|
|
Autor |
Wiadomość |
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:12, 23 Cze 2007 |
|
Terrorblade, Soul Keeper
Działy:
O bohaterze,
O plusach(+) i minusach(-),
O umiejętnościach,
O rozdawaniu umiejętności,
O przedmiotach,
O rozdawaniu przedmiotów.
O bohaterze:
Jeden z najsilniejszych bohaterów w DotA, ma jedno z najsilniejszych ulti, mocne iluzje, a przede wszystkim drugi z największych Agility hero w grze, ma aż 3.2 Agility, drugi po Naix'ie. Mamy naprawdę trudne Early, na solo iść nie powinniśmy, a tym bardziej na mid, w late game jesteśmy zmorą każdego.
Początkowe Stats:
Hit Points - 435
Mana Points - 195
Armor -5
Początkowy damage- 48-54
Strength - 15 + 1.9
Agility - 22 + 3.2
Intelligence - 15 + 1.75
Końcowe Stats(bez Attribute Bonus):
Hit Points - 1290
Mana Points - 741
armor - 16
base dmg - 124-130
Strength - 60
Agility - 98
Intelligence - 57
Range - 100 melee, 550 with Metamorphis
MS - 320
O plusach(+) i minusach(-):
plusy(+):
drugi pod względem Agility w grze,
duży MS, jak i IaS,
duże damage z iluzji,
można być ranged hero, gdy jesteśmy pod działaniem Metamorphis,
nasze ultimate może nam dać drugie życie w bitwie,
minusy(-):
niskie HP,
brak disable,
w early game mamy prze***ane,
nie mamy żadnego mechanizmu do ucieczki.
O umiejętnościach:
Soul Steal
Odzyskujemy HP, a przeciwnik je traci, dzięki temu raczej niepotrzebny nam żaden RoR, tangoss, itp.
Level 1 - Absorbs 20 hit points per second.
Level 2 - Absorbs 40 hit points per second.
Level 3 - Absorbs 60 hit points per second.
Level 4 - Absorbs 80 hit points per second.
Cooldown: 12 seconds.
Level 1: 45 mana, 12 sec cooldown.
Level 2: 45 mana, 12 sec cooldown.
Level 3: 45 mana, 12 sec cooldown.
Level 4: 45 mana, 12 sec cooldown.
Conjure Image
Tworzymy swoją iluzję, z naprawdę dużym dmg jak na iluzję. Na 30 sekund.
Level 1 - Images deal 25% damage.
Level 2 - Images deal 35% damage.
Level 3 - Images deal 45% damage.
Level 4 - Images deal 55% damage.
Cooldown: 16 seconds.
Level 1: 70 mana, 16 sec cooldown.
Level 2: 85 mana, 16 sec cooldown.
Level 3: 100 mana, 16 sec cooldown.
Level 4: 115 mana, 16 sec cooldown.
Metamorphosis
Przemieniamy się w poteżnego demona atakującego z dystansu, dodając sobie HP. Range - 550.
Level 1 - Lasts 30 seconds.
Level 2 - Lasts 40 seconds, 50 bonus hit points.
Level 3 - Lasts 50 seconds, 100 bonus hit points.
Level 4 - Lasts 60 seconds, 150 bonus hit points.
Cooldown: 180/165/150/135 seconds.
Level 1: 125 mana, 180 sec cooldown.
Level 2: 115 mana, 165 sec cooldown.
Level 3: 107 mana, 150 sec cooldown.
Level 4: 100 mana, 135 sec cooldown.
Sunder
Zamieniamy się duszami, czyli hP z wrogiem, nie rozumiem o co chodzi w tych %, jak ktoś wie niech powie, ja zeedytuję.
Level 1 - Range is 250, 33% hit point minimum.
Level 2 - Range is 250, 28% hit point minimum.
Level 3 - Range is 250, 23% hit point minimum.
Cooldown: 200/120/60 seconds.
Level 1: 200 mana, 200 sec cooldown.
Level 2: 100 mana, 120 sec cooldown.
Level 3: 0 mana, 60 sec cooldown.
O rozdawaniu umiejętności:
1.Metamorphis
2.Soul Steal
3.Metamorphis
4.Soul Steal
5.Metamorphis.
6.Sunder
7.Metamorphis
8.Conjure Image
9.Conjure Image
10.Conjure Image
11.Conjure Image
12-21. Attribute Bonus.
22.Sunder
23.Sunder
24.Soul Steal
25.Soul Steal
Dlaczego tak? Metamorphis jest nam potrzebne na maksa ze względu na nasze low HP, a na 4 lvlu, to jeden bolt/nova i inne nuki za 300 dmg, a także że melee<ranged hero. Soul Steal do 2 lvl, gdyż, potem nie potrzebujemy go tak często. Dlacezgo Sunder lvl 2 i 3, tak późno? Bo różnica jest minimalna, a mana, nie jest aż tak ważna.
Na razie buildu nie oceniać, nic nie postować, gdyż na razie nie mam czasu, by dopisać resztę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Animaes
Fresh Meat
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:36, 24 Cze 2007 |
|
Cytat: |
Zamieniamy się duszami, czyli hP z wrogiem, nie rozumiem o co chodzi w tych %, jak ktoś wie niech powie, ja zeedytuję. |
Chodzi o to, że minimalna ilość HP wroga na którego rzucamy Sunder wynosi X% maksymalnej ilości HP niezależnie od Twoich aktualnych HP.
Przykład : rzucasz spella na kogoś kto ma 1500 HP sam mając te 200 HP to przy 3 lvl Sundera wróg będzie miał 345 HP. Kpw?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Nie 20:32, 24 Cze 2007 |
|
Mniej więcej - TAK
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korin
Fresh Meat
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:45, 24 Cze 2007 |
|
czyli takie ubezpieczenie dla.. wroga ;p żeby nie zamieniać się z 1hp ;> więc lepiej wymaksować umiejętność. Chociaż jak dla mnie to w bezpośrednim starciu to ten skill taki dobry nie jest.. nie zawsze wiadomo czy opłaca się użyć czy nie. Chyba że jest jakaś widoczna różnica, ale taka może się szybko zmienić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:01, 24 Cze 2007 |
|
A nie zrozumieliście Vader i Korin ostatniego zdania?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korin
Fresh Meat
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:37, 24 Cze 2007 |
|
Naaru napisał: |
A nie zrozumieliście Vader i Korin ostatniego zdania? |
TO, że ty tak sądzisz nie oznacza że inni mają mieć takie samo zdanie >.>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 23:37, 24 Cze 2007 |
|
Korin napisał: |
Naaru napisał: |
A nie zrozumieliście Vader i Korin ostatniego zdania? |
TO, że ty tak sądzisz nie oznacza że inni mają mieć takie samo zdanie >.> |
Jemu pewnie chodziło o to zdanie:
Naaru napisał: |
Na razie buildu nie oceniać, nic nie postować, gdyż na razie nie mam czasu, by dopisać resztę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nogrod
First blood
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin/Poznań(studia)
|
Wysłany:
Pon 11:59, 25 Cze 2007 |
|
a co do sundera to radzę brać bo nieraz Wam dupsko uratuje. W razie gangu lub nawet 1v1 gdy zaczynamy mając mniej HP rzucamy to, gdy mamy już bardzo mało hp - wtedy zamieniamy sie, i opp ma tyle życia co my przed chwilą a my mamy jego życie i można ładnie go zabić (po to m.in niektórzy robią dagon na sk żeby dobić przeciwnika po uzyciu ulti)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Noobdontdie
First blood
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z zadupia
|
Wysłany:
Wto 15:03, 20 Lis 2007 |
|
jest to mój ulubiony hero a co do jego ulti to jest genialne;d leje z str hero zostaje ci red hp on ma green sunder i zmiana sytuacji no i należy wspomnieć o iluzjach które są świetne
pytanie stun też się nakłada na iluzje?;
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Srock
First blood
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:10, 28 Lis 2007 |
|
Noobdontdie napisał: |
stun też się nakłada na iluzje?; |
jesli chodzi o samo zatrzymanie to nie ale co do dmg niewiem
ale krąża też takie legendy (xD) żę stun od klonów spowalnia ale nie jestem pewiem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 0:12, 29 Lis 2007 |
|
To o tym stunie od iluzji już było mówione wiele razy na tym forum, nawet sam kiedyś o tym pisałem, ale dobra (chwilowo nie mam co robić to wyjaśnię) otóż iluzję robią tzw fake basha czyli jest ten kręciołek nad głową bashowanego, ale nie jest on zestunowany. Ponadto gdy normalnym hero wejdzie Ci bash, a iluzji w trakcie trwania tego prawdziwego basha, wejdzie fake bash, to fake bash przedłuża działanie prawdziwego i odwrotnie - herosem przedłużasz fake basha od iluzji, gdyby to ten był pierwszy.
A co do builda i herosa: jak się dobrze farmi to jako pierwszy item kupuję Dagon (tak dla zabawy ). A tak ogólnie to dobre itemy dla niego to skadi i travele a potem radiance i wysyłamy iluzje na creepy . Moim zdaniem się sprawdza.
Muszę jeszcze sprawdzić jak działa ten nowy item z tą łapką co zrzera nam hp. To mogłoby być dobre - obniżyć sobie hp tym itemem i dać ulti i fajnie . (btw. teraz już każdy hero może sobie zafundować "rot suicide", nie tylko Pudge ).
I chyba Naaru nie dopisze reszty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dudi03
Wsparcie Techniczne
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąć kolegów?
|
Wysłany:
Czw 21:08, 29 Lis 2007 |
|
maslo maslane ale ja zrozumialem bo juz kiedys doglebniej wytlumaczyles ;p
co do tego nowego itemka... niezly pomysl XD nie wpadlbym na to :p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bjartskular
Starszy Akwizytor
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Wto 21:39, 18 Gru 2007 |
|
Gdy użyjemy Sundera na kumplu, który jest pod działaniem ulti pana Lucifera, u niego kończy się Ulti, a u nas to nie zadaje dmg.
Taka mała podpowiedź gdy kolega ginie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 16:59, 04 Kwi 2008 |
|
KrzysiuS napisał: |
Gdy użyjemy Sundera na kumplu, który jest pod działaniem ulti pana Lucifera, u niego kończy się Ulti, a u nas to nie zadaje dmg.
Taka mała podpowiedź gdy kolega ginie |
To już lepiej go last-hitnąć a ulti zachować na przeciwnika
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bjartskular
Starszy Akwizytor
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Sob 20:22, 05 Kwi 2008 |
|
No... nie sądzę... to była kluczowa bitwa, ja wracałem z mała ilością HP, i drużyna nie wytrzymałaby by 90 sec bez herosa :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |