Autor |
Wiadomość |
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Śro 17:26, 22 Lis 2006 |
|
Non stop?Po avalanche+toss hero używa tp... Ojej, chyba zwiał. Tragedia.
Pozatym guinsoo jest bardziej perspektywiczne niż arcane, który traci skuteczność po 20 minutach. Za połowę kasy wydanej na arcane ringa masz praktycznie energy boostera, który też "daje powera do many".
Energy booster, jeśli jest kupiony po 15-20 minutach, jest już zwykle nieprzydatny, a guinsoo przydaje się zawsze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:46, 22 Lis 2006 |
|
zagrałem dzisiaj i złożyłem tinym arcane i musze wam przyznać racje bo jest to słaby item !! zamiast tego szybciej masz gunyso i mane na 100 lvl tez masz prawie non stop . i pozatym ten item wadzi potem ! juz lepszy bracerek od poczatku gry trzymac niz to
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
no_to_frugo
Fresh Meat
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Azeroth
|
Wysłany:
Śro 20:47, 22 Lis 2006 |
|
Imo Tiny to jest dobry farmer i więcej z niego się zrobić nie da....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:15, 24 Lis 2006 |
|
tiny to nie tylko farmer tylko killer !! zadaje 600 dmg obszarowi a to na tvt jest duzo i do tego ma dissable
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShinjiIkari
Dominating
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.
|
Wysłany:
Pią 15:27, 24 Lis 2006 |
|
600?A od kiedy?, no chyba że liczysz że toss zadaje 300 przy lądowaniu, na co bym nie liczył. No i hero mają 25% resistance.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Pią 16:15, 24 Lis 2006 |
|
Zawsze liczy się damage bez odejmowania odporności Ja tak robię... Chociaż oczywiście real damage Ava i Tossa to 225*2 = 450, ale to też całkiem ładne cyferki, zwłaszcza jak do Tinego dodamy Maiden/Morphling [czy innego heavy damage dealera z 1 nukiem bądź castera z 2x nuke]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 0:41, 25 Lis 2006 |
|
oczywiście pisałem o base dmg tych dwóćh rzeczy !!
co do odporności to nie wiedziałem na jakiej zasadzie dmg ze skilów jest upośledzany w docie . Teraz juz wiem i dzięki Wam za to
a ktoś mądry może wie jak ulti tiny'ego wpływa na dmg tossa ?? jest tam coś napisane ale nie rozumiem ocb ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Nie 18:44, 26 Lis 2006 |
|
Cytat: |
Upon landing, the unit deals damage in an area as well as receiving 20% of that damage to themselves (this damage increases as your size increases). Cannot toss Elder Form DK. |
Wychodziłoby, że im większy jesteś tym więcej % damage dostanie ten unit, który latał po twoim Tossie [czyli pewnie z 20% zmienia się na ileśtam... zapewne nie są to kosmiczne wartości tylko coś rzedu 10% increase]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:55, 03 Gru 2006 |
|
Tiny, moje: ja mu walę Hyperstone, Treads, satanic, aegis, guinsoo, i dagger.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:49, 03 Gru 2006 |
|
Naaru napisał: |
Tiny, moje: ja mu walę Hyperstone, Treads, satanic, aegis, guinsoo, i dagger. |
w takiej kolejnosci ?? <eeee>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:05, 03 Gru 2006 |
|
Naaru, pomijajc kolejnosc to jest lekko mowiac troche drogi build. Tak ogolnie to treadsz moga byc i hyperstone, guinoso tey ujdzie i ageis na koniec. Ale ja traktuje tinego bardziej tankowo. A tu nie widze zadnych str items.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
stasiek01
Dominating
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:38, 03 Gru 2006 |
|
Tiny nie musi byc tankiem ma bardzo dobre czary i niesamowity dmg wiec mozna go budowac do attack speeda lub jak maga. Tiny jako tak to niezbyt dobry wybor wedlug mnie (chyba ze wrogowie to prawie sami melee wtedy moze i sie to oplaci).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:53, 15 Gru 2006 |
|
Grałem ostatnio dwie gry tinym. No i nie bardzo wiedziałem co robić miałem mniej więcej taki build: Chain mail, treadsy,hand of midas (rotfl), hyperstone No i gra się skończyła (szybko)
Po przemyśleniu myślę że tiny musi mieć duzo str i attack speed. Więc: Treadsy, może 2 bracery, S&Y, HoT.
Mam tez pytanko. Czy % na stun z 3 skilla tinego kumuluje się z basherami czy się zakłu(ó)cają?? Bo jeśli się kumuluje to wypadało by mu kupic dwa bashery
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sinus
Veteran
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:54, 15 Gru 2006 |
|
przecierz tamten bash to jest przy otrzymywaniu ciosu a nie dawaniu!!
a pozatym tiny ma mały as wiec basher to shit
nie kupiłes void stone'a , słabo zagrałeś
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:34, 15 Gru 2006 |
|
O przepraszam ! W drugiej grze mialem void stona Ale ogólnie itemy baaardzo chaotycznie.
Nie wiedzialem ze jak otzrymujesz O.o
Jeśli tak to dobry tank
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:57, 30 Gru 2006 |
|
Tinym, się gra dobrze ale ja wolę:2 x Null Talisma, Power Treads, HoT, Hyperstone, i na tym kończę potem albo hyperstone albo Hot.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Nie 4:16, 31 Gru 2006 |
|
Według mnie, build zasługuje na 9-, robie praktycznie identyczny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kai
Wicked Sick
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:58, 31 Gru 2006 |
|
Nom. ocenka 9-/10 Aczkolwiek (na pralke se przyklej) nie ten styl tinym lubie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Nie 12:03, 31 Gru 2006 |
|
Sinus: Arcane Ring jest słaby jeśli używa się go na jednego bohatera. Ja i Andryij testowaliśmy Arcane Ringa, on grał Purystą ja Earthshakerem (albo odwrotnie), w każdym razie many nam nigdy nie brakowało. Grając STR casterami (Tiny, Lucy, Earthshaker, Crixalis, Roofy, Purist) jest to naprawdę dobry item, pod warunkiem że korzystamy z niego we dwóch (w końcu aura).
Niestety po 30 minucie Arcane Ring szybko traci swoją wartość.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Naaru
Unstoppable
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:40, 31 Gru 2006 |
|
No, ja Tinym bym dał 9/10 nie -9/10, bo ty po prostu masz za mały atack speed na grow 3 lvlu, pamiętaj że oduejmuję on całe 50 %, a hyper daje 55% co nam daje normalny +5%.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|