Autor |
Wiadomość |
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:07, 13 Sty 2007 |
|
Pudge, jest to według mnie najlepszy tank w całej grze, za kill herosa dostaję +1 str, a za każdego creepa +0.16 str, więc jak ma dużo killi, to jest ogólnie najtrudniejszy do zabicia, a także trudno go zabić gdyż Rot daję mu istne suicide.
Skills:
Meat Hook
Launches a bloody hook at a unit or location. The hook will snag the first target it encounters, dealing damage then dragging the victim back to the Butcher.
Level 1 - 400 range, 100 damage.
Level 2 - 600 range, 200 damage.
Level 3 - 800 range, 300 damage.
Level 4 - 1000 range, 400 damage.
Cooldown: 14 seconds.
Jest to jeden z najtrudniejszych do użycia skilli w grze, lecz daję nam świetną poyzycję w killach, i zadaję duży dmg.
Rot
Pudge releases the disease and filth inside of him, dealing intense damage and slowing surrounding enemies while hurting Pudge as well.
Level 1 - 25 damage/second.
Level 2 - 50 damage/second.
Level 3 - 75 damage/second.
Level 4 - 100 damage/second.
Fajny skill, do suicide, i łatwych killi creepów i hero.
Flesh Heap
Pudge is made of innumerable rotting corpses, giving him extra protection against spells as well as the chance to add more to his bulk.
Level 1 - 4% magic reduction, slight Str bonus per kill.
Level 2 - 8% magic reduction, moderate Str bonus per kill.
Level 3 - 12% magic reduction, large Str bonus per kill.
Level 4 - 16% magic reduction, heavy Str bonus per kill.
Dodaję nam bonus do str za killa, i jeszcze, zmniejsza obrażenia magiczne.
Dismember
Chows down on a target, causing excruciating pain.
Lasts 3 seconds at all levels.
Level 1 - 75 damage/second.
Level 2 - 125 damage/second.
Level 3 - 175 damage/second.
Cooldown: 30 seconds
Zatrzymuję gościa na 3 sekundy, świetne kombo:Hook, Dismember i Rot.
Podział skili:
Meat Hook
Rot
Meat Hook
Rot
Meat Hook
Dismember
Meat Hook
Rot
Rot
Flesh Heap
Dismember
3 x Flesh Heap
Z takim podziałem zpelli czaimy się gdzieś w krzakach, walimy hooka, dismember, i Rot, a potem gdy żyje(wątpliwe) dobijamy hookiem.
Główne itemy:
Podział itemów:
Chicken
4 x Clarity Potion
Ring of Health
Boots of Speed
2 x Mantle of Inteligence
2 x Circlet of Nobility
2 x Null Talisman Recipe
Messmerchmindt Reaver
Vitality Booster
Heart of Tarrasque Recipe
Boots of Travel Reicpe
Messmershmindt Reaver
Vitality Booster
Heart of Tarrasque Recipe
Plate Mail
Planeswalker Clak
Aegis of the Immortal Recipe
z takimi itemami mamy około 4000-6000 HP
Styl gry:
Early game:To czas w którym staramy się farmić ale dużo, uważamy na gangi na nas, ale nie killujemy bo Hook, jeszcze nie daje mocy, no ale próbować można
Mid game:W tym czasie mamy już pierwszy HOT, wtedy staramy się stać w miejscach, z których nie da się wyjść i walić kombo Hook, Dismember, i Rot, zabijanie jest proste.
Late game:W tym czasie tankujemy nas, mamy HP, jesteśmy ogólnie niezabijalni, strategia, taka jak w mid, lecz wtedy można więcej RoT.
Potem się treochę bardziej rozpiszę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:28, 13 Sty 2007 |
|
Nie no. Kolejny niby build. Naaru postaraj się zrobić chociaz jeden bardziej rozwinięty build, bo to to jest raczej słaby opis skilli i jeden wariant itemów.
2/10
Pozatym co to ma być za suicider ?? Techies to to nie jest. Wypisujesz ze suicider a potem sie widzi w grze jak jakies nooby same się zabijają pudgem.
Najbardziej żenujący obrazek w docie: Pudge z full hp odpala rota i z tym swoim smiesznym chodzeniem biegnie i atakuje wszystko co się rusza az nie padnie. Widziałem coś takiego wiele razy ...... n/c
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:41, 13 Sty 2007 |
|
rot na 1 lvl jest naprawde dobry . idziesz z jakims shadow strikiem i macie fb na 1 lvl . Sam 2 razy tak zrobilem wiec rot na 1 musi byc .. nawet w pro grze enemy nie ma wpływu na was , po prostu ginie jesli jestescie dobrzy ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:00, 13 Sty 2007 |
|
Mówiłem Kai że niedokończony, więc nie oceniaj, a suicde, chodzi o to że gdy goni ans jakiś heros i wiemy że w końcu i tak zginiemy to odpalamy Rota, i bynajmniej on nie dostaję golda, mym w plecy, ale to i tak lepiej.A jeżeli chodzi o Sinusa, to ja wolę jednak, Hooka, nie wiem dlaczego, ale ja go wolę.Jeden wariant itemów, bo ja zrobiłem z niego jedynie mtanka, więc nie robię itemów dla killera.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:55, 13 Sty 2007 |
|
Według mnie rot na począku to bezsens, dopiero tak od 5 lvla. Na start najlepiej brać flesh heap zeby jak najszybciej zacząc nabijać str, a potem hook. Rot na początku bezsens bo mamy za malo hp i się zami zabijemy.
Naaru: A jak tak to sorry, dokończ to ocenie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Nie 13:54, 14 Sty 2007 |
|
Rot na początku imba, zawsze biore na 1 lvlu wymiennie z hookiem. Na 8 lvl mam już 4 lvl rota
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Nie 16:59, 14 Sty 2007 |
|
Kai napisał: |
Według mnie rot na począku to bezsens, dopiero tak od 5 lvla. Na start najlepiej brać flesh heap zeby jak najszybciej zacząc nabijać str, a potem hook. Rot na początku bezsens bo mamy za malo hp i się zami zabijemy.
Naaru: A jak tak to sorry, dokończ to ocenie |
A teraz zastanów się ile creepów zabijasz w early game i pomnóż to przez żenujący bonus str ze skilla. Potem policz ile więcej golda wyfarmisz z Rotem i ilu więcej hero masz szanse zabić oraz o ile większa jest twoja przydatność dla team.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:16, 15 Sty 2007 |
|
Rotem w early game to bez sens. Przeciez za malo hp. W early game HP Herosów nieróżnią się tak bardzo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:40, 16 Sty 2007 |
|
Jasne, na7 lvlu mamy 2 nulle jak jesteśmy dobzi, więc mamy 1000-1200 HP, nie różnimy się w ogóle, caster, na 7 ma max 800,a z dps, to jeszcze lepiej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Wto 13:25, 16 Sty 2007 |
|
Naaru napisał: |
Jasne, na7 lvlu mamy 2 nulle jak jesteśmy dobzi, więc mamy 1000-1200 HP, nie różnimy się w ogóle, caster, na 7 ma max 800,a z dps, to jeszcze lepiej. |
Człowieku, zastanów się co piszesz.
To że caster ma mało HP to są legendy! Dobry caster będzie miał zawsze odrobinę ZA DUŻO hp żeby nie było go za łatwo zabić. Ponadto:
1. Część casterów składa Aghanims - Point Booster (+200 HP), Vitality Booster (+250HP) czyli mają wtedy co mówisz ponad 1200HP. Mało?
2. Część casterów składa Eye of Skadi. Czyli Point Booster. Czyli już na 7-8 levelu może mieć około 1k hP. Mało?
3. Nawet jeżeli nie składamy Skadi ani Aghanima, to zostaje jeszcze Necronomicon - im szybszy tym lepszy. To też jest całkiem niezły bonus do siły, i też HP przekroczy 1k.
4. Ostatecznie, kupowanie Bracerów jest ZALECANE, jeżeli chcemy brać udział w team battle nie 2 a 5 sekund (na przykład).
5. Inne przykłady: Warlock, Ogre Magi, Jakiro - ich STR gain nie jest mały i to HP też się robi całkiem sporawe.
6. Crystal Maiden - a więc obowiązkowy Black King Bar - +10 do siły jakby nie było. Na 7-8 levelu to już sam Ogre Axe daje niezłego kopa.
7. Krobelus - jak chcemy używać ulti przez cały czas jego trwania to musimy zainwestować w HP. Sam składam w mid-game HoT na Krobelus, bo wiem, że bez tego moje życie będzie bardzo krótkie a przeciwnikom moje ulti nie zdąży zaszkodzić.
Podsumowując - dobry caster będzie potrafił zadbać o to, aby mieć HP które nie pozwoli mu zginąć jak szmacie. Wielu ludzi o tym zapomina, mają potem 0-12 i fachowo nazywają się noobami.
Zauważyłem, że doświadczeni gracze składają 1-2 Bracery nawet wtedy, kiedy maja Blink Daggera!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:32, 16 Sty 2007 |
|
No, tego nie wziołem pod uwagę ale:Hook 400 dmg czyli 1/3 Hp nie ma, ulti czyli 1/5 HP nie ma, roT całości HP, bo jak Hooka, i dismembera walniemy to gościu po tym już połowy HP nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Wto 17:31, 16 Sty 2007 |
|
Ja też o czymś zapomniałem.
Blink Dagger - bardzo często używany "pro" item, który powoduje że jak Pudge nie zabije w trzy sekundy to nie zabije w ogóle. Szczególnie często daggera używają magowie (bo nawet mimo Aghanima/Bracerów mają niskie HP w porównaniu do innych).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:36, 16 Sty 2007 |
|
Casscadero dobrze prawi. Ja sam jak mam castera to w większosci ide w aghanima i skadi, ale co do blink daggero to wiem ze jest super, ale tak jakoś nie często go mam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Śro 0:44, 17 Sty 2007 |
|
Cascaderro napisał: |
Zauważyłem, że doświadczeni gracze składają 1-2 Bracery nawet wtedy, kiedy maja Blink Daggera! |
Czasami składam nawet 3 jeżeli gra jest ciężka bo early game na CW często jest kluczowe. Jak kontrolujesz line to potem ciężko to nadrobić, a takie 3x Bracer to ~340HP
Jak gram damage dealerem to często 2-4 Wraith Band. Null Talisman prawie nigdy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
topaz
First blood
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza okularów
|
Wysłany:
Sob 15:10, 03 Lut 2007 |
|
wielokrotnie widziałem jak ktoś grał pudgem to pierwszy item który robili to perserverence, a wg twojego buildu albo co chwile do bazy albo wydawac siano na buteleczki !? eee troche do pupy ten build bo pudge w early i mid game ma masakrycznie malo many jeden hook jakis disember i nic wiecej bo sie wypstrykales dlatego persa,buta,null lub 2xnull i dopiero wtedy ew build ktory ty robisz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kash
First blood
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:53, 28 Mar 2007 |
|
Napisałem w tym temacie o pudge bo był najbliżej . Mam 3 pytania co do tej postaci:
1. Czy rot zadaje nam takie same obrażenia czy np. jakiś % z obrażeń?
2. Czy na rota jest jakiś hotkey? np: hook - t. (pisze że r ale nie włącza się)
3. I czy ktoś mógłby dac jakieś porady w używaniu hooka?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Śro 14:29, 28 Mar 2007 |
|
1. Rot zadaje nam i przeciwnikowi po 0.75x 25/50/75/100 damage.
Jeżeli mamy Flesh Heap na 4 levelu to mamy około 33% odporności, a więc wtedy przeciwnik (ktory ma tylko 25% odporności) dostaje więcej niż my. Jeżeli mamy zmaksowany Flesh Heap i 6x HoT to praktycznie nie dostajemy damage.
Jeżeli mamy hood of Defiance to mamy około 45-48% odporności, z flesh Heap (ale trzeba to zestackować) mamy 55-57% (nie liczę tego w tej chwili, liczby są tylko dla orientacji).
Przeciwko Maginie z Mana Shieldem zadajemy o około 55% mniej damage z Rota, z Mana Shieldem zestackowanym z hoodem - około 75% mniej (mniej niż napisane w skillu rzecz jasna).
2. Na Rota jest/byłby hotkey - R. Niestety jakiś idiota w polskiej wersji językowej postanowił "R" dac na ruch, więc domyślam się że grasz w polską wersję.
3. Trzy porady: 1) poznać dobrze mapę 2) dużo ćwiczyć 3) nauczyć się przewidywać ruch przeciwnika.
EDIT: Skoro tak dobrze trafiłem te liczby to znaczy że jak na studenta historii z matmą u mnie jeszcze nie jest tak źle
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Casc dnia Śro 20:41, 28 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 19:19, 28 Mar 2007 |
|
Ad.3
4) Wpisać na youtube "Dota Pudge" i obejrzeć kilka filmików jak goście wymiatają tym herosem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Śro 20:38, 28 Mar 2007 |
|
1.Dokładne liczby to:
a)Z samym hero resistance 25%
b)Z Flesh Heap 37%
c)Z samym Hood of Defiance 47.5%
d)Z hood i heap STACKOWANYM* 55,9%~56%.
*Stackowanym - stackują się tylko wtedy, gdy złożysz hood przed pierwszym pkt w heap.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kash
First blood
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:40, 28 Mar 2007 |
|
Super odpowiedzi wielkie dzięki dla wszystkich. Mam jeszcze ostatni problem, nie wie ktoś jak utawic żeby działał ten hotkey do rota bo to niesamowicie wkurza...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|