|
|
Autor |
Wiadomość |
Rob116
First blood
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:08, 22 Wrz 2008 |
|
Poradnik na prośbe Parano1a
Nie ma sie co rozpisywac na temat Puck'a jest to bardzo latwy do opanowania hero
Skille Pucka:
Illusory Orb
Przesyła magiczną kulę zadającą obrażenia jednostką na jej drodze. Puck może teleportować się zajmując miejsce kuli.
Zasięg 1800, 225 AoE.
Level 1 - 70 damage.
Level 2 - 140 damage.
Level 3 - 210 damage.
Level 4 - 280 damage.
Cooldown: 15
Level 1: 125 mana, 15 sec cooldown.
Level 2: 125 mana, 15 sec cooldown.
Level 3: 125 mana, 15 sec cooldown.
Level 4: 125 mana, 15 sec cooldown.
Waning Rift
Puck zadaje obrażenia pobliskim jednostkom i wycisza je.
400 AoE.
Level 1 - 60 damage i wycisza na 0.1 seconds.
Level 2 - 120 damage i wycisza na 1 second.
Level 3 - 180 damage i wycisza na 2 seconds.
Level 4 - 240 damage i wycisza na for 3 seconds.
Cooldown: 20
Manacost: 100/110/120/130
Level 1: 100 mana, 20 sec cooldown.
Level 2: 110 mana, 20 sec cooldown.
Level 3: 120 mana, 20 sec cooldown.
Level 4: 130 mana, 20 sec cooldown.
Phase Shift
Shifts the Faerie Dragon out of existence for a brief period, temporarily avoiding any further damage.
Level 1 - Up to 0.75 seconds.
Level 2 - Up to 1.5 seconds.
Level 3 - Up to 2.25 seconds.
Level 4 - Up to 3 seconds.
Cooldown: 6
Manacost: 50/40/30/20
Level 1: 50 mana, 6 sec cooldown.
Level 2: 40 mana, 6 sec cooldown.
Level 3: 30 mana, 6 sec cooldown.
Level 4: 20 mana, 6 sec cooldown.
Dream Coil
Puck's powerful imagination engulfs an area, creating coils of volatile magic that damages and stuns enemy unit as it latches on to them. Stretching the coils beyond 600 range causes it to snap and deal additional damage and stun time. Lasts 5 seconds.
Level 1 - Initial: 100 damage and 0.5 seconds stun. Coil Break: 100 damage and 1.5 seconds stun.
Level 2 - Initial: 150 damage and 0.5 seconds stun. Coil Break: 150 damage and 2.25 seconds stun.
Level 3 - Initial: 200 damage and 0.5 seconds stun. Coil Break: 200 damage and 3 seconds stun.
Cooldown: 85
Manacost: 100/150/200
Level 1: 100 mana, 85 sec cooldown.
Level 2: 150 mana, 85 sec cooldown.
Level 3: 200 mana, 85 sec cooldown.
Skill build:
1. Illusory Orb
2. Waning Rift
3. Illusory Orb
4. Waning Rift
5. Waning Rift
6. Dream Coil
7. Waning Rift
8. Illusory Orb
9. Illusory Orb
10. Phase Shift
11. Dream Coil
12. Phase Shift
13. Phase Shift
14. Phase Shift
15. Stats
16. Dream Coil
17. Stats
18. Stats
19. Stats
20. Stats
21. Stats
22. Stats
23. Stats
24. Stats
25. Stats
Item build :
na początek aby zwiększyś przeżywalność Puck'a
Później buty przekształcamy w
dalej bierzemy:
a pozniej mozna np.
To tyle, prosze o wyprobowanie i udzielenie opini na jego temat
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Pon 20:25, 22 Wrz 2008 |
|
Na moje oko Pucuś to raczej nuker/ dodatkowy pomocniczy dps hero. Biorąc pod uwagę, że Pucek ma trzy nuke'i, to wydaje się że ciekawą opcją może być na nim Orchid Malovelance. Guinsoo - jak najbardziej.
Jeżeli gramy puba, to w zasadzie wszystko jedno jakie weźmiemy przedmioty; jeśli dobrze gramy Puckiem to wystarczy dobrze używać jego zdolności. W bardziej zaawansowanej grze nie zaczynałbym od Skadi, już bardziej Linkens i Guinsoo - a jeśli uda się coś złożyć poza Linkenem/ Orchidem (w zależności od przeciwników) , Guinsoo i BoT, to oznacza że jest głęboki late-game i ownować będzie będzie jakiś Soulkeeper, Mirana, Luna czy inny Leoric, a nasza rola sprowadzi się do stuna i silence'a...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darus
First blood
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:29, 23 Wrz 2008 |
|
Co właściwie robi ulti pucka???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 14:43, 23 Wrz 2008 |
|
Jak sobie ultimatem Pucka zaznaczysz obszar, to wszyscy bohaterowie przeciwnika na tym obszarze dostają stuna na 0,5s i wejściowy dmg 100/150/200 i jak przez 5 sekund trwania tego ulti jakiś heros będący w tym obszarze zechce go opuścić to dostaje drugi raz dmg 100/150/200 i jeszcze stun na 1,5/2,25/3 sekundy. Czyli jak Cie zaskoczy tą kulką to nie uciekaj tylko walcz
Powiem że się to ładnie komponuje z ulti Licha, SFa, Magnusa itp. bo wszyscy chcą uciec a jednocześnie muszą zostać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amen_
Fresh Meat
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Śro 2:43, 24 Wrz 2008 |
|
nikt nic nie napisal o combie a nie kazdy wie...
Illusory Orb ---> tele --->Waning Rift ---> ulti i bijemy
Mam nadzieje ze to komus pomoze...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 22:37, 24 Wrz 2008 |
|
Tylko nie wpadajcie tak na SFa bo po tym silencie i ministunie z ulti, sprzeda Wam swoje ulti, 2 lustra, 3 hity i żegnaj odważny Pucku
nawet z Phase Shiftem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 2:10, 25 Wrz 2008 |
|
Kod: |
Nie ma sie co rozpisywac na temat Puck'a jest to bardzo latwy do opanowania hero Smile |
zartujesz. Wsadziłbym pucka do dziesiątki najbardziej skilowych herosów (a raczej wymagających skila)
bulid jak dla mnie to wielki grzech ze na 1-2 poziomie nie bierzesz shifta. te 0.75 sec ratuje przed stunami, harasem i ciezkim nukiem.
Kod: |
Powiem że się to ładnie komponuje z ulti Licha, SFa, Magnusa itp. bo wszyscy chcą uciec a jednocześnie muszą zostać Wink |
a jeszcze lepiej z ulti rexara. Każdy dostaje stuna czy tego chce czy nie.
Kod: |
Illusory Orb ---> tele --->Waning Rift ---> ulti i bijemy Razz |
ja bym to lekko zmienił
Illusory Orb ---> tele --->Waning Rift ---> ulti +shift(przecież przeciwnik będzie się próbował bronić i odpali wszystko co ma) i bijemy Razz
Jak dobrze ogarniemy to na cd orba przecwinik nie powinien zwiać, o ile jeszcze żyje.
Moje itemy: 3 nule/bracki butla tready, orchid (dobry dmg ias i silence) i potem według uznania hex, deso bkb skadi ;p Wiadomo że wszystko zależy od gry. Czasem zamiast butli pers.
Wiadomo że każdy może sobie początek gry zagrać jak chce więc nie rozpisywałem poszczególnychitemów. Zależy to od kury i farmy.
Polecam repy lody co on robi z qop, z puckiem można podobnie.
Piszę to jako PUCK player, bo uwielbiam tego herosa i często nim gram.
2 repki pierwszy to IH z PDR więc ekipa nawet dobra, ale nie cw czyli wardów nie było. Puck to hero ze świetnym nukiem idealny do gangowania. więc farma nie powinna być podstawą, ale nie zapominajmy o niej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolejna gierka puckiem, juz mniej doborowa ekipa ale nie same randomy. Shift ftw.
Jeśli ktos po obejrzeniu tych repów nie weźmie shifta na pierwszych 2 poziomach to pozdro ale nie umie grać puckiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps. Moje keye na pucka to:
Q-orb
W-blink
E-silence
D-ulti
S-shift
A-atak
x,c,f,r- inventroy (butla, hex, orchid, shiva)
wszystko skupione wokół A(atak) najczęściej używanego klawisza w docie.
Shift od razu obok bo unikanie animacji ataku wymaga refleksu, a klawisz nie może stać na przeszkodzie...
Polecam. Repki są sprzed około 2 miesięcy więc teraz gram lepiej ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sinus dnia Pią 13:36, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Lubie-Placki.
First blood
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:34, 28 Wrz 2008 |
|
Cóż, jako iż Puck to mój fav hero to podzielę się moim bulidem:
Skillbulid.
Orb Rift Orb Shift Orb Coil Orb Rift Rift Rift Ult Shift Shift itd.
Maxuję orba dla siły harrasu i czyszczenia linii z creepów.
Itemki:
Startowo butelka po czym:
Bracer x1 (Dla zwiększenia survivability)
Jeżeli farming idzie dobrze:
Shivas Guard -> Eye Of Skadi -> Orchid -> Bloodstone
Jeżeli farming idzie nie za dobrze:
Orchid Malvoelvence -> Shivas Guard -> Bloodstone -> Eye O' Skadi.
Uciekamy oczywiście tak - Kulka->Shift->Jaunt. To bardzo skuteczna metoda gdy many mamy w bród. Taka notka - gdy nie macie shifta to zawsze przed wskoczeniem w kulkę uciekajcie w drugą mańkę, to da nieco więcej czasu.
Ulti pucka dobrze się kombinuje z ultem Rexa o dziwo. Gdy dobrze trafisz rex swoim może wymusić wyjście poza obszar ulta dając ten dodatkowy stun i dmg. (pomijając stuna rexa ;] )
Tyle moim zdaniem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:55, 29 Wrz 2008 |
|
a i dodam jeszcze ze fajnie się bawi w kotka i myszkę uciekając komuś kto jest szybszy. Dajesz orba i wiejesz. Ten goni za orbem a ty myk, nie teleportujesz się. I jest w d***e.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |