable to glowny powod. Wysokie dmg atakiem tez jest wazne, Fiend kradnie wszystkie last hity (no, prawie wszystkie).
Early/mid game:
Na starcie bierzemy 4-6 tango, za reszte 2 circlety. Farm do okolo 11 lvla nie schodzac z linii - szybko pojdzie. Uwazac trzeba na ganki - bedziemy glownym celem aby zabrali nam dusze z zabijania creepow, dlatego tez przydadza sie observer wardy na rune-spotach. Skupiamy sie tylko na lasthitowaniu, harass opa na drugim planie. Jezeli ktos ma kurczaka to git, dostarczamy sobie kolejno:
- Consummables w razie potrzeby
- Gloves of haste > Midass
- Rekawice sily, bracer recepty x2 > bracer
- buty
- Claymore
Taki zestawik powinien byc na 11 lvlu. Farmimy dalej na lothara starajac sie nie dac sie zabic.. neutrale, creepy i obrona towerow. Okolo 13 lvla mamy juz upragniony lothar, zaczynamy brac udzial w wiekszosci akcji, ale nie mozna zapomniec o farmingu na bierzaco. Lothar jest naszym jedynym mechanizmem ucieczki, ale kupujemy go glownie dla naszego Ultimate. To proste, uzywamy lothara, mamy jakies 9s na podejscie miedzy oppow bedac niezauwazonym (wazne jest to zeby wejsc w sam srodek oppow i w dogodnym momencie, kiedy sa jak najblizej ciebie odpalic ulti - praktyka zalecana - i dobijamy pokolei tych co maja najmniej hp z pomoca teamu). Kiedy zaliczamy zgona, idziemy w las lub tam gdzie jest najwiecej creepow i dobijamy je aby zebrac spowrotem nasze dusze, od ktorych uzaleznione jest dmg naszego ulti. Kazda dusza na 3lvl ulti daje 160dmg, dlatego im wiecej dusz dotknie oppa tym lepiej, to jest powod stania jak najblizej niego. W przypadku kiedy wrogi team uzbroil sie w wiekszosci w casterow, niezbednym itemem bedzie Hood of Defiace, daje nam niezlego kopa do odpornosci na magie. Zbieramy teraz na desolator i kupujemy kolejno:
- 2x Mithrill Hammer > desolator
To okolo 16-17 lvla.
Late game:
Mamy teraz ~1600 hp, +170 dmg oraz redukcja armor ktora z 4 lvlem aury wzrosnie do -10. Nastepnie skladamy Travelki - nieograniczony push i boost do ms. Kolejnym, prawdopodobnie ostatnim itemem do kolekcji jest Cuirass, chyba nie musze mowic dlaczego.. Imba support, +15 self armor, spory boost do attack speed oraz najwazniejsze - kolejne -5 armor dla oppa! Razem daje nam -15 perma redukcji - to tak jak ulti Sladdara. Skladanie zaczynamy kupujac hyperstone, potem plate mail, chain i recepta. Zdaza sie, ze gra jest wyrownana i trwa nawet do 2 godzin, wtedy musimy sie zastanowic -boost do hp czy dodatkowe dmg. Stawial bym na HP, dmg mamy i tak dosc duze na late w polaczeniu z naszymi aurami/deso, wiec skaldamy Heart. 25 lvl z wyzej wymienionymi itemami to 30 armor, ponad 2500 hp, 90 +183 dmg z imba redukcja armor i spory ias. Ostatni item jaki mozemy kupic, sprzedajac wczesniej midassa to ofc buriza.
Najlepsi sprzemierzency:
Aoe nukers/disablers:
- Enigma
- Leviathan
- Magnus
- Sandking
- Treant
- Crystal Maiden
- Silencer
Disablers:
- Rhasta
- Bane
- Prophet
- Pudge
- Naga
Slowers:
- Drow
- Omni
- Visage
- Viper
- Medusa
- Driada
- Ogre
Support:
- Omni
- Abaddon
Inni (redukcja armor):
- Slardar
- Vengeful
- Bristle (slow + redukcja armor)
Najgorsi wrogowie:
- Disablers
- Vengeful (swap + stun)
- Bloodseeker
- Bashers (Troll, Void, Slardar, Spiritbreaker, Magina jezeli idzie w Bash build)
Edit: Updated
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez eXtasy dnia Czw 11:28, 19 Kwi 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 16:22, 02 Kwi 2007 |
|
Wszystko mi się podoba, oprócz tego Shadowraze na koniec. Jak gram to maksuje do 8 levelu na zmianę Necromancery i Shadowraze, bo IMO się przydaje do zabijania creepów (w końcu to AOE dmg), no i jak jakiś melee podbiega to przy dobrym wietrze można go 3 razy walnąć (ew.jak ucieka ), ale można i tak.
Item build robiłem podobny, tylko buty przed bracerem i potem nulla (tyle że null nie jest potrzebny jak się nie zrobi Shadowraze).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 18:15, 02 Kwi 2007 |
|
wiem ze shadowraze to dobry skill, ale jak juz mowilem robilem build pod wieksza czesc spolecznosci a nie pod tych pro - pro wiadomo ze beda maxowac na poczatku z necro razem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pon 22:46, 02 Kwi 2007 |
|
Gdybyś to robił dla większej części społeczności, to nie pisałbyś tutaj, gdzie zaglądają w większości gracze doświadczeni.
Shadowraze do PODSTAWA u fienda - to tak, jakbyś nie dał dla pudge rota.
Item build - Lothar<gem/wards. Blink dagger - tańszy, bez 31 damage, ale blink bardziej użyteczny niż ww kontrowane przez item za 100 gold.
I co do ultimate - ...To nie jest tak jak myślisz. Dusze lecą "parami", więc łącznie przeciwnika może trafić 15 dusz, z czego musiałbyś stać W NIM (Lothar=0 collision.) aby zadać cały damage.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 23:33, 02 Kwi 2007 |
|
Blink? )) to nie jest sk, ze ladujesz ulti i wskakujesz kiedy trzeba.. jeszcze nie widzialem fienda z blinkiem, lol. Disable/stun/cyklon > blink, a potem zapewne zgon nawet nie odpalajac ulti :< O shadowraze mowisz jak bys w 100% opanowal ten skill, a nie sadze. Wiadomo, to jest najpotezniejszy nuke za 200 many w dobrych rekach, a na ogol przydaje sie tylko do creepow wiec +8 stat jest w/g mnie lepsze i miedzy innymi dlatego pisze dla wiekszosci spolecznosci... Co do ultimate, to nie wiem czy kiedy kolwiek grales fiendem bo tak to wyglada, postaw sobie dote AI i sprobuj na botach, moze wtedy zobaczysz jak to dziala. Im dalej jest opp, tym bardziej te "pary" sie rozchodza wiec mniej go pacnie. I nie porownuj rota do shadowraze bo to juz calkiem katastrofa ;s
Zreszta... "Summons evil spirits around you dealing damage to units in the area. Number of spirits is related to the number of souls stored and the movement/damage reduction is related to the distance from the Shadow Fiend. Lowers movement speed and damage of nearby units. The closer the units are the greater the effect." Zaoszczedzilem ci klopotu
Edit: Dla formalnosci dolacze tu repka jakiego przed chwila gralismy, Nevermore to byl inny xtc z GGC, ja gralem Leshrakiem..
[link widoczny dla zalogowanych]
HF
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Wto 6:58, 03 Kwi 2007 |
|
Disable/stun/cyclone>Lothar. Wystarczy drobna pomoc wardów. Przy lotharze to nawet możesz NIE ZACZĄĆ odpalać ulti, necro/gem/wardy nie dadzą ci szansy Przy okazji, jak wyjdziesz z ww, to też zdążą ci rzucić guinsoo/cyclone/stun/whatever. Nie jest tak, że od razu po wyjściu z ww ulti ma swój efekt. Mają jeszcze około 1 sec na powstrzymanie Cię.
Powiedzmy sobie szczerze, zwykle zadanie więcej niż 800 damage przed redukcją jest TRUDNE. Dlatego ja biorę ulti po wszystkich skillach, przed statami.
Co do shadowraze - Mam go opanowanego wystarczająco dobrze, żeby opp jednocześnie miał trudne czasy, a ja bym w tym czasie za jego pomocą naprawdę dobrze farmił.
Nie zrozumieliśmy się chyba co do ulti. Ja tylko stwierdziłem, że jeśli stoisz w jakimś hero za pomocą ww z lothara, wtedy wszystkie dusze zaczną się rozchodzić dookoła, ZACZYNAJĄC od niego, co kończy się 1800 damage po podstawowej redukcji(25%).
No dobrze, może to porównanie nie było najlepsze, ale miało na celu stwierdzenie, że bez dobrego operowania shadowraze tracisz dużo z siły nevermore'a. To właśnie dzięki temu skillowi może iść na solo lane. Inaczej po prostu zostanie zharassowany i nic na to nie będzie mógł poradzić. A tak to może odpowiedzieć całkiem porządną AoE Nuke.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 12:30, 03 Kwi 2007 |
|
Ehh, tylko w lotharze wlasnie chodzi o to, ze ladowanie ulti jest bedac jeszcze niewidzialnym, pojawiasz sie w momecie wypuszczenia dusz ;o jesli mowa o wardach, to akcja dzieje sie na calej mapie, ward stoi 2 minuty i nie sadze zeby ktos ladowal co chwile wardy tylko dlatego zeby skontrowac ulti fienda. Zreszta, w wiekszosc przypadkow sentry stawia sie na rune spotach zeby skasowac wardy oppa, no i na niektorych hero typu techie, riki etc. Gem - focus, dlugo z nim nie pobiegasz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Wto 16:12, 03 Kwi 2007 |
|
Gem na bristlebacku/centaurze/tankowanej spectre/Visage=jeśli go będziesz focusował, wcześniej zginiesz.
Oprócz tego, necro lvl 3 da ci 35(chyba...nie chce mi się sprawdzać) sec true sight. A wątpię, żebyś focusował necro carriera tak, żeby nie zdążył rzucić necro.
Mówisz, że sentry kupuje się na hero typu riki/techies. Na gondara/fletchera/nernooba nie bierzesz? Fajnie, a potem będzie whine typu "Gondar/fletcher/nern00b is too fed!11" bo nie masz wardów/gema/necro.
I co do ulti... Specjalnie zrobiłem mały test - oppowie mają około 0,75 sekundy na stun.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 16:46, 03 Kwi 2007 |
|
Napisalem wyrazie "teche, riki etc."
Widze ze ostro sie trzymasz swojej teorii co do lothara.. tylko szkoda ze 99% zdrowo myslacych (bez obrazy) graczy wybiera wlasnie ten item do ulti fienda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Wto 17:02, 03 Kwi 2007 |
|
Trzymam się tego, że nie lubie, jak item za 3800 gold jest kontrowany przez 750 gold. A nawet przez 200 gold.
Przy okazji, nasze ulti jednak nie zadaje aż tak dużo. Zakładając, że stoimy obok oppa, a nie w nim, zadajemy mu ~800 damage przed resistance(sprawdzane na ursa championie, stąd brak resistance).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 18:42, 05 Kwi 2007 |
|
Jak oppowie stoja w miare scisle to idzie wyciagnac 600-1000 dmg aoe, to malo wg ciebie? W polaczeniu z ulti sk + jeszcze jakis chociazby zeus i mamy hiroszime.
Zrobilem maly update w buildzie, dodalem opcje Shadowraze i wymienilem sprzymierzencow / wrogow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Czw 21:02, 05 Kwi 2007 |
|
btw, celowanie shadowraze nie jest takie trudne.
Atakujemy oppa, ale nie zadajemy ciosu(podchodzimy tylko), wciskamy x/c(w zależności od odległości) i mamy AoE nuke.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SvM
First blood
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 9:57, 19 Kwi 2007 |
|
Jak brać Shadowraze to tak, aby mieć maxa na 7. lvlu, nie widze powodu, żeby brać go 2-4-6-9... A jak brać to albo z Mastery albo statami, jeden diabeł ... W każdym razie na razie najbardziej imba sprzymierzec jakiego wymotałem to Magna - ulti 4 sekundki, w tym czasie da się walnąć 2-3 Shadowraze i ultka przy dobrym reflexie i celności - i to jest totalnie imba W każdym razie Never powinien solować, a do solowania Shadowraze radzę nie brać na start, gdyż nie potrzeba - lepiej skupić się na last hitach i lane control, tylko nubki używają tego czarku na starcie do creepowania (i giną jak ciecie ), więc jak już ktoś bierze, niech używa tylko do harassu hero, gdyż lepiej 3mać się z creepami przy własnym towerze niż ryzykować ganga ;] A co do stwierdzenia o ulti - nawet średni gracz da radę zebrać max dusz do 6. lvlu -.-
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 11:24, 19 Kwi 2007 |
|
max dusz to lvl 7 przy pakowaniu necro od poczatku.. solo lane - kiedy reszta 2v2 lane wycisnie 6 lvl my juz bedziemy miec 9-10, wiec nie widze sensu dla ulti lvl 6, nikt sie na to nie nabierze chyba ze bedzie ladnie wystawiony, a i tak lepiej nakarmic oppa shadowraze, jak sie umie to jestes prawie jak tinker schodzacy z lane na ganga,a czasem lepiej
edit. shadowraze 2-4-6-8, pomylka na gorze.. necro od 1 daje dlatego zeby juz od 1 lasthitow zbierac dusze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Czw 12:56, 19 Kwi 2007 |
|
Chciałbym poruszyć kilka kwestii.
1. Całkiem niedawno pisałem buildy dla Nevermora i chyba nawet je tutaj zamieściłem - było tak moim zdaniem kilka istotnych refleksji na temat tego bohatera. W kolejnych punktach przywołuję te refleksje i opatruję je swoim komentarzem.
2. Nevermore nie jest bohaterem ligowym - tak więc nie należy za bardzo zakładać, że gramy nim nie w pubie. Nie oznacza to jednak, że gramy przeciwko słabszej opozycji - po prostu trochę słabiej zorganizowanej i inaczej nastawionej/zmotywowanej. Co decyduje o tym, że Nevermore nie gra w lidze? Niski ms, to że jest AGI hero, brak disable, niskie HP. Za kluczowe uznałbym brak disable i to że jest AGI, podczas gdy liga należy bardziej do nukerów.
3. Nevermore ma fantastyczną animację ataku. Idąc w Necromastery/Stat x4 na początku, na 8 poziomie spokojnie mamy ok. 120 damage z ręki (3 zwykłe hity = więcej niż nuke). Atakowanie jest ponadto o niebo łatwiejsze, niż używanie Shadowraze. Podobnie wygląda sprawa z Silencerem - większą przewagę w early game uzyskamy idąc w stat + glaive niż w coś innego.
4. Do gracza grającego Nevermorem (!) należy nieoficjalny rekord last-hitów w 10 minut: 46-43 (!!!). Jest to możliwe dzięki temu, że od początku gry kładł ogromny nacisk na swój damage nie przejmując się Shadowrazem. Nevermore to bohater, który może mieć łatwy i dobry farming (harrasing też) bez potrzeby trafiania Shadowrazem.
5. Kluczową zdolnością Nevermore jest Necromastery (+60 damage) co jest bonusem ogromnym. Harbinger i Silencer muszą na swój bonus zbierać dłużej i w dodatku rezygnować z orb effectów.
6. Aura Nevermora sama w sobie jest dosyć słaba, dobra staje się, kiedy decydujemy się na budowę Desolatora (ale osobiście uważam, że nie jest to najlepszy orb dla Nevera). Teraz ten build może się pojawiać częściej ze względy na Assault Cuirass.
7. Ulti Nevermora jest fajne i w ogóle, ale:
a) Lothars Edge to przeciwko dobrej opozycji strata pieniędzy (a farmowaliśmy ostro early game, więc mamy w tym przewagę, którą możemy stracić przez jednego tanka z gemem)
b) na Blinku za bardzo nie można polegać, trafienie będzie trudne (chociaż możliwe)
Krótko mówiąc jest bardzo trudno rzucić to ulti. Ja wyobrażam sobie to tak: przeciwnik w stunie, Nevermore podchodzi na BKB i odpala ulti (ale to tylko w porządnej bitwie) i tak wygląda część bitwy, mało tego, nasz bohater może jeszcze wyjść z tego w jednym kawałku.
8. Najlepszym orbem dla bohatera o niskim HP i wysokim damage wydaje się być life-steal. Przy czym preferowałbym Satanica przed maską (mam na uwadze niskie HP). Zamiast Desolatora proponowałbym MKB - damage ponad 200, szybki as i w dodatku ministun. Buriza również się nadaje, ale dopiero po Satanicu.
9. Shadowraze to dobry skill, ale polecałbym go raczej w mid-game. Dlaczego? Otóż w early game nie będzie za dużo bitew, a do creepowania nie potrzebujemy Shadowraze'a. Natomiast na 9, 10, 11, 12 levelu - bierzemy. Będzie dużo więcej okazji by wykorzystać nuke'a niz nasze ulti.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SvM
First blood
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 13:33, 19 Kwi 2007 |
|
Nie zgodzę się za bardzo z Tobą Cascadero ze stwierdzeniem, że never jest do dupy na ligi. Otóż widziałem go parę razy w line-upach i całkiem dobrze się sprawdza na solo. Jako że zwykle obecnie soluje się mid, może spokojnie sobie farmować przy odpowiedniej ilości tangoos, nie przejmując się zbytnio swoim przeciwnikiem, gdyż naprawdę ciężko zabić kogoś na poziomie na mid wczesnie w grze bez ganga ;] Nuke ma, ba, nawet 4 przy odpowiedniej pomocy i umiejętnościach. A late game po prostu rządzi jako agi hero ze świetnym farmem :O Ja osobiście jako orba polecam diffusal, uzupełnia to jego braki disable i daje mante na late game, której orba można później olać i kupić drugi np. lifesteal... A jako że o dmg nie trzeba się tak troszczyć, jest to dość dobry wybór jako 1. broń.
Więc jak dla mnie Never jest jednym z kandydatów scourge na solo, zaraz po Viperze i QoP.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 13:55, 19 Kwi 2007 |
|
I ja sie nie zgadzam, czesto z nudow ogladam ligowe repki i nie raz sie spotykam z solujacym fiendem ktory niezle miesza u oppa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Czw 13:59, 19 Kwi 2007 |
|
SvM: W twojej wypowiedzi zachodzi sprzeczność, widocznie nie zdajesz sobie z tego sprawy.
Otóż stwierdzasz że:
1. Cascaderro (ja) twierdzi że Nevermore jest do dupy na ligi
2. Stwierdzasz że sprawdza się na solo
3. Uważasz że Manta jest dobrym itemem dla Nevermore'a
4. Stwierdzasz, że Nevermore jest świetnym kandydatem na solo, ZA Viperem i Akashą.
1. Nie stwierdziłem że Nevermore jest "do dupy", zauważyłem tylko że w lidze występuje bardzo rzadko albo nawet w ogóle. Uważam, że jest to poważna różnica. W mojej wypowiedzi nie przedstawiam swojej opinii na temat tego czy Nevermore jest dobry czy zły, lecz staram się zrozumieć powody, dla których INNI nie grają nim w lidze zbyt często. Czy już rozumiesz tę subtelną różnicę?
2. Tak sprawdza się na solo. Ale nie w 100% - Aiushta czy Silencer są dla Nevermore mało przyjemnymi przeciwnikami, a to właśnie oni pojawiają się na solo mid najczęściej. Tak więc z nimi Never sobie nie radzi, chyba że przeciwnik jest słaby.
3. Uważam, że Manta style jest pomyłką dla Nevermore'a. To jest dobry item, który temu bohaterowi niestety nic nie daje. Image z Manty nie dostaje bonusu do damage z Necromastery! Feedback jest w porządku, ale wydaje się, że można te pieniądze zainwestować lepiej niż w Mantę - oczywiście to pewnie kwestia gustu.
4. Tu właśnie jest sprzeczność. Jeżeli sam uważasz, że za Viperem i Akashą, to znaczy że gdzie? Przypominam jeszcze o Lichu. Po prostu Nevermore jest dobry, ale Scourge mają lepsze opcje z większym rangem i bardziej przydatnymi skillami niż Nevermore - przynajmniej dla gry ligowej. Najpierw stwierdzasz, że odmawiam miejsca Nevermorowi i że uważam że jest "do dupy" , a zaraz potem sam wykazujesz, że są bohaterowie w grze ligowej lepsi od niego, którzy pełnią tę samą rolę (soloera)? Czy to ma sens?
Starałem się wyobrazić jak wg. Ciebie wygląda skład i gra Nevermorem w lidze:
Drużyna: Akasha, Viper, Nevermore, Sandking, Lich (przykładowo)
Mid: Solo Viper
Top: Solo Nevermore (bo świetny soloer)
Bot: Sandking, Akasha, Lich (nie za dużo ich tutaj? ale przecież mamy dwóch fantastycznych soloerów!)
Przeciwnik na top wysyła Vengeful i Jakiro, na mid Silencera, na bot: Bristlebacka a Chen chodzi po neutralach. Nevermore czai się pod wieżą i zużywa tango, o harrasingu nie ma mowy, last hity też nie bardzo, bo dwa nuki przeciwnika zostawiają go na red HP. Przez 40 minut farmuje na Manta Style, w międzyczasie ginie parę razy broniąc się przed pushem na mid, a kiedy już ma Mantę okazuje się że fajnie, ale przeciwnicy wygrywają 6-0 w zburzonych wieżach. Manta Style zostaje użyta do obrony baraków, ale Nevermorem się już nikt nie przejmuje, bo Vengeful ma HoT (sfarmowane w linii top), Bristleback ma za dużo HP by się bać, Silencer ma damage który niszczy kopie w 2 sekundy a Nevera w 6, a Chen ma swoją hordę creepow i Nevermore z Mantą nie stanowi dla niego zagrożenia.
Ale w porządku, to tylko moja wizja - może ty zdołałbyś to rozegrać inaczej? A może warto chwilę pomyśleć przed napisaniem posta?
Pozdrowienia dla SvM.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:12, 19 Kwi 2007 |
|
I tak chena z dwoma centaurami i satyrem nikt nie zje, 3 aury do szybkości ruchu, ejdna do hp regena, dwie do szybkości ataku, fala do dobijania uciekinieróww, test of faith, description, jak taka armia z 4 sek stun, slowem, fala, dmg, i healem może być do zjechania??? Chyba tylko pudge z rotem wygrywa jak ma 6k hp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Czw 16:16, 19 Kwi 2007 |
|
Jakiekolwiek porządne AoE, Akasha+Crixalis=papa creepy. A zwykle chen nie pojawia się sam w bitwie...
Moim zdaniem Shadowraze jest dobrym skillem, ale trzeba umieć go używać... Pomimo ostatniego nerfa do AoE shadowraze, wciąż jest to użyteczny skill. Zwłaszcza, że można za jednym zamachem zabić ranged creepa i harassować hero.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |