Autor |
Wiadomość |
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 10:31, 15 Lis 2006 |
|
s&y dla drzewa? po co? ja mu robie na poczatku 2 bracery, potem MoM, zaczynam farmic radiance i tu juz kasa sama wpada, a oprocz tego radiance to doskonaly item do teamu i szczegolnie dla drzewa, jak nie ma casterow w teamie to guinoss, jezeli sa to refresher/serce, tak czy inaczej w poznym late refresher musi byc, chyba ze to liga w ktorej jest zabroniony
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
soczek
Fresh Meat
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:34, 27 Wrz 2009 |
|
czy teraz w wersji 6.63b jego ulti dziala na cala mape?? ostatnio w pubach jak bylem przy fontanie pisali do mnie zebym uzywal ulti
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez soczek dnia Nie 19:35, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 19:41, 27 Wrz 2009 |
|
Pomyliło Ci się z Furionem. Od 6.63 ulti Furiona ma nieograniczony zasięg. Roof to to drzewo co wygląda jak wykorzeniony ancient protector z laddera, a jego ulti to te oplatające korzenie na wszystkich jednostkach wroga dookoła, i one nie działają na całą mapę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Pon 9:32, 28 Wrz 2009 |
|
Mi sie zawsze wydawało, że Roofy jest miniaturką wieży Sentineli...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
soczek
Fresh Meat
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:48, 28 Wrz 2009 |
|
no wlasnie mi o niego chodzi i sie z ludzmi klucilem ze nic nie da jak ulti uruchomie z dala od wrogow a oni i tak pisali z innych lini zebym ulti uzywal
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 17:24, 28 Wrz 2009 |
|
Casc napisał: |
Mi sie zawsze wydawało, że Roofy jest miniaturką wieży Sentineli... |
A w sumie to mógłby mieć taką zdolność 'zakorzeń' i wtedy by z dystansu głazami rzucał - musze do ajsfroga dryndnąć i mu podrzucić ten pomysł
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dudi03
Wsparcie Techniczne
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąć kolegów?
|
Wysłany:
Pon 17:27, 28 Wrz 2009 |
|
w sumie nie głupi pomysł... ale z tego się zrobi słaby 'channeling' nie sądzisz? ;p
chyba że dadzą przykokszony dmg
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 20:15, 28 Wrz 2009 |
|
To nie byłby channeling, tylko change form, tak jak Troll sie zmienia z melee na ranged. Nie mógłby sie ruszać a dmg byłby oblężniczy + spalsh buahahahaha
Dobre nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Pon 20:25, 28 Wrz 2009 |
|
Jak splash to imba Powinien mieć za to obniżony armor o np ... 20 ale za to odporość na dmg magiczny ( nie na stuny ) ))
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
soczek
Fresh Meat
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:02, 28 Wrz 2009 |
|
ale zeby mial ten skill trzeba wyrzucic inny a narazie kazdy jest potrzebny do dobrj gry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Pon 21:39, 28 Wrz 2009 |
|
Można by spokojnie usunąć "Eyes in the forest" - przeciwnik kupuje Tango i wszystko nam psuje i tak, więc nie ma co się w to bawić. No, chyba że na PDR pubie, to mogą tych oczu nie zauważyć... Ale dobre by było żeby zamienił się w wieżę (3 skill) i wtedy jego ulti miałoby dodatkowy sens - zatrzymuje wszystkich w zasięgu i bije splashem. Tylko, że to mogłoby być za mocne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Pon 21:45, 28 Wrz 2009 |
|
taaa wtedy roboli by sie go na mega DPSa (jego bazowy dmg jest wielki ) dlatego sądzę że nie powinien mieć tego splasha ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 18:07, 29 Wrz 2009 |
|
Nom, wejść na invi, zakorzenić się, ulti i naparzać głazami. Fajny efekt by był.
A co do 'eyes in the forest' to powiem że to nie takie hop siup zauważyć te oczka. Ja np. kupuje ten itemek co ścina drzewa i zawsze oko stawiam w miejscu gdzie wcześniej było drzewo. Także ja bym wywalił ten skill z armorem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
soczek
Fresh Meat
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:03, 29 Wrz 2009 |
|
no nad oczkami mozna jeszcze pozymslec ale nad armorem to juz nie, zostac musi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:38, 29 Wrz 2009 |
|
A ja mam beach theme i każde drzewo widzę. Co najśmieszniejsze, jest to uznane przez Blizzard, tak jak wszystkie programy do zmieniania klawiszy i swego czasu health viewer.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dudi03
Wsparcie Techniczne
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąć kolegów?
|
Wysłany:
Wto 21:03, 29 Wrz 2009 |
|
usunąć splash, dodać 3 cele po złożeniu sceptera i będzie git spell : )
zgrany z ulti w miare
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Milker
Unstoppable
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczyrk Village ^^
|
Wysłany:
Wto 21:26, 29 Wrz 2009 |
|
Ja myślę, że lepiej jakby zrobili brata Roofa z modelem innego drzewca i nie musieliby usuwać spelli. A mogliby wymyślic jeszcze kilka fajnych "drzewowych" spelli wtedy. Szkoda tylko, że inne modele drzewców po zakorzenieniu się nie mają animacji rzutu głazem, ale myślę, że IceFrog coś by na to poradził ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
soczek
Fresh Meat
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:20, 30 Wrz 2009 |
|
w sumie mogliby zrobic cos takiego slyszalem ze z nowa wersja doty maja byc nowe postacie wiec moze cos w takim stylu sie pojawi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dudi03
Wsparcie Techniczne
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąć kolegów?
|
Wysłany:
Śro 17:48, 30 Wrz 2009 |
|
Biorąc pod uwagę, że nikt im nie wspomniał o żadnym drzewcu... to nie, nie pojawi się ; )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|