Autor |
Wiadomość |
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:01, 02 Cze 2010 |
|
Ten stack odporności na magię to jest 'zmieniony' już od daaawna. Rok jak nie więcej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
drozdzov
First blood
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:50, 02 Cze 2010 |
|
Właśnie czytałem, że to zmienili dlatego postawiłem na taki build, a co do bracków to wole je złożyć jako dodatkowy boost do siły jako, że Rot sporo odbiera to by go utrzymać trzeba spro HP
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drozdzov
First blood
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:51, 02 Cze 2010 |
|
A i jeszcze BKB dopisałem "jeżeli gramy przeciwko naprawdę silnym nukerom"!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:59, 02 Cze 2010 |
|
Zamiast BKB lepiej by ci było złożyć Pipe jeśli grasz na nukerów. BKB chroni cię przez tylko 10 sekund i z każdym użyciem maleje a pipe działa ciągle;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drozdzov
First blood
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:06, 02 Cze 2010 |
|
A to też prawda . To zaraz zmienię
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drozdzov
First blood
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:22, 02 Cze 2010 |
|
Wszystko poprawione. Dzięki za rady. Mam jeszcze pytanie: jak wygląda mój poradnik, czy jest czytelny i sama jego budowa jest dobra, bo to mój pierwszy Z góry dzięki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:15, 02 Cze 2010 |
|
Mi się podoba;) Chociaż mógłbyś bardziej skupić się na rzucaniu hooków. Jak znajdziesz jakaś chwilę warto porobić i powklejać screeny miejsc skąd najlepiej rzuca się hooki czy coś w tym stylu. Gra Pudgem to głównie hooki dlatego to może pomóc początkującym. Są też pewne "triki" przy hookowaniu które warto znać. Na przykład godne uwagi jest zakręcanie hooka. Dobrze jak byś pokazał i opisał jak to się robi. Pamiętaj - im więcej treści i pomocnych wskazówek tym lepszy będzie poradnik.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drozdzov
First blood
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:17, 02 Cze 2010 |
|
Yyyy co do trików to nie mam zielonego pojęcia o żadnych A miejsc to nie chciałem opisywać bo nie mam screenów, ale chętnie przyjmę je od Ciebie lub kogoś innego ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:18, 02 Cze 2010 |
|
Hah! Ja teraz nie mam nawet kompa a ty mi o screenach xD
@Down
Dysk poszedł i z telefonu pisze;) Ale już oddałem na gwarancję i niedługo wracam!^_^
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brpp dnia Śro 21:32, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
drozdzov
First blood
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:28, 02 Cze 2010 |
|
xD a co się stało? I skąd piszesz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:52, 02 Cze 2010 |
|
1 - Hook curving (zakrzywianie haka)
Nasz hak może się odchylić od zadanej trajektorii o jakieś 10-15 stopni (edit: przemyślałem i to chyba jest nawet 30 stopni). Jak to zrobić? Nic prostszego - Rzucamy hak i w odpowiednim dla nas momencie robimy Rzeźnikiem krok w bok. Hak wtedy się zakrzywi. Przydatne przy wyciąganiu z creepów. Łatwiej też zahaczyć uciekającego bohatera, który będzie próbował uników.
2 - Creep abusing. Twój przeciwnik siedzi za creepami myśląc, że jest kozakiem i go nie złapiesz? Haha. Wszystko czego potrzebujesz to wykorzystać (nie seksulanie) biedne maleństwa. Do dzieła! Pierwszy i chyba najprostszy sposób - obczaić sobie creepa który zaraz padnie, wyczuć moment i walnąć w niego hakiem. Jeżeli jesteś dobry w liczeniu, to creep padnie tuż przed hakiem i jedyne co przeciwnik będzie mógł zrobić to powiedzieć 'wtf?' i czekać na respawn.
Druga opcja to przewidywanie ruchów creepów. Na przykład, widząc umierającego (ostatniego) creepa z naszej fali wiesz, że za chwilę przeciwne ghule, czy tam drzewa, ruszą do przodu. Bohater przeciwnika może w tym momencie troszkę zaspać. Łatwa zwierzyna.
3. Outmindaming. To już jest bardziej skomplikowane. Walcząc przeciwko jakiejś Potmie, Maginie, czy też Morphlingowi warto pamiętać o ich blinku. Jeżeli przeciwnik to idiota, nie ma co się głowić, tylko go zabić. Jeżeli wykazał się jakimiś zdolnościami - myślimy. Może zamiast ragehooka warto zrobić agresywne natarcie z rotem, poczekać na ich ucieczkę i wtedy haknąć? A może dobrym pomysłem jest specjalne celowanie hakiem w siną dal, aby przeciwnik odruchowo na dźwięk i animacje hooka uciekł w tył i wpadł prosto w nasze sidła? Niech Twoje doświadczenie tutaj zadecyduje.
4. Easy hooks abuse. Cóż to takiego? Ano każda taka sytuacja, kiedy masz 100% łatwy hak. Euls, stun, szakle, cokolwiek. Warto wtedy popracować nad pozycją, wyczekać odpowiedni moment (a nie haczyć w połowie stuna) i dziabnąć. Z ciekawszych sytuacji, bardzo irytujące (przeciwnika) jest łapanie teleporta, a mianowicie policzenie czasu i rzucenie haka idealnie w teleportującego się pod wieżę przeciwnika.
5 (bonus) Tower abuse. Moja ulubiona technika w early. Robimy tak, żeby wciągnąć przeciwnika w zasięg towera. Zadajemy wtedy mnóstwo dodatkowego dmg i niszczymy przeciwnika jak chcemy. Polecam szczególnie na 1-3 lvl
Co do samych miejsc do hookowania - osobiście uważam to za nonsens. Każde miejsce jest dobre do zahaczenia. Nie warto wbijać się w schematy i czaić się na górce bądź w krzakach przez 10 minut. Należy pamiętać, że przeciwnik też może znać te miejsca i być przygotowanym. Element zaskoczenia przy haku jest bardzo ważny. Inaczej można go łatwo uniknąć (chyba, że Pudge gra jak ciota i nie trafia haków, co skutkuje tym, że mój krok unikający skutkuje wlezieniem prosto w nietrafionego hooka - pozdrawiam nubów z pubów).
Mógłbym narobić screenów i filmików... Ale nie o to chodzi. Bierz Pudga i graj. Nie bój się kombinować. Zawsze myśl. Ale też nie popadaj w skrajności. Nietrafiony (ale rzucany z pomysłem!) hak zawsze jest lepszy niż nie rzucony w ogóle.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Andryij dnia Czw 10:38, 03 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
drozdzov
First blood
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:32, 02 Cze 2010 |
|
Ponowne dzięki! Nie wiedziałem, że się tak da;] A co do miejsc to chyba prawda, bo np. dobrym miejscem jest na MID stać po jednej stronie rzeczki i ściągnąć z drugiego jej brzegu przeciwnika, ale wystarczy, że creepy wejdą kawałeczek za daleko i wszyscy Pudziana zobaczą i najprawdopodobniej albo uciekną albo załatwią. A co do trików to wlepię to do mojego poradnika.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drozdzov dnia Śro 22:35, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|