|
|
Autor |
Wiadomość |
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Sob 12:16, 29 Sie 2009 |
|
Myślę, że po ostatnich poważnych reformach Aghanima należałoby przebudować tzn. temat - czyli usunąć większość niepotrzebnych postów oraz dodać :
0*) historię zmian Aghanims Sceptera (nie jest ich dużo - sam się tym zajmę)
1) receptę na Scepter (tak, z obrazkami, najlepiej ze strony playDotA.com)
2) opis WSZYSTKICH efektów Aghanima na bohaterach (też z obrazkami bohaterów).
Jeśli jest ktoś, kto mógłby się tym zająć w wolnej chwili (nie trzeba robić wszystkiego naraz), byłoby wspaniale, sam chętnie pomogę.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Casc dnia Sob 12:19, 29 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:00, 28 Sie 2009 PRZENIESIONY Sob 12:17, 29 Sie 2009 |
|
========================================
I - Historia zmian
========================================
(w opracowaniu, prawdopodobnie będzie to artykuł, który stanie się częścią polskiej wiki DotA, nad którą pracuje zespól z dota.pl. Historia ta nie jest długa, aczkolwiek składa się na nią parę ciekawostek).
========================================
II - Statystyki
========================================
+10 do wszystkich atrybutów
+200 HP
+150 mana
Polepsza Ultimate (pasywne)
Całkowity koszt w złocie: 4300
Recepta:
Point Booster: koszt w złocie - 1200
2 z podanych niżej przedmiotów(nie można wybrać takich samych): koszt w złocie - 1000 za sztukę
- Ogre Axe
- Blade of Alacrity
- Staff of Wizzard
Recepta na Aghanim's Scepter: koszt w złocie - 1100
========================================
III - Bohaterowie którym Aghanim's Scepter polepsza ultimate
========================================
1. Bane Elemental: podnosi obrażenia zadane na ultimate z 100/155/215 na 155/215/270
2. Tormented Soul: podnosi obrażenia od novy z 66/100/144 na 88/133/177
3. Lord Avernus: zwiększa czas trwania ultimate z 3/4/5 na 5/6/7
4. Lich: zwiększa obrażenia powodowane przez przeskakujące pociski z 280/370/460 na 370/460/550
5. Night Stalker: powoduje, że w nocy Balanar dostaje nieblokowalną widoczność, to znaczy że będzie mógł widzieć przez drzewa oraz teren. Ta umiejętność działa nie tylko w przypadku włączenia ulti ale ogólnie w czasie nocy.
6. Pandaren Brewmaster: zmniejsza cooldown ultimate z 180/150/120 na 150/120/90 oraz POKAŹNIE podnosi obrażenia zadawane przez trzy powstałe pandy.
7. Prophet: zwiększa obrażenia zadawane przez ultimate z 140/180/225 na 155/210/275
8. Cristal Maiden: zwiększa obrażenia zadawane przez każdą z eksplozji z 105/170/250 na 170/250/310
9. Lord of Olympia: zwiększa obrażenia zadawane przez ultimate z 210/335/460 na 335/460/570
10. Vengeful Spirit: zmniejsza cooldown ultimate z 45sec na 10sec
11. Juggernaut: zwiększa ilość uderzeń na ultimate z 3/5/8 na 5/7/10
12. Shadow Shaman: zwiększa ilość znaków z 8 na 11
14. Venomancer: zwiększa obrażenia zadawane przez ultimate z 36/58/81
na 58/81/108
15. Sand King: zmniejsza cooldown ultimate z 140/120/100 na 120/100/80 oraz dodaje jeden puls który ma 800 AoE
16. Demon Witch: zwiększa obrażenia zadawane przez ultimate z 500/650/850 na 600/800/1025
17. Faceless Void: zwiększa czas trwania ultimate z 3/4/5sec na 4/5/6sec
18. Doom Bringer: zwiększa czas trwania ultimate z 12/14/16sec na 14/16/18sec, zmniejsza cooldown z 160/130/100sec na 90/80/70sec oraz zwiększa obrażenia z 40/60/80 na 60/70/90.
19. Goblin Techies: zwiększa zasięg czarowania ulti na 900 oraz zwiększa obrażenia zadawane przez bombe z 300/450/600 na 450/600/750
20. Queen of Pain: zmniejsza cooldown z 135 na 120/100/80 oraz obrażenia zadawane na ultimate z 290/430/600 na 340/530/725
21. Spitibreaker: zmniejsza cooldown ultimate z 75sec na 20sec
22. Oblivion: zmniejsza cooldown z 22sec na 0sec oraz zwiększa obrażenia z 95/140/185 na 150/200/250
23. Necrolyte: zmniejsza manacost na pierwszym poziomie ultimate z 175 na 150, cooldown z 100/85/70 na 70/70/70 oraz zwiększa ilość zabieranego życia z 0.4/0.6/0.9 na 0.6/0.9/1.2 za każdy brakujący punkt życia
24. Moon Rider: zwiększa ilość maksymalnych uderzeń w jeden cel z 4 na 5 oraz zwiększa ilość przyzwanych Lucent Beams z 4/7/10 na 4/8/12
25. Slayer: zwiększa obrażenia zadawane przez ultimate z 450/675/950 na 600/875/1150
26. Butcher: do obrażeń zadawanych na ultimate dodawana jest ilość siły mnożona przez 0.75. Pudge dodatkowo leczy się za tyle, ile zadał obrażeń prazeciwnikowi na ultimate.
27. Holy Knight: zmniejsza cooldown ultimate ze 120sec na 30sec
28. Witch Doctor: zwiększa obrażenia zadawane na ultimate z 60/90/120 na 90/120/150, dodatkowo na drugim poziomie pocisk przeskakuje między celami a na trzecim poziomie znak atakuje trzy cele jednocześnie.
29. Twin Head Dragon: zwiększa obrażenia zadane na ultimate z 75/125/175 na 125/175/225 oraz skraca przerwy pomiędzy kolejnymi Flame Strike'mi z 0.2sec na 0.05sec.
30. Shadow Priest: zwiększa AoE ultimate z 600 na 800 oraz czas trwania ultimate z 12/18/24 na 18/24/30
31. Sacred Warrior: zmniejsza cooldown ultimate z 45/30/15sec na 24/16/8sec oraz zadaje 65% aktualnego życia przeciwnika jako obrażenia.
32. Invoker: redukuje koszt many do zera oraz zmniejsza cooldown z 30/25/12/5 na 16/8/4/2
33. Clockwerk Goblin: zmniejsza cooldown z 80/60/40sec na 20sec
34. Windrunner: zmniejsza cooldown z 60sec na 15sec oraz powoduje że ultimate nie zmniejsza już obrażeń z drugorzędnych efektów broni takich jak bash lub chain lighting.
========================================
IV - Autorzy
========================================
Opracowanie: Brpp
Tłumaczenia: Seto
Informacje, obrazki: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |