|
|
Autor |
Wiadomość |
Emhyr var Emreis
Veteran
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 3:54, 11 Mar 2009 |
|
Dobra, może i nie jestem doświadczonym graczem (ba raczej noobkiem), ale trafiło mi się ostatnio parę razy na randomie zagrać Raijinem, którego de facto nikt w ap nie bierze. To będzie mój pierwszy post typu poradnik więc proszę o wyrozumiałość i konstruktywną krytykę (znaczy się dziękuję z góry za posty typu "gówno prawda" ale te typu "tu powinieneś zrobić tak a nie tak" są bardzo mile widziane).
Tak więc po kolei:
Strength: 17+1,5
Agility: 22+1,8
Intelligence: 23+2,6
ms: 295
ar: 500
hp: 473
mana: 299
No to tak po kolei skille jakie nasz misiek posiada:
Static Remnant
Raijin creates a remnant of himself containg his essence. The Static Remnant will release its stored energy whenever an enemy unit comes near it. Lasts up to 12 seconds.
Level 1 - 140 Damage.
Level 2 - 180 Damage.
Level 3 - 220 Damage.
Level 4 - 260 Damage.
Cooldown: 4
Manacost: 70/80/90/100
Level 1: 70 mana, 4 sec cooldown.
Level 2: 80 mana, 4 sec cooldown.
Level 3: 90 mana, 4 sec cooldown.
Level 4: 100 mana, 4 sec cooldown.
Tworzymy coś na kształt elektrycznej wersji siebie w miejscu w którym stoimy, jeśli ktoś z przeciwników się zbliży wybucha i rani wszystkich przeciwników wkoło. Bardzo mały cooldown, skill dobry zarówno przy ucieczce jak i przy tłuczeniu creepów.
Electric Vortex
Storm focuses his energy to rip open vortex drawing an enemy to it. This process slows the Storm Spirit down for a brief period.
Level 1 - Pulls 100 units over 1 second.
Level 2 - Pulls 150 units over 1.5 seconds.
Level 3 - Pulls 200 units over 2 seconds.
Level 4 - Pulls 250 units over 2.5 seconds.
Cooldown: 20
Manacost: 100
Level 1: 100 mana, 20 sec cooldown.
Level 2: 100 mana, 20 sec cooldown.
Level 3: 100 mana, 20 sec cooldown.
Level 4: 100 mana, 20 sec cooldown.
Tym skillem ściągamy przeciwnika w swoją stronę - przydatny skill teamowy powstrzymujący ucieczkę.
Overload
Storm Spirit becomes overloaded with electrical energy whenever he casts a spell. The charge is released on his next attack as an electrical burst, dealing damage and slowing nearby units.
Level 1 - 30 Damage.
Level 2 - 45 Damage.
Level 3 - 60 Damage.
Level 4 - 75 Damage.
Passive
Po każdym użyciu czaru do następnego ataku dodawany jest damage, a także spowolnienie. Skill pasywny. W połączeniu z remnantem błyskawicznie czyści creepy. Przydatny także przy pogoni za oppem z niskim hp.
Ball Lightning
Storm Spirit becomes enveloped with energy, losing his physical form, and travels until he depletes his mana or reaches his target. While in this form, he deals damage to nearby units based on how far his electrical form has traversed. Damage, speed and area of effect improves per level.
Passive.
I to jest nasze imba ulti Zamienia miśka w elektryczną błyskawicę. Świetny skill zarówno do ucieczki jak i do pogoni - nikt nie jest w stanie nas dogonić, my dogonimy każdego. Poza tym zadaje damage zależny od tego jak długo podróżujemy w takiej formie. Ogranicza nas tylko ilość many ... i co najważniejsze nie ma cooldowna
Wszystkie skopiowane z innego forum (przyznaję się bez bicia:P) więc po anglikańsku (już dorzuciłem opis po polsku).
No to teraz przejdę do tego o czym chciałem pisać, a mianowicie do rozdziału skili oraz stylu gry.
Remnanta i overloada bierzemy na zmianę, no i oczywiście ulti przy każdej możliwej okazji. Vortex w pozostałych wypadkach (tak wiem że jest to skill teamowy ale nasz misiek nie jest od ubijania hero bo się do tego nie nadaje - generalnie dość szybko bierzemy vortexa na 1lvl i więcej go na dłuższy czas nie potrzebujemy).
Skillbuild:
Remnant - 2,3,5,7
Vortex - 1,12,13,14
Overload - 4,8,9,10
Lightning - 6,11,16
Teraz co do itemków -
1. Numero uno to przede wszystkim orchid - łatwo się składa (3x), daje duuuży regen many bez której się do niczego nie nadajemy i silenca który wkurza oppów (generalnie na początek bierzemy tylko sobi i tangosa - bracerki i inne nie są nam niezbędne, choć na pewno nie zaszkodzą - w końcu od 6 lvl jeśli mamy łeb na karku to i tak spierdzielimy);
2. Następnie butki (jeszcze zanim złożymy orchida), które przerabiamy do woli albo w PT albo BoT (do wyboru w końcu nasz misiek to i tak chodzący telepek);
3. Następnie bierzemy HoTa (za to mogę zostać pojechany przez innych forumowiczów ale moim zdaniem to wszystko ułatwia - nie jesteśmy od ubijania innych a nas niestety nie jest trudno ukatrupić, lecz z Hotem możemy długo być w trasie );
4. Kolejny itemek który nam jest przydatny to shiva (broń boże aghaim - nic nam nie daje a jest cholernie drogi);
więcej prawdopodobnie nie damy rady złożyć bo się gra skończy, choć nasz misiek to kopalnia złota, ale jeśli gra się wydłuży to proponuję coś do damage (stygian) lub guinso (z naciskiem na guinso) które pewnie przyda się do teamu.
jeszcze może się nam gem przydać (choć porozstawiane wardy lepiej się sprawdzają, bo jak zobaczą że masz gema to od razu chcą cie wszyscy ubić )) do dobijania uciekających windwalkerów - o tak nam to nawet bone nie spierdzieli.
A teraz o naszej roli w teamie:
misiek NIE NADAJE SIĘ do walki 1vs1 - on jest od szybkiego pushowania towerów - gdy już złapiemy 6 lvl jesteśmy bardzo szybko w stanie niszczyć towerki oppa poprzez rozwalanie w sekundę creepów - standard - lightning(ulti)+remnant=nie ma creepów, idziemy stadem dalej (i tak do zaj... nawet w późniejszej fazie).
Ulti pozwala nam prawie zawsze uciec (w razie czego można jeszcze sobie awatara zrobić, ale raczej w większości przypadków nie jest to konieczne).
Kolejna nasza rola to dobijanie oppów - nam nie są w stanie uciec, zawsze ich dogonimy nawet wspomnianego wcześniej bona na windwalku) .... i nic poza tym. Nie nadajemy się do otwartej walki bo nas zatłuką - nie mamy szczególnie przydatnych skilli do walki, no co najwyżej spowolnienie z overloada lub vortex ale tylko to - resztą oppów nie ruszymy (no chyba że ulti przez pół planszy ).
To jeszcze kilka słów o tym kogo nie lubimy i go unikamy, a kto jest mile widziany w naszym teamie.
Wrogowie:
Przede wszystkim wszelkiego rodzaju hexerzy (uniemożliwiają nam ucieczkę za pomocą ulti).
Stunerów też nie lubimy ale są do przeżycia, bo tu zazwyczaj zdążymy się w porę wycofać.
Wrogiem nr 1 miśka jest Rhasta - walnie nam hexa, otoczy wardami, po czym złapie w siatkę i już nas nie ma :/
Wróg nr 2 to Lion - impale+hex+(jeśli jeszcze potrzeba)ulti i też nas nie ma :/
Sprzymierzeńcy:
Wszelkiej maści damage dealerzy (możemy wtedy szybko dogonić uciekającego oppa i go dobić, w late game nawet jeśli jest na sąsiedniej linii to i tak powinniśmy sięgnąć naszym ulti) oraz tanki, które skupiają na sobie uwagę przeciwnika a nam pozwalają w tym czasie podniszczyć wieżyczki. A i zapomniałbym jeszcze o Silencerze, który czasami jest w stanie jako jedyny uratować nam skórę.
No i na razie generalnie tyle z mojej strony. Dodam jeszcze tylko to że pomimo tego że jestem noobek tym buildem udało nam się wygrać ze sporo bardziej doświadczonymi przeciwnikami (właśnie głównie dzięki stormikowi) pomimo statsów w killach 8-28 na naszą niekorzyść (niestety nie zapisałem repka )
Konstruktywna krytyka mile widziana
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Emhyr var Emreis dnia Śro 17:02, 11 Mar 2009, w całości zmieniany 7 razy
|
|
|
|
|
|
[]-[]eniusSs
First blood
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 7:27, 11 Mar 2009 |
|
jako ze ja tez nie jestem za bardzo doswiadczony, to nie bedzie to krytyka. Nie chodzi mi tu o sam skillbuil bo o gustach sie nie dyskutuje (a skoro wygrales nim kilka gier to nie moze byc taki zly). Chodzi mi o samą formę. Po 1. tłumaczenie skilli na polski - konieczność
Po 2. Mógłbyś dodać obrazki to itemów, i napisać item build troche mniej chaotycznie
Po 3. Dodaj skill build
Po 4 (mniej ważne) . Jakieś kolorowe czcionki żeby milej się czytalo
Życzę powodzenia w pisaniu kolejnych poradników ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Emhyr var Emreis
Veteran
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:04, 11 Mar 2009 |
|
Poprawiłem wedle zaleceń )
Mam nadzieję, że teraz wygląda troszkę lepiej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tofik
First blood
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:27, 11 Mar 2009 |
|
Dobry poradnik fajnie mi sie tym hero grało choć z deka HoT mi nie pasuje;p. Ja bym go raczej zastąpił Bloodstonem.. Hp,Mp i regen czegóż więcej można chcieć?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
[]-[]eniusSs
First blood
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:52, 11 Mar 2009 |
|
Emhyr var Emreis myśle że jak na pierwszy poradnik, teraz jest naprawdę super gratuluje i powodzenia na przyszłość
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
NewDoTAPlayer
Fresh Meat
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:23, 11 Mar 2009 |
|
Wszystko fajnie,ładnie,przejrzyście ale jak dla mnie brakuje głębszych opisów skilli tj są po angielsku a mogły by być po polsku.Szczerze nie gram nowym tak często jak tym wcześniejszym miśkiem ale imo Hot mu nie pasi tyle z mojej strony
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 1:07, 12 Mar 2009 |
|
Grałem nim 1vs1 przeciwko Slayer. Ona zrobiła dagona i nie miałem nawet jak farmić, ale złożyłem orchida i już nie było jej tak do śmiechu. W ostateczności wygrałem. Item build troche zmień, bo ten HoT naprawdę nie pasuje. Już lepiej skadi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Emhyr var Emreis
Veteran
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 6:46, 16 Mar 2009 |
|
Nom, wiem że trochę nie pasuje przy nim HoT, ale nie wiedziałem co sobie dorzucić żeby dłużej w trasie pozostać i nie dać się w 2s zatłuc (bo hp to storm ma malutkie, zresztą przyrost atrybutów też - chyba jeden z najniższych). Spróbuję ze skadi jak sugerowałeś
A i jeszcze jedno - BoT są jednak zdecydowanie przydatniejsze na nim niż PT. Można co chwilę zmieniać linię i szybko wracać do pomocy (fakt że za wielka ta nasza pomoc to nie będzie ale przynajmniej creepy wybijemy i może kogoś dobijemy/powkurzamy oppów i zajmą się na chwilę nami/lub cokolwiek innego )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Pon 10:17, 16 Mar 2009 |
|
Z tym że nikt go nie bierze to bym polemizował - często widuję go na HL2 i HL3. Wczoraj pojawił się też w grze PGS vs. KS.Int (grał nim Overpow).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dumson
First blood
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany:
Śro 16:09, 18 Mar 2009 |
|
Chciałbym ,żebyś pokazał ss z końcowym item bulid .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Emhyr var Emreis
Veteran
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:22, 18 Mar 2009 |
|
Moim zdaniem końcowy ekwipunek powinien wyglądać mniej więcej tak:
Oczywiście nie ma szans żeby wszystko kupić ale do tego mniej więcej warto dążyć moim zdaniem. Kolejność według uznania, ale rozpoczynałbym od orchida
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dumson
First blood
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany:
Pią 22:11, 20 Mar 2009 |
|
Dzięki ,że zamieściłeś ss, ale czemu są różne itemki? Chodzi mi o to ,że na ss jest np. eye of skadi a wcześniej eye nie ma
Edit. \/ dzięki
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dumson dnia Sob 10:38, 21 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Emhyr var Emreis
Veteran
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 0:05, 21 Mar 2009 |
|
Uber zasugerował skadi zamiast hota i po namyśle się z nim zgodziłem, dlatego inny screen
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Whistler
First blood
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minorum Gentium
|
Wysłany:
Nie 18:09, 19 Kwi 2009 |
|
Kolejny char, na który rush bloodstone jest praktycznie niezbędny, przecież nasze zdolności przeżycia opierają się na puli many i życia, a z bloodstonem po kilku sekundach mamy wystarczającą ilość many, by uciec od każdego. Wtedy nawet rhasta, którego wspomniałeś jako wielkiego przeciwnika (!) nam niestraszny. Dodatkowo taka pula/regen zapewnia nam nieograniczone możliwości farmienia, nawet i w lesie jeśli linie są niedostępne (chociaż to już raczej tyczy się przypadków beznadziejnych). Potem dopiero warto inwestować w dmg.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Nie 21:55, 19 Kwi 2009 |
|
Ja polecam inny skill build a mianowicie :
1Static Remnant
2Overload
3Static Remnant
4Overload
5Overload
6Ball Lightning
7Static Remnant
8Static Remnant
9Electric Vortex
10Electric Vortex
11Ball Lightning
12Electric Vortex
13Electric Vortex
14Electric Vortex
15staty
16Ball Lightning
17-25 Staty
Dzięki temu skill buildowi mamy świetny farming ze Statica i świetny dmg Z Overloada możemy męczyć oppa do woli
Item build ja zbieram taki :
3xNull
Booty
Pere\
|||||||Bloodstone
Soul/
Guins
Orchid
gra wygląda tak :
Na 6 lvlu skaczemy do wymęczonego wcześniej oppa i go ciągle slowujemy jeśli atak sie nie uda idziemy na inna linie i tam zabijamy
tyle do earlygame
w lejcie 1 hexujemy 2 orchidujemy i bijemy tego z orchem bijemy go tak : Static walimy raz przyciągamy potem walimy 2 raz no i powinnismy juz go w sumei dobijać skaczemy z punktu do punktu żeby ciągle dodawało nam dmg i tak go zabijamy potem zaczynamy bić 2 tak samo uciekają ? skaczemy na ulti i slowujemy A teraz bardzo ważne ! Skaczemy przed oppa a nie za nim ;p I to all GL HF
Ah.... jeszcze dodam że oppy ze stunem który musi dojść by zestunować nie robią na nas wrażenia po prostu SKOCZ ! Największym problemem są oppy ze stunem dotykowym np DK ale i tak uciekniesz po stunie więc
Ogólnie ciekawy FUNOWY char
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asmozan dnia Nie 21:59, 19 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Pyroman
First blood
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:46, 14 Cze 2009 |
|
1. Misiek jest b. dobrym 1v1 hero, potrzebuje tylko kilku core itków
2. Zapomniałeś o bloodstone
3. Radziłbym dodać alternatywny build, tzn maxujemy vortex+static+1lvl overload. Robimy takie coś, kiedy jesteśmy na linii z kim, kto potrzebuje nieruchomego oppa na chwilę (Techies, Witch Doctor, jeśli trudno mu walnąć Maledicta, Kunkka, Crix, kiedy nie ma jeszcze daggera, czy Ezalor na pub Illu)
4. Wspomnij o combo vortex+static
5. Do wrogów dodaj silencerów, jak Norton, czy Traxx, bo bez czarów nic nie zrobimy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Nie 22:21, 14 Cze 2009 |
|
pyro vortex to jest typowo lategamowy skill - static walimy przyciagamy walimy static walimy static walimy ulti walimy gg no re
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bjartskular
Starszy Akwizytor
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pon 0:27, 15 Cze 2009 |
|
I myślisz że tak kogoś zabijesz ? A przeciwnik co ? Lama i śpi ? Sam nie idziesz na nikogo, ew. kończysz akcje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Pon 0:46, 15 Cze 2009 |
|
aha... czyli sądzisz,że 260 dmg albo 75+dmg jest gorsze od 2,5 sec stuna ? O_o Need rep ? i give u !
[link widoczny dla zalogowanych]
A no i ten rep może także posłużyć jako przykład How to play Storm
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asmozan dnia Pon 0:48, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Emhyr var Emreis
Veteran
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:40, 19 Cze 2009 |
|
Pyroman napisał: |
1. Misiek jest b. dobrym 1v1 hero, potrzebuje tylko kilku core itków
2. Zapomniałeś o bloodstone
3. Radziłbym dodać alternatywny build, tzn maxujemy vortex+static+1lvl overload. Robimy takie coś, kiedy jesteśmy na linii z kim, kto potrzebuje nieruchomego oppa na chwilę (Techies, Witch Doctor, jeśli trudno mu walnąć Maledicta, Kunkka, Crix, kiedy nie ma jeszcze daggera, czy Ezalor na pub Illu)
4. Wspomnij o combo vortex+static
5. Do wrogów dodaj silencerów, jak Norton, czy Traxx, bo bez czarów nic nie zrobimy |
No to tak:
1. Ciągle uważam że misiek 1 vs 1 jest bardzo przeciętnym bohaterem - mało hp/przeciętny damage (choć z odpowiednią ilością many to się zmienia, bo overload jednak swoje robi). W late game sytuacja może się oczywiście zmienić jeśli wyfarmimy odpowiednie itemy, no ale w tym momencie i przeciwnik też nie ma już tylko bracerków.
2. Bloodstone może się przydać, ale moim zdaniem jest kilka itemów które lepiej złożyć zamiast niego - guinso/orchid/skadi - a te 3 już swoje kosztują (generalnie blooda robię tylko bohaterom z gatunku kamikadze lub takim którzy powinni ginąć dla dobra ogółu, a miśka do tych grup nie zaliczam), choć rzeczywiście nie jest to najgorszy pomysł.
Czasem gdy idzie mi tragicznie robię vanguarda, ale nie polecam tego itemka dla miśka - jest co najmniej kilkanaście lepszych dla niego.
3. Nie mam żadnych zastrzeżeń i zgadzam się w 100% z Tobą. Jest to często dużo lepsze rozwiązanie od tego, które wcześniej podałem.
4. Zapomniałem o nim i dzięki za uzupełnienie. Sprawa dość prosta - vortex, pierdzielnięcie, static, pierdzielnięcie (na szczęście vortex daje czas na to wszystko), a dalej w zależności od sytuacji.
5. Wspomniałem gdzieś że bez many się do niczego nie nadajemy, ale fakt nie wpisałem wymienionych przez Ciebie do wrogów (dodałbym jeszcze KOTLa i jego wpieniający mana leak)
Generalnie dzięki za uzupełnienie braków
Poza tym dodałbym jeszcze to, o czym jeszcze nie wspomniałem - misiek idealnie nadaje się do samotnej obrony bazy (a właściwie do dania czasu sojusznikom na powrót) - lightning spod studzienki do sentinela wymiata lub prawie wymiata creepy - potem od razu lightning do studzienki iładujemy manę spowrotem, a team ma trochę czasu na powrót bo opki nie mają creepów przy sobie (choć czasem zdarza się że przeciwnicy mimo to tłuką sentinela, ale w większości przypadków jednak tego ludzie nie robią).
Dorzucę jeszcze to że misiek jest świetną kontrą na bloodseekera - tłuczemy się a gdy nam rzuca ulti spierdzielamy byle dalej na lightningu i czekamy aż się skończy, a stryg wkurzony bo ulti zmarnowane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |