|
|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Śro 15:02, 28 Cze 2006 |
|
Rozpoczne od dokładnego opisu :
Blade Fury :
Tworzy wir ostrzy który rani pobliskie jednostki wroga, daje także całkowitą odporność na magie. Działa 5 sekund. Przydaje się zarowno do creepowania jak i zabijania hero. Gdy mamy 320 many używamy tego skilla, niszczymy creepy i osłabiamy enemy a na koniec dajemy ulti.
LvL 1 : 80 obrażeń co seknudę
LvL 2 : 100 obrażeń co sekundę
LvL 3 : 120 obrażeń co sekundę
LvL 4 : 140 obrażeń co sekundę
Healing Ward :
Przydatny skill dla całej drużyny, lepszy dla str hero. Szybko regeneruje hp. Działa 25 sekund. Tym skillem można łatwo urwatować komuś życie. Jak wcześniej wspomnialem ward bardzo szybko regenruje hp. Gdy z naszej drużyny ktoś ucieka stawiam przed nim warda i ma dużo większe szanse na przeżycie.
LvL 1 : 1% od pełnego życia co sekundę
LvL 2 : 2% od pełnego życia co sekunde
LvL 3 : 3% od pełnego zycia co sekunde
LvL 4 : 4% od pełnego życia co seknude
Blade Dance
Daje szansę na duble damage.
LvL 1 : 10 % szansy
LvL 2 : 18 % szansy
LvL 3 : 26 % szansy
LvL 4 : 36 % szansy
Omnislash :
Bohater staje się niewidzialny i losowo atakuje wszystkich przeciwników wokół niego. Najlepiej używać go gdy w pobliżu nie ma creepów. Ulti można połączyć ze skillem Blade fury. Tak jak napisałem wcześniej. Gdy spotykamy enemy hero w miejscu , poza liniami włączamy blade fury a nastęnie dajemu ulti. Oczywiście im masz większy dmg, lvl ulti, critic lub refresh orb ulti jest lepsze.
LvL 1 : atakuje 3 razy
LvL 2 : atakuje 5 razy
LvL 3 : atakuje 8 razy
Opis gry :
Na początku robimy boots of speed a następnie Treadsy. Przydaje nam się także 1 bracer lub 2. Gdy zaczynamy gre mamy tylko 473 hp, 44-48 dmg, 2 armoru. Naszym głownym atrybutem jest Zwinnosć. Na początku trzeba dać lekkiego boosta ponieważ byśmy byli zbyt łatwym celem. Naszym początkowym celem jest jak najlepsze creepowanie, dzięki dd i blade fury możemy łatwo zdobywać potrzebną nam kase. Jesteśmy w stanie zaiść od tyłu przeciwnika gdy ten ma mało hp, włączmy blade fury i jest szansa na kill. Następnym itemem który kupujemy jest eagle horn, jest drogi ale musmy mieć ten item jesli chcemy naprawde ownować, kase na niego zbiera się długo, ale wszystko zależy jak potoczą się losy i czy będziemy dobrze creepować. Kupujemy quarter staff i składamy Butterflya. Następnym itemem jest Lothar. Dzięki niemu możemy łatwo kogoś dogonić / zaczaić się / czekaś na enemy w odosobnionym miejscu, włączyć lothara podbiec na dobrą odległosć, włączyć balde fury a następnie użyć omnislasha. No i oczywiście można łatwo uciec ;]. Zależy jak toczy się gra sprzedajemy treadsy i kupujemy travelsy, próbujemy złożyć także burize ponieważ crity + ulti zadają druzgocące straty w ludziach ^^
Sposób na granie juggernoutem jest prosty, creepujemy i czaimy się na enemy w przejsciach. Gdy idziemy całą drużyną i mamy do swoich m8ts zaufanie to używamy lothara i atakujemy od tyłu, najlepiej blade fury, koledzy z drużyny włanczają się do ataku, używają stunów jesli mają oczywiście a na końcu klikamy ulti ( nie może być creepów ).
Proze o komentarze.
To jest mj post ale musiało mnie wylogować jak pisałem - uber_pwn
|
|
|
|
|
|
|
Kijciwoko
M-m-m-m....Monster Kill
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam qwa wiedzieć?
|
Wysłany:
Śro 16:25, 28 Cze 2006 |
|
Jak obiecałem, tak zrobiłem :]
Po kolei:
1#
Cytat: |
Blade Fury :
Tworzy wir ostrzy który rani pobliskie jednostki wroga, daje także całkowitą odporność na magie. |
A dostałeś kiedyś np. purge od meduzy bądź z diffusiala?
2# Mógłbyś dokładnie opisać jak działa ulti jurka - z tego co napisałeś nic konkretnego nie wynika a sprawa nie jest tak prosta jak mogłoby się wydawać.
Cytat: |
LvL 1 : atakuje 3 razy
LvL 2 : atakuje 5 razy
LvL 3 : atakuje 8 razy |
Gówno prawda.
3#
Cytat: |
dzięki dd i blade fury możemy łatwo zdobywać potrzebną nam kase. |
Jestem ciekaw jak bez żadnego ringa i nie idąć w warda zamierzasz creepować na linii. Naprawdę bardzo mnie to interesuje... Chyba, że mówimy o grze na zawodników, którzy drugi raz w dotę grają, ale wydawało mi się, że chcemy mieć tutaj build do jurka, którym można powalczyć z lepszymi przecinikami.
4#
Cytat: |
Następnym itemem który kupujemy jest eagle horn |
Czyli do 12-15 levelu (w zależności od tego jak dobrze creepujesz) jedziesz na treadsach i bracerze z 800-900hp... Może boleć...
5#
Cytat: |
Następnym itemem jest Lothar. |
Dochodzimy do levelu 16-20, gdzie kupno wardów nie jest już tak bolesna stratą dla przeciwnika jak napoczątku... A lothar kosztuje niewiele więcej od eaglehorna a na początku daje znacznie więcej...
6#
Cytat: |
próbujemy złożyć także burize ponieważ crity + ulti zadają druzgocące straty w ludziach |
Krytyki się nie stackują, w związku z czym spora ich część po prostu przepada.
Mógłbyś jeszcze napisać z kim lubimy grać w teamie, z kim na linii, przeciwko komu lubimy grać jurkiem, kogo unikamy itp itd.
Pozdro,
_
K
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Śro 18:34, 28 Cze 2006 |
|
Jeszcze mógłbyś napisać jak rozdzielamy umięjętności... Co myślicie o składaniu dla Jurka 2xBasher? A do Kijciwoka mógłbyś napisać bardziej kon struktywną krytykę, a nie:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kijciwoko
M-m-m-m....Monster Kill
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam qwa wiedzieć?
|
Wysłany:
Śro 18:48, 28 Cze 2006 |
|
Oznajmiłem tylko, że opis podany przez uber_pwn jest nieprawdziwy. O tym, że mógłby bardziej rozwinąć temat napisałem powyżej.
Do czego mu bashery? Za 6k kasy można kupić masę ciekawszych itemów a basher nic nie daje ani do blady fury ani do omnislasha, czyli do skilli, na których opierasz całą strategię gry. Jak dla mnie 2x basher to strata kasy.
_
K
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Śro 18:55, 28 Cze 2006 |
|
Nie wiem Kijci skąd ty bierzesz swoje informacje ale na "www.dota-allstars.com" pisze że 3,5,8 razy -.- Nie wiem czy jesteś od nich mądrzejszy i czy ty robiłeś tą mape i wiesz ale troche ciebie nie rozumiem. Co do skillów to przynajmniej ja robiłem tak : blade fury
1,3,5,8 lvl DD : 2,4,7,9 Omni 6,11,16 Ward 22,23,24,25 Punkty pozostałe. -.- grałem na tym bulidzie i świetnie mi szło, zaznaczam że to był priva, a nie gram z noobami, Godlike mialem =.=
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kijciwoko
M-m-m-m....Monster Kill
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam qwa wiedzieć?
|
Wysłany:
Śro 21:47, 28 Cze 2006 |
|
Ok, wszystko wyjaśnię, ale następnym razem polecam dogłębnie zapoznać się z tematem przed rozpoczęciem dyskusji.
Omnislash jest jednym z ciekawszych zjawisk w docie a do tego jednym z najgorzej opisanych. Nie patrz na to, jaki masz tekst w grze na ten temat czy jaka jest zwykła definicja tego. Mechanizm działania jest zupełnie inny.
Rozważmy omnislash na 3. poziomie. Z definicji zadaje 8 ciosów. W praktyce odbywa się to na tej zasadzie: Jugge zadaje cios z ulti, po czym, jeżeli jest gotowy cios zwykły, zadaje cios zwykły, jeżeli nie, zadaje następny cios z ulti aż do momentu kiedy te 8 ciosów z ulti zostanie wyczerpanych. Przy czym: obrażenia z ulti są jak najbardziej fizyczne - działają przez avatar, zadają ok. 150-250 dmgu w zależności od pancerza. Ciosy 'zwykłe' są zwykłymi ciosami wyprowadzanymi przez jurka, czyli są także fizyczne a ponadto działają wszystkie (lub większość) orb effectów i Double dmg ze skilla. Dlatego taką sieczkę robi jugge ze stygianem - -6 do pancerza powoduje, że także ciosy z ulti zadają większe obrażenia. Tego nie jestem pewien, ale zdaje się, że dmg zadawany ze zwykłych ciosów jest jakoś ograniczony - coś koło 250dmg bodajże. Dlatego właśnie dla jurka najważniejszy jest kozacki AS, nie dmg.
Opis na temat "jak uciec przed omnislashem, kiedy już nas jurek namierzy" oraz inne ciekawostki z zakresu działania omnislasha zostawiam tobie.
Jeszcze kilka pytań, na które powinieneś znać odpowiedź zaczynając pisac o jurku:
- Jak się zachowuje jugge na omnislashu w chronosferze?
- Czy magina może ucieć blinkiem przed omnislashem (już działającym), jeśli blinkuje na odległość rzędu 400?
- Czy istnieje cokolwiek mogące zadać dmg jurkowi w trakcie działania ulti?
- Czy można uciec teleportem przed omnislashem? Co się stanie, jezeli teleport włączymy przed ulti jurka a co jak w trakcie?
Na koniec jak zwykle polecam:
[link widoczny dla zalogowanych]
Znajomość angielskiego wskazana :].
Pozdro,
_
K
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 12:17, 29 Cze 2006 |
|
Nie wiedziałem o tym o czym napisałeś, ale. To co napisałem o ilości ataków jest poprawne. Ciosów z ulti jest 8, a to że do tego wchodźą jeszcze ciosy . Przd ulti można uciec invisem, blinkiem ale na większą odległość niż 400 range lub w niewidoczny teren. Czy można uciec tp to sam nie wiem, możliwe że ulti działa troche jak mkb. To z tym anulowaniem czaru ;] tego pewny nie jestem, więc jak co to mnie popraw. Jeśli tp włączysz przed rozpoczęciem ulti jurka zapewne da się teleportować. Popraw mnie jeśli się mylę. Ja kożystam z własnego doświadczenia podczas gry a nie z przeczytanego posta na [link widoczny dla zalogowanych] . To miała być moja taktyka a nie kogoś innego. A może dać do translatora tekst tamtego posta i wkleić na forum -.-
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Czw 17:57, 29 Cze 2006 |
|
Z tym że basher nic nie daje do battle fury i do omni slasha się nie zgodzę. Nie wiem jak to się dzieje, ale jak mam bashery to nawet battle fury !!ogłusza!!, tak samo ulti.Co potwierdza cytat:
Cytat: |
Criticals can occur during Omnislash. So can other effects like Stun, Cleave and Orb effect's like Frost, Corruption, Maim and so on.
|
Bashery są też przydatne ponieważ wtedy Jurek może rozwalać nawet największe tanki na mapie. A na pytanka, które zadałeś możesz odpowiedzieć, przynajmnie zwiększysz wiedzę graczy korzystających z tego forum
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chmielak
First blood
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MMz
|
Wysłany:
Pon 23:27, 10 Lip 2006 |
|
Szczerze jeszcze nie widziałem żeby jurek załatwiał kogokolwiek, łatwo uciec przed jego ulti (jak masz Blink bądź WW)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Wto 18:32, 11 Lip 2006 |
|
To patrz Chmielu jak ja gram Bardzo się pomyle jeśli napiszę, że jug zaatakuje tego co się blinknie na odległość 400(z ulti oczywiście) ? A raczej nie użyje ww, bo ulti jurka daje ministun jeśli się nie myle...Moge dać repka, gdzie zobaczysz jak Jurek zamiata
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Nie 0:23, 01 Paź 2006 |
|
Jurek ogólnie zamiata ale jego mała ilość hp, to jest ten ból. Omnislash nie zadaje bashów, jeszcze nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. Jeśli ktoś blinkuje się w miejsce niewidoczne dla nas ulti przestaje działać i lipa. może to być nawet 100.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VaDeR
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz
|
Wysłany:
Nie 9:53, 01 Paź 2006 |
|
Wreszcie Uber wrócił
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kkeld
Dominating
Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica
|
Wysłany:
Pon 21:43, 02 Paź 2006 |
|
Ja mam dość różny build up od twojego, jeżeli chodzi o Juggera...
Core item to Butterfly, ale oczywiście słusznie zauważyłeś, że mamy marne szanse na początek. Nie będziesz dużo creepował [okej, fajny jest lasthit z krytyka, ale to mało] więc na tą okazje proponowałbym wzbogacić Equip o 2x Null Talisman. Co to nam daje? Ano możliwość spamowania Blade Fury już już od ~3 lvla. Masz boost hp jak od jednego Bracera, ciut wyższy damage i generalnie szybko możesz uklepać kase na Nulle. Potem kupujesz Buty [Blade Fury ssie jak nie masz butów bo każdy głupek ci ucieknie] i oczywiscie wspomagasz się jakimiś Flaszkami czy itemami tymi, co drzewo możesz zjadać ;P Ewentualnie Ringa można kupić. Potem dochodzisz do tego Butterfly... Ja walę następnie MKB - boost do wszystkiego, co ważne w tym hero.
Samej Furii na początku używam bardziej do straszenia niż do zabijania, chyba że mam jakiegos fajnego kolege typu Furion na line. No i oczywiście farm - to kluczowe. 1x Furia kosi ~3 creepy na line =~ 140golda... Możesz około 4-5 razy rzucić furie zanim mana ci się skończy czyli całkiem niezły farming.
Na 6 lvlu Omnilash bo jak spotkasz nonstr hero to jest pewny kill zasadniczo [chyba że ma 2 Bracery ;P]
Wadą tego builda jest to, że mamy mało hp, ale dlatego nastawiam się na line non solo + nie lażenie samemu. W tłumie trudniej nas trafić, a damage zadajemy kosmiczne ;P
Należy dodać jeszcze, że mając wyższy niż 6 lvl klepiecie każdego hero 1v1... [Omnilash to circa 500-750 damage + to co zadasz między poszczególnymi blinkami]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Uber_pwn
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Śro 21:07, 04 Paź 2006 |
|
Można i tak, zauważyłem tylko że jadą nas agility hero z basherami, bo nasz dmg na nic się zda na bashe, bez ulti nie podchodzić ;] Ale to tylko taka mała dygresja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hellbike
First blood
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:38, 28 Lis 2006 |
|
co do regeneracji - kupujemy void stona i jedziemy na heal wardu (2 lv).
cxo do ulti - kazdy hit z ulti robi malego stuna, co czesto uniemozliwia zucenie spella. co do tp - uciec mozna tylko, jesli calkowicie znikniemy juggerowi z pola widzenia. Jako jeden z pierwszych itemow dla yuga jest hyperstone, miedzy innymi zwg. na ulti.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tofik
First blood
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:39, 07 Mar 2009 |
|
Czas na małe rozgrzebywanko;p. Jeżeli chodzi o juggernauta to co sądzicie o złożeniu mu Bfury?? Boost do dmg, reg many i hp no i cleaving połączony z naszymi critami daje nam niezłą farme. A jak zachowuje się jugg w chronosferze? ulti nadal działa ale nie ma ataków pomiędzy poszczegółnymi blinkami. Jeżeli ulti skończy się nam poza chronosferą to mozemy w spokoju spieprzac;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Nie 22:02, 19 Kwi 2009 |
|
Dla juggera boost do asa BF się kupuje głównie do creepingu jeśli char systemu creepingu nie ma,a jugger go ma ! Imbha tornado na creepki daje mu bardzo dobry creeping, który dodatkowo zabezpiecza przed melle herosami .Więc imho cash waste.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:19, 20 Kwi 2009 |
|
Bfa składa każdy jugger na BN;) Co tu dużo mówić.... jak się dobrze wyfarmisz to i z BF coś tam zrobisz ale są o wiele lepsze alternatywy dla tego itemy np. BFly Desolator czy MKB. Jeśli zależy ci na regenie many złóż Vladka. To powinno rozwiązać problem many i dostaniesz jeszcze parę przydatnych aur;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Whistler
First blood
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minorum Gentium
|
Wysłany:
Wto 16:01, 21 Kwi 2009 |
|
Bfury to imo core item KAŻDEGO yugera. mana regen + cleaving (szczególnie cleaving) są cholernie potrzebne. NIE DA SIĘ spamić blade fury w każdą nadchodzącą falę creepów, wiec ten item jest niezbędny do farmienia. Blade fury przydaje się natomiast przy uciekaniu, włączamy blade fury i tepujemy do bazy, nikt nie może przerwać nam wtedy tp. Dlatego warto pomyśleć o złożeniu traveli, choć imo lepszym pomysłem są phase booty - szybkie podbiegnięcie do przeciwnika, blade fury i mamy fraga. Oczywiście blade fury w późniejszym etapie gry jest nieprzydatne, gdyż zadajemy więcej dmg z łapy. Kolejnymi itemami powinny być: sny, vladimir, bkb (jeśli przeciwnicy mają dużo stunów), bfly.
Problem many rozwiązuje danie kilku punktów w staty na pocżatku obok maksowania blade fury. Na 6 lvlu powinniśmy mieć wystarczająco dużo many na combo fury + ulti. Pamietajmy, że yurnero jest przede wszystkim late hero i powinien skupiać się na farmie, a nie na gangowaniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Wto 16:31, 21 Kwi 2009 |
|
Jak by było tak jak piszesz to każdemu carry składało by się bfury ... A się nie składa nawet charom ze słabszym creepingiem od yurka 2.sposobem na creeping są last hity ;p na prawdę nn bfury
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |