Autor |
Wiadomość |
sprite125
Fresh Meat
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin
|
Wysłany:
Pią 23:58, 26 Gru 2008 |
|
ej niesadzicie ze to jest przegiecie gralem wtf dostalem z omnislsash ale przed tym dalem ulti baratrumem jak to mozliwe by yurnero dostal dmg? przy okazji odlecial do tylu ale potem walil dalej z omnisalsha (niewalnol durgiego tylko ten sam kontynuowal)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Darus
First blood
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 5:05, 27 Gru 2008 |
|
Ja mam z kolei takie pytanko, jesli robimy double spawn creepow, ile razy mozemy powtorzyc czynnosc? w nieskonczonosc?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
WhoIsNext
Fresh Meat
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:33, 27 Gru 2008 |
|
Darus napisał: |
Ja mam z kolei takie pytanko, jesli robimy double spawn creepow, ile razy mozemy powtorzyc czynnosc? w nieskonczonosc? |
to moje pierwsze pytanie (chyba noobskie) - co to jest double spawn?
a drugie - czy jak void dostanie rupture to czy kiedy wlaczy chronosfere i bedzie w niej biegal to bedzie dostawal dmg czy nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Sob 17:04, 27 Gru 2008 |
|
Double Spawn - sytuacja w której podchodzisz do neutrali, wyciągasz je na kilka sekund przed okrągłą minutą, czekasz aż pojawią się nowe a potem sobie idziesz. Wyciągnięte creepy wracają na swoje miejsce i robi się tam... tłoczno.
Robi sie to po to, aby za jakiś czas wpaść z jakimś aoe skillem i naraz wymieść wszystkie creepy = kupa kasy i expa. To takie odkładanie creepów "na później".
Może być Triple spawn, quadruple spawn itd. ale jest limit ile się da razy to zrobić. Na pewno nie da się w nieskończoność.
Void z Rupturem będzie obrywał także w chronosferze.
Co do grania "wtf" to wszystko jest w tym modzie przegięte, więc nikt na to pytanie sensownie nie odpowie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprite125
Fresh Meat
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin
|
Wysłany:
Sob 21:27, 27 Gru 2008 |
|
ej tak nie na temat czemu ktos usuwa wszystkie moje komentarze?
~~KrzysiuS
Nie usuwam twoich komentarzy, tylko usuwam tematy, w których zadajesz dziwne pytanie w nieodpowiednim dziale, bez najmniejszych oznak, że piszesz po polsku. Widzisz nasz adres ? dota.fora.PL Staraj się używać polskich znaków, pisać z dużej litery, przecinki też się przydadzą. A opcja ,,Szukaj" nie gryzie... Przestrzegaj kilku prostych zasad, a forum będzie bardziej przyjazne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Sob 21:43, 27 Gru 2008 |
|
Ponieważ niektórzy moderatorzy są bardzo wrażliwi na następujące kwestie:
- zdania zaczyna się z Wielkiej litery
- nie zaczyna się posta od "ej"
- istnieje coś takiego jak interpunkcja
- klawisz "Alt" też się czasem przydaje
- posty są nie na temat
- posty są na temat, ale jest już inny temat założony (taki sam)
Generalnie staraj się pisać poprawne, rzeczowe komentarze/posty na temat, a wszystko będzie dobrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprite125
Fresh Meat
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin
|
Wysłany:
Śro 19:31, 31 Gru 2008 |
|
Moje pytanie brzmi następująco: czy jeśli Witch doctor castuje ulti to blisko stojący wrogi Axe berserker skillem może nakłonić do ruchu witcha ? a skoro ulti to channeling to czy tym samym może wyłączyć mu ulti?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brpp
Satanic
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:40, 31 Gru 2008 |
|
Tak Axe może przerwać castowanie ulti tak samo jak na przykład stun czy hex.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 19:43, 31 Gru 2008 |
|
Axe Callem może też zmusić niewidzialne jednostki do atakowania go, tym samym demaskując je.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
WhoIsNext
Fresh Meat
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:40, 01 Sty 2009 |
|
a ja mam kolejne pytanie, czy ulti snipera takze ma ten "mini stun" przerywajacy channeling?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 14:03, 01 Sty 2009 |
|
WhoIsNext napisał: |
a ja mam kolejne pytanie, czy ulti snipera takze ma ten "mini stun" przerywajacy channeling? |
Tak, jest ministun.
Zastanawiam się tylko czy purge'em można zdjąć z siebie to ulti jak Sniper jeszcze celuje?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sklej dnia Czw 14:04, 01 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
tortubudullah
First blood
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:37, 02 Sty 2009 |
|
Mam pytanie co do pudge'a. Zastanawiam się czy jeżeli spotka się dwóch pudge'ów (np. w du lub sh), którzy włączą rota (przypuśćmy na 4 levelu), to będą tracić 200 hp czy 100 hp? Czy może jeszcze będzie się liczyć redukcja i stracą np 175? Dość często gram pudge'm ale nigdy nie miałem okazji tego sprawdzić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Pią 15:15, 02 Sty 2009 |
|
to jest skill aoe tak więc będą tracić 175 (przynajmniej tak mi się wydaje ;p)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Casc
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 917
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań
|
Wysłany:
Pią 15:40, 02 Sty 2009 |
|
Z tego co wiem, to Pudge zadaje sobie i wokól siebie 100 damage x 0.75 = 75 damage po standardowej redukcji. Zatem dwa Pudge będą zadawały sobie nawzajem 150 damage na sekundę, oczywiście o ile nie mają Hooda i Flesh Heapa.
Bazowo jest w tej sytuacji po 200 damage (swoje 100 i przeciwnika 100) z którego 25% odchodzi z wrodzonej odporności, kolejne 20% odejdzie z Hooda i jeszcze kilka procent z Flesh Heapa:
Odporność Pudga z Hoodem i max. Flesh Heap:
O = 25% + 30% x 75/100 + 12% x (1 - 25% + 30% x 75/100)
Czyli Hood daje 22.5% a Flesh Heap jeszcze 6.3%.
Razem odporność Pudga wyniesie 53.8%
Czyli dwa Pudge z Hoodami i Flesh Heapem powinny zadawać sobie 2x 46.2 damage = 92.4 damage na sekundę.
Gdzieś już to było liczone, ale nie chce mi się szukać, prosciej było policzyć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprite125
Fresh Meat
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin
|
Wysłany:
Nie 20:04, 04 Sty 2009 |
|
Moje pytanie: pudge vs pudge obaj zucaja mniejwiecej w samym czasie hooka i obaj sie trafiają który przyciągnie którego? Czy zderzą się po środku ? (tzn czy obaj zaczną leciec )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZigZak
Wsparcie Techniczne
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:26, 04 Sty 2009 |
|
Pudge zamienią się w takim przypadku miejscami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dudi03
Wsparcie Techniczne
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąć kolegów?
|
Wysłany:
Nie 21:26, 04 Sty 2009 |
|
Ty to wymyślasz na siłę, czy rzeczywiście Cię to pytanie dręczy? LoL
wg mnie spotkają się w połowie ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asmozan
Satanic
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch
|
Wysłany:
Pon 0:00, 05 Sty 2009 |
|
W pudge wars sądzę że hook jest tak samo skonstruowany no i ... spotykają się w połowie ale ty naprawdę przestań z tymi pytaniami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sklej
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 18:01, 05 Sty 2009 |
|
W Pudge Wars hook nie jest skonstruowany tak samo jak w docie chociażby dlatego że 'goni' wysyłającego go Pudga podczas zwijania. A co do pytania to też uważam że zamienili by się miejscami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amen_
Fresh Meat
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Śro 12:36, 07 Sty 2009 |
|
Witam
Czy root Pudge'a spowalnia także invi heros(riki, i WindWalkowe hero) ? Stackują się dwa Hood of Defiance ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|