Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Vol'jin, the Witch Doctor Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 15:34, 25 Paź 2006 Powrót do góry

Image
Witch Doctor
Inteligentny hero z ciekawymi skillami, na pozór słaby ( zawsze go repickowałem ) lecz już jakiś czas temu odkryłem w nim prawdziwy potencjał. Granie nim jest bardzo ciekawe i dlatego go lubię.

ImageParalyzing Cask

Vol'jin launches a cask of paralyzing powder that bounces between foes, stunning those affected for a short period of time (1 sec on Hero, 5 on creeps). Deals 75 damage per bounce to non-hero units.

Level 1 - 2 bounces
Level 2 - 4 bounces
Level 3 - 6 bounces
Level 4 - 8 bounces

Skill bardzo nam się przydaje gdy chcemy zaabić większą ilość hero za jednym zamachem. Przy dobrych wiatrach 2 hero mają 4 sec stuna
dlatego my vs 2 mamy dużą przewagę.

Image
Vol'jin focuses his voodoo magic to heal nearby allied units.
Drains 10 mana/sec until deactivated.

Level 1 - Restores 6 hp/sec.
Level 2 - Restores 12 hp/sec.
Level 3 - Restores 18 hp/sec.
Level 4 - Restores 24 hp/sec.

Skill przydatny dla teamu, ale my dodajemy go dopiero później.
Image
Maledict

Targets an area with an ancient voodoo curse. Cursed heroes will not only take damage over time, but they will be dealt bonus damage every 4 seconds based on how much hp they lost since the beginning of the curse. Lasts 12 seconds

Level 1 - Enemies lose 5 hp/sec, 10 bonus damage for every 100 hp lost during curse.
Level 2 - Enemies lose 10 hp/sec, 20 bonus damage for every 100 hp lost during curse.
Level 3 - Enemies lose 15 hp/sec, 30 bonus damage for every 100 hp lost during curse.
Level 4 - Enemies lose 20 hp/sec, 40 bonus damage for every 100 hp lost during curse.

Skill który jest najważniejszy, tak samo jak ulti. Maxujemy go jak najszybciej bo to jest imba Smile wiele ludzi nawet nie wie do czego to służy.
Najprościej jak to można wytłumaczyć - po rzuceniu tego skilla zadajemy jak największe obrażenia opowi ponieważ na każde 100 hp stracone przez niego dostaje w dupe 40 hp dmg ;p
Image
Death Ward

Summons a deadly ward to attack enemy heroes.

Level 1 - 60 Chaos Damage.
Level 2 - 90 Chaos Damage.
Level 3 - 120 Chaos Damage. Bounces once.
Channeling

Bardzo ciekawe ulti, dzięki niemu możemy zadać świetne obrażenia opowi gdy wcześniej użyjemy na niego meledict. Gdy zrobimy mu aghanim, jego ulti strzela do 3 różnych hero na raz, zadając 150 obrażeń.


Teraz itemki :

Image
robimy rora dla regenu hp, na początku nie będziemy tak ofensywni jak póxniej, bo później to bedziemy agresywni ^^

Image
Sobi robimy dla jakiegokolwiek reg many.

Image
Nie będziemy robić ani treadsów ani travelków, ponieważ nie jest to nam do nieczego potrzebne ( no może że jest to konieczne ), nie mamy zamiaru nikogo gonić.

Image
Tak, to nie pomyłka, aghanim robimy jak najszybciej ponieważ nasze ulti zdobędzie wielki rozmach.

Image
I to jest nasz core item ;] Zaraz wytłumacze, na jakiej zasadzie będzie to działać w połączeniu z naszym ulti.

I w sumię to chyba wszystko, możemy zrobić także dagon, pomyślcie tylko sobie co sie stanie z gośćiem którego potraktujemy meledictem i walniemy dagonem. to jest najfajniejsze, że im op będzie dostawał więcej obrażeń, tym coraz więcej oberwie.

Techika ownowania :

Creepujemy jak najlepiej się da ponieważ musimy szybko zrobić aghanim, nie bawimy się na początek w zabijanie. Gdy op ucieka, nie gonimy go tylko spokojnie creepujemy. Nie przejmujemy się narazie innymi stronami i broń Boże nie biegamy po mapie tracąc expa.
Zabijanie opów polega na tym, że podchodzimy do gości, najlepiej dwóch lub gościa z creepami ( byle ich nie było za dużo ) i rzucamy pierwszy skill ( sekundowe stuny ), teraz szybko rzucamy meledict na obszar w którym znajdują się hero ( jeśli jest ich dwóch to rzucamy w nich pierwszy skill i jesli jesteśmy w stanie to rzucamy meledisct na ich obu ) i włączamy ulti, pamiętaj że musisz postawic warda w miejscu najbardziej zblirzonym do enemy. Gdy mam aghanim, ulti strzela w 3 różne cele i to jest, imba w połączeniu z meledictem Smile Jak najszybciej kupujemy lothar edge. I teraz jestesmy już zajebiści. Rzucamy wszystko co napisałem wyżej i po włączeniu ulti włanczamy wind walk. Nas nie widać a ulti działa Very Happy Nawet jak by nam chcieli przerwać to i tak jesteśmy na ww i gówno nam sie stanie. Nasze ulti w połączeniu z meledictem jest po prostu imba. Nie raz vol'jinem zabijałem centaura Very Happy Jest to hero który jest naprawdę dobrym killerem ale mało kto potrafi to w nim odnaleźć, zaznaczmy że jest świetny na cw, ze swoim stunem które potrafi zneutralizować najgroźniejsze int ulti przeciwnika. Ulti z aghanimem robi zamieć a dodając do tego meledict w połączeniu z ulti sand kinga robi spustoszenie.

Rozplanowanie punktów :
1.paralization casks
2. meledict
3. pc
4. meledict
5. meledict
6. ulti
7. meledict
8. pc
9. pc
10. punkt
11. ulti
12-15. Big Bad Voodoo
16. ulti
17-25 punkty.

Powodzenia w pwnowaniu, liczę na mocne słowa krytyki ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kkeld
Dominating
Dominating



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Śro 15:48, 25 Paź 2006 Powrót do góry

Mi się zdaje, że cię tłuc na początku strasznie będą bo masz mało życia i bez boosta. No niby masz ten Paraliż, ale czy on rzeczywiście jest taki przydatny? Czy w early nie wystarczy rzucić Mael + ward, żeby zabić? Nie lepiej wrzucić trochę w staty? Jest poradnik na [link widoczny dla zalogowanych] dość dobry Wink

Nie grałem dużo Doktorem bo mi nie wychodziło castowanie Maeldicta, więc nie wiem, ale możesz mi rozjaśnić czemu nic w staty nie wrzucasz Wink Boostery robią dość ładnie, ale jak szybko jesteś w stanie zebrać rozsądna ilość hp i many?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 15:56, 25 Paź 2006 Powrót do góry

Bardzo szybko, no nie mów mi że boostery składasz przez całą gre, ja jakoś nigdy nie miałem problemów z hp ani z maną i jakikolwiek bost na początku nie jest mi potrzebny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Śro 17:28, 25 Paź 2006 Powrót do góry

uber_pwn napisał:

im op będzie dostawał więcej obrażeń, tym coraz więcej oberwie.

Gdybym nie wiedział o czym mowa, powiedziałbym, że bredzisz Wink
Zamiast dać w BBV dałbym w staty, na tych levelach ten heal nie jest już potężny, a co z tym idzie potrzebny.n A poza tym to spk, ja też nie mam doświadczenia w graniu doktorkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:11, 01 Lis 2006 Powrót do góry

ja nigdy nie przeceniam stata nad skila !!

uber powiem Ci że jest to super bulid !! sam podobnego stosuje od dawna i z dobrym skutkiem , nie wiedzialem ze anghaim daje 3 shoty !! a daje jeszcze + dmg ??

ale jednak dragon o ktorym pisales to gowno totalne !! wydawaloby sie dobre do niego , ale nie masz czasu tego rzucic !! bo koles ucieka spod twojego ulti to go juz nie zlapiesz ( nie masz szybkosci , a ww uzyles )

probowalem kilka razy robic dragona ale nie jest dobry mimo ze wydawaloby sie inaczej !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Śro 23:53, 01 Lis 2006 Powrót do góry

Czasami stat jest o wiele przydatniejszy niż skill. Dagon to przepotężne narzedzie zbrodni szczególnie w rękach vol'jina, obliviona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:44, 02 Lis 2006 Powrót do góry

co do obvilona sie zgodze bo on jak rzuci ulti to moze se pozwolic na next decripa i nie ma czym zadac big dmg , czyli dagon !!

a vol'jinem nie mozesz tak spokojnie zarzucac maedicta wiec i tak tylko ulti jest od zadawania dmg !!

dagon i jego koszt jest niewspółmierny do korzysci jakie moze przyniesc !! zamiast dagon lvl 1 masz juz soul bostera !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:16, 02 Lis 2006 Powrót do góry

Z tego co napisałeś jego ulti to chaneling, więc można powstrzymać składając mkb.
No ale to nie wina twojego builda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:25, 02 Lis 2006 Powrót do góry

Kod:
Z tego co napisałeś jego ulti to chaneling, więc można powstrzymać składając mkb.
No ale to nie wina twojego builda.


z tego co napisał to do jego ulti dochodzi lothar , czyli zeby zatrzymać musisz mieć true sighta Very Happy więc nie widzę winy tego bulida !!/pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:34, 02 Lis 2006 Powrót do góry

No racja, zapomniałem o lotharze. Very Happy Bardzo dobry build Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 19:24, 02 Lis 2006 Powrót do góry

Heheh też tak myślę że to dobry build, Voljin nim wymiata, a wszystko się zaczęło jak nim zagrałem 2vs2 z kumplem i ownowałem slithereena guarda + dark terror ( ten niebieski ;p ). 4 sec stun + meledict + ulti i mogli powiedzieć gg ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:13, 02 Sty 2007 Powrót do góry

Nom, bardzo ładny build, ale co gdy gościu tam gdzie ty stoisz walnie, stoompa, inefrnala, inne, stune ,albo bedzie miał GEM???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:59, 02 Sty 2007 Powrót do góry

Naaru napisał:
Nom, bardzo ładny build, ale co gdy gościu tam gdzie ty stoisz walnie, stoompa, inefrnala, inne, stune ,albo bedzie miał GEM???

to wtedy bedzie stop chanelling ...

ale podacza bitwy jak juz cie nie widza to raczej leja twoich kolegów ...


a po 2 to nie koniecznie muszą wiedziec gdzie stoisz bo twój ward nie stoi Ci na twarzy . ( a w zamieszaniu mogą nie przyuważyć)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 23:36, 02 Sty 2007 Powrót do góry

Zauważyłem pewną ciekawą rzecz. gdy jesteśmy ukryci w drzewach ( mid, side ) możemy wystawić warda, siedząc w krzakach, gdy masz już fajny dmg z ulti to zanim gościu sie zorientuje, że jest postawiony ward a on jest zajęty creepowaniem, bardzo szybko zaczynać schodzić mu hp. Plus naszego warda to duży range. Akcja w 85% zakończona powodzeniem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:54, 02 Sty 2007 Powrót do góry

bez przesady

dajesz warda , bez maedicta i co ty chcesz nim zrobic ??

maedict ma maly range wiec cie zobaczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 0:00, 03 Sty 2007 Powrót do góry

Stary, nie mówię o akcji w late z pełnym hp przeciwnika. Ale od 6 lvlu mozna tak zrobić pare razy ;p Mówię ci, sam spróbuj i się przekonasz, że to dobry sposób na osłabienie przeciwników przed late game.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kkeld
Dominating
Dominating



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Śro 0:36, 03 Sty 2007 Powrót do góry

Oj, taka akcja działa jeszcze przez kupe gry, nie tylko w early, ale też w mid i teoretycznie w late... jeżeli nie walczysz vs Tank to spokojnie możesz zabić kogoś 1v1 o ile jesteś dobry.

Grałem kiedyś Pandą to Maeldict przypier***** mnie za 1200 jakoś Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stasiek01
Dominating
Dominating



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:16, 03 Sty 2007 Powrót do góry

Kai napisał:
No racja, zapomniałem o lotharze. Very Happy Bardzo dobry build Smile


Mozna przerwac ulti nawet jak vol'jin uzyje lothara. Tiny, warlock or smth. To wtedy troche traci na wartosci Smile.

Build moze byc uzywam podobny, ale niepotrzebny heal, bo staty lepsze (38hp, 0.3 armor, 2% ias, +2 dmg, +26 many [duzo tego nie?]).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:36, 03 Sty 2007 Powrót do góry

stasiek01 napisał:


Build moze byc uzywam podobny, ale niepotrzebny heal, bo staty lepsze (38hp, 0.3 armor, 2% ias, +2 dmg, +26 many [duzo tego nie?]).


nie nie duzo ..

wole juz ten regen na poczatku gry , mysle ze wiecej zykam na tym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 0:24, 04 Sty 2007 Powrót do góry

stasiek01 napisał:

Mozna przerwac ulti nawet jak vol'jin uzyje lothara. Tiny, warlock or smth. To wtedy troche traci na wartosci


Tak jak powiedział Sinus, nie zawsze widać gdzie rzeczywiście stoi vol'jin, a po drugie, gdy jest mało stunerów, ten build jest praktycznie nie do zjechania. Wcale nie wystarczy true sight, żeby mozna było nas zabić. Gdy możemy atakować 3 na raz i dobrze rzucimy stuny, poprawnie rzucimy meledict + w dobrym miejscu postawimy warda, mamy pare sekund na ownage. Jak dobrze pójdzie to przynajmniej 2 na raz jestes w stanie zabić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)