Autor |
Wiadomość |
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:12, 21 Gru 2006 |
|
[img]http://dota-allstars.com/hero.php?id=1174[/img]
staty początkowe 17/20/17
bonus/lvl +1,85/+2,75/+1,65
skile :
Starfall
300 dmg na twarz przeciwnikom w aoe 600 , i jeden z nich dostaje 2 razy jak sie uda !! czyli w 1v1 dostaje 2 razy !!!
strzałą mrozu !! to jest nasza siła . 360 dmg na twarz . straszy z dysatansu dlatego przeciwnicy lekceważą ją jak walczą z wami wręcz . ich błądz bo mają 360 dmg i ministuna . konczy sie to zwykle ich smiercia .. np gondar
skok !!! 550 range i 16%ms bonus
super skil do ucieczki jak i do ataku .. generalnie owning i do tego mały mana cost
ulti !! invi dla całego teamu na 11sec (niezależnie gdzie oni są) po 1,5 sec castowania ..
generalnie używany bardziej do helpowania kolesi niż do robienia zasadzek , a szkoda ... ( ciężko z koordynacją to dlatego )
no to przejdźmy do gry !!!
Skile :
1strzała mrozu
2skok (do ucieczki)
3strzała mrozu
4Starfall
5strzała mrozu
6 ulti
7strzałą mrozu
8Starfall
9Starfall
10Starfall
11ulti
12skok
13skok
14skok
15staty
16ulti
17-15 staty
dlaczego tak ?? na początku strzałą a nie starfall ?? bo wymaga mniej many (1oo<160) i jest efektywniejsza przy kilowaniu . ma większy zasięg
co pozwala na super zabawe przy kilowaniu i robienie zacnych niespodzianek .
itemy :
jeżeli jest jakiś nuker na lini to kupujemy [link widoczny dla zalogowanych]
+ karmimy się drzewami
jeżeli nie to same drzewa ..
potem kupujemy
następnie
i dążymy szybko do
następnie zostają nam itemy
nie ważne w jakiej kolejności
w late game polecam kupić
co się równa (używajcie tej umiejętności na swoich kolegach z teamu w czasie pushingu .daje im ten sam orb efekt co maelstorm)
w razie potrzeby można zamiast tego kupić wcześniej
lub (imun)
reszta itema do wyboru
jak grać :
idziemy na jakąś stroną i oczywiście last hitujemy oraz denyujemy crepy !!! staramy się bardziej crepować niż walczyć ..
strzałą mrozu staraćsię gnębić przeciwnika i być może zmusić go tym do powrotu !!!
jak już mam 2bracerki i butki (7 -9 lvl) to zaczynamy kilowanie !!! biegamy po mapce z teamem i zabijamy !!
miłej gry
Duże litery by się przydały Masz do poprawy dwa linki. //Vader\\
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:32, 21 Gru 2006 |
|
Nie no build taki se.
!Strzala nie daje ministuna tylko losowy stun, czasem nawet niezly
Mealstorm jest ciekawym pomyslem
Ja racezj robie ją na większy dmg, bo ma troche za maly dmg zeby nukować, no ale kazdy ma swoją koncepcje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Czw 21:13, 21 Gru 2006 |
|
Ja widziałem taką koncepcję:
Maxujesz ten Starfall, strzałe na 1 lvl - lepiej wpakować w staty reszte bo Stun nie lvluje tak jak u Nessaja.
Leap zdaniem autora builda, który czytałem słabo lvluje z poziomu na poziom [fakt faktem, 4% ms tylko] Więc lepiej chyba wrzucić 1 lvl i dopakować znowu staty.
Tym samym kupując trochę Wraith Bandów mamy całkiem mocnego early, mid game herosa, a w late dokupujemy mu jakiś fat item i w dalszym ciągu powinno być dobrze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:20, 21 Gru 2006 |
|
Kai napisał: |
Nie no build taki se.
!Strzala nie daje ministuna tylko losowy stun, czasem nawet niezly
Mealstorm jest ciekawym pomyslem
Ja racezj robie ją na większy dmg, bo ma troche za maly dmg zeby nukować, no ale kazdy ma swoją koncepcje. |
strzałą daje stuna w zależności od dysatansu !! z bliska to jest 0,5sec czyli mozna nazwać mini !!!
jak dla mnie to jego hp jest nieważna bo ma dużo szans na ucieczke (ulti+skok)
jak dla mnie dmg aż tak nie ważny bo ma 2 skile z dmg . wole maelstorma bo daje mu lepszy farming !!! itemy na dmg robisz pod koniec gry , jezeli nie pakujesz hp !!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Pią 0:05, 22 Gru 2006 |
|
Podstawą gry PotM jest używanie strzały.
Niestety jest to tak samo trudne, lub nawet trudniejsze niż fachowe uzywanie Meat Hooka Pudge'a.
Mam taki filmik Typheriona, gdzie pokazuje jak grać PotM. Powiem szczerze, że bez tego stuna to właściwie jesteśmy tylko kolejnym cienkim nukerem z umiejętnościa ucieczkową...
Starfall używać najlepiej gdy jesteśmy z przeciwnikiem na solo (tak jak Omnislash i Eclipse)
Generalnie atak na przeciwnika powinien wygladać tak:
Arrow z odległości - Skok - dwa -trzy hity - Starfall i dziękujemy. Nie jest to takie proste; żeby ładnie zakończyć to trzeba ładnie zacząć. Podobnie jak z Pudgem, początek kombosa jest najtrudniejszy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:26, 22 Gru 2006 |
|
Pudgiem to trzeba się zaczaić w miejscu bez wyjścia i je zatarasować wycelować hokiem, i uulti+rot=good.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:55, 22 Gru 2006 |
|
a ja Ci powiem że mi tą strzałą sie celuje jak pistoletem na wode ... Prosto
rzeźnik to musi chodzić czaić sie i pilnować mane , a potm nie dość że rzuca to z bardzo daleka to jeszcze często .
ja proponuje tego stuna walić w kolesia (najlepiej range) od tyłu (od jego bazy) i wtedy podskakujemy i go nawalamy , potem starfall i dalej bijemy .... dalej skok/strzałka i koleś pada ....
a i tak twoje skile to super dobijanie samotnych owieczek . jak ktoś z 50% hp sie chowa pod wierzą to sie nie spodziewa Ciebie a ty mu zonka robisz i 1000 dmg ze skili + atak..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 16:51, 22 Gru 2006 |
|
PotM to skillowy dd (dmg dealer ). Nie możemy zostawić strzały na 1 lvlu bo to tylko 90 obrażeń. W strzale nie tylko chodzi o sam stun tylko o dmg zadany opowi. Hero który dostanie 360 d na klate będzie próbował uciekać, gdy mu poprawimy SF to już nie będzi emiał wyjścia. Nawet dobry hero, tylko zawsze mam problem z itemami. Nie jestem pewny ale difusal jest chyba lepszym rozwiazaniem od mealsorma, z resztą sam nie wiem. Podaj powody, dlaczego mamy kupić te itemy a nie inne i pomyśl co by się jeszcze przydało do naszej zawodniczki. Widziałem taki item build :
Burka, skadi, travelki, aegis i chyba butterfly lub jeszcze coś innego. Tak czy tak, miała poważny dmg i była praktycznie nie do zabicia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:59, 22 Gru 2006 |
|
maelstorm a potem mjinhir (ten z butterfly) pozwaja nam ładnie expować i szybko zdobywać kase , co pozwala szybko dobrać reszte bulidu ..
jak grasz dobrze to na 13 lvlu mozesz miec juz maela ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 10:29, 30 Sty 2007 |
|
jak bede mial chwile to napisze builda jakiego sam uzywam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|