|
|
Autor |
Wiadomość |
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 14:07, 12 Maj 2007 |
|
Syllabear, Lone Druid
[link widoczny dla zalogowanych]
Sylla, Bear lub poprostu Misio to jednym slowem hero 2 w 1. Doskonaly material (coraz czesciej stosowany do lineup w ligach) na tanka jak rowniez DD w jednym.
Zalety:
- 2 hero w 1
- gigantyczny ms i ias
- dosc latwy farming i bardzo dobra animacja ataku
- mozliwosc disable na 3s
- nienajgorszy, darmowy i szybki zwiad misiem
- duze dps
Wady:
- bardzo duza podatnosc na ataki - przewaznie glowny cel
- brak mechanizmu ucieczki
- disable misia przy nieodpowiednim ias jest bardzo losowe
- nieprzydatny w early game
Skillbuild:
1-3-5-7 - Spirit Bear
(to wlasnie ten summon czyni naszego hero "2 w 1" - 2700 hp na lvl4, entagle root - szansa na disable atakowanego celu na 3s z 16% szansa, niezawodna zdolnosc pasywna do pusha - dodadkowe dmg przeciw budynkom, oraz najwazniejsze - mozliwosc przekazywania mu itemow na lvlu 4)
2-4-8-9 - Synergy
(maksujemy asap razem z naszym misiem - z kazdym lvlem +10 dmg dla misia, przedluzony czas trwania Rabit oraz dodatkowe hp naszego ultimate)
10-12-13-14 - Rabit
(maksujemy zaraz po Synergy - jest to czas w ktorym w pelni mozemy wykozystac naszego hero - wczesniej musimy ostro przyfarmic wiec gangi odpadaja - gigantyczny boos ms i ias)
6-11-16 - Ultimate
(czyli imo survive mode, na 16 lvlu az 600 hp + bonus z Synergy)
Lane:
Sylla jest 1 z najbardziej samowystarczalnych hero w docie, jak nie najbardziej, takze mamy 3 drogi do wyboru: solo MID, solo TOP lub coraz bardziej modny las. Jezeli decydujemy sie na linie twarza w twarz z wrogim hero, w wiekszosci przypadkow ma on nad nami przewage w postaci + dmg, harras lub nuke, dlatego stawial bym na las - nie trzeba sie martwic o early gangi (jezeli nasz team odpowiednio nas poinformuje o nieobecnosci oppa), 100% zlota wpada w nasze rece oraz calkiem niezly przyrost expa.
Start:
Start mamy standardowy czyli 2x tango + circlety za reszte - tu niemamy zbytnio innego wyboru, nie potrzebujemy regenu many a tangos zapewni nam wystarczajacy regen hp. Jak juz mowilem, najlepszym "lane" bedzie dla nas las, tak wiec spokojnie farmimy jak szybko sie da wszystkie neutrale, nie ingerujac zbytnio w sytuacje na liniach - ostatecznosc obrona wiezy. Do farmingu uzywamy jako tanka ofc naszego miska - w przypadku kiedy mis bedzie w tarapatach (low hp, cooldown zawysoki) wracamy nim do bazy aby sie zregenerowal poczym blinkujemy sie nim do hero. W momecie kiedy misiek jest nieobecny nie tracimy cennego czasu na oczekiwanie, w tym czasie idziemy na najblizsze lane pobic creepy lub probowac 1v1 meczyc neutrale - mniej zalecane.
Mid game:
Na okolo 10-12 lvl powinnismy uzbierac na:
- sacred relic
- 2x buty
- bracer
Ofc 1 para butow laduje u naszego miska. Poczatkowo sacredem zajmie sie nasz druid - range attack. W momecie kiedy zamieniamy go na Radiance, niezwlocznie przekazujemy go miskowi - to okolo 14 lvla. Misiek powinien w tym czasie byc tez zaopatrzony w treadsy - ofc niezbedny dlaniego ias i ms. Nadszedl czas na wlaczenie sie do gry w stu procentach. Nasz buff Rabit powinien byc na bierzaco dawany miskowi, a misiek atakowac najbardziej niebezpiecznych hero. W razie potrzeby trzeba aktywowac nasze ulti - dodaje nam wtedy niezlego kopa do hp zwiekszajac szanse na przezycie.
Late game:
Tu musimy odstawic miska na bok i zajac sie soba - Polecam Butterfly dla druida - 30% na unik i dodatkowy ias to bardzo duzo. Hood jest tez niczego sobie, szczegolnie dlatego ze druid w wiekszosc przypadkow idzie na pierwszy cel oppa - kupujemy tylko wtedy, gdy nasz opp ma spora przewage w magii. Nie warto zaopatrywac sie w itemki boostujace hp z uwagi na nasze ulti. Buty mozna zamienic na travelki, ale treadsy tez nie sa zlym wyborem. Prawdopodobnie ostatnim itemkiem dla druida bedzie Desolator. Jezeli gra jeszcze trwa mozna dopakowac miska w Hyperstone i zamienic go pozniej na cuirass.
Uwagi:
Jezeli hp druida jest w kryzysie, trzeba niezwlocznie wycofac naszego miska - kiedy go zabijaja druid automatycznie traci 500 hp co moze byc dla niego zabujcze.
Kiedy misiek wyjdzie poza zasieg druida (okolo 2000 range) kazdy atak kierowany na jednostke spowoduje blinka do druida. W przypadku kiedy opp jest na dobicie, a tylko misiek da rade go dogonic, nie atakujemy go - idziemy przynim, ewentualnie przed nim blokujac jednoczesnie, az radiance samo go wykonczy.
Misiek moze byc tez uzywany do blokowania wrogich hero - kiedy jestesmy w tarapatach a opp nieodstepuje od nas kroku probujac dobic, metoda blink - block probujemy go zablokowac, a przy odrobinie szczescia w ataku miskiem, jezeli zadziala entangle - mozemy sprobowac go wykonczyc .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:10, 12 Maj 2007 |
|
Oj tam, takiego dobrego IaS bez Rabit to on nie ma, build mi się podoba, ale na Syllu trzeba składać BoT, Butterfly, Buriza, a na miśku(jak umiemy świetnie farmić) radiance, cuirass and treads.
Build 8+/10, dlacezgo??? Za mało itemków, a też nie wspomniałeś(chyba) że jak syull zginie misiek też, i nie powiedziałeś co w DM, się robi jak misiek miał itemki, a syll padł.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eXtasy
Killing Spree
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 17:30, 12 Maj 2007 |
|
buriza czy deso, jak kto woli, o reszcie wszystko jest co trzeba, poza tym DM i o tym ze jak sylla ginie to i mis - DM nie gram bo nie lubie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:46, 13 Maj 2007 |
|
Ale to i tak ważne, żeby ktoś się potem nie zdziwił, gdy Syll pada a miś ma itemki, to itemki po ożywieniu new hero, są koło fontanny luzem do zabrania.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SvM
First blood
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Nie 23:16, 13 Maj 2007 |
|
Osobiście nie gram miśkiem poza okazjami, gdy trafię na niego w -ar (a takie gry gram coraz rzadziej xD). Planuję troszkę go potrenować, gdyż jest zdeka imba i poczytałem troszkę o nim. I widzę spore braki w tym co tutaj wypisujesz;)
Nie zgodzę się też, że miśkiem coraz częściej grają - ostatnio go nerfują ;]
Troszkę o stosowaniu zdolności The One by się przydało (dostaje się go na 3. lvl-u ulta AFAIR). Są 2 sposoby na wykorzystanie go: rzucamy i wbijamy razem z miśkiem, lub gdy misiek nie jest zbyt użyteczny, używamy go na nim i odsyłamy, gdy efekt czaru zanika, przywołujemy go, używamy ponownie i odsyłamy gdzieś . Dzięki temu zyskujemy sporo hp (połowę ;P)
Cytat: |
Jezeli hp druida jest w kryzysie, trzeba niezwlocznie wycofac naszego miska - kiedy go zabijaja druid automatycznie traci 500 hp co moze byc dla niego zabujcze. |
Nie jest to wcale tak zabójcze, jak napisałeś. To 500 dmg jest redukowane i przez spell resistance i przez armor. Czyli de facto będzie to pewnie poniżej 200
Co do Naaru - nie ma co pakować zbyt wiele itemków w SB (Radi/Treads to max!) gdyż bardzo łatwo go wyeliminować z walki - Eul, Diffusal... W late game powinno się także przełożyć Radi na Druida i zostawić samo treads na miśku.
Rozważyłbym także postawienie na Satanic zamiast deso jako orb effect, gdyż główną rolą Druidka jest jednak bycie tankiem najlepszym w całym sent
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:22, 14 Maj 2007 |
|
Najlepszym, jest Treant i Centaur, a misiek aż tak dobry nie jest, lepiej poakować burka, satan, BoT na syllu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |