Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pugna, the Oblivion Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kkeld
Dominating
Dominating



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Sob 22:52, 19 Maj 2007 Powrót do góry

Image

1.0 Wstęp - storylane, pros&cons, stats&skills
1.1 Skill&item build
1.2 Jak grać? Lvl 1-7

1.0 Wstęp

"Zmuszony do powrotu ze świata umarłych, jedynie z niewielką wiedzą na temat swojego istnienia Pugna tworzy naprawdę przerażający widok. Odkrywając arkana nekromanckiej magyi znajduje przyjemność po przez wysyłanie swoich wrogów w pełne bólu wymiary, zwiastując ich powrót wybuchem przeklętej energii. Ci, którzy przeżyli starcie z samą trwogą często opowiadają ze strachem w oczach o tym jak Oblivion wysysa życie ze swych wrogów zwracając sobie cząstkę życia."

Pros&cons
+Przydatny w każdym momencie gry
+Świetny spell, zadający dobry damage na dużym obszarze o małym cd
+Najwyższy int gain per lvl [+4]
+Całkiem nieźle sprawdza się w roli tanka, bohater bardzo wszechstronny
+Duży base ms [315]
-Dość podatny w early game na massowy spam spelli
-Mały str i koszmarnie mały agi gain nawet jak na castera
-Trudny w grze, więc raczej nie polecam się zniechęcać, gdyż wiele zależy od naszego teamu, ale i od nas

Stats&Skills

Str 17 +1,45
Agi 16 +1,0
Int 26 +4,0

ImageNetherBlast

Tworzy serię wstrząsów z innego wymiaru, zadając obrażenia jednostkom i budynkom.

Level 1 - Deals 100 damage to units in an area.
Level 2 - Deals 175 damage to units in an area.
Level 3 - Deals 250 damage to units in an area.
Level 4 - Deals 325 damage to units in an area.

Cooldown: 5.5 seconds.

Level 1: 85 mana, 6 sec cooldown.
Level 2: 105 mana, 6 sec cooldown.
Level 3: 125 mana, 6 sec cooldown.
Level 4: 145 mana, 6 sec cooldown.

ImageDecrepify

Pugna zaczarowuje wybraną jednostkę, wysyłając ją na drugi plan przez krótki okres czasu, co redukuje zdolność poruszania się o 50%, a także uniemożliwia atak. Dotknięta jednostka otrzymuje zwiększone obrażenia od magii o 44%.

Level 1 - 2 seconds.
Level 2 - 2.5 seconds.
Level 3 - 3 seconds.
Level 4 - 3.5 seconds.

Cooldown: 13/11/9/7 seconds.

Level 1: 100 mana, 13 sec cooldown.
Level 2: 100 mana, 11 sec cooldown.
Level 3: 100 mana, 9 sec cooldown.
Level 4: 100 mana, 7 sec cooldown.

ImageNetherWard

Ustawia Nether Ward'a, który uniemożliwia herosom przeciwnika regeneracje many, a także dotyka ich efektem Rozbłysku Many przy rzuceniu zaklęcia. Trwa 25 sekund. Kazdy poziom zwiększa efekt działania Nether Warda, Rozbłysku Many, a także otrzymanych obrażeń.

Cooldown: 35 seconds.

Level 1: 80 mana, 35 sec cooldown.
Level 2: 80 mana, 35 sec cooldown.
Level 3: 80 mana, 35 sec cooldown.
Level 4: 80 mana, 35 sec cooldown.

ImageDrainLife

Pugna przyzywa potężne zaklęcie wysysające życie z ofiary.

Lasts 9 seconds.

Level 1 - 95 hit point drain per second.
Level 2 - 140 hit point drain per second.
Level 3 - 185 hit point drain per second.

Cooldown: 22 seconds.

Level 1: 125 mana, 22 sec cooldown.
Level 2: 175 mana, 22 sec cooldown.
Level 3: 225 mana, 22 sec cooldown.

1.1 Skill&item build

Skille

Nether Blast

Podstawowy skill w każdym buildzie Pugny. Stosunkowo tani w manie (oczywiście dla Pugny, który ma jej mase). Dobry zasięg, niski cooldown i piękny damage (jest to jeden z tych spelli, który do czasu pozwala ci zabijać ranged creepa bez atakowania fizycznie). Rani także budynki (na 4 lvlu jest to 100 damage czyli całkiem nieźle, zwłaszcze kiedy chcesz spushować ostatnią wieżę - z Blastem dzieje się to o wiele szybciej). Blasta zaczynamy używać od lvlu nr 3, jednak raczej zachowawczo - tak, aby zostało trochę many na wyższe poziomy. Przy używaniu tego skilla pojawia się krąg, którym wskazujesz gdzie ma zostać scastowany (jak przy Silence). W przeciwieństwie do Silence, Nether Blast ma niższy zasięg przez co castowanie go jest trochę trudniejsze bo naszym zadaniem jest objąć 2 herosów przeciwnika oraz jak najwięcej creepwave. Generalnie jest to możliwe w momencie kiedy spell zostanie rzucony od razu (Pugna nie będzie musiał biec, aby go rzucić bo np ustawiliście centrum za daleko). Twoi przeciwnicy zostają pozbawieni czasu na reakcję. Jeżeli gonisz przeciwnika to robisz dokładnie odwrotnie - musisz przewidzieć gdzie pobiegnie i rzucić spella tak, aby okrąg zaczynał się w miejscu, gdzie stoi przeciwnik, a kończył się dużo dalej. Jest to trudne, ale do nauczenia się, chociaż robi się dużo łatwiejsze przy Decrepify czy Guinsoo.

Decrepify

Nasz skill do ofensywnej części builda. Bardzo tani w manie i ma dość duże zastosowanie. Nie tylko aby zwiększyć damage reszcie twoich spelli, ale też po to, aby wyłączyć przeciwnika na 3,5 sekundy i zrobić to znowu po upływie cooldowna - nieocenione w 5v5 kiedy robisz to głównemu ddkowi oppa. Bardzo dobre przy gonieniu. Jak wrzucisz Deceprify to twoja szansa trafienia Blastem rośnie do jakichś 100% [po prostu jesteś w stanie dobiec i rzucić Blasta w środek, tak aby przeciwnik nie zmylił cię nagłym zwrotem]. Świetnie combuje się z Drainem w momencie gdy jakiś cwaniak podleci do ciebie z chęcią zabicia. Nawet mając 1/2 hp jesteś spokojnie w stanie rzucić Decrepify, Ultimate [które pozbawia go 1/3-1/2 życia swoją drogą] i Blasta. Wtedy możesz zacząć gonić bo role zazwyczaj się odwracają Smile

Nether Ward

Nasz najważniejszy skill. Głównie do mid/late game, chociaż w buildzie defensywnym robimy go znacznie wcześniej. Ogromny zasięg i takież korzyści. Trzeba znać kilka spotów jeżeli chodzi o ustawianie warda, gdyż daje on dość dużo [bodaj 80] golda za zabicie, a poza tym nie chcemy, żeby opponent nam zabił 6stego gracza w walce.

Drain Life

W końcu ultimate. Wbrew pozorom nie jest to najprzydatniejszy skill Pugny ze względu na channel, jednak wystarczająco przydatny, aby go używać. Ma duży zasięg, więc można scastować na uciekającego opponenta, pięknie dziala z disable typu Shackless czy Fiend's Grip, pozwala ci nie schodzić z linii jeżeli tylko użyjesz go na dowolnym mobie przeciwnika, doskonale działa z Decrepify i nie raz ratuje ci w ten sposób skórę.

Dobrze, mamy więc bohatera, którego można rozwinąć na tyle sposobów, że palców u 1 ręki wam na pewno nie starczy czyli śmialo w sumie całkiem sporo. Wymaga on treningu i znajomości samej gry, aby zawsze wybrać ten właściwy build. Generalnie jeżeli chodzi o skille to ja praktykuję dwie drogi.

Skills nr 1:
1. Nether Blast
2. Decrepify
3. Nether Blast
4. Decrepify
5. Nether Blast
6. Drain Life
7. Nether Blast


Jest to build agresywniejszy, stosowany na typowe linie składające się około 2 możliwości nukowania. Nether Blast służy do straszenia przeciwnika, gdyż przy naszym int gainie możemy pogodzić mane z jego spamowaniem. Decrepify to typowy spell na killa. Ma on stosunkowo wysoki CD, więc nie używamy na lvlu 1. Drain life to nasze ulti, które w tej fazie gry służy bardziej jako life gainer niż killer. Po wymaksowaniu dwóch spelli dalsze punkty wydajemy na Nether Warda, który pokaże swój potencjał w mid/late game. Oczywiście nie zapominamy o ultimate.

Skills nr 2:
1. Nether Blast
2. Nether Ward
3. Nether Blast
4. Nether Ward
5. Nether Blast
6. Drain Life
7. Nether Blast


Ten build to raczej defensywna wersja. Polecam na linie grające na wiele nuków czyli herosi typu Tiny, Earthshaker czy Leshrac (na tego ostatniego wyjątkowo skuteczne). Tutaj Ward pomoże nam pushować nawet w okresie early/mid game.


Który build lepszy? Właściwie to nie da się powiedzieć dopóki nie zobaczysz przeciwników. Nie możesz nastawiać się na build przed upływem 1:30 bo nie wiesz kogo będziesz miał na linii. Czego nie polecam u Pugny to statów. Ten heros potrzebuje swoich spelli jak najszybciej, a każdy punkt w statsy tylko to opóźnia.

Items

Nie jest ważnym czy zagramy ap czy ar czy cokolwiek innego. Moim pierwszym itemem jest zawsze:
Image

Daje on niezbędny na początku regen i mały stats bonus. Jeżeli graliśmy ap to nie złożymy tego od razu, więc kupujemy po prostu RoR + Branch.

Kolejność itemów kupowanych przeze mnie:
ImageImage
ImageImage
ImageImage

To jest podstawa. Musisz kupić te itemki ze względu na wzrost zdolności przetrwania naszego Kościejka, a także brak zmartwień o mane.

Dalej:
ImageImage
Image

Tak wygląda mój ulubiony item build do Pugny i ten stosuję najczęściej ze względu na bardzo duże szanse przetrwania w walce 5v5, co owocuje scastowaniem wielkiej ilości spelli = zadaniem takiejż ilości damage.

Inne opcje:

Image

Necronomicon - bardzo dobry item dla większości casterów jeżeli chodzi o support. Aura czyni cię jeszcze szybszym, a mana burn za 300 jest dobrym pomysłem nawet w late game vs niektórzy bohaterowie. Nie mówiąc już o przydatności w wykrywaniu niewidzialnych dziadów.

Image

Lynken's Sphere - daje nam wszystko czego potrzebujemy: więcej życia i many, regeneracje oraz blokuje 1 nuke podczas walki, co przydaje się podczas pościgów czy 5v5.

Image

Aghanim's Scepter - podwaja skuteczność naszego ultimate, a także bardziej tankuje naszego herosa. Polecam tylko na niektóre matchupy, w których nie zablokują ci ulti tak często bo czasami lepiej po prostu kupić drugiego HoTa...

Image

Hood of Defiance - dobry tylko na mass casterów czyli wtedy kiedy grasz vs Leshrac czy Zeus albo Lina. Lepiej składać w late game kiedy te 33% to naprawdę dużo bo w early i tak masz mało życia, aby Hood dawał poważne korzyści.

Czego nie składamy

Image

Dagon - item o nikłej przydatności w grze zespołowej, który tak właściwie sprawdza się tylko na Docu, a i to do czasu. Pugna dopala Dagona, ale moim zdaniem lepiej złożyć +250hp/team niż +400damage/1 target. Koszt Dagona i Mekanasma jest dosyć podobny (ba, Mekanasm jest tańszy!)

Image

Buriza i inne damage itemy - Nie, nie i jeszcze raz nie. Pugna to nie wojownik i nigdy wojownikiem nie będzie. Faktycznie ma ogromny damage z Guinsoo itp, ale ma potwornie niski agi gain. Poza tym ten bohater to głównie disable i support, a nie dps.

Image

Eye of Skadi - Nie składam bo HoT daje więcej hp, Scepter daje może i mniej, ale podwaja działanie ultimate, Pugna nie potrzebuje frostować skoro ma Decrepify, które równie skutecznie zwalnia, Eye of Skadi to diabelnie drogi item.

Jak grać? Lvl 1-7

Nie będę opowiadał jakie itemy musicie mieć na jakim lvlu bo każda gra ma swoje indywidualne tempo i wszystko zależy od twojego creep/deny skilla oraz o ilości killi jakie jesteś w stanie wyciągnąć w early game. Zacznijmy może od początku... Wybrałeś bądź wylosowałeś Pugne, więc pierwsze co musisz zrobić to kupić Headdress of Rejunevation. Wybieramy bottom lane u Sentinela bądź top u Scourga (masz mało życia początkowo, a po złożeniu Bracerów będziesz w stanie przejać inicjatywe i zamienić linie broniącą się w linie pushującą) W każdym razie po wpisaniu -di idziemy pod naszego 2nd towera, aby poblokować creepy. Masz duży ms, więc powinno być to dość łatwe. Jeżeli opanowałeś dobrze blok to puszczaj ranged creepa przed mele, a jeśli jeszcze tego nie umiesz to blokuj wszystko.
W każdym zwarciu creepów Sentinela i Scourga staraj się robić deny i lasthitować, gdyż nie chcesz pushować creepów zbyt daleko od towera. Masz duży ms i duży base damage, więc korzystaj z tego i atakuj też bohaterów przeciwnika (najlepiej tego bez RoRa). Zachowawcza gra na lvlach pierwszych dwóch lvlach to nic dziwnego w tym bohaterze. Na lvlu 3 staraj się castować Nether Blasta (nigdy nie miej 100% w mana poolu poza 1-2 lvlem). Rób to zachowawczo, aby w wypadku ataku móc skontrować przeciwnika.

Atak i obrona zależnie od skilli:

W early game Pugna będzie celem większości ataków ze względu na niskie hp. Twoja rola podczas ataku i obrony przy buildzie ofensywnym wygląda praktycznie tak samo. Dobrze mieć na linii stunera bo wtedy łatwiej trafić Blastem. Mając lvl 4 jesteś w stanie wywołać podobny efekt rzucając Decrepify, a potem Blasta. Oczywiście nie atakujecie jeżeli mają full hp - nie masz wystarczająco many ani argumentów, aby zabić cokolwiek, co ma 100% hp. W obronie podobnie tyle że można zacząc od Blasta bo opp się w niego wpakuje, ponieważ biegnie na ciebie. Jak uciekasz to wrzuć Decrepify - daj sobie większą szansę.

Na wyższych lvlach dochodzi argument Drain Life, który przydaje się w obu przypadkach, ale castujemy go raczej jako finish albo po to, żeby przedłużyć sobie życie. Będąc atakowanym mamy pewność, że przeciwnik rzuci wszystko do walki i nie interruptnie naszego ultimate. Wtedy też decydujemy czy rzucić Decrepify na siebie czy też na przeciwnika (oczywiście jeżeli mamy mane). Powiem tak... jeżeli Drainujesz życie z jednego oppa, a on + jeszcze 1 atakuje ciebie to efekt będzie taki, że w końcu cię zabiją i to wcześniej niż ty wessiesz jednego. W walce 1v1 Drain jest dość uczciwym rozwiązaniem bo razem z Decrepify zwraca ogromne pokłady życia i skutecznie zniechęca wrogów do ataku (jak zaatakują to kłania się schemat Decrepify+Nether Blast i ewentualnie ulti, chociaż nie zawsze bo później lepiej grać tylko systemem Decr + Blast na uciekającego wroga, tak aby na pewno go złapać)

Koniec cz.1

Edit: które itemy składać i których nie oraz analiza skilli.
Edit 2: Replay: [link widoczny dla zalogowanych]

Co dalej? Z kim się lubimy, a z kim nie tak bardzo, inne item buildy, obrazki i replay[e?] no i oczywiście jak grać, żeby nie ginąć za czsto ;P


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Kkeld dnia Nie 15:00, 20 Maj 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:13, 20 Maj 2007 Powrót do góry

Good, build, nigdy nei wiedziałem jak nim grać i dążyłem tylko do Dagona, i Aghanima(Dagon daję wielkie dmg z Decripficy), tylko nie wiem na co ci Buckler, mekanasma też na nim nie widziałem Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 12:50, 20 Maj 2007 Powrót do góry

No nie wiem nie wiem...

Skill build wolę taki:
1. Nether Blast
2. Nether Ward/Decrepify
3. Nether Blast
4. Decrepify/Nether Ward
5. Nether Blast
6. Life Drain
7. Nether Blast

Czemu nie Decrepify na 2 + 4?
Bo następny raz weźmiesz Decrepify dopiero na lvlu ósmym, a między levelem 1 a 2 Decrepify jest różnica 0,5 sekundy za to Ward pomoże w early.


Headdress hmmm... a nie lepiej zostać przy dwóch bracerach?
Ktoś inny w teamie powinien składać Mekansma - np. Lich albo Sarna


To jest tylko moje zdanie, ale nie jestem żadnym tam pro graczem i moge nie mieć racji Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:02, 20 Maj 2007 Powrót do góry

Wiesz że czasami ludzie złożą nawet 4 x mekanasm co da ogólną niezniszczalność jak się będzie odpalać to co chwilę +250 hp, to dużo, prawda??? A headress zawsze leczy naszego ally, i chyba nie powinniśmy zostawać sami na ine, z anszym nikłym hp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 13:26, 20 Maj 2007 Powrót do góry

A nie jest czasem tak, że jak sie ma kilka Mekansmów to po użyciu jednego wszystkie wchodzą w cooldown?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nogrod
First blood
First blood



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin/Poznań(studia)

PostWysłany: Nie 14:09, 20 Maj 2007 Powrót do góry

Sklej: true, 30 sec przerwy miedzye mekansmami teraz jest Smile



KKeld: mam pytanko: widzialem juz odpalania decrepify na sibie i wtedy life drain- chyba wtedy wiecej dostajemy??..czy jest to kontra na normalny dmg?

+ zamist botow na poczatku mozna dagger Smile - bardzo przydatny do wychodzenia/wchodzenia z/do bitwy. + mozna sie blinknac przed stunem np svena czy skel kinga Razz (jak ktos ma taki dobry timing)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kkeld
Dominating
Dominating



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Nie 14:34, 20 Maj 2007 Powrót do góry

Odpalanie Decrepify na siebie to raczej możliwość uniknięcia fizycznego damage, chociaż pewien na 100% nie jestem czy nam to więcej życia nie zwróci. Raczej rzucamy na opponenta, chociaż niejednokrotnie castowałem też na siebie lub swojego partnera (jest w replayu, który zaraz dołączę)

Dagger jest słabszy od BoT bo Pugna biega szybko i nie potrzebuje Blinka do zaskoczenia przeciwnika (jak np Slayer) Warto też znaleźć się w 1 sec w dowolnym miejscu na mapie i przeprowadzić kontre. Generalnie Dagger tak, ale nie na tym hero.

SklejPieroga: jest sporo słuszności w tym co mówisz, ale jak nie walniesz Decrepify na 4 lvlu to zrobisz to później i później będziesz miał go wymaxowanego. Ward zaczyna fajnie działać na 3 i 4 poziomie. Na pierwszym lvlu ma słaby damage i mały zasięg, co czyni go łatwym celem dla przeciwnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:43, 20 Maj 2007 Powrót do góry

Heh, dobry jest decripfixy an voida, pod chrono.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korin
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:48, 20 Maj 2007 Powrót do góry

Jak konkretnie działa Decrepify? Daje 40% podatności na spelle? Czyli że jakbym walnął Dec, a po tym Nether Blast, to bym miał +40% dmg z nethera?
Jak działa przy rzuceniu na siebie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kkeld
Dominating
Dominating



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Nie 15:01, 20 Maj 2007 Powrót do góry

Rzucając na siebie działa tak samo jak na opponenta - dostajesz więcej damage magicznego, nie dostajesz fizycznego. Nie zwiększa też imo skuteczności działania magii pozytywnej (przynajmniej nigdy nie zauważyłem jakichś większych mekanasmów itp)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Animaes
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:04, 24 Sie 2007 Powrót do góry

1.Rzucając Decrepify na siebie, automatycznie też się zwalniamy?
2.Kiedy Kheld dokończy poradnik? Razz
3.W jakich sytuacjach stawiamy warda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:56, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Dokończony poradnik, an dota.pl, tutaj kkeld nie zagląda nie zauważyłeś? Jak, wróg ma mass casters, w takim niewidocznym miejscu, tak zwalniamy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Nie 12:14, 26 Sie 2007 Powrót do góry

Do Animaes:

1. Slow działa na każdego, ale przeciwko DPS hero 3.5 sec. slowa dają też 3.5 sec niezniszczalności

2. (odpowiedź wyżej)

3. Nie kiedy tylko GDZIE go stawiamy. Jak czujemy że zbliża sie bitwa stawiamy warda w krzakach, na klifie, raczej na miejscy trudnym do zauważenia dla przeciwnika. Dobrze postawiony ward może zadecydować o wygranej bitwie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tuxedo Kamen
First blood
First blood



Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:33, 22 Kwi 2008 Powrót do góry

Bardzo podoba mi się ten poradnik do Obliviona. Dał mi wiele wskazówek, choć niekoniecznie wszystkie mogą się przydać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PIWOSZ
First blood
First blood



Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:51, 07 Maj 2008 Powrót do góry

jesli chodzi o mnie to serce dla oblivona to beznadziejny item!!!! on jest na inteligencje nie na sile!!
najlepiej to Aghanim's Scepter i Lynken's Sphere co daje nam ulepszone ulti i blok czara aha i mozna dragona na 5 poziom Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amazing
First blood
First blood



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:17, 09 Maj 2008 Powrót do góry

Lol. Sorki ale to co napisałeś PIWOSZ to jest idiotyczne. HoT to podstawa do jakiejkolwiek gry, ponieważ Pugna ma malutko HP i jak nie masz hota, to w lesie spotykając się z Liną/Zeusem/Nerubem/Tinym i innym Combo hero masz pewną śmierc. However, w CW HoTa pugna i tak nie zlozy, bo od mid game ginie juz zbyt czesto, a podstawą wtedy jest Guinsoo/Necronomicon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ash16
First blood
First blood



Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Sob 22:57, 07 Cze 2008 Powrót do góry

przepraszam ze sie wtrace ,ale ja daje cos takiego travelki ,dagon,aghanim i jesli chcesz wiedziec amazing pugna nie ma byc tarcza czy jakims tankiem on ma zabijac,hamowac przeciwnika i tyle na late game mozna dac mu hota ale i tak nie radze,a i jeszcze wzmacnia sie atrybuty a nie wady ja tak zwykle robie i mam dobry wynik pozniej w late game

P S Za to bardzo dobry przewodnik prosto i na temat niezle


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ash16 dnia Sob 23:00, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Sob 23:29, 07 Cze 2008 Powrót do góry

W grach publicznych Dagon na pewno się może przydać, ale w grze z drużyną to raczej Mekansm z Guinsoo i Boots of Travel. Nie więcej, ponieważ Pugna co prawda na kiepski farming nie może narzekać, ale właśnie dlatego powinien zaopatrywać drużynę w wardy (Observery i Sentry).

Na początku gry jeszcze Pugna może sobie poszaleć (mam gdzieś replay z takim szalonym Pugną, co się tak sfarmił że nawet poszedł w MKB i ownował jak chciał - ale była to gra publiczna, więc takie rzeczy się zdarzają).

W dalszej fazie gry Pugna jest potrzebny do postawienia Warda, ewentualnie do slowa na przeciwnika oraz do obrony bazy/pusha, w bitwach, ze względu na kiepskie HP nie będzie się czuć najlepiej. Jeśli mimo kupowania wardów mamy już BoT, Meka i Guinsoo to możemy sie zająć ulepszaniem naszego nędznego HP (ale wiele z tego nie wyjdzie), najlepiej kupując Point Booster i 2x Vitality Booster (lub na odwrót, teoretycznie możemy w 100 minucie sobie złożyć to Skadi). W każdym razie gdy mamy dwarazy Vitality i raz Pint, to gdy się gra przedłuża, kupujemy sobie Energy, potem Messerchmids Reaver ALBO Mystic Staff i wreszcie składamy HoT.

Dobry Pugna w bitwach early-mid game może tak namieszać, że gra się skończy w 40 minut, zwłaszcza jeśli złoży Mekansm w rekordowym tempie. Ward maksowany jak najszybciej będzie zmuszał przeciwników do szybkiego odwrotu (i może czasem nam przynieść przypadkowego fraga lub dwa).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:45, 08 Cze 2008 Powrót do góry

Moje trzy grosze:
Skillbuild: Nether Blast/Nether Ward, potem 1 lvl Decre, ulti na 10, 11.
Jak grać? 2 lvl Warda tak miesza w linii, że szok. Granie na Decre+Blast nie sprawdza się przeciwko dobrym ranged, etc.
Poza tym, Pugna to nie jest carry/hero killer, raczej warbitch/babysitter. A co jest najgorszym wrogiem carry hero w early game? Nukerzy. Jaki jest sposób na nukerów? Ward. Proste.
Co do przedmiotów, tutaj nie mam jakiegoś określonego schematu - po prostu idę z nurtem gry Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)