Autor |
Wiadomość |
z4u
First blood
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: szczecin
|
Wysłany:
Nie 1:47, 06 Gru 2009 |
|
Slardar, the Slithereen Guard
1. Statystyki
Strength: 21
Agility: 17
Intelligence: 15
Health: 549
Mana: 195
Damage: 51-59
Armor: 4.4
Attack range: 100 (melee)
2. Umiejętności
Sprint
Level 1 - Increases speed by 10%.
Level 2 - Increases speed by 20%.
Level 3 - Increases speed by 30%.
Level 4 - Increases speed by 40%.
Mana Cost: 50
Cooldown: 45
Trzeba go szybko maksować, daje naprawdę sporo speed'a, przydaje się do gonienia przeciwników, a także i do ucieczki.
Slithereen Crush
Level 1 - 50 damage, 1 second stun.
Level 2 - 75 damage, 1.5 second stun.
Level 3 - 100 damage, 2 second stun.
Level 4 - 150 damage, 2.5 second stun.
Damage type: physical
Mana Cost: 80/ 95/ 105/ 115
Cooldown: 8
Moim zdaniem najlepszy stun w grze, jest on na małym obszarze, jednak jego Cooldown to jedyne 8sek, dzięki czemu z naszym Sprintem złapiemy niemal każdego.
Bash
Level 1 - 10% chance per attack, 40 bonus damage.
Level 2 - 15% chance per attack, 50 bonus damage.
Level 3 - 20% chance per attack, 60 bonus damage.
Level 4 - 25% chance per attack, 70 bonus damage.
Mana Cost: --
Cooldown: --
Przydatny, maksujemy po Crushu i sprincie.
Amplify Damage
Level 1 - 5 armor penalty.
Level 2 - 10 armor penalty.
Level 3 - 15 armor penalty.
Mana Cost: 25
Cooldown: 10 seconds
Ten skill boli wszystkie INTy i AGI, jest to nasza przewaga nad nimi, po rzuceniu ulti przeciwnik traci 5-10-15 armora, pozwala nam też widzieć hero posiadające invisible(jeśli mają skilla na sobie), powinniśmy rozdawać każdemu.
3. Skill Build
1.Crush
2.Sprint
3.Crush
4.Sprint
5.Crush
6.Ulti
7.Crush
8.Bash
9.Sprint
10.Sprint
11.Ulti
12.Bash
13.Bash
14.Bash
15 Staty
16. Ulti
17-25-staty
4. Itemy
Paczątek: queling balde,1 salve,1 tangosy, 3 listki.
Late:
Kolejno: PT,Dagger,Bkb,Deso,Vladek,Hota.
5. Styl Gry
Więc nasz Slardarek jest typem Carry, więc latamy jak głupi z lane na lane i farmimy, jak już mamy kilka itemów z naszych core, możemy pomyśleć o zniszczeniu gry, oczywiście w przerwach od farmy próbujemy coś zgangować na lane z naszym supportem, jeśli jest to CMka, bądź Lich, nie powinno być problemów. Przed każdą akcją rozdajemy ulti, potem dagger->stun->bkb, i pocisk, jeśli ktoś ucieka mamy naszego sprinta .
To by było na tyle. Dzięki za przeczytanie. Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez z4u dnia Nie 5:44, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Nie 2:05, 06 Gru 2009 |
|
Dobry build Sam takiego używam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:39, 06 Gru 2009 |
|
Jestem pozytywnie zaskoczony! W końcu jakiś fajny build...
Trochę bym polemizował tylko z Daggerem, nie jest on niezbędny dla Slardara. Raczej sytuacyjny. Czasem trzeba się zastanowić, czy te 2150 nie lepiej przeznaczyć na szybsze BKB. Kwestia sytuacji. Ja osobiście lubię Daggera, ale czasem po prostu się nie przydaje.
No i Treadsy oczywiście STR
Aha, jeszcze jak nie planujesz iść mid, to Quelling brany z fontanny nie jest najlepszym pomysłem. Możesz go równie dobrze kupić w sklepie obok, a 225 golda przeznaczyć na jakieś staty, bądź heal.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Andryij dnia Nie 13:40, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:22, 06 Gru 2009 |
|
Ja był bym jednak za tym żebyś rozwinął trochę gameplay.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BloodMan
First blood
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:54, 07 Gru 2009 |
|
IMO zamiast daggera kupiłbym assault cuirassa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 12:09, 07 Gru 2009 |
|
W sumie to tylko 4k golda różnicy więc można śmiało zamieniać te 2 rzeczy -.-
Itemy ok. Skille ok. Mógłbyś jeszcze napisać jak dokładnie działa ten nasz stun - chodzi o to, że jak się nie sięgnie to wchodzi slow (350 stun AoE, 360 slow AoE dokładnie). O gameplay'u się nie rozpisałeś, a szkoda. No i repy repy repy! Gdzie repy???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sbagers
First blood
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:22, 15 Sty 2010 |
|
gram w dotę od niedawna, poradnik się na pewno przyda, dzięki ale te obrazki itemów ustaw w takiej kolejności w jakiej radzisz kupować, bo początkowy gracz nie zna wszystkich nazw. a tak na marginesie: co to są te listki
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sbagers dnia Pią 21:46, 15 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Sanuzoku
First blood
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:18, 16 Sty 2010 |
|
Hmmm, ja bym tego vladka dal po PT, ale kazdy wie ze jestem nubem do itembuildow ;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnart
First blood
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 8:16, 23 Sty 2010 |
|
Heh Slardara jedna z moich ulubionych postaci jest praktycznie nie do zatrzymania dzięki ulti slardar niszczy str i int,agi
Co do poradnika to ladny 9/10 tylko dagger dla mnie wydaje się być zbędny dla niego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Sob 13:15, 23 Sty 2010 |
|
Dagger jest po to, żeby Slardar mógł zrobić Blink + Stun na początek w odpowiedniego (niebezpiecznego) przeciwnika. Rozpoczęcie bitwy w odpowiedni sposób może stanowić różnicę między jej wygraniem a przegraniem. Oczywiście, można wierzyć że przeciwnik 9im słabszy, tym większa na to szansa) pozwoli po prostu na siebie wbiec, ale niestety nie wszyscy są tak uprzejmi. Dagger i BKB są konieczne, żeby Slardar miał znaczenie w bitwach.
Opcja #1: Slardar nie ma Daggera - musi odpalić Sprinta i BKB żeby wbiec do walki i użyć stuna - czyli ze 3 sekundy BKB już na starcie zużywane są na wbieganie (brak BKB = zestaw stunów, nukeów i disable'i, które zmasakrują Slardara zanimpodejdzie do ofiary - wystarczy Lion + damage z ręki jego kolegów, ewentualnie stun od tanka). Jeśli BKB ma 10 sekund to dobrze, ale zdaje się że z czasem jest to coraz krócej - przy 5 sekundach zostają DWIE na walkę (a w tym czasie przeciwnik lub dwóch i tak będzie w stunie). Nawet "na papierze" nie wygląda to dobrze, a zazwyczaj tak jest, że jak coś nie działa nawet w teorii, to... lepiej skorzystać z opcji numer 2.
Opcja #2: Slardar włącza BKB i natychmiast robi Blink w przeciwnika (lub dwóch - czasem udaje się chyba złapać), natychmiast po Blinku Crush i ulti na naszą główną ofiarę. Dopóki mamy BKB walczymy, przeciwnicy nie zabiją nas tak łatwo "z ręki", jeśli uderzyliśmy na ich carry a nasza drużyna walczy w bitwie (pierwsze uderzenie na carry może doprowadzić do tego, że nie odpali on swojego BKB, więc wszystkie nuke'i i stuny wejdą w niego jak w masło). Oczywiście, nie zawsze jest tak różowo, ale generalnie Dagger daje dużą szansę na osiągnięcie przewagi w pierwszej fazie bitwy, a to już bardzo wiele. Tutaj teoria wygląda na tyle dobrze, że można ją próbować przełożyć na praktykę.
Myślę, że tak wyczerpujące wyjaśnienie powinno wystarczyć każdemu, aby zrozumieć po co Slardarowi Dagger.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Andryij
Veteran
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:32, 23 Sty 2010 |
|
Tylko jeden niuansik, lepiej jest włączać BKB po stunie już. Dlaczego? Ano dlatego, że zaoszczędzi się cenne pół sekundy na animacji stuna . I warto zaryzykować. Nie ma wielu graczy, którzy w tym momencie Cię wyłączą.
Casc: Masz rację, tak jest najlepiej, jest to jednak odrobinę bardziej niebezpieczne (w okolicy może być disabler/ stuner poza zasięgiem Twojego stuna i - jeśli zdąży - będzie niewesoło. Jednak żeby mieć taki refleks to trzeba chyba pochodzić z Azji). To co opisałem to wersja Slardar a la Crixalis.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnart
First blood
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 13:35, 23 Sty 2010 |
|
No przydatna uwaga ale oczywista.Tera dzięki twojej wyczerpującej wypowiedzi przyznaje, że dagger się opłaca jak zagrałem to dzięki daggerowi rozpoczynałem akcje i niszczyłem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|