Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kilka pojęć... tylko bez nerwów ;; Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Lord Vai
First blood
First blood



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 3:09, 03 Maj 2007 Powrót do góry

Co to jest Maim?
Co to jest Casting spell .... (jak działa ulti Silencera oraz jego 3 skill?)
Co to jest redukcja ? np. 7% reduction
Czy da sie jakoś sprawdzić atak speed?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 3:55, 03 Maj 2007 Powrót do góry

1. Maim to efekt polegający na zadaniu ciosu który spowolni jednostkę. Szanse na Maim daje Sange (5%) i Sange & Yasha (10%). Btw po polsku maim to okaleczenie.

2. Casting spell ??? nie wiem co to za twór, ale wiem jak działa ulti Silencera, otóż po włączeniu owej zdolności wszyscy herosi przeciwnika na mapie podlegają zdolności Silence, czyli nie mogą używać żadnych umiejętności. "Trzeci skill" silencera to pewnie Last Word, działa on następująco: wycisza jednostkę wroga (silence) jeżeli ta użyje jakiegoś spella w zasięgu 700 od Silencera - taka bierna zdolność zapobiegająca kombosom spellowym.

3. Redukcja ??? jeżeli chodzi Ci o redukcję obrażeń to jest to poprostu obniżenie obrażeń jakie powinieneś dostać o jakiś procent.

4. Z tego co wiem NIE, ale wszystkiego jeszcze nie wiem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:25, 03 Maj 2007 Powrót do góry

1 Maim mi sie zdaje że poza big slowem daje jeszcze zwiększone obrażenia ale nie jestem pewny ...

2 Casting spell = rzucanie czarów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Czw 11:04, 03 Maj 2007 Powrót do góry

Jest napisane że daje, ale nie daje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korin
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:26, 03 Maj 2007 Powrót do góry

To ja się dołączę do pytania:
Itemy typu planeswalker's cloack, HoD.. co one właściwie redukują?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:07, 03 Maj 2007 Powrót do góry

Każdy ehro 25% amgic res, a te itemy to zwiększają, PC ma chyba 16%, ale to nie ejst że 16%+25% etc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Czw 13:21, 03 Maj 2007 Powrót do góry

...
Redukują obrażenia zadawane przez większość czarów, są jednak wyjątki(Brain Sap, Laser...).
Aby obliczyć łączny spell resistance, liczymy tak:
1 - ( 1 - a ) * ( 1 - b )
Gdzie a to 25% podstawowe, a b to resistance z danego itemu(Planewalker's, Hood).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korin
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:25, 03 Maj 2007 Powrót do góry

ShinjiIkari napisał:
...
Redukują obrażenia zadawane przez większość czarów, są jednak wyjątki(Brain Sap, Laser...).
Aby obliczyć łączny spell resistance, liczymy tak:
1 - ( 1 - a ) * ( 1 - b )
Gdzie a to 25% podstawowe, a b to resistance z danego itemu(Planewalker's, Hood).

No właśnie o to mi chodzi, o te pojęcie " czarów ". Czarów, czyli że wszystkich intowych hero?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Czw 14:57, 03 Maj 2007 Powrót do góry

Nie tylko INT hero posiadają czary.

Shinji: Dodałbyś jeszcze, ze dla Pudge'a i Maginy jest 1-(1-a)(1-b)(1-c) %
Gdzie c = redukcja ze Skilla (Flesh Heap i tarca Maginy).

Najlepszy pancerz magiczny może mieć Magina (nie liczę Avatara Naixa, Repela Purysty ani Bladefury Yurnero)

I taka drobna refleksja - likwidacja aegisa zmniejszyła możliwości pancerza magicznego dla bohaterów, więc teoretycznie magowie zostali wzmocnieni. Niestety, Hood od Defiance (Deviance...) im dokopał, ponieważ jest dwa razy tańszy... i można go złożyć już w early, więc w mid nukerzy sobie nie pozabijają...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Czw 17:22, 03 Maj 2007 Powrót do góry

A ty dodałbyś BKB do spell immune.
Muszę się niestety zgodzić, casterzy mają praktycznie tylko od 7 do 10-11 lvl. Potem już robią mało, nie licząc disablerów porządnych typu rhasta, lion, bane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Czw 18:44, 03 Maj 2007 Powrót do góry

Masz rację Shinji, w chwili obecnej każdego nukera trzeba przerabiać na disablera/dpsa, Guinsoo wypiera Aghanima i Refershera, częściej pojawia się Necronomicon. Blink Dagger dla casterów jest nieodzowny (zawsze chyba był?) - słowem - kryzys casterów. Ale ja na Hooda nie narzekam, składałem go bardzo często...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:14, 03 Maj 2007 Powrót do góry

A ja już nie, zostaję przy dwóch rorach, a i tak boush jest madafaka killer, tylko nie wiem dlaczego, jak mam ulti na 9 lvlu, i klikam na laser, wale we wroga, i klikam na ulti, to nadal cooldown jest taki sam, a nie 3 sec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Czw 22:25, 03 Maj 2007 Powrót do góry

Dzieje się tak, ponieważ ulti Tinkera działa w następujący sposób:
a)Masz spelle na CD.
b)Uruchamiasz ulti
c)Stoisz w miejscu 3/2/1 sekundy(ę).
d)Masz wyzerowane cd na wszystkich spellach.

Krótko mówiąc - Refresher orb z casting time, nie działa na refresher orba oraz Arcane Ringa... Na necro zresztą też nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:33, 04 Maj 2007 Powrót do góry

A na dogona or manta, bo manta to mój ulubiony itremek dla bousha.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Pią 21:10, 04 Maj 2007 Powrót do góry

Na oba - Tak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprite125
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

PostWysłany: Sob 0:06, 27 Gru 2008 Powrót do góry

Shinji: Dodałbyś jeszcze, ze dla Pudge'a i Maginy jest 1-(1-a)(1-b)(1-c) %

mamy 1 prblem JA NIC Z TEGO N IEROZUMIEM XD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WhoIsNext
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:31, 27 Gru 2008 Powrót do góry

chodzi o to ze kazdy hero ma wrodzana magic resistance (odpornosc na magie) ktora wynosi bodajze 25%, od hood of deviance dostajemy kolejny % redukcji skutkow spelli a magina i pudge maja umiejetnosci pasywne jeszcze bardziej zwiekszajace odpornosc na magie, sume tych odpornosc nie obliczamy poprzec 25%+hood+pasywka tylko 1-(1-a)(1-b)(1-c) % czyli od cyfry "1" odejmujemy (1-a) gdzie a to wrodzona odpornosc, mnozymy to przez (1-b) gdzie b jest to resistance od itemu (hood, cloak) i mnozymy przez (1-c) gdzie c jest to pasywka bohatera ;] to tyle, mam nadzieje ze nienajgorzej wyjasnilem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprite125
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

PostWysłany: Sob 21:28, 27 Gru 2008 Powrót do góry

ok dzieki ale zrozumialem to tak ze jak mam tej wrodzonej odpornosci zalozmy 10% mnoze przez niewiem ile ma hood zalozmy 30% i przez cos jeszcze to samo 10x30 daje 300% odpornosci na mane cos mi niepasuje xD ale dzieki za probe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WhoIsNext
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:12, 28 Gru 2008 Powrót do góry

używaj mózgu, w wiekszosci przypadkow to nie boli, przeczytaj jeszcze raz mojego posta i za przeproszeniem nie staraj się byc głupszy niż jesteś a zrozumiesz wszystko, pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)